M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 kwietnia 2006

Piotr Kuzak junior product managerem w EMI Music Polska

Piotr Kuzak został junior product managerem w firmie EMI Music Polska. Będzie zajmował się projektami związanymi z polskimi muzykami. Przez...

7 kwietnia 2006

Cztery nowe osoby w At Media

Od początku miesiąca do domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyły cztery nowe osoby. Dagmara Staniewska, która przeszła z domu...

7 kwietnia 2006

Publicis i Zenithmedia autorami nowej kreacji dla Magne-B6 Sanofi-Aventis

Na zlecenie firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis, producenta preparatu wzmacniającego Magne-B6, agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Zenithmedia przygotowały jego kampanię reklamową...

10 kwietnia 2006

ATM podpisała umowę o współpracy z Sony PicturesTelevision

Na międzynarodowych targach telewizyjnych MIPTV w Cannes polska firma producencka ATM Grupa porozumiała się z Sony PicturesTelevision International w sprawie...

10 kwietnia 2006

Zarząd TVP znowelizował kodeks etyczny dziennikarzy

Zarząd Telewizji Polskiej przyjął nowelizację zasad etyki dziennikarskiej obowiązujących w TVP. W kodeksie znalazł się m.in. istotny zapis dotyczący współpracy...

10 kwietnia 2006

Polskie firmy zwiększą obecność na targach telewizyjnych w Cannes

Jeszcze w br. oferta wystawiennicza polskich firm związanych z rynkiem telewizyjnym i nowymi mediami w Cannes może zostać zwiększona. W...

10 kwietnia 2006

Lorenz Bahlsen planuje kampanię Crunchipsów przed wakacjami

Agencja reklamowa Just, która wygrała rozpisany na początku br. przetarg reklamowy Lorenz Bahlsen Snack-World, producenta m.in. czipsów Crunchips (informowaliśmy o...

10 kwietnia 2006

Millennium po zakończeniu akcji wizerunkowej wspiera sprzedaż produktów

Bank Millennium, który od ub. miesiąca prowadził pod hasłem "Inspiruje nas życie" kampanię rebrandingową prezentującą nowy wizerunek i logo, przechodzi...

10 kwietnia 2006

Gadu-Gadu patronem medialnym nowego programu w MTV - "Klasa MTV"

W telewizji muzycznej MTV wystartował nowy program "Klasa MTV" promujący szkoły średnie, które mogą się pochwalić nietypowymi osiągnięciami czy zajęciami....

10 kwietnia 2006

Seat rozpoczyna akcję crosspromocyjną z Shellem

Seat (Iberia Motor Company SA) rozpoczął wspólną akcję promocyjną z siecią stacji benzynowych Shell. Jej hasło brzmi: "Wiosenne porządki -...

10 kwietnia 2006

Onet udostępnia internautom europejskie konta pocztowe

Portal Onet.pl udostępnił polskim internautom możliwość zakładania bezpłatnych kont pocztowych w europejskiej domenie @onet.eu. W ramach tej poczty internauci będą...

10 kwietnia 2006

Cityboard Media wprowadza badanie Personicx Geo, które zastąpi PRIZM

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wprowadziła nowy system segmentacji gospodarstw domowych Personicx Geo, który dotychczas funkcjonował jako PRIZM (Potential Rating...

10 kwietnia 2006

DDB Warszawa rozpocznie obsługę marki Sutent z portfolio Pfizera

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpocznie współpracę związaną z debiutem rynkowym leku etycznego Sutent z firmą farmaceutyczną Pfizer. Jest to preparat...

10 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Optimedia pracuje dla Pekao i Sanofi-Aventis

W nawiązaniu do informacji w DS "MMP" z 7 kwietnia br. informujemy, że dla Banku Pekao SA i firmy farmaceutycznej...

10 kwietnia 2006

New Yorker przygotowuje się do wiosenno-letniej kampanii w kinach i prasie

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel marek młodzieżowych (m.in.: Fishbone, Fisbone Sister, Amisu czy Censored), rozpocznie w kwietniu br. kampanię paneuropejską,...

10 kwietnia 2006

Tomasz Kłos wystąpi w reklamach Etopiryny z portfolio Polpharmy

Tomasz Kłos, piłkarz Wisły Kraków i reprezentacji Polski, wystąpi w reklamach leku przeciwbólowego Etopiryna z portfolio firmy farmaceutycznej Polpharma. Spoty...

