M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 kwietnia 2006

"Manager Magazin" wprowadzi od czerwca wyższe o ok. 15 proc. ceny reklam

Miesięcznik "Manager Magazin" (Wydawnictwo Infor Manager) wprowadza nowy cennik reklamowy od wydania czerwcowego. Adam Feldman, dyr. biura reklamy tytułu, uzasadnia...

6 kwietnia 2006

CU i BZ WBK chwalą się dobrymi wynikami współpracy w ramach bancassurance

Grupa ubezpieczeniowa Commercial Union Polska poinformowała, że w ramach współpracy z Bankiem Zachodnim WBK w bancassurance (czyli wspólnej sprzedaży produktów...

6 kwietnia 2006

Peugeot Polska wspiera kampanią wiosenną akcję promocyjną

Peugeot Polska rozpoczął kampanię wspierającą kwietniową ofertę promocyjnej sprzedaży samochodów. Promocja dotyczy modelu 206 w serii limitowanej Oxygene oraz modeli...

6 kwietnia 2006

LOT obniża ceny na trasach krajowych i planuje kampanię wymierzoną w inne środki komunikacji

Polskie Linie Lotnicze LOT obniżają ceny połączeń krajowych - bilet w jedną stronę (niezależnie od terminu zakupu) będzie kosztował 58...

6 kwietnia 2006

Aleksandra Adamczewska została dyrektorem produkcji w Raymond

Aleksandra Adamczewska obejmuje stanowisko dyrektora produkcji w firmie Raymond (grupa Young & Rubicam Brands). Jest to nowe stanowisko w strukturze...

6 kwietnia 2006

Krzysztof Albrychiewicz strategic & business development directorem w Y&R Brands

Od kwietnia do zespołu Y&R Brands dołącza Krzysztof Albrychiewicz. Będzie pełnił funkcję strategic & business development directora Y&R Brands. Jest...

6 kwietnia 2006

Artur Sent marketing managerem w Internet Media Services

Artur Sent został nowym marketing managerem w firmie Internet Media Services. Zastąpił Jakuba Jabłonkę, który odchodzi z firmy. Jego dalsze...

6 kwietnia 2006

Reader's Digest zawarł ugodę w UOKiK w sprawie treści przesyłek promocyjnych

Reader's Digest Przegląd zawarł wczoraj ugodę z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w sprawie komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów....

6 kwietnia 2006

UniCredito Italiano sprzeda markę i 200 oddziałów banku BPH

Włoska grupa UniCredito Italiano zawarła wczoraj porozumienie z rządem w sprawie połączenia banku Pekao i BPH (to wynik europejskiej fuzji...

6 kwietnia 2006

SPC przygotowało kampanię dla Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji

Turcja namawia Polaków do uwzględnienia jej w tegorocznych planach wakacyjnych. Kampanię na zlecenie Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji przygotował dom...

6 kwietnia 2006

Onet udostępnia reklamodawcom trzy nowe narzędzia optymalizacji kampanii

Onet udostępnił reklamodawcom trzy nowe narzędzia. Jednym z nich jest capping czasowy, dający poszerzone możliwości kontroli liczby kontaktów internauty z...

6 kwietnia 2006

Marta Ślendak marketing managerem w Ad.meritum, spółka obsługuje "Gazetę Bankową"

Marta Ślendak zastąpiła Annę Król na stanowisku marketing managera w Ad.meritum, spółce CR Media świadczącej usługi biura reklamy. Ślendak przeszła...

6 kwietnia 2006

Rusza pierwsza kampania Moli autorstwa Just

W telewizji i radiu wystartowała pierwsza kampania dla marki Mola przygotowana przez agencję Just. Na papierze i ręcznikach Moli pojawiły...

6 kwietnia 2006

Awanse w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska

Marek Drzewiecki, senior sales executive magazynu "Auto Świat" w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska, awansował na stanowisko head group...

6 kwietnia 2006

Nowy dziennik Springera będzie miał co najmniej cztery dodatki

Wydawnictwo Axel Springer Polska planuje co najmniej cztery stałe dodatki do nowego dziennika. Według naszych informacji w poniedziałki będzie ukazywał...

6 kwietnia 2006

Edipresse Polska wydało numer specjalny magazynu "Uroda"

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadziło do sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika "Uroda" - "Spa przewodnik". Magazyn został przygotowany przez redakcję "Urody". Na...

