M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 lutego 2006

Marcin Ratajczak odpowiedzialny za nową usługę Tequila/Polska

Firma marketing services Tequila/Polska wprowadziła do swojej oferty nową usługę Sales Network Service oferującą leasing sił sprzedaży (o planach jej...

14 lutego 2006

Jolanta Plieth-Cholewińska odchodzi z Wydawnictwa Murator

Jolanta Plieth-Cholewińska, dyrektor biura komunikacji Wydawnictwa Murator, odchodzi z firmy. Powodem jej odejścia są nowe plany zawodowe, których na razie...

14 lutego 2006

Banki spółdzielcze chcą odmłodzić wizerunek - rusza ich pierwsza wspólna kampania

Banki spółdzielcze, skupione w trzech zrzeszeniach pod przewodnictwem Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS), Gospodarczego Banku Wielkopolskiego (GBW) oraz Mazowieckiego Banku Regionalnego,...

14 lutego 2006

Mikos naczelnym "Tele Magazynu", Marciniak product managerem

Aureliusz Mikos objął stanowisko redaktora naczelnego dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn" dołączanego do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych. Jego...

14 lutego 2006

Wyjaśnienie: Zenithmedia planuje i kupuje media do najnowszej kampanii Tymbarku

W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj w DS "MMP" informacji o kampanii reklamowej soków pomidorowych Tymbark (Maspex Wadowice) przedstawiciele marketera informują,...

14 lutego 2006

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

14 lutego 2006

Wydawnictwo Bauer podejmie kroki prawne przeciwko wydawcy "Nowego Dnia"

Wydawnictwo Bauer w reakcji na artykuł opublikowany przez dziennik "Nowy Dzień" (numer z 11-12 lutego br.) podejmie kroki prawne przeciwko...

16 marca 2006

Broker FM wycofał z cennika ofertę sprzedaży czasu w RMF FM wg CPP

Broker FM wycofał z oficjalnego cennika ofertę sprzedaży czasu reklamowego w RMF FM według CPP, którą wprowadził do swojej oferty...

16 marca 2006

Dwa dodatki w miesięczniku "Villa"

Kwietniowy numer miesięcznika "Villa" (Migut Media) został wzbogacony o dwa dodatki. Są to jednorazowe publikacje: "Hotele i Spa w Polsce"...

16 marca 2006

Magazyn "Franchising Info" z bardziej masową tematyką biznesową, zwiększa nakład

Dwumiesięcznik "Franchising Info" (Wydawnictwo Profit Systems) ukazał się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. Jest to związane z poszerzaniem tematyki pisma....

16 marca 2006

Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał tematyczny

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi nowy kanał telewizyjny. Projekt ma wystartować jeszcze w br., prawdopodobnie po wakacjach. Obecnie prowadzone są...

16 marca 2006

Jakub Dudziuk copywriterem w Focus Advertising

Skład działu kreacji agencji Focus Advertising został uzupełniony o nowego copywritera. Przyjęty na to stanowisko Jakub Dudziuk wcześniej pracował w...

16 marca 2006

Cartoon Network rozpoczyna kolejną edycję eventu "Akcja animacja"

Na początku kwietnia br. ruszy szósta edycja eventu "Akcja animacja" przygotowywanego przez telewizyjny kanał dla dzieci Cartoon Network. Akcja ma...

16 marca 2006

Jakubiak dołączył do działu kreacji w agencji reklamowej Art FM

Agencja reklamowa Art FM podjęła decyzję o poszerzeniu działu kreatywnego. Nowym copywriterem został Radosław Jakubiak. Wcześniej pracował w dziale kreacji...

16 marca 2006

VA Strategic Communications zmienia struktury własnościowe, Beliniak prezesem, dwójka nowych menedżerów

W agencji VA Strategic Communications zmieniły się struktury własnościowe. Dotychczas w agencji było 4 współwłaścicieli: Agnieszka Beliniak, Ajka Kaliszak, Greg...

16 marca 2006

ING BŚ wprowadza limitowaną mundialową edycję kart z wizerunkiem Pelego

ING Bank Śląski rozpoczął sprzedaż limitowanej serii kart kredytowych ING Bank Śląski MasterCard 2006 FIFA World Cup z wizerunkiem sławnego...

