M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 marca 2006

McDonald's rusza z szeroko zakrojonym programem wspierającym sponsoring mundialu

McDonald's Polska rozpoczyna szeroko zakrojoną akcję mundialową. Jej osią jest ogólnopolski konkurs plastyczny dla dzieci w wieku 6-10 lat. Jedenaścioro...

17 marca 2006

BRE Bank: w wyniku kampanii sprzedaż pakietów Efekt wzrosła o 20 proc.

W wyniku trwającej od połowy listopada ub.r. do końca lutego br. kampanii reklamowej pakietów Efekt BRE Banku dla małych i...

17 marca 2006

Małgorzata Wofle-Szable account supervisorem w G7

Małgorzata Wofle-Szable pod koniec marca rozpocznie pracę w agencji G7 na stanowisku account supervisora. Odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę marki...

17 marca 2006

Marka OTC Falvit partnerem wyprawy wspinaczkowej na Mount Everest

Marka preparatu witaminowego dostępnego bez recepty Falvit (producent: Jelfa) została partnerem wyprawy na najwyższą górę świata Mount Everest. Przedsięwzięcie Falvit...

17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

17 marca 2006

NetSprint wprowadza do portfolio nowy produkt - NetSprint Site

NetSprint, spółka zarządzająca wyszukiwarką o tej samej nazwie, wprowadza do swojej standardowej oferty nowy produkt - NetSprint Site. Pod nazwą...

17 marca 2006

"Panorama Firm" w radiu

Eniro Polska, wydawca katalogów teleadresowych "Panorama Firm", przygotował kampanię reklamową w radiu RMF FM, Radiu Zet i stacjach lokalnych. Seria...

17 marca 2006

MTV, RMF Maxxx, Interia.pl i "Bravo" tworzą wspólną listę przebojów, możliwe pakiety reklamowe

Telewizja MTV Polska, radio RMF Maxxx, portal Interia.pl i tygodnik "Bravo" (Wydawnictwo Bauer) stworzą wspólną multimedialną listę przebojów "MTV Maxxx...

17 marca 2006

Andrzej Pająk przestał pełnić funkcję naczelnego "Entera"

Andrzej Pająk, redaktor naczelny miesięcznika informatycznego "Enter" (wydawnictwo Lupus), odszedł z firmy. Wydawnictwo nie podało przyczyn jego odejścia. Obowiązki naczelnego...

17 marca 2006

Archanowicz-Kudelska odpowiada za badania jakościowe w GfK Polonia

Katarzyna Archanowicz-Kudelska została kierownikiem zespołu badań jakościowych w GfK Polonia. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Rozpoczęła pracę w...

17 marca 2006

Hellmann's pierwszą marką reklamowaną w sieci FMCG Clear Channel

Ruszyła pierwsza kampania z wykorzystaniem sieci FMCG - sieci dedykowanej Clear Channel Poland. Na 600 citylightach reklamuje się Hellmann's, marka...

17 marca 2006

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

17 marca 2006

Iga Niewiadomska odchodzi z TBWA/PR, zastąpi ją Agnieszka Szymanowska

Od 1 kwietnia br. obowiązki dyrektora zarządzającego agencji TBWA/PR pełnić będzie Agnieszka Szymanowska, dotychczas na stanowisku partnera zarządzającego. Zastąpi na...

20 marca 2006

Just przygotował reklamy Komfortu oparte na szkockich motywach

Firma Komfort prowadząca ogólnopolską sieć sklepów z dywanami, wykładzinami i panelami podłogowymi przygotowała kampanię reklamową, w której występuje szkocka kapela,...

20 marca 2006

Ford reklamuje model Fiesta na nośnikach w toaletach wśród młodych i aktywnych

Ford prowadzi kampanię reklamową na poziomie lokalnym wspierającą dilerów tej marki w sprzedaży modelu Fiesta w województwie małopolskim. Niestandardowe miejsca...

20 marca 2006

Prima realizuje program korporacyjny "Promoting people's performance"

Rośnie lista partnerów programu "Wszystkie dzieci są nasze" realizowanego przez pracowników przedsiębiorstwa Prima SA. Do programu dołączyły nowe firmy: agencja...

20 marca 2006

B&G wprowadza nową markę lodów Smocza Jama

B&G, krakowski producent lodów, przygotowuje się do kampanii reklamowej mającej na celu zbudowanie wizerunku swoich produktów i umocnienie pozycji na...

20 marca 2006

Reebok Poland rozpocznie kolejną odsłonę projektu "I am what I am"

Producent odzieży sportowej Reebok Poland rozpocznie w kwietniu br. tegoroczną odsłonę zapoczątkowanej w ub.r. kampanii reklamowej "I am what I...

