M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 lutego 2006

Jakub Jędrzejek nowym brand managerem w Coty Polska

Jakub Jędrzejek objął stanowisko brand managera marki Adidas w Coty Polska. Wcześniej przez ponad trzy lata pracował w firmie Unilever...

10 lutego 2006

Reklamodawcy wystraszeni bojkotem okładki zawieszają swoje poparcie dla "Machiny"

Na okładce numeru zerowego reaktywowanego magazynu "Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") wykorzystano wizerunek znanej piosenkarki Madonny i jej córki Lourdes...

13 lutego 2006

Wyjaśnienie: BBDO Chicago zarządza działaniami reklamowymi dla Winterfresh

W nawiązaniu do informacji "BBDO Chicago poszerza współpracę z Wrigley Poland" opublikowanej w DS "MMP" z 9 lutego br. informujemy,...

13 lutego 2006

Tymbark adresuje soki pomidorowe do mężczyzn

Maspex Wadowice rusza z nową telewizyjną kampanią reklamową soku ze świeżych pomidorów Tymbark w dwóch wariantach: classic i pikantnym. Grupą...

13 lutego 2006

"Auto-Moto Serwis" rozpocznie druk nowego dodatku

Miesięcznik "Auto-Moto Serwis" (wydawnictwo Instalator Polski) rozpocznie wydawanie dodatku "Track Serwis". Pierwsze wydanie ukaże się w lutym br. Prawdopodobnie dodatek...

13 lutego 2006

Wydawnictwa Euro-Media i Instalator Polski prowadzą prace nad fuzją

Wydawnictwa specjalistyczne Euro-Media i Instalator Polski finalizują trwający od kilku miesięcy proces łączenia obu spółek. Wydawnictwo Euro-Media wydaje takie tytuły,...

13 lutego 2006

Grzegorz Kudlak odchodzi z działu marketingu PKT

Grzegorz Kudlak kończy dziewięcioletnią współpracę z Polskimi Książkami Telefonicznymi. Ostatnio pracował tam na stanowisku specjalisty ds. promocji, wcześniej zajmował się...

13 lutego 2006

Nike Poland realizuje projekt reklamowy skierowany do kobiet

Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową "Powiedz, że nie jestem gwiazdą sportu" adresowaną do kobiet. Jej celem jest wsparcie sprzedaży wiosennej...

13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

13 lutego 2006

Elite Cafe promuje markę Pedro's walentynkową przesyłką bezadresową

Producent kawy Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro's. Specjalna "kartka" walentynkowa trafi w najbliższych dniach do 300 tys....

13 lutego 2006

Sigma uczestnikiem Programu Firm Partnerskich GPW

Agencja public relations Sigma International (Poland) Ltd została uczestnikiem Programu Firm Partnerskich Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem tego programu...

13 lutego 2006

Czytelnicy "Metra" wybierają najlepsze okładki tej gazety

Dziennik bezpłatny "Metro" (Agora SA) przygotowuje drugą edycję plebiscytu dla czytelników na najlepsze okładki "Metra". Akcja ma na celu interakcję...

13 lutego 2006

Magazyn akademicki "Eurostudent" utworzył nowy serwis

Magazyn akademicki "Eurostudent" (Feniks Media Group) utworzył serwis "Praktyki, staże, rekrutacje". Pod adresem wortalu www.praktyki.eurostudent.pl studenci mogą szukać aktualnych ofert...

13 lutego 2006

Point Group wesprze sprzedaż "Dlaczego" działaniami reklamowymi

Magazyn dla studentów "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") na marzec br. planuje nową kampanię reklamową. Planowanie i zakup mediów wydawnictwo...

13 lutego 2006

Peppermint przebudowuje struktury i wraca do pozycjonowania BTL

Agencja Peppermint zakończyła 2005 rok wzrostem przychodów o 60 proc. Ten wynik osiągnęła dzięki wygranej w kilku przetargach, m.in. na...

13 lutego 2006

Lowe GGK realizuje pierwszą po wygraniu przetargu kampanię dla Suzuki

Agencja reklamowa Lowe GGK rozpoczęła realizację kampanii reklamowej modelu Suzuki Swift. Podstawowym jej celem jest wzmocnienie wizerunku auta oraz zwiększenie...

13 lutego 2006

MSD Polska rozpoczęła współpracę z Webtelem

MSD Polska wchodząca w skład amerykańskiego koncernu farmaceutycznego Merck & Co. rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Webtel Interactive Solutions. Firma...