16 marca 2006

Henkel Polska zmienia opakowania kosmetyków Taft, wprowadza nową linię Taft Complete

Koncern Henkel Polska zmienił opakowania oraz formułę kosmetyków do stylizacji włosów Taft. Zmieniono kolorystykę i kształt opakowań. Wprowadzenie nowego designu...

16 marca 2006

Locomotiva przygotowała kampanię radiową dla Audi

W stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych rozpoczęła się kampania radiowa przedstawiająca najnowszą ofertę Audi. Kampania podkreśla fakt, że Audi A3 łączące...

16 marca 2006

SsangYong Poland nowym klientem agencji Primum PR

Agencja Primum Public Relations rozpoczyna działania PR dla spółki SsangYong Poland, wyłącznego dystrybutora samochodów marki SsangYong w Polsce. Zadaniem agencji...

16 marca 2006

Toshiba przygotowała internetową promocję wokół tematyki mundialowej

Polski oddział Toshiby włączył się do globalnej akcji koncernu, która polega na internetowym turnieju promocyjnym związanym tematycznie z piłkarskimi mistrzostwami...

16 marca 2006

Dorota Maj, naczelna "Urody", odchodzi z Edipresse

Dorota Maj, redaktor naczelna miesięcznika "Uroda", odchodzi z wydawnictwa Edipresse Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Nie wiadomo również,...

16 marca 2006

Pierwszy numer "Machiny" z kampanią; kreację wydawca przygotowuje we własnym zakresie

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group), który...

16 marca 2006

GIF nakazał wstrzymanie wybranych reklam czterech produktów leczniczych

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał wstrzymanie reklam czterech produktów leczniczych. GIF ma zastrzeżenia do ulotek reklamowych Melatoniny (producent: K&K Medicplast),...

16 marca 2006

Mediatak i dzienniki regionalne inicjują kampanię "Bezpieczna droga"

Dom prasy regionalnej Mediatak wraz z dziennikami regionalnymi inicjuje kampanię informacyjną pod hasłem "Bezpieczna droga". W jej ramach ukaże się...

16 marca 2006

Magdalena Woronowicz marketing executive w Arkadii

Magdalena Woronowicz awansowała na stanowisko marketing executive w centrum handlowym Arkadia. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako specjalista ds. marketingu....

16 marca 2006

Coca-Cola startuje z programem związanym z mistrzostwami świata w piłce nożnej

Rozpoczął się program marketingowy marki Coca-Cola związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. - Polska kampania "Piłka zbliża....

16 marca 2006

Euzebiusz Smolarek twarzą marki Pepsi

Pomocnik piłkarskiej reprezentacji Euzebiusz Smolarek będzie twarzą marki Pepsi. Smolarek podpisał z PepsiCo umowę na 7 miesięcy. Dotyczy ona także...

16 marca 2006

Relaunch Kucharka ma podnieść i odmłodzić wizerunek marki

PPH Prymat, producent przypraw, wprowadza nową szatę graficzną przypraw Kucharek i szykuje działania reklamowe, które mają poprawić i odmłodzić wizerunek...

16 marca 2006

"Statyści" - nowy serial komediowy na antenie HBO

Kanał HBO od 4 kwietnia rozpocznie emisję nowego sześcioodcinkowego serialu komediowego pt. "Statyści". Będzie on wyświetlany we wtorki o godz....

16 marca 2006

Nowy team kreatywny w DougFaberFamily

Magda Włudyga (junior copywriter) oraz Krzysztof Malczewski (junior art director) dołączyli do kreacji agencji DougFaberFamily jako szósty team kreatywny. Magda...

16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

16 marca 2006

Fiat ciągle najpopularniejszy w polskich garażach

Ponad połowa (56 proc.) polskich gospodarstw domowych dysponuje przynajmniej jednym samochodem, a aż 41 proc. posiadanych przez Polaków aut ma...

16 marca 2006

Sokpol wprowadza soki Siódme Niebo w butelkach

Producent soków Sokpol Sp. z o.o. rozszerza linię swoich produktów Siódme Niebo o nektary i soki w szklanych butelkach o...

16 marca 2006

Radio Wawa promuje nową płytę zespołu De Mono

Z okazji premiery nowej płyty zespołu De Mono pt. "Siedem dni", która ukaże się 21 marca, Radio Wawa przygotowało konkurs...

