M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 lutego 2006

Nestle zwiększyło udziały rynkowe fiksów Winiary

Nestle Polska SA, właściciel marki Winiary, poszerza o trzy nowe smaki linię fiksów Winiary "Pomysł na..." i komunikuje to w...

9 lutego 2006

FFCreation przygotowała identyfikację wizualną Inter Partner Assistance Polska

Agencja interaktywna FFCreation stworzyła nową identyfikację wizualną dla Inter Partner Assistance Polska SA (wcześniej Axa Assistance Polska), firmy świadczącej usługi...

9 lutego 2006

Chudzik-Zielińska koordynuje działania fieldowe dla Unilevera w agencji Polymus

Magda Chudzik-Zielińska jest nowym project managerem w agencji reklamowej Polymus. Będzie członkiem zespołu pracującego nad działaniami field marketingu i merchandisingiem....

9 lutego 2006

Motorola uznała Polskę za rynek kluczowy i zamierza zwiększyć wydatki na marketing

Polska uzyskała w koncernie Motorola status jednego z europejskich rynków strategicznych. - To przekłada się bezpośrednio na naszą strategię i...

9 lutego 2006

Polsat chce kupić format rozrywkowy "Showtime" od Fremantle Polska

Telewizja Polsat zakupi prawdopodobnie duński format rozrywkowy "Showtime", którego właścicielem jest firma Fremantle. Trwają w tej sprawie ostatnie ustalenia między...

9 lutego 2006

MiT Media poszerzy portfolio o "Laptop Magazine"

Wydawnictwo MiT Media zadebiutuje w kwietniu br. z miesięcznikiem "Laptop Magazine". Będzie to pismo skierowane zarówno do posiadaczy notebooków, jak...

9 lutego 2006

Według IIBR wśród młodych Polaków najpopularniejsze marki to Adidas, Puma i Nike

Adidas, Puma i Nike to najpopularniejsze marki wśród młodych Polaków, wynika z badań Fashion Trend przeprowadzanych przez Interaktywny Instytut Badań...

9 lutego 2006

Bonduelle Polska wprowadza na rynek produkt adresowany do dzieci

Bonduelle Polska, producent warzyw konserwowych, wprowadził na rynek nową gamę produktów adresowaną do najmłodszej grupy konsumentów o nazwie Bonduelki. -...

9 lutego 2006

"Nowy Dzień" z filmowym hitem wsparty kampanią reklamową

"Nowy Dzień" (Agora SA) dołączy bezpłatnie14 lutego br., na walentynki, DVD z filmowym hitem "Czasem słońce, czasem deszcz". Dziennik ukaże...

9 lutego 2006

Kamil Durczok redaktorem naczelnym "Faktów" w TVN-ie

Kamil Durczok, dziennikarz TVP, podpisał z grupą TVN umowę, która przewiduje prowadzenie przez niego głównego wydania "Faktów" i objęcie funkcji...

9 lutego 2006

HBO Polska prowadzi przegląd telemarketingowy

HBO Polska prowadzi przegląd ofert call center. Zaproszono do niego trzy firmy, których nazw nie podano. Obecnie HBO w zakresie...

9 lutego 2006

Anna Kamand nowym junior brand managerem w Carlsberg Polska

Anna Kamand objęła stanowisko junior brand managera w dziale marketingu Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialna za markę piwa Okocim Palone. Poprzednio...

9 lutego 2006

Call Center Poland prowadzi wielojęzyczny projekt dla IDC

Centrum telemarketingowe Call Center Poland rozpoczyna wielojęzyczny projekt dla międzynarodowej firmy badawczej IDC. Ma on na celu rozpoznanie środowiska IT...

9 lutego 2006

Marian Marek Przybylski prezesem zarządu Instytutu Edukacji Europejskiej

Marian Marek Przybylski, przez 15 lat (1990-2005) prezes Oficyny Wydawniczej Wielkopolski (wydawca "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej"), pełni funkcję prezesa...

9 lutego 2006

BRE Bank zamierza zwiększyć wysokość nakładów reklamowych

BRE Bank przedstawił plany dotyczące sektora bankowości detalicznej. Do końca 2006 roku chce pozyskać 300 tys. nowych klientów, sprzedać 2,5...

9 lutego 2006

AMS negocjuje zakup billboardów od News Outdoor Poland

Firma reklamy zewnętrznej AMS negocjuje warunki umowy dotyczącej zakupu billboardów od News Outdoor Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Piotr Parnowski, prezes...

9 lutego 2006

Kompania Piwowarska reklamuje Tyskie na fasadzie Hotelu Saskiego

Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną piwa marki Tyskie na fasadzie warszawskiego Hotelu Saskiego. W kampanii wykorzystano megaboard (o powierzchni ponad...