6 kwietnia 2006

Kamis wydaje kolekcję poradników na cztery pory roku

Kamis, producent przypraw, zaplanował wydanie kolekcji poradników. Ich tematyka będzie związana z kuchnią, zdrowiem i urodą. Poradniki otrzymają konsumenci, którzy...

7 kwietnia 2006

Gruppa 66 Ogilvy i MindShare autorami pierwszej całkowicie lokalnej kampanii Castrola

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy, agencja BTL-owa Ogilvy One i dom mediowy MindShare Polska przygotowały loterię promocyjną i kampanię reklamową...

7 kwietnia 2006

TBWA została zmuszona do usunięcia swojej reklamy

TBWA musi zlikwidować swój plakat reklamowy zamieszczony na nośniku AMS obok siedziby agencji. Został on oprotestowany przez właścicieli terenu, czyli...

7 kwietnia 2006

Janusz Gołębiowski prezesem zarządu Henkel Polska

Janusz Gołębiowski został prezesem firmy Henkel Polska. Jest to pierwszy Polak w historii firmy, który objął to stanowisko. Do tej...

7 kwietnia 2006

Ryszard Sybilski dyrektorem zarządzającym Endemol Polska

Ryszard Sybilski, dotychczas prezes ITI Film Studio, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego firmy producenckiej Endemol Polska. Zastąpi Sylweriusza Rudolfa, który rozstaje...

7 kwietnia 2006

Małgorzata Wesołowska brand building excellence leaderem w Unileverze

Małgorzata Wesołowska, dotychczas communication channel manager w Unilever Polska SA, objęła nowo utworzone stanowisko brand building excellence leadera. W ścisłej...

7 kwietnia 2006

Kraków ponownie kusi zagranicznych turystów

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB na zlecenie Wydziału Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Kraków przygotowała kampanię promującą Kraków jako "Miasto...

7 kwietnia 2006

"Magazyn Rowerowy" zmienia makietę, wprowadza zmiany w piśmie

"Magazyn Rowerowy" (wydawnictwo Koncept) zmienia makietę oraz zawartość. Więcej miejsca będzie przeznaczone na testy oraz porady warsztatowe i zdrowotne. Pojawi...

7 kwietnia 2006

GM Polska rozpoczął kampanię wizerunkową Astry III

General Motors Polska rozpoczął kampanię modelu Opel Astra III. Spot przygotowała agencja McCann Erickson, za media odpowiada Universal McCann. W...

7 kwietnia 2006

Wortal turystyczny Easygo.pl uruchamia nowy projekt EasyHotel.pl

Operator wortalu turystycznego Easygo.pl uruchamia nowy projekt www.EasyHotel.pl. Jest to system online'owej rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce i jednocześnie uzupełnienie...

7 kwietnia 2006

Ewa Kamińska-Lampart odpowiada za działania marketingowe nowego projektu Springera

Ewa Kamińska-Lampart, dyr. marketingu "Faktu" (Axel Springer Polska), odpowiada także za działania marketingowe dla nowego projektu dziennika tego wydawcy, o...

7 kwietnia 2006

Reserved rusza z największą tegoroczną kampanią - "Every moment RE-Reserved for me"

Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego)....

7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

7 kwietnia 2006

Dariusz Sachajko został head of print w Universal McCann

Dariusz Sachajko, dotychczas senior print buyer w domu mediowym Universal McCann, awansował na stanowisko head of print. Sachajko pracuje w...

7 kwietnia 2006

Krzysztof Chomaniuk dyrektorem sprzedaży "Echa Miasta"

Krzysztof Chomaniuk został dyrektorem sprzedaży w "Echu Miasta", ogólnopolskiej gazecie bezpłatnej spółki Media4mat należącej do grupy wydawniczej Polskapresse. Krzysztof Chomaniuk...

7 kwietnia 2006

Izabela Sobierajska koordynatorem marketingu i sprzedaży w Jazz Radiu

Izabela Sobierajska objęła stanowisko koordynatora marketingu i sprzedaży w Jazz Radiu. Będzie współorganizowała działania promocyjne dla stacji, ma się także...

7 kwietnia 2006

Miesięcznik "Izolacje" wprowadził nową usługę marketingową

Miesięcznik "Izolacje" (Dom Wydawniczy "Medium") wprowadził możliwość umieszczenia reklamy na okładce typu french cover. Usługa ta kosztuje jednorazowo 15 tys....

