M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 kwietnia 2006

Rafał Adasiak client service directorem agencji Task Force Consulting

Rafał Adasiak został nowym client service directorem agencji PR Task Force Consulting (TFC). Jego poprzedniczką w TFC była Katarzyna Łukawska,...

19 kwietnia 2006

Tomasz Kacprzak dołączył do biura reklamy "Super Expressu"

Tomasz Kacprzak dołączył do zespołu biura reklamy