M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 kwietnia 2006

Nicole Soszyńska wystąpiła w billboardach sponsorskich firmy Oceanic

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic prowadzi telewizyjną akcję sponsoringową linii kosmetyków AA Help. W stacjach telewizyjnych TVP2 i TVN...

11 kwietnia 2006

Wydawnictwo Unit przekształca magazyn "Chronos" w kwartalnik

Polska edycja niemieckiego pisma "Chronos" (wydawnictwo Unit) poświęconego luksusowym zegarkom została kwartalnikiem. Przez ostatnie dwa lata "Chronos" był jedynie rocznym...

11 kwietnia 2006

Publicis wzmacnia działy kreacji, obsługi klienta i produkcji

Agencja reklamowa Publicis wzmocniła ostatnio zespoły poszczególnych struktur. Do działu kreacji dołączyli: Tomasz Sawka na stanowisko art directora (wcześniej w...

11 kwietnia 2006

Chipita wzmacnia wizerunek marki 7Days; pierwszy projekt G7

Agencja reklamowa G7 przygotowała nową kampanię marki rogalików 7Days firmy Chipita Poland. Celem realizowanych działań reklamowych jest odświeżenie i wzmocnienie...

11 kwietnia 2006

Michelin wprowadza na nasz rynek przewodniki turystyczne

Przewodniki turystyczne Michelin wchodzą na nasz rynek. Partnerem wydawniczym Michelin w tym przedsięwzięciu zostało wydawnictwo Bezdroża, które zajmie się przystosowaniem...

11 kwietnia 2006

Jerzy Marek Nowakowski zastępcą naczelnego tygodnika "Wprost"

Jerzy Marek Nowakowski został zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Wprost". Dołączył do Piotra Gabryela (pierwszego zastępcy) i Stanisława Janeckiego. Od czasu...

11 kwietnia 2006

Miesięcznik "Mamo, to ja" przyznał nagrodę specjalną dla TVN Style

Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) po raz dziewiąty przyznał nagrody Hit Mamo, to ja - Najlepsze dla Dziecka. Nagrody...

11 kwietnia 2006

Julita Raczko account managerem w Albedo Marketing

Julita Raczko jest nowym account managerem w agencji marketing services Albedo Marketing. Do jej obowiązków będzie należeć obsługa m.in. Philips...

11 kwietnia 2006

Travel Channel uruchomił polską stronę internetową; wkrótce kontent marketingowy

Telewizyjna stacja tematyczna Travel Channel uruchomiła polską stronę internetową. Witryna zawiera na razie zapowiedzi i fragmenty programów oraz ramówkę kanału....

11 kwietnia 2006

Rafał Grabkowski client service directorem w TBWA/PR

Rafał Grabkowski, sprawujący do tej pory funkcję PR managera TBWA/PR, awansował na stanowisko client service directora. Zastąpił na tym stanowisku...

11 kwietnia 2006

Michał Kępiński przechodzi z E.P. Creative Services do Streetcomu

Michał Kępiński, strategy planner w agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, rozstaje się z firmą. Rozpoczyna pracę w Streetcomie, agencji...

11 kwietnia 2006

Power Media bada efektywność ekranów reklamowych

Spółka Power Media wynajęła firmę badawczą do zbadania efektywności oferowanych nośników. Power Media sprzedaje kampanie na ekranach reklamowych w aptekach....

11 kwietnia 2006

Karolina Malczyk konsultantem ds. PR w Axel Springer Kontakt

Karolina Malczyk została konsultantem ds. PR w firmie Axel Springer Kontakt. Będzie odpowiadała za wsparcie działu sprzedaży i marketingu w...

11 kwietnia 2006

Fabryka Pomysłów operatorem reklamy pokładowej w samolotach Centralwings

Fabryka Pomysłów zwyciężyła w konkursie zorganizowanym przez taniego przewoźnika lotniczego Centralwings na obsługę nośników reklam na terenie samolotów. Pokonała w...

11 kwietnia 2006

Krzysztof Burmer i Ryszard Jezierski dyrektorami departamentów w Vectrze

Krzysztof Burmer został dyrektorem departamentu sprzedaży i biur obsługi klienta w firmie Vectra, a Ryszard Jezierski dyrektorem departamentu technicznego. Są...

11 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Dr.Oetker zamknął listę przetargową dotyczącą jednego z projektów

Piotr Bobrycki, dyr. marketingu Dr.Oetker, w nawiązaniu do przetargu reklamowego, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z dnia 10 kwietnia...

11 kwietnia 2006

Acxiom Polska będzie brokerem bazy BtoB dla Polskich Książek Telefonicznych

Acxiom Polska będzie brokerem bazy danych BtoB dla Polskich Książek Telefonicznych (PKT). Do tej pory firma działała wyłącznie w obszarze...