10 kwietnia 2006

Bartłomiej Gola został ponownie prezesem SMB

Bartłomiej Gola został wybrany przez walne zgromadzenie członków na stanowisko prezesa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Będzie to już jego druga...

10 kwietnia 2006

Stargraphics Creative Agency zrealizował billboard sponsorski dla Ice Fresh

Agencja reklamowa STGR Stargraphics Creative Agency zrealizowała billboard sponsorski cukierków Ice Fresh z portfolio firmy Storck. Kreacja wykorzystuje motyw polarnika...

10 kwietnia 2006

Dorota Dorosz została account managerem w Legend Group

Dorota Dorosz objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Legend Group. Od ponad 10 lat pracuje w branży reklamowej i...

10 kwietnia 2006

Unilever promuje w punktach sprzedaży placek po węgiersku

Unilever Polska promuje w punktach sprzedaży nowy produkt - placek po węgiersku. Działania przygotowane przez agencję Sales Link prowadzone będą...

10 kwietnia 2006

Lotos Oil planuje wiosenne działania reklamowe

Spółka Lotos Oil, która w Grupie Lotos zajmuje się sprzedażą olejów silnikowych tej marki, wystartuje niebawem z kampanią reklamową. Ma...

10 kwietnia 2006

Ad Ants przygotowała świąteczny projekt dla firmy A. Blikle

Agencja reklamowa Ad Ants przygotowała dla firmy A. Blikle świąteczną kampanię reklamową. Komunikacja dotyczy promocji pierwszej w historii firmy oferty...

10 kwietnia 2006

Marka odzieżowa Deep startuje z kampanią wizerunkową "Inaczej o stereotypach"

Spółka odzieżowa Semax rozpoczęła kampanię swojej czołowej marki Deep. Jej motywem przewodnim jest dyskusja o stereotypach, ale w klimacie humorystycznym....

10 kwietnia 2006

Intel zapowiada mocniejszą komunikację w ramach strategii "Leap ahead"

Intel Technology Poland zapowiada zwiększanie nacisku na komunikację kierowaną do tzw. klienta domowego. Jak wyjaśnia Łukasz Kowalik, dyrektor marketingu Intela...

10 kwietnia 2006

Geberit startuje z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Producent sprzętu sanitarnego Geberit rozpocznie w połowie kwietnia br. pierwszą w historii firmy w Polsce kampanię reklamową w telewizji. Spot...

10 kwietnia 2006

UOKiK wszczął postępowanie przeciw TVP w sprawie cen reklam

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) rozpoczął postępowanie antymonopolowe przeciwko Telewizji Polskiej (TVP), której grozi nawet 180 mln zł kary....

10 kwietnia 2006

ZSRR zarejestrowany; wybiera prezesa, członków zarządu i sędziów

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) został już zarejestrowany jako związek stowarzyszeń. W jego skład wchodzą: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie...

10 kwietnia 2006

Rutkowski przestanie kierować marketingiem Kimberly-Clark

Marcin Rutkowski, dyrektor marketingu Kimberly-Clark, odejdzie z firmy. Jak mówi Rutkowski, po ośmiu latach pracy przyszedł czas na zmiany i...

10 kwietnia 2006

ZKDP apeluje o precyzyjne określanie wykorzystywanych danych związku

Jerzy Karwelis, prezes zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), wydał oświadczenie, w którym zwraca uwagę członków związku oraz innych podmiotów...

10 kwietnia 2006

Aleksandra Michalak została dyr. PR w agencji Communication Unlimited

Aleksandra Michalak dołączyła do zespołu agencji reklamowej Communication Unlimited, gdzie objęła stanowisko dyrektora ds. PR. Pracowała poprzednio jako dyrektor wydawniczy...

10 kwietnia 2006

Olga Tochowicz dyrektorem ds. ekonomicznych drukarń Polskapresse

Olga Tochowicz została dyrektorem ds. ekonomicznych drukarń grupy wydawniczej Polskapresse. Do tej pory zajmowała stanowisko wiceprezesa Polskapresse Prasa Krakowska i...

10 kwietnia 2006

Koledzy odpowiedzialni za kolejny projekt reklamowy "Rzeczpospolitej"

"Rzeczpospolita" (Presspublica) wprowadzi do sprzedaży 14 kwietnia br. kolekcję albumów prezentujących mistrzów malarstwa europejskiego "Klasycy sztuki". Serię będzie wspierała kampania...