16 marca 2006

Edelman Polska stworzyła nowy dział, awanse i nowi pracownicy

Agencja PR Edelman Polska utworzyła nowy dział, który będzie się zajmował komunikacją kryzysową i zarządzaniem problemami w ramach komunikacji korporacyjnej...

17 marca 2006

Marquard wprowadza multimedialną kolekcję związaną z mundialem

Marquard Media Polska od najbliższego poniedziałku 20 marca będzie dołączał do "Przeglądu Sportowego" nową kolekcję "Finaliści Mundialu 2006". Promocja serii...

17 marca 2006

Herbapol Lublin SA po raz pierwszy reklamuje Pyroaktin

Herbapol Lublin SA wystartował z kampanią reklamową Pyroaktinu (ziołowy preparat na przeziębienie). Kampania została przygotowana przez agencję reklamową McCann Erickson,...

17 marca 2006

Wydawnictwo Platform Group zmienia nazwę na PPWP

Wydawnictwo Platform Group zmieniło nazwę na Polskie Profesjonalne Wydawnictwa Prasowe Sp. z o.o. Wydawnictwo wydaje takie tytuły, jak: "AGD-RTV Infoserwis",...

17 marca 2006

Zibi przeprowadza promocję wymiany starych zegarków na nowe

We wszystkich salonach Zibi w Polsce prowadzona jest do 16 kwietnia wiosenna akcja promocyjna "Zamień stary na nowy" polegająca na...

17 marca 2006

Bonnier Business Polska ruszył z kampanią "Pulsu Biznesu" wartą kilka milionów złotych

Wydawnictwo Bonnier Business Polska rozpoczęło kampanię reklamową dziennika "Puls Biznesu". Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem...

17 marca 2006

Agora odświeża makietę "Świata Motocykli" i rusza z kampanią pisma

Agora SA wprowadziła do sprzedaży odświeżony miesięcznik "Świat Motocykli". Zmieniono okładkę oraz makietę magazynu. Zwiększono jego objętość do ponad 120...

17 marca 2006

Dagmara Staniewska rozstaje się z Optimediami

Dagmara Staniewska, account director w domu mediowym Optimedia, rozstaje się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dagmara Staniewska nie skomentowała tej...

17 marca 2006

Magazyn "Restaurator" uruchomi wortal internetowy

Dwumiesięcznik branży gastronomicznej "Restaurator" (Wydawnictwo Publikator) po roku istnienia rusza ze stroną internetową. Wydawca zapewnia, iż nie będzie to jedynie...

17 marca 2006

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową Audi A3

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową samochodu Audi A3. Komunikacja o charakterze wizerunkowym ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji...

17 marca 2006

Krzysztof Sobisiak event service managerem w CasusBTL

Krzysztof Sobisiak awansował na stanowisko event service managera w agencji marketing services CasusBTL, wcześniej był account managerem. Będzie odpowiedzialny za...

17 marca 2006

Marcin Dzierżanowski kierownikiem działu społeczno-politycznego "Życia Warszawy"

Nowym kierownikiem działu społeczno-politycznego w "Życiu Warszawy" zostanie Marcin Dzierżanowski, który dotychczas pracował w projekcie nowego dziennika wydawnictwa Axel Springer...

17 marca 2006

Radio Zet podniesie ceny reklam średnio o 4,1 proc.

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, poinformował klientów i agencje mediowe o podwyżce cen reklam w Radiu Zet, która...

17 marca 2006

Nestle będzie reklamowało nowe sosy Winiar

Nestle Polska SA wprowadza na rynek nowe sosy do gotowania marki Winiary (ulepszone receptury i nowe opakowania) i będzie wspierało...

17 marca 2006

Anna Świętoń account directorem w Initiative Warszawa

Anna Świętoń, dotychczas media group head w domu mediowym Universal McCann (o jej odejściu pisaliśmy w DS "MMP" z 9...

17 marca 2006

Dominet Bank tytularnym sponsorem Mistrzostw Polski Dziennikarzy w Koszykówce

Dominet Bank, tytularny sponsor Dominet Basket Ligi, został najważniejszym partnerem tradycyjnych 39. Mistrzostw Polski Dziennikarzy w Koszykówce. Będą odbywać się...