13 lutego 2006

Goahead pracuje dla marki Ketrel z portfolio Celon Pharmy

Agencja reklamowa Goahead rozpoczęła współpracę z firmą Celon Pharma. Na potrzeby marki Ketrel, nowego leku stosowanego w terapii schizofrenii, opracowała...

13 lutego 2006

Paralotna zrealizowała walentynkowy projekt dla Promenady

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kreację ogłoszeń do prasy oraz materiałów BTL, w tym zaproszeń, na walentynkowe pokazy psy rasy york,...

13 lutego 2006

Jakub Jezierski nowym dyr. artystycznym tytułu "Kaleidoscope"

"Kaleidoscope", miesięcznik pokładowy PLL LOT wydawany od niedawna przez Bonnier Business Polska, ukazał się w odświeżonej formule. Obecny wygląd jest...

13 lutego 2006

Marcin Kieszczyński został account executive w Mather Communications

Marcin Kieszczyński objął stanowisko account executive w agencji reklamowej Mather Communnications i zajmie się obsługą projektów reklamowych realizowanych dla Banku...

13 lutego 2006

Mieszko stawia na praliny i cukierki dla najmłodszych; przychody w 2005 r. wyniosły 180 mln zł

Producent słodyczy Mieszko SA ubiegły rok zakończył rekordowym wynikiem finansowym. Przychód ze sprzedaży wyniósł 180,3 mln zł, a zysk brutto...

13 lutego 2006

Lucyna Rawska sprzedaje kampanie indoorowe na nośnikach Direct Publishing

Lucyna Rawska dołączyła do zespołu Direct Publishing, wydawcy magazynu "Cafe" i pism typu custom publishing oraz właściciela sieci nośników typu...

13 lutego 2006

Interia.pl odnotowała zysk w wysokości 2,1 mln zł w 2005 r.

Jak wynika z raportu kwartalnego opublikowanego 10 lutego br., Interia.pl SA zamknęła 2005 rok przychodami w wysokości 39,7 mln zł....

13 lutego 2006

RMF FM poprawiło wyniki w swojej grupie celowej, rośnie udział Radia Zet w dużych miastach

Radio Zet poprawiło wyniki słuchalności w dużych aglomeracjach, jak wynika z ostatniej fali badania Radio Track (Millward Brown SMG/KRC). Udział...

13 lutego 2006

TBWA/Telescope i JWT przygotowały reklamy dla Fundacji "Akogo?"

Agencje reklamowe TBWA/Telescope i JWT przygotowały kolejny etap kampanii społecznej Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?" zapoczątkowanej w listopadzie 2005 roku. Celem...

13 lutego 2006

AMS zamierza zwiększyć przychody z projektów ambientmediowych

Firma reklamy zewnętrznej AMS zamierza zrealizować w tym roku szereg projektów reklamowych związanych z ekspozycją reklam, które wykorzystują rozwiązania ambientmediowe....

13 lutego 2006

Canal Plus Cyfrowy odnotował w ub.r. 266 mln zł zysku netto

Telewizyjna Korporacja Partycypacyjna SA (TKP SA), właściciel spółki Canal Plus Cyfrowy, podała wyniki finansowe za ubiegły rok. Przychody firmy wyniosły...

13 lutego 2006

OS3 autorem kampanii dla marki Nudle Knorr Unilevera

Agencja interaktywna OS3 przygotowała dwutygodniową walentynkową kampanię internetową marki Nudle Knorr (Unilever Polska SA), która skierowana jest do młodzieży. Jej...

14 lutego 2006

Zentropy Partners zakończyła proces promocji wewnętrznych

W agencji interaktywnej Zentropy Partners wchodzącej w skład McCann Erickson WorldGroup doszło do wewnętrznych awansów. Marta Konys, od 3 lat...

14 lutego 2006

Demo Effective Launching powiększa zespół agencyjny

Do zespołu agencji reklamowej Demo Effective Launching dołączyły nowe osoby. Katarzyna Maksyjan objęła stanowisko account executive. Przed rozpoczęciem pracy w...

14 lutego 2006

Winczewski zadebiutuje w programie o trendach na antenie Radiostacji

Bartek Winczewski, dziennikarz muzyczny, poprowadzi na antenie Radiostacji program "Berlin - Londyn - Nowy Jork". Jego audycja poświęcona trendom w...

14 lutego 2006

Reklama firmy Aflofarm w kształcie serca w "Nowym Dniu"

W "Nowym Dniu" (Agora SA) ukazała się reklama firmy Aflofarm w nietypowym kształcie serca z okazji walentynek. Reklamowany jest Vicard,...