10 kwietnia 2006

Michał Gotowała prezesem firmy Bosman Browar Szczecin

Michał Gotowała od początku maja br. obejmie stanowisko prezesa Bosman Browar Szczecin należącego do grupy Carlsberg Polska. Zastąpi Władysława Szaniawskiego,...

10 kwietnia 2006

"Newsweek" z wielkanocnym dodatkiem Makłowicza i Bikonta

Dzisiejsze wydanie "Newsweeka" (Axel Springer Polska) ukazało się z dodatkiem "50 przepisów na wielkanocny stół" autorstwa Roberta Makłowicza i Piotra...

10 kwietnia 2006

7 Public Relations pracuje dla dwóch marek firmy Roleski

Agencja 7 Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roleski w zakresie obsługi medialnej dwóch marek: Roleski i Roleski Natura. Wstępna...

10 kwietnia 2006

Ad Fabrika FCB i Starcom realizują projekt dla sieci Fashion House

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowała wiosenną kampanię reklamową sieci outletów Fashion House Outlet Centre. Akcja pod hasłem "Małe ceny...

10 kwietnia 2006

TVN Style po relaunchu zwraca się do kobiet "spełnionych w pracy i w domu"

Relaunch marki TVN Style oraz wprowadzenie nowej ramówki będą wsparte kampanią reklamową. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, która już...

10 kwietnia 2006

Magazyn "Forbes" rozpoczął współpracę z TVN24

Miesięcznik "Forbes" (Axel Springer Polska) rozpoczął współpracę z redakcją ekonomiczną TVN24 i współtworzy z nią program "Biznes z każdej strony"....

10 kwietnia 2006

Małgorzata Kink i Arkadiusz Piasek account managerami w Sigma International

Małgorzata Kink i Arkadiusz Piasek są nowymi account managerami w agencji public relations Sigma International. Małgorzata Kink, która będzie pracować...

10 kwietnia 2006

IGroup i Ad.net wprowadzają na rynek nowy produkt reklamowy

Od kwietnia 2006 r. należąca do grupy CR Media Consulting SA sieć internetowa Ad.net rozpoczęła testy nowego produktu skierowanego do...

10 kwietnia 2006

MindShare Polska po raz drugi zwyciężył w warsztatach radiowych Brokera FM

Dom mediowy MindShare Polska zajął pierwsze miejsce podczas V Warsztatów Radiowych organizowanych przez Brokera FM. Konkurs polegał na przygotowaniu strategii...

11 kwietnia 2006

Dialog zmienia logo i hasło - rusza intensywna kampania promująca nowy wizerunek

Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog rusza z kampanią wizerunkową, która potrwa do 8 maja br. Promuje swój...

11 kwietnia 2006

Goahead rozpoczęła współpracę z producentem odzieży Sunset Suits

Agencja reklamowa Goahead przygotuje wiosenno-letnią kampanię reklamową firmy Sunset Suits, producenta odzieży męskiej. Na bazie sesji zdjęciowej fotografika Piotra Kłoska...

11 kwietnia 2006

TBWA/Warszawa odpowiada za wsparcie reklamowe modelu Nissan X-Trail Columbia

Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...

11 kwietnia 2006

DDB Warszawa realizuje kolejny projekt wizerunkowy "Gazety Wyborczej"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za media -...

11 kwietnia 2006

Wydawnictwo Olpress wprowadza na rynek magazyn o mediach "Media Skrypt"

Na rynku zadebiutował kwartalnik "Media Skrypt" (wydawnictwo Olpress). Pismo jest adresowane do śląskiego środowiska dziennikarzy, pracowników public relations, rzeczników prasowych...

11 kwietnia 2006

Optimum PR współpracuje z Akademią Pstryk przy projektach edukacyjnych

Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z Akademią Pstryk. Celem wspólnych działań jest propagowanie niecodziennych projektów edukacyjnych skierowanych do dzieci i...

11 kwietnia 2006

Orange prowadzi kampanię reklamową usługi Pop Lepsze Numery

PTK Centertel ruszył z ogólnopolską akcją reklamową sieci Orange przygotowaną przez Testardo Red Cell, wspierając usługę Pop Lepsze Numery. Kampania...

11 kwietnia 2006

Aktorka Joanna Liszowska wystąpiła w reklamach kredytów PKO BP

Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z...

11 kwietnia 2006

UOKiK zwrócił się do Komisji Europejskiej o przejęcie sprawy połączenia Burdy i Hachette

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zwrócił się do Komisji Europejskiej (KE) z wnioskiem o przejęcie sprawy utworzenia wspólnej...