11 kwietnia 2006

Michał Wójcik został nowym redaktorem naczelnym magazynu "Focus"

Michał Wójcik został nowym redaktorem naczelnym magazynu "Focus" wydawanego przez G+J Polska. Dotychczas szefem redakcji pisma był Michał Księżarczyk, który...

11 kwietnia 2006

Przewoźnik promowy Polferries chce poszerzyć grupę docelową

Agencja reklamowa STGR Creative Agency (wcześniej działająca pod nazwą Stargraphics) przygotowała dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej "Polferries" dwumiesięczną kampanię outdoorową. W...

11 kwietnia 2006

Mediaedge:cia może przejąć firmę zajmującą się ambient mediami

Dom mediowy Mediaedge:cia prowadzi rozmowy z trzema firmami zajmującymi się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych opartych na ambient mediach na...

11 kwietnia 2006

Brown-Forman wyemituje spot reklamujący wódkę Finlandia

Brown-Forman Polska promuje Finlandia Vodka jako najczystszą wódkę na świecie. Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marketera strategię i...

11 kwietnia 2006

Inquiry zrealizuje analizy dla Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości

Firma badawcza Inquiry realizować będzie projekty badawcze na zlecenie Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości dotyczące branży kosmetycznej. Inquiry przeprowadziła...

11 kwietnia 2006

Pro Marka pracuje nad trzecią edycją kampanii wyrobów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" pracuje nad projektem trzeciej kampanii reklamowej wyrobów markowych. Kreację reklam przygotuje agencja DougFaberFamily,...

11 kwietnia 2006

Edward Korbel research directorem w MindShare Polska

Edward Korbel, dotychczas research manager w domu mediowym MindShare Polska, awansował na stanowisko research directora. Korbel pracuje w MindShare od...

11 kwietnia 2006

Oferta niemieckiego Amazon.de dostępna w Nokaut.pl dla polskich klientów

Nokaut Sp. z o.o., właściciel porównywarki cenowej Nokaut.pl, rozpoczął współpracę z portalem Amazon.de. W jej ramach Amazon.de (niemiecki oddział największej...

11 kwietnia 2006

Interia wdrożyła system bramek SMS-owych dla BPH TFI

Interia.pl wdrożyła dla BPH TFI mechanizm bramek SMS-owych. Z usługi będą korzystać klienci zainteresowani otrzymywaniem na bieżąco informacji finansowych. Usługa...

11 kwietnia 2006

Headlines rozpoczyna współpracę z Mio Technology Limited

Firma public relations Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z Mio Technology Limited oferującą mobilne systemy komunikacji. Umowa obejmuje...

11 kwietnia 2006

Joanna Piszcz została redaktorem prowadzącym "Metropolu"

Joanna Piszcz, do tej pory pełniąca obowiązki sekretarza redakcji, awansowała na stanowisko redaktor prowadzącej dziennika "Metropol" (wydawca TPP). Zastąpi na...

11 kwietnia 2006

Multi Communications rozpocznie obsługę Centrum Medycznego LIM

Multi Communications nawiązała współpracę w zakresie public relations z Centrum Medycznym LIM, niepubliczną placówką zdrowotną świadczącą abonamentowe usługi medyczne. Agencja...

12 kwietnia 2006

"Dziennik", nowa gazeta Springera, oficjalnie od 18 kwietnia, za 1,50 zł

"Dziennik. Polska Europa Świat" - nowy dziennik Axel Springer Polska - wejdzie na rynek 18 kwietnia, jak podał wydawca. "Dziennik"...

12 kwietnia 2006

Izmałkowa Consulting współpracuje z zespołem muzycznym A2

Firma Izmałkowa Consulting nawiązała współpracę z zespołem muzycznym A2. Na jego zlecenie metodą badań etnograficznych przebadała przygotowywany singiel. Celem prowadzonego...

12 kwietnia 2006

News Outdoor Poland zaprzecza, jakoby współpracował z firmami reklamy wielkoformatowej

Mikołaj Skorupski, PR manager firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, zaprzeczył pojawiającym się na rynku informacjom, że News Outdoor Poland...

12 kwietnia 2006

Ceny reklam w "Dzienniku" niższe o kilkadziesiąt tysięcy złotych niż w "Gazecie Wyborczej"

Ceny reklam w gazecie "Dziennik. Polska Europa Świat" (Axel Springer Polska) są niższe średnio o kilkadziesiąt tysięcy złotych od cen...

12 kwietnia 2006

Torfarm szuka partnera do rozwijania programu MultiApteka

Torfarm, jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, poszukuje partnera do prowadzenia programu marketingowego MultiApteka System. Program, w którym uczestniczy...

