M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 kwietnia 2006

Media Group pracuje nad narzędziem wspomagającym planowanie kampanii radiowych

Dom mediowy Media Group pracuje nad własnym narzędziem wspomagającym planowanie kampanii radiowych. - Staramy się sukcesywnie udoskonalać naszą ofertę związaną...

12 kwietnia 2006

Metsa Tissue przejęła słowackie Tento

Pochodząca z Finlandii firma Metsa Tissue (dostawca produktów higienicznych należący do grupy Metsaliitto) przejęła spółkę Tento a.s., słowackiego producenta wyrobów...

12 kwietnia 2006

Scandic Food reklamuje dżemy Owocowa Rozkosz

Agencja Umbrella Marketing House i dom mediowy PanMedia Western na zlecenie firmy Scandic Food przygotowały kampanię reklamową dżemów Owocowa Rozkosz....

12 kwietnia 2006

Orkla Press przejmuje wyszukiwarkę NetSprint.pl w ramach strategii związanej z nowymi mediami

Koncern Orkla Media podpisał umowę dotyczącą strategicznej inwestycji w spółkę NetSprint.pl Sp. z o.o., właściciela polskiej wyszukiwarki internetowej o tej...

12 kwietnia 2006

Tequila/Polska wprowadziła narzędzie do badania samplingu

Agencja marketing services Tequila/Polska wprowadziła narzędzie do badania samplingu pod nazwą SampleScope. Nowy produkt powstał na bazie reprezentatywnych badań ilościowych...

12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

12 kwietnia 2006

Wortal turystyczny VTrip.pl ruszył z promocją "Zwiedzamy Europę" i wspiera ją e-kampanią

"Zwiedzamy Europę" - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w...

12 kwietnia 2006

Onet.pl promuje pakiety reklamowych OnetBanerów

"Punkty gratis na Twoją kampanię reklamową" - takim hasłem Onet.pl zachęca wszystkich reklamodawców do korzystania z OnetBanerów, jednego z najnowszych...

12 kwietnia 2006

GM wspiera kampanią promocyjną ofertę na zakup Opla Astry Classic II

General Motors Poland rozpoczął działania wspierające model Astra Classic II. Ich celem jest zainteresowanie wyjątkowo atrakcyjną ceną samochodu oraz promocyjnym...

12 kwietnia 2006

Małgorzata Kaczmarczyk koordynatorem ds. badań i analiz w Wirtualnej Polsce

Małgorzata Kaczmarczyk rozpoczęła pracę na stanowisku koordynatora ds. badań i analiz w Wirtualnej Polsce. Jest to nowe stanowisko w strukturach...

12 kwietnia 2006

Golden Arrow zastąpi konkursy Boomerang i Złota Strzała

Nowy konkurs Golden Arrow zastąpi konkursy Boomerang i Złota Strzała. Porozumienie w sprawie fuzji obu konkursów podpisali przedstawiciele Stowarzyszenia Marketingu...

12 kwietnia 2006

Jet Line reklamuje w radiu i w internecie MobiJety

W radiu i w internecie ruszył drugi etap kampanii MobiJetów, samochodów z tablicami reklamowymi o powierzchni 6x3. Reklama nośnika pojawi...

12 kwietnia 2006

Radio Zet rośnie w grupie 25-44, RMF umacnia pozycję w miastach

Według najnowszej fali badań Radio Track (Millward Brown SMG/KRC) w pierwszym kwartale 2006 roku udział w rynku Radia Zet wyniósł...

12 kwietnia 2006

Podravka walczy z Prymatem o swój flagowy produkt - Vegetę

Podravka rozpoczęła ponowną batalię z firmą Prymat, producentem przyprawy Kucharek, o swój flagowy produkt - Vegetę. Podravka domaga sie unieważnienia...

13 kwietnia 2006

Katarzyna Wabik została account executive w S4

Katarzyna Wabik awansowała na stanowisko account executive w teamie Agnieszki Kowalskiej w agencji reklamowej S4. Wabik jest absolwentką Akademii Ekonomicznej...

13 kwietnia 2006

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ukonstytuowało zarząd organizacji

Nowy zarząd Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wyłonił wiceprezesa, którym został Marek Żołędziowski, prezes i dyrektor zarządzający Saatchi & Saatchi Group. Sekretarzem...

13 kwietnia 2006

"Machina" sponsorem I Festiwalu Plakatu Reklamowego

Magazyn popkulturalny "Machina" objął sponsoring nad I Festiwalem Plakatu Reklamowego, który odbywać się będzie pod nazwą Barbakan 2006 w Krakowie....