7 kwietnia 2006

Radio Bis współpracuje z "DJ Magazine"

Bis Polskie Radio rozpoczyna współpracę z "DJ Magazine", brytyjskim dwutygodnikiem poświęconym clubbingowi, sprzętowi muzycznemu i DJ-om. Współpraca obu mediów polegać...

7 kwietnia 2006

Amedia rozmawia z ATM Grupa na temat zakupu formatu serialowego

Na targach MIPTV w Cannes rosyjska firma producencka Amedia rozmawia z ATM Grupa na temat zakupu formatu serialowego "Pierwsza miłość"....

7 kwietnia 2006

TVP zainteresowana zakupem od Fremantle formatu "Prehistoric Park"

TVP jest zainteresowana zakupem praw do formatu firmy FremantleMedia "Prehistoric Park". Rozpoczęła na ten temat wstępne rozmowy na targach MIPTV...

7 kwietnia 2006

Mediafocus podzielony na dwie agencje, jedną czeka rebranding

Agencja reklamowa Mediafocus została podzielona na dwie osobne spółki - Mediafocus Gdańsk oraz Mediafocus Warszawa. Podział nastąpił w konsekwencji przekształceń...

7 kwietnia 2006

Bankier.pl zadebiutuje w czerwcu, zapowiada akwizycje, rozpoczyna strategiczne partnerstwo z Open Finance

Bankier.pl, lider polskiego rynku wortali finansowych, zapowiada, że w kwietniu złoży prospekt emisyjny do KPWiG i, jeśli wszystko pójdzie zgodnie...

7 kwietnia 2006

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski nie złamała przepisów antymonopolowych

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", dziennika powiązanego kapitałowo z grupą wydawniczą Polskapresse, nie musiała zgłosić do prezesa Urzędu Ochrony...

7 kwietnia 2006

Magdalena Staroń account managerem w S4

Magdalena Staroń dołączyła do działu obsługi klienta agencji reklamowej S4. Jako account manager zasiliła zespół Agnieszki Cachro (group account managera)...

7 kwietnia 2006

Marek Żołędziowski w europejskim zarządzie sieci Saatchi & Saatchi

Marek Żołędziowski, prezes grupy Saatchi & Saatchi, został powołany do europejskiego zarządu sieci Saatchi & Saatchi. Richard Hytner, CEO i...

7 kwietnia 2006

Władysław Szaniawski odchodzi z Bosman Browar Szczecin

Władysław Szaniawski zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa spółki Bosman Browar Szczecin należącej do Carlsberg Polska. Stanowisko to zajmował od 2001...

7 kwietnia 2006

Korwin-Piotrowska na zwolnieniu, "Sukces" wychodzi zgodnie z planem

Mariola Wiercińska, dyr. wydawniczy spółki Multico-Press, wydawcy miesięcznika "Sukces", wydała oświadczenie odnoszące się do ostatnich wydarzeń w tytule, o których...

7 kwietnia 2006

SAR chce zbadać stawki pobierane przez agencje

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) pracuje nad projektem badania ujmującym stawki wynagrodzeń pobierane przez agencje za oferowane usługi. - Chcemy zebrać...

7 kwietnia 2006

GE rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanię korporacyjną

Koncern General Electric (GE) rozpoczyna swoją pierwszą w Polsce kampanię korporacyjną pod hasłem: "Ecomagination". Ten zwrot GE wymyślił i wprowadziło...

7 kwietnia 2006

Justyna Jedlińska przewodniczącą łódzkiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Decyzją walnego zgromadzenia członków łódzkiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowisko przewodniczącej objęła Justyna Jedlińska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę...

7 kwietnia 2006

Pekao rusza z kampanią promującą pożyczkę ekspresową

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię reklamową promującą Pożyczkę Ekspresową. Potrwa ona w dwóch etapach do 18 czerwca, a obejmuje:...

7 kwietnia 2006

Clear Channel Poland przejął spółkę Mensa

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, przejęła 100 proc. udziałów w spółce Mensa specjalizującej się w reklamie i promocji na...

7 kwietnia 2006

TPP w Łodzi zwiększa nakład "Metropolu"

Spółka TPP zwiększyła w Łodzi nakład bezpłatnego dziennika "Metropol". Jest to miasto, od którego wydawca rozpoczął proces powiększania nakładu gazety....

7 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera sprzedaż wśród hurtowników

Nestle Waters Polska, dystrybutor wody Nałęczowianka, rozpoczął działania promocyjne adresowane do dystrybucji, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki...