M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 kwietnia 2006

Euro RSCG będzie pracować w Polsce dla Orange (PTK Centertel)

Euro RSCG Warsaw rozpoczęła współpracę z PTK Centertel, operatorem sieci Orange. Prawdopodobnie jest to następstwem przetargu France Telecom, który wybrał...

14 kwietnia 2006

Saatchi & Saatchi po raz pierwszy dla Plusssza

Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego...

14 kwietnia 2006

Magazyn "Villa" realizuje strategię dołączania dodatków

Miesięcznik "Villa" (Migut Media SA) do całości 26-tysięcznego nakładu majowego wydania dołączy książkę z przepisami kucharzy z hoteli Sheraton i...

14 kwietnia 2006

Ewelina Skoratko-Burek i Marcin Mikusek zmieniają obowiązki w Point Group

Ewelina Skoratko-Burek i Marcin Mikusek zmieniają zakres obowiązków w Platformie Mediowej "Point Group". Ewelina Skoratko-Burek, dotąd odpowiedzialna za marketing grupy...

14 kwietnia 2006

Brainshop U-Boot przygotowuje projekt ambient media dla Ecco

Duński producent butów firma Ecco podjęła decyzję o wsparciu sprzedaży niestandardowym projektem komunikacyjnym. Linia produktów adresowanych do młodzieży będzie promowana...

14 kwietnia 2006

"Życie Warszawy" z niższą ceną w piątki, w większej objętości; zmiany bez kampanii

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) od dziś obniża cenę wydania piątkowego z 2 zł do 1,50 zł. W pozostałe dni tygodnia...

14 kwietnia 2006

Michał Breś odpowiedzialny za koloranty Garnier i markę Fructis

Michał Breś, group product manager w L'Oreal Polska, przejął opiekę nad kategorią kosmetyków do koloryzacji włosów Garnier oraz produktami marki...

14 kwietnia 2006

Zarząd TVP zaakceptował kandydatury Lichoty, Karmana i Linkowskiego na dyrektorów oddziałów w Szczecinie i Lublinie

Zarząd TVP zaakceptował i przegłosował kandydaturę Piotra Lichoty na stanowisko dyrektora OTV Szczecin, a także kandydaturę Krzysztofa Karmana na stanowisko...

14 kwietnia 2006

Kucharek rozpoczyna wielomiesięczną kampanię wzmacniającą wizerunek

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku...

14 kwietnia 2006

Urszula Sobczyk, head of broadcast w Aegis Media, odchodzi z agencji

Urszula Sobczyk, head of broadcast i członek Operational Management Board w Aegis Media w Polsce, do którego należy m.in. dom...

14 kwietnia 2006

Łukasz Mikołajczak redaktorem prowadzącym nowego pisma "Visual Communication"

Łukasz Mikołajczak objął stanowisko redaktora prowadzącego nowego magazynu "Visual Communication" wydawanego przez European Media Group. Wcześniej Mikołajczak związany był z...

14 kwietnia 2006

Orsay inicjuje działania promocyjne w Polsce, trwa relaunch marki

Ruszyła pierwsza akcja reklamowa marki Orsay w Polsce. Nowy wizerunek brandu promuje reklama wielkoformatowa na warszawskim hotelu Metropol. Kampania sygnalizuje...

14 kwietnia 2006

Marka Peroni wchodzi do Polski

Kompania Piwowarska SA wprowadza na polski rynek włoską upmarketową markę piwa Peroni Nastro Azzurro. Marka należy do koncernu SABMiller, który...

14 kwietnia 2006

Adidas rozpoczyna kampanię "Impossible Team", ukoronowanie działań mundialowych

Adidas rozpoczyna globalną kampanię "Impossible Team", która jest ukoronowaniem tegorocznych działań reklamowych koncernu związanych z mundialem. Kampania obejmie telewizję, kina,...

14 kwietnia 2006

Arteria tworzy dział customer lifecycle management

Agencja marketingowa Arteria tworzy dział customer lifecycle management (CLM). Jest to trzeci obok sales support i marketing services dział biznesowy...

14 kwietnia 2006

Jerzy Sułowski zastępcą red. naczelnego "Super Expressu", inne zmiany w redakcji

Jerzy Sułowski 1 maja obejmie stanowisko zastępcy red. naczelnego "Super Expressu". Szefem nowego zespołu wydawców będzie Adam Michejda. Zespół wydawców...