14 lutego 2006

Nestle ufundowała nagrodę w wysokości 250 tys. zł w promocji Nescafe Classic

Nestle rozpoczęła realizację promocji konsumenckiej kawy Nescafe Classic, pod hasłem "Dzień dobry w nowym mieszkaniu". Promocja potrwa do 30 kwietnia...

14 lutego 2006

Sklep Empik.com oficjalnie wznawia działalność

Sklep Empik.com oficjalnie wznawia działalność. Internetowy salon z książkami i płytami działał już pod tym adresem, ale zniknął z rynku...

14 lutego 2006

Call Center Poland pracuje dla "Biznesu Warszawskiego"

Dział Researcher firmy telemarketingowej Call Center Poland nawiązał współpracę z wydawnictwem CityBusinessNetworkPoland - wydawcą m.in. "Biznesu Warszawskiego". Researcher realizuje badania...

14 lutego 2006

Aneta Lubańska ponownie w domu mediowym MediaVest

Aneta Lubańska, dotychczas media manager w Starcomie, przeszła do domu mediowego MediaVest, agencji reaktywowanej po kilku latach w ramach grupy...

14 lutego 2006

Wawel SA odświeża wizerunek batonów Adaś, Jacek i Ikar

Producent słodyczy Wawel SA zamierza zmienić wizerunek batonów Adaś, Jacek i Ikar. Marketer zaplanował kampanię reklamową, która potrwa od 18...

14 lutego 2006

Grądkowski dyrektorem firmy telemarketingowej Holicon Contact Center

Arkadiusz Grądkowski został dyrektorem zarządzającym w firmie telemarketingowej Holicon Contact Center. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gospodarczym w Wiedniu. Wcześniej...

14 lutego 2006

Oceanic wprowadza na rynek nową linię kosmetyków marki AA

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry AA Help. Kosmetyki w sprzedaży...

14 lutego 2006

Nestle poszerza markę Aero, planuje działania reklamowe

Nestle Polska wprowadziło w lutym br. do sprzedaży nowy wariant smakowy batonika Aero (35 gramów, w cenie ok. 1,40 zł)...

14 lutego 2006

Netsprint.pl i WP.pl przygotowały tani pakiet reklamowy dla MŚP

Netsprint.pl i Wirtualna Polska przygotowały wspólnie nowy pakiet reklamowy w wyszukiwarce przeznaczony dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw...

14 lutego 2006

MediaCom Warszawa koordynuje obsługę P&G na pięciu nowych rynkach

Sieć domów mediowych MediaCom rozpocznie obsługę koncernu Procter & Gamble w zakresie planowania i zakupu mediów na pięciu rynkach: w...

14 lutego 2006

Orange rozpoczyna działania promujące kontent i marketing mobilny

Rozwój platformy z mobilnym kontentem wideo będzie jednym z priorytetów dla marki Orange (PTK Centertel) w tym roku. Jak zapowiada...

14 lutego 2006

Vogel Burda Communications tworzy nowe stanowiska kierownicze

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) reorganizuje strukturę. Zmiany wynikają z przejęcia pod koniec 2003 r. 100 proc. udziałów w wydawnictwie...

14 lutego 2006

"Super Express" rozgrzewa gorącymi sercami sponsorowanymi przez Vattenfall

Dziennik "Super Express" (Media Express) rozdaje dziś na ośmiu przystankach w Warszawie osiem tysięcy gorących serduszek sponsorowanych przez firmę Vattenfall....

14 lutego 2006

"Murator" wspiera akcję edukacyjną intensywnymi działaniami reklamowymi

Miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą "Dom bez...

14 lutego 2006

Według AGB skoki narciarskie były najbardziej atrakcyjnym wydarzeniem weekendu

Skoki narciarskie były najchętniej oglądaną pozycją programową w miniony weekend, wynika z danych AGB Nielsen Media Reserch. Według monitoringu pierwszą...

14 lutego 2006

"Gazeta Wyborcza" promuje prenumeratę teczkową

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła akcję promocyjną, w której oferuje czytelnikom w całym kraju nową formę prenumeraty - prenumeratę teczkową....

14 lutego 2006

Masterfoods wprowadził do portfolio batonik Milky Way Minute

Masterfoods Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt o nazwie Milky Way Minute. Jest pozycjonowany jako lekka poranna przekąska i dostępny...