12 kwietnia 2006

Frima Icos przejmie portal Signs.pl, zapowiada rozwój witryny

Firma Icos przejmie od Ekspo-Marketu portal Signs.pl. Portal ten poświęcony jest polskiej reklamie wizualnej. Nie widadomo, jakie nowości pojawią się...

12 kwietnia 2006

BGŻ wyda 7 mln zł na rebranding placówek, mocna kampania jesienią

Bank Gospodarki Żywnościowej (BGŻ) wprowadzi nowe logo i wizerunek marki (pisaliśmy o tym w DS "MMP" 6 kwietnia br.). Jak...

12 kwietnia 2006

Alchimowicz i Badzio kierują kreacją jednego z zespołów agencji Gruppa 66 Ogilvy

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy wybrała team kreatywny, który pokieruje jednym z trzech niezależnych zespołów agencyjnych, który powstał po restrukturyzacji...

12 kwietnia 2006

Neolit Media realizuje kampanię wielkoformatową dla "Mission Impossible III"

Dom brokerski Neolit Media Sp. z o.o. wspiera kampanię promocyjną najnowszego filmu z Tomem Cruise'em "Mission Impossible III", którego premiera...

12 kwietnia 2006

"Architektura-Murator" promuje polską architekturę

Miesięcznik "Architektura-Murator" (Wydawnictwo Murator) zorganizował we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych wystawę "Polska - ikony architektury". Na początku wernisaż trafi...

12 kwietnia 2006

Team kreatywny polskiej Saatchi & Saatchi wspiera kreację Saatchi & Saatchi London

Team kreatywny z warszawskiego biura agencji Saatchi & Saatchi przez najbliższe trzy miesiące będzie wspomagał zespół kreacji Saatchi & Saatchi...

12 kwietnia 2006

Wydawnictwo Polski Drukarz wprowadza magazyn "Pro-kreacja"

Na targach Euro-Reklama (24-27 kwietnia br.) zadebiutuje dwumiesięcznik "Pro-kreacja" (wydawnictwo Polski Drukarz) poświęcony kreacji reklamowej. Pierwszy numer nie trafi do...

12 kwietnia 2006

Animex wprowadza ekonomiczną markę Yano

Grupa Animex wprowadziła na ogólnopolski rynek nową markę wyrobów mięsnych Yano. Produkty tej marki cenowo pozycjonowane są jako ekonomiczne. Obecnie...

12 kwietnia 2006

"Gazeta Współczesna" z nowym layoutem, w mniejszym formacie

"Gazeta Współczesna" (wydawnictwo Prasa Podlaska Sp. z o.o.) gruntownie się przeobraziła. Transformację poprzedziły badania fokusowe przeprowadzone przez firmę ARC Rynek...

12 kwietnia 2006

BBDO Warszawa planuje stworzenie osobnej struktury strategicznej

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji BBDO Warszawa i prezes grupy, nie wyklucza, że dział strategii agencji może być w niedalekiej...

12 kwietnia 2006

Afera Constaru kosztowała Animex ponad 25 mln zł

W wyniku ubiegłorocznej afery Constaru grupa Animex straciła ponad 25 mln zł, wynika z danych firmy. Skandal wokół marki został...

12 kwietnia 2006

Wydawca "Notesu.Na.6.Tygodni" współpracuje z Muzeum Historii Żydów Polskich

Fundacja Nowej Kultury "Bęc Zmiana", wydawca periodyku artystycznego "Notes.Na.6.Tygodni", współpracuje z powstającym Muzeum Historii Żydów Polskich przy organizacji konkursu na...

12 kwietnia 2006

"Magazyn Windsurfing" zmienia stronę internetową

"Magazyn Windsurfing" (wydawnictwo Atol) zmienił swoją stronę internetową. Za zmiany odpowiedzialna jest agencja interaktywna Data Quest. Zmieniono layout witryny, wprowadzono...

12 kwietnia 2006

Media Service Zawada wprowadza miesięcznik dla dzieci "Scooby-Doo!"

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza od 18 kwietnia br. nowy miesięcznik "Scooby-Doo!" skierowany do dzieci w wieku 5-9 lat. Nakład...

12 kwietnia 2006

Telewizja Kablowa Poznań wprowadza dwa nowe pakiety cyfrowe

Telewizja Kablowa Poznań (TKP) stworzyła dwa nowe pakiety cyfrowe. Przed mistrzostwami świata w piłce nożnej wprowadzony zostanie pakiet Sport. Dla...

12 kwietnia 2006

Visa będzie sponsorem mistrzostw świata FIFA do 2014 r.

Organizacja płatnicza Visa International podpisała z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej 7-letni kontrakt (na lata 2007-2014), w myśl którego Visa będzie...