9 lutego 2006

Iwona Radziszewska kieruje redakcją projektu magazynu dla kobiet G+J Polska

Iwona Radziszewska kieruje zespołem redakcyjnym powstającego magazynu dla kobiet w wydawnictwie G+J Polska, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Radziszewska jest...

9 lutego 2006

Mediaedge:cia zatrudnił czterech nowych pracowników

Zespół domu mediowego Mediaedge:cia powiększy się o cztery nowe osoby. Stanowisko senior media plannera obejmie Jolanta Jarocka, dotychczas media planner...

9 lutego 2006

Magda Ptaszkówna key account executive w Direct Publishing

Magda Ptaszkówna jest nowym key account executive w Direct Publishing. Jest odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej "Cafe" oraz pism typu...

9 lutego 2006

Marta Szajko odchodzi ze Starcomu po sześciu latach pracy

Marta Szajko, obecnie media manager w domu mediowym Starcom, odchodzi z agencji. Pracowała w Starcomie od 1999 r. Nie ujawnia...

9 lutego 2006

Jakub Krezymon wiceprezesem spółki Polskapresse Prasa Bałtycka

Jakub Krezymon został wiceprezesem spółki Polskapresse Prasa Bałtycka, wydawcy "Dziennika Bałtyckiego", zachowując jednocześnie dotychczasowe stanowisko dyrektora działu sprzedaży reklam. W...

9 lutego 2006

Koledzy zrealizowali reklamy produktu inwestycyjnego Warta Zysk Europejski

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Warta" SA rozpoczęło kampanię reklamową nowego produktu inwestycyjnego o nazwie Warta Zysk Europejski. Jest to produkt...

9 lutego 2006

AMS i Eskadra uruchomiły stronę internetową konkursu Bramy Kraju

Ruszyła strona internetowa poświęcona konkursowi Bramy Kraju zainicjowanemu przez firmę reklamy zewnętrznej AMS i agencję marketing services Eskadra. Konkurs ma...

10 lutego 2006

Wydawnictwo Koncept pracuje nad katalogiem "Rezydencje, wnętrza, ogrody"

Wydawnictwo Koncept prowadzi zaawansowane prace nad wydaniem katalogu "Rezydencje, wnętrza, ogrody". Ma być pomocny dla osób, które zamierzają wybudować bądź...

10 lutego 2006

Łowicz tworzy nową kategorię produktów i planuje wsparcie reklamowe

Marka Łowicz (Agros Nova) wprowadza na rynek produkt nowej kategorii - Łowicz Czeko Dżemi. Czeko Dżemi to połączenie dżemu z...

10 lutego 2006

Monika Małozięć koordynatorem ds. dystrybucji i marketingu Orbi Plus & European Center

Monika Małozięć objęła stanowisko koordynatora ds. dystrybucji i marketingu w wydawnictwie i agencji eventowej Orbi Plus & European Center. Małozięć...

10 lutego 2006

Maja Łazowska przeszła z PBS do TNS OBOP

Maja Łazowska dołączyła do zespołu badań jakościowych TNS OBOP. Będzie pracowała w sektorze badań konsumenckich. Łazowska jest związana z branżą...

10 lutego 2006

"Foto-Kurier" wypuszcza przewodnik po sprzęcie fotograficznym

Miesięcznik "Foto-Kurier" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Foto-Kurier") ruszył z nowym dodatkiem. Będzie to przewodnik po sprzęcie fotograficznym dla kupujących i sprzedających. W...

10 lutego 2006

Pierwsza kampania JWT dla Converse (AmerSport) obejmie Polskę i Czechy; start 1 marca

Pierwszego marca br. wystartuje kampania reklamowa firmy AmerSport, która jest wyłącznym dystrybutorem marek Converse (Czechy, Słowacja, Polska, Ukraina, Białoruś), CAT...

10 lutego 2006

Trzy awanse w Clear Channel Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, awansowała trzech pracowników. Adam Tecław awansował na stanowisko account managera. Będzie odpowiadał m.in. za...

10 lutego 2006

Pleon planuje otwarcie dwóch lub trzech oddziałów lokalnych

Istniejący w Polsce od stycznia br. sieciowy Pleon (agencja PR należąca do grupy BBDO, powstała po zamknięciu wcześniejszej firmy Spin...

10 lutego 2006

MCI przekroczył prognozy, zysk wyższy o 200 proc. niż rok wcześniej, fundusz planuje nowe oferty publiczne

Fundusz MCI Management ogłosił wstępne wyniki finansowe za rok 2005. Zysk netto grupy kapitałowej MCI Management wyniósł 7,6 mln zł,...