20 marca 2006

Heureka przygotowała kreację reklam wspierających program marketingowy Flory pro.activ

Agencja reklamowa Heureka stworzyła kreację reklam do "Ogólnopolskiej akcji zapobiegania chorobom serca" (akcja wizerunkowa marki Flora pro.activ). Agencja zajęła się...

20 marca 2006

TVP omyłkowo puściła kontrowersyjny spot Lecha w bloku z Żywcem

Kontrowersyjny spot marki Lech należącej do Kompanii Piwowarskiej SA, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z 3, 6 i 7...

20 marca 2006

Coty Polska będzie promować limitowaną edycję perfum Celine Dion Sparkling

Firma Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową promującą nową limitowaną edycję kosmetyków zapachowych Celine Dion Sparkling. Celem kampanii jest promocja produktów...

20 marca 2006

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

20 marca 2006

TVN Style przygotowuje projekt relaunchu stacji

TVN Style, telewizja tematyczna Grupy ITI skierowana do kobiet, planuje wiosenną kampanię marketingową w związku z relaunchem stacji. Projekt ma...

20 marca 2006

TVP i Polsat wspólnie zakupiły prawa do emisji meczów tegorocznego mundialu

Telewizja Polska i telewizja Polsat zakupiły od firmy Infront prawa do emisji meczów tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej w...

20 marca 2006

Angelika Kuśnierz pokieruje trzecią grupą obsługi klienta DDB Warszawa

Agencja reklamowa DDB Warszawa wyodrębniła trzecią grupę obsługi klienta, którą pokieruje Angelika Kuśnierz. Kuśnierz została awansowana na stanowisko group account...

20 marca 2006

GfK Polonia wprowadza nowe narzędzie pomiaru radia i raporty Ropera

Firma badawcza GfK Polonia wprowadza na polski rynek dwa produkty przejętej w ub.r. spółki NOP Word (obecnie GfK NOP). Pierwszy...

20 marca 2006

Marta Gac i Paulina Klupińska dołączyły do zespołu agencji MTR Media

Do zespołu agencji reklamowej MTR Media dołączyły dwie osoby - Marta Gac i Paulina Klupińska. Jak twierdzi Tomasz Konopka, prezes...

20 marca 2006

Marka Absolut kreuje wizerunek przez prezentację projektu "Absolut miasta"

Marka Absolut Vodka (V&S Luksusowa Zielona Góra) kreuje wizerunek przez prezentację wystawy fotograficznej "Absolut miasta". W marcu, kwietniu i maju...

20 marca 2006

Prószyński Media podnosi nakład "Tak mieszkam" do 65 tys. egz.

Prószyński Media podnosi nakład dwumiesięcznika wnętrzarskiego "Tak mieszkam" do 65 tys. egz. Dotychczas wynosił ok. 50 tys. Anna Derengowska, dyr....

20 marca 2006

Branża finansowa najszybciej rosnącym klientem Acxiom Polska w 2005 r.

Branża finansowa była najszybciej rosnącym klientem Acixom Polska w ub.r. Dostawca baz danych i rozwiązań dla marketingu bezpośredniego podsumował kończący...

20 marca 2006

Osajda awansuje na kierownika biura reklamy tytułów poradniczo-rozrywkowych Bauera

Maciej Osajda zostanie kierownikiem biura reklamy K2 (prasa poradniczo-rozrywkowa) w Wydawnictwie Bauer. Jest to nowe stanowisko w strukturach działu reklamy...

20 marca 2006

Agencja Avanti i Media Group przygotowały kampanię płatków Clean O'Peel

Firma Harper Higienics rozpoczęła kampanię reklamową płatków do peelingu Clean O'Peel. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Avanti. Za planowanie...

20 marca 2006

Polskie Badania Czytelnictwa zrealizowały pierwszy etap zmian w badaniu

Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) zrealizowały pierwszy etap zmian w prowadzonych analizach. W pierwszej w tym roku fali badania zastosowano całkowicie...

20 marca 2006

Sieniawski i Korszyński dołączą do Brokera FM

Grzegorz Sieniawski i Maciej Korszyński dołączą do zespołu Brokera FM. Sieniawski obejmie stanowisko account executive, a Korszyński ma pracować na...

20 marca 2006

Option One realizuje wsparcie BTL dla marki Czeko Dżemi

Agencja marketing services Option One realizuje wsparcie BTL dla nowej marki Czeko Dżemi (produkt do smarowania) z portfolio firmy Agros...