13 kwietnia 2006

G+J wspiera reklamą majowe wydanie "Focusa" z filmem DVD

Majowe wydanie "Focusa" (G+J Polska) wspiera rozbudowana kampania reklamowa wykorzystująca m.in. telewizję. Do całości nakładu miesięcznika dołączono film DVD "Memento"....

13 kwietnia 2006

Wydawca "Spotkania z Zabytkami" obniża ceny reklam

Miesięcznik "Spotkania z Zabytkami" (wydawca: Towarzystwo Opieki nad Zabytkami) obniżył ceny reklam średnio o 10 proc. Całostronicowa reklama kosztuje teraz...

13 kwietnia 2006

PM konsoliduje sprzedaż reklam w stacjach grupy kapitałowej Polsat

PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport....

13 kwietnia 2006

Grupa Wydawnicza "Infor" uruchamia radio internetowe RadioInfor.pl

Grupa Wydawnicza "Infor" uruchamia radio internetowe RadioInfor.pl. Obecnie na stronie www.radioinfor.pl dostępna jest wersja testowa radia. Pełna wersja zostanie uruchomiona...

13 kwietnia 2006

K2 Internet nominowana w konkursie Webby Awards za projekt dla Nokii

Agencja interaktywna K2 Internet została wyróżniona przez jury 10. międzynarodowego konkursu Webby Awards nominacją w kategorii Najlepsza Telekomunikacyjna Witryna Roku...

13 kwietnia 2006

Migut Media wydaje "Najpiękniejsze polskie wille"

Miesięcznik "Villa" (Migut Media) wydał album "Najpiękniejsze polskie wille". Redakcja miesięcznika wybrała 23 polskie wille, które przedstawia i opisuje w...

13 kwietnia 2006

Interia uruchomiła serwis doładowań telefonicznych kart pre-paid

Interia.pl uruchomiła nowy serwis pozwalający posiadaczom telefonów komórkowych na karty pre-paid doładowywać stan konta. Usługa została uruchomiona we współpracy z...

13 kwietnia 2006

Cisowianka chce zwiększyć sprzedaż, którą wspiera spot Macieja Dejczera

Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...

13 kwietnia 2006

L'Oreal Polska reklamuje markę Color Riche z udziałem celebrities

Firma kosmetyczna L'Oreal Polska wkrótce rozpocznie kampanię reklamową szminek Color Riche marki L'Oreal Paris. Promowane będą pomadki z kolekcji Star...

13 kwietnia 2006

Bank BGŻ sponsorem strategicznym polskiej reprezentacji kolarskiej

Bank Gospodarki Żywnościowej podpisał trzyletnią umowę sponsorską z PZKol. Decydując się na sponsoring kolarstwa, BGŻ brał pod uwagę popularność tego...

13 kwietnia 2006

Sensors wydzielił zespół do obsługi farmaceutyków

W strukturach firmy public relations Sensors (grupa Euro RSCG) został wyodrębniony siedmioosobowy zespół do obsługi klientów farmaceutycznych. Zarządza nim Janusz...

13 kwietnia 2006

McCann Erickson i Universal McCann przygotowały kolejny projekt dla ZHP

Związek Harcerstwa Polskiego (ZHP) rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem "Jeden procent Twojego udziału w każdym dobrym uczynku". Akcja wystartowała w...

13 kwietnia 2006

Tygodnik "Ozon" intensywnie reklamuje w radiu wydanie świąteczne

Świąteczny numer tygodnika "Ozon" (Ozon Media) promowany będzie od czwartku m.in. przez intensywną kampanię radiową. Wykorzystane zostaną: Jedynka PR, Trójka,...

13 kwietnia 2006

Grupa Euro RSCG wprowadza nowe zasady obsługi niektórych klientów

Od początku roku trzej klienci grupy Euro RSCG: Danone (Lu Polska i Danone Waters), Orco Group i Peugeot, są obsługiwani...

13 kwietnia 2006

Cityboard Media zbadała efektywność reklamy z elementem 2D

Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, zleciła Laboratorium Komunikacji i Reklamy badanie efektywności reklamy wykorzystującej element 2D. Na potrzeby analiz stworzono...

13 kwietnia 2006

Porozumienie Ruchu SA ze spółkami Rolkon oraz Franpress ogranicza konkurencję

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję prezesa UOKiK w sprawie zawarcia zakazanego prawem porozumienia między spółką Ruch SA a...

13 kwietnia 2006

TVP wyda 1,2 mld zł na programming, trwają prace nad kolejnymi kanałami

TVP zamierza zwiększyć wydatki na produkcję programową w 2006 r. - Wszystko wskazuje na to, że będzie to rekordowy rok....

13 kwietnia 2006

SAR rekomenduje zmianę metodologii pomiaru radia

Komitet Badań Radiowych na ostatnim posiedzeniu nie podjął decyzji, czy wybór firmy badawczej, która od 2007 r. będzie dostarczać badania...

13 kwietnia 2006

Coca-Cola Poland ogłosiła strategię rozwoju na najbliższe lata

Firma Coca-Cola Poland zdefiniowała 10 trendów, które wyznaczą jej strategię rozwoju w najbliższych latach. Są to tzw. glokalizacja, koncentracja handlu,...

13 kwietnia 2006

Eskadra planuje inwestycje w field marketing i internet

Agencja marketing services Eskadra odnotowała w ub.r. 85-proc. wzrost przychodów. - Ma to związek m.in. z realizacją dużych projektów dla...

13 kwietnia 2006

Miszczuk i Smyklińska dołączyły do zespołu Multi Communications

Do zespołu agencji PR Multi Communications dołączyły Edyta Miszczuk i Ilona Smyklińska. Edyta Miszczuk objęła stanowisko account manager assistant. Będzie...

13 kwietnia 2006

Empathy Interactive przygotowała projekt dla apteki internetowej Vitanea.pl

Apteka Vitanea.pl rozpoczyna kampanię reklamową w internecie. Pierwszy etap kampanii zaplanowano na kwiecień br. Działania reklamowe przygotowane zostały przez agencję...

13 kwietnia 2006

13 kandydatów na prezesa TVP, wśród nich Dworak i Gaweł

W konkursie na prezesa Telewizji Polskiej wystartowało 13 kandydatów. Rada nadzorcza TVP przyjmowała zgłoszenia do konkursu do wczoraj. Wiadomo, że...

13 kwietnia 2006

Jet Line przygotowała wielkoformatową reklamę "Dziennika" Axel Springer Polska

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line przygotowała wielkoformatową reklamę "Dziennika" wydawnictwa Axel Springer Polska. Reklama pojawi się na Pałacu Kultury i...

13 kwietnia 2006

TVP będzie nadawać mecze Ligi Mistrzów przez kolejne trzy sezony

TVP na podstawie umowy z UEFA nabyła wyłączne prawa do transmisji w telewizji otwartej piłkarskich rozgrywek Ligi Mistrzów w trzech...

13 kwietnia 2006

Grupa Jasieński/Stadnicki zaangażowana w projekt "Gazety Wyborczej"

Obok agencji reklamowej DDB Warszawa w prace nad drugim etapem projektu wizerunkowego dla "Gazety Wyborczej" została zaangażowana grupa kreatywna Jasieński/Stadnicki....

13 kwietnia 2006

Wojciech Pawlak prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Walne zgromadzenie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) wybrało Wojciecha Pawlaka na prezesa tej organizacji. Pawlak jest doradcą Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego...

13 kwietnia 2006

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska nową naczelną tygodnika "Naj"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Naj" (G+J Polska). Zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Hennig-Rosiecką, która po...

13 kwietnia 2006

Agora obniża cenę "Gazety Wyborczej" do 1,50 zł

Agora SA zdecydowała się obniżyć cenę "Gazety Wyborczej" do 1,50 zł w całym kraju. Decyzję uzasadnia ogłoszeniem ceny nowego produktu...

14 kwietnia 2006

Grupa Euro RSCG przeprowadzi pierwsze polskie badania ilościowe prosumentów

Grupa Euro RSCG planuje w tym roku (lipiec-sierpień) po raz pierwszy zrealizowanie w Polsce badań ilościowych na grupie prosumentów (prosumers)....

14 kwietnia 2006

Nike rozpocznie drugą falę kampanii "Joga Bonita" i cykl futsalowych turniejów młodzieżowych Joga3

Nike Poland rozpocznie drugą falę kampanii piłkarskiej "Joga Bonita" ("Graj pięknie"). Od 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się nowe...

14 kwietnia 2006

Monika Michalik szefem client service'u w Mediafocus Gdańsk, Justyna Bloch dyr. kreatywnym w Mediafocus Warszawa

Monika Michalik kieruje działem obsługi klienta w agencji Mediafocus Gdańsk. Awansowała na stanowisko szefa działu po podziale agencji Mediafocus na...

14 kwietnia 2006

Citibank Handlowy wprowadza promocyjną ofertę pod hasłem "Zyski rosną wiosną"

Citibank Handlowy pod hasłem "Zyski rosną wiosną" zaoferował swoim klientom szeroką ofertę specjalną obejmującą jednocześnie osiem różnych promocji, którym towarzyszy...