10 lutego 2006

Jan Matuszewski rozstaje się z koncernem Johnson & Johnson

Jan Matuszewski, dyrektor handlowy w Johnson & Johnson Poland (dział consumer), odejdzie z firmy. Był odpowiedzialny za kierowanie działami marketingu...

10 lutego 2006

Anna Dawidowicz dołączyła do MediaComu

Anna Dawidowicz dołączyła do zespołu domu mediowego MediaCom Warszawa. Pracuje jako junior media buyer w teamie obsługującym budżet mediowy Procter...

10 lutego 2006

Agencja Promocji "Jet" wygrała obsługę promocji pieczywa Wasa, marketer rusza z półroczną kampanią

Firma Wasa Barilla rozpocznie w połowie lutego intensywną kampanię pieczywa chrupkiego Wasa, która z małymi przerwami potrwa do czerwca br....

10 lutego 2006

Internet Designers przygotowała serwis www i konkurs walentynkowy dla Delecty

Agencja interaktywna Internet Designers przygotowała dla marki Delecta (Rieber Foods Polska SA) serwis www i konkurs walentynkowy. Internauci mają możliwość...

10 lutego 2006

BenQ uznaje Polskę za kluczowy rynek; zapowiada duże nakłady na marketing i reklamę

BenQ Poland Sp. z o.o., powstała z przekształcenia polskiego oddziału komórkowego Siemensa po przejęciu go przez tajwański koncern BenQ Corp.,...

10 lutego 2006

Nova chce zbliżyć swoje spółki przez wydawanie newslettera

Nova Communications Group chce bardziej zintegrować pracowników swoich spółek przez wydawanie wewnętrznego newslettera "Noviny". - Grupę Nova tworzy siedem niezależnych...

10 lutego 2006

Dom produkcyjny Real World Productions zmienił nazwę na Papaya Films

Dom produkcyjny Real World Productions przekształcił się w Papaya Films. Jedynym udziałowcem nowej spółki jest producent telewizyjny Kacper Sawicki, wcześniej...

10 lutego 2006

Zarząd IWP przyjął stanowisko w sprawie niejawnych źródeł informacji w redakcjach

Zarząd Izby Wydawców Prasy (IWP) przyjął wczoraj stanowisko w sprawie korzystania przez władze ze współpracy służb specjalnych wśród pracowników redakcji....

10 lutego 2006

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną"

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną". Znak akcji to przedarta sylwetka dziecka. Główne hasło kampanii brzmi "Ostrożnie!...

10 lutego 2006

Radio Bis przyzna nagrody muzyczne - Bisery

Bis Polskie Radio, młodzieżowa stacja Polskiego Radia, przyzna nagrody muzyczne - Bisery. Nagrody w ośmiu kategoriach zostaną wręczone 28 lutego....

10 lutego 2006

Indykpol wyda na marketing 5-10 mln zł, nowy produkt Hot Dog wesprze kampanią

Grupa Indykpol, największy w Polsce producent przetworów indyczych, planuje zwiększenie w tym roku przychodów ze sprzedaży o co najmniej 10-12...

10 lutego 2006

Nivea Polska działaniami BTL wspiera nową markę Nivea Hair Styling

Agencja V&P przygotowała kampanię BTL (strategię oraz organizację akcji) dla nowej kategorii kosmetyków Nivea Hair Styling (Nivea Polska) - patrz:...

10 lutego 2006

Awanse i rozbudowa zespołu w Media Contacts

Do zespołu Media Contacts, agencji mediów interaktywnych, dołączył Jan Toczyski na stanowisko media executive. Wcześniej pracował w USA w agencji...

10 lutego 2006

Eurobank z nową strategią komunikacji powraca do stałej obecności w mediach

Eurobank należący do francuskiego Societe Generale ma nową strategię komunikacji, w której punkt ciężkości przesunięto z benefitów racjonalnych na emocjonalne....

10 lutego 2006

Tomasz Wołek poprowadzi nowy program publicystyczny w Tele 5

Na antenie Tele 5 pojawi się nowy program publicystyczny "Plusy dodatnie, plusy ujemne". Gospodarzem programu jest Tomasz Wołek, dyr. programowy...

10 lutego 2006

Tomasz Pietruszka kieruje sprzedażą i marketingiem GN Mobile w regionie Europy Środkowej

Tomasz Pietruszka został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu GN Mobile na region Europy Środkowej. To nowo utworzone stanowisko w strukturze...

10 lutego 2006

"National Geographic Traveller" dwumiesięcznikiem, planowana kampania promocyjna

"National Geographic Traveller", wydawany dotychczas jako turystyczne wydanie specjalne magazynu "National Geographic", od najbliższego numeru (luty-marzec 2006) będzie ukazywał się...