6 kwietnia 2006

Piotr Kociołek, były prezes Centralwings, będzie dyrektorem marketingu i sprzedaży MultiBanku

Piotr Kociołek, były prezes Centralwings, tanich linii lotniczych należących do PLL LOT, powraca do MultiBanku, detalicznego ramienia BRE Banku. Obejmuje...

6 kwietnia 2006

Wydawnictwo Fabas Polska poszerza zakres działalności

Wydawnictwo Fabas Polska, wydawca specjalistycznych magazynów motoryzacyjnych, postanowiło zawalczyć o nowy rynek. Zaczęło wydawać miesięcznik "Jazda z Sudoku". Na 52...

6 kwietnia 2006

"Marketing w Praktyce" wprowadza dodatek o rynku badań marketingowych

Miesięcznik "Marketing w Praktyce" (wydawnictwo Marketing w Praktyce) wzbogacił się o coroczny dodatek "Market Research pl". Będzie on poświęcony polskiemu...

6 kwietnia 2006

Rada nadzorcza TVP SA ogłasza konkurs na prezesa zarządu

Rada nadzorcza TVP SA uchwaliła tryb wyboru prezesa zarządu Telewizji Polskiej SA. Nowy prezes wyłoniony zostanie w drodze konkursu. Kandydaci...

6 kwietnia 2006

BGŻ wprowadzi nową strategię marki, logo i wizerunek, kampania po wakacjach

Bank Gospodarki Żywnościowej wprowadzi nową strategię marki i branding, bank będzie miał nowe logo i bardziej nowoczesny wizerunek (w tym...

6 kwietnia 2006

Wizz Air startuje z kampanią wakacyjną

W kwietniu ruszyły kolejne działania reklamowe Wizz Air. Obejmować będą m.in. kampanię na backlightach w 5 miastach Polski (Poznań, Katowice,...

6 kwietnia 2006

Mather Communications zatrudnia trzeci zespół w dziale kreacji

Agencja reklamowa Mather Communications kończy budowę struktury działu kreacji. W firmie rozpoczął pracę kolejny, trzeci już zespół kreatywny. Na stanowiskach...

6 kwietnia 2006

TVP chce zainteresować ofertą dokumentalną zagranicznych nadawców

Na międzynarodowych targach telewizyjnych MIP TV w Cannes duże zainteresowanie budzi polska produkcja dokumentalna. - Przygotowaliśmy z myślą o targach...

6 kwietnia 2006

Coty po raz pierwszy reklamuje kosmetyki do makijażu na billboardach

Firma kosmetyczna Coty Polska rozpoczęła billboardową kampanię reklamową podkładu do twarzy Anti Stress & Lift marki Astor. Jest to pierwsza...

6 kwietnia 2006

"Katalog Domów Drewnianych" będzie półrocznikiem

Wydawnictwo Koncept podjęło decyzję, iż "Katalog Domów Drewnianych" będzie półrocznikiem. Pierwszy numer katalogu został wydany w zeszłym roku. Obecnie na...

6 kwietnia 2006

ATM sprzedała program "Gra w ciemno" do Włoch, finalizuje inne umowy

Firma producencka ATM Grupa sprzedała prawa do teleturnieju "Gra w ciemno" (promowanego na targach MIPTV w Cannes pod nazwą "Clueless")...

6 kwietnia 2006

Nowe osoby w dziale kreacji agencji Demo

Do zespołu agencji Demo Effective Launching dołączyły dwie nowe osoby. Stanowisko junior art directora objął Sebastian Ścigalski, absolwent grafiki na...

6 kwietnia 2006

Dec dyrektorem zarządzającym mediów, Brandysiewicz szefem buyingu w Initiative Warszawa

Marcin Dec, dotychczas dyrektor mediów Initiative Warszawa, został awansowany na stanowisko dyrektora zarządzającego mediów w tej agencji. Będzie nadzorował i...

6 kwietnia 2006

Wydawnictwo Koncept odświeżyło magazyn "Własny Dom"

Dwumiesięcznik "Własny Dom" (wydawnictwo Koncept) zyskał dwa nowe działy Instalacje oraz Wnętrza. Zmieniono również nieco layout okładki oraz czcionkę. Zwiększono...

6 kwietnia 2006

Związek Miast Polskich organizuje "Przegląd kampanii informacyjnych miast"

Związek Miast Polskich organizuje dla swoich członków "Przegląd kampanii informacyjnych miast". Zostaną wyłonione najlepsze i najbardziej profesjonalnie przeprowadzone kampanie reklamowe...