18 kwietnia 2006

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One przygotowuje narzędzie do pozyskiwania danych osobowych

Euro RSCG Marketing House wraz z Digital One tworzy narzędzie do pozyskiwania danych osobowych na zlecenie EHS Brann Discovery -...

18 kwietnia 2006

Ewa Tolisz zaczyna pracę w agencji Martis

Ewa Tolisz rozpoczęła pracę w Martis w dziale obsługi klienta (jej stanowisko nie zostało jeszcze określone). Tolisz z branżą reklamową...

18 kwietnia 2006

Jacek Szulecki członkiem zarządu grupy Euro RSCG Poland

Jacek Szulecki, chief creative officer Euro RSCG, który pracę w grupie zaczął 1 kwietnia, został członkiem jej zarządu. Prezesem Euro...

18 kwietnia 2006

Sylwia Sławińska została media plannerem w firmie Soraya

Sylwia Sławińska objęła stanowisko media plannera w firmie kosmetycznej Soraya. Będzie odpowiadać za kampanie prasowe tego marketera. Jednocześnie Sławińska nadal...

18 kwietnia 2006

Kinga Piecuch dyrektorem sprzedaży i marketingu w Xerox Polska

Kinga Piecuch objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie Xerox Polska. Dotychczas marketingiem Xerox kierował Piotr Myśliwiec,...

18 kwietnia 2006

Knorr (Unilever) stara się w kampanii zmienić opinię o zupach w proszku

Unilever rozpoczął kampanię zup Knorr. Potrwa ona do 26 czerwca. Jej celem jest pozyskanie nowych konsumentów zup Knorr poprzez walkę...

18 kwietnia 2006

Elżbieta Oryl przeszła z Initiative do ITI, ruszył przetarg mediowy

Elżbieta Oryl, dotychczas media manager w domu mediowym Initiative Warszawa, rozpoczęła pracę w strukturach ITI, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oryl nie...

18 kwietnia 2006

Altadis wprowadza i promuje nowe paczki papierosów marki Fox

Altadis Polska wprowadza na rynek papierosy marki Fox 70 mm w paczkach po 24 szt. w cenie 6,05 zł. Jednocześnie...

18 kwietnia 2006

TVP zabiega o koncesję dla TVP Film

Zarząd TVP wystąpił do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie koncesji dla kanału tematycznego TVP Film. Kanał ma prezentować...

18 kwietnia 2006

Woda Piwniczanka po raz pierwszy będzie reklamowana w telewizji

W kwietniu rozpocznie się kampania reklamowa wody mineralnej Piwniczanka (producent SP Piwniczanka). Głównym medium jest telewizja, spoty emitowane będą w...

18 kwietnia 2006

Sprostowanie: GfK Polonia, a nie ACNielsen w przetargu KBR

W informacji z DS "MMP" z 13 kwietnia br. błędnie podaliśmy listę uczestników przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego. W...

18 kwietnia 2006

Krynicka i Milewska kierownikami w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Agata Krynicka awansowała na stanowisko kierownika w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Będzie odpowiadać za tytuły młodzieżowe. Dotychczas pełniła funkcję specjalisty...

18 kwietnia 2006

Majka Jeżowska i raperzy zaangażowani w kampanię lodów Koral

Przez cały "sezon lodowy" potrwa kampania lodów Koral produkowanych przez polską firmę PPH Koral. Przygotownao cztery filmy reklamowe z udziałem...

18 kwietnia 2006

Nescafe Cappuccino wsparte działaniami w TV i prasie

Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową Nescafe Cappuccino. Obejmie ona przede wszystkim reklamę telewizyjną (TVP, Polsat, TVN i TVN Siedem). Reklama...

18 kwietnia 2006

PKPP Lewiatan zgłosi swoje wnioski w sprawie ochrony danych osobowych nowemu GIODO

Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych (PKPP) Lewiatan zgłosi swoje wnioski w sprawie ochrony danych osobowych nowemu Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych (GIODO)....

18 kwietnia 2006

Call Center Poland obsługuje infolinię Kia

Firma Call Center Poland świadczy usługi dla Kia Motors Polska w zakresie obsługi infolinii. Telemarketerzy odpowiedzialni są za dostarczanie informacji...

18 kwietnia 2006

IGRZ opublikuje zweryfikowane wyniki finansowe firm outdoorowych

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zamierza opublikować po raz pierwszy raport, w którym znajdą się zweryfikowane wyniki finansowe poszczególnych firm...

18 kwietnia 2006

Rafał Kandziora odpowiedzialny za usługi szerokopasmowe w TP SA

Rafał Kandziora dołączył do departamentu usług internetowych TP SA. Będzie odpowiedzialny za rozwój usług szerokopasmowych. Dotychczas pracował w UPC Polska,...

19 kwietnia 2006

Business Consulting utworzył butik kreatywny Black Creative

Agencja reklamowa Business Consulting uruchomiła butik kreatywny Black Creative. Jego szefową jest Monika Piechowicz, wcześniej zatrudniona w Business Consulting Media...

19 kwietnia 2006

Paweł Wachowski dołączył do działu kreacji grupy Fresh

Paweł Wachowski dołączył do kreacji agencji reklamowej Fresh jako junior graphic designer. Będzie pracował w zespole Katarzyny Mieszkowskiej obsługującym m.in....

19 kwietnia 2006

Aneta Dymarska odpowiada za PR i promocję w Warner Bros.

Do zespołu Warner Bros. Poland Dystrybucja Video dołączyła Aneta Dymarska. Objęła stanowisko kierownika PR i promocji. Będzie odpowiedzialna za działania...

19 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Euro RSCG prawdopodobnie z France Telecom

W odniesieniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 14 kwietnia br. pt. "Euro RSCG będzie pracować w Polsce dla Orange"...

19 kwietnia 2006

Universum realizuje projekt wielkoformatowy dla Axel Springer Polska

Firma reklamy zewnętrznej Universum prowadzi wielkoformatową kampanię promocyjną "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska. Kampania potrwa do końca kwietnia br....

19 kwietnia 2006

Chio promuje legalne pozyskiwanie muzyki z internetu

Marka Chio patronuje kampanii społecznej zachęcającej młodzież do słuchania i pozyskiwania muzyki w legalny sposób. Pod hasłem "Legalna muza" prowadzi...

19 kwietnia 2006

Leszek Kobyliński dyrektorem ds. wydawniczych w Vogel Burda Communications

Leszek Kobyliński objął stanowisko dyrektora ds. wydawniczych w Vogel Burda Communications, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji będzie odpowiadał za...

19 kwietnia 2006

Creative Sport Ideas wprowadza na rynek pismo "Magazyn Football"

Na rynku zadebiutował "Magazyn Football", którego wydawcą jest Creative Sport Ideas. Miesięcznik będzie poświęcony polskiej i zagranicznej piłce nożnej. Obecnie...

19 kwietnia 2006

Maspex Wadowice podkreśla sportowy charakter napoju Kubuś Play

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice....

19 kwietnia 2006

PTWP planuje realizację nowych projektów prasowych

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) planuje realizację kilku nowych projektów prasowych. W drugiej połowie bieżącego roku zadebiutuje pismo "Specjalista". Dotychczas...

19 kwietnia 2006

Bank Millennium będzie długoterminowo wspierał festiwal Planete Doc Review

Bank Millennium i dystrybutor filmów dokumentalnych Against Gravity porozumiały się w sprawie długoterminowej współpracy przy festiwalu Planete Doc Review. Bank...

19 kwietnia 2006

Sprzedaż netto przedsiębiorstw sprzedaży bezpośredniej wyniosła w 2005 r. 1 mld 947 mln zł

Przedsiębiorstwa sprzedaży bezpośredniej zanotowały w 2005 r. sprzedaż netto na poziomie 1 mld 947 mln zł, o 1 proc. więcej...

19 kwietnia 2006

Publicis przygotował kampanię "Kolory nie do zdarcia" dla Garnier

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię najnowszego produktu marki Garnier - farby do włosów 100 proc. Color - pod hasłem "Kolory...

19 kwietnia 2006

CzteryCzwarte i PanMedia Western przygotowały kampanię Żółtego Telefonu

Agencja reklamowa CzteryCzwarte przygotowała strategię i kreację kampanii Żółtego Telefonu 9494 (firma Yellowtel Polska). Agencja zdobyła ten budżet w przetargu...

19 kwietnia 2006

Agnieszka Śliwińska przeszła z biura reklamy Koloru do Antyradia

Agnieszka Śliwińska została zatrudniona w biurze reklamy Antyradia (Ad.point) jako specjalista ds. reklamy. Przeszła do Antyradia z biura reklamy Radia...

19 kwietnia 2006

WP udostępnia możliwość reklamy w kanałach RSS

Wirtualna Polska poszerza swoją ofertę reklamową o nowe niestandardowe narzędzie, jakim jest możliwość kampanii z wykorzystaniem kanałów RSS. Koszt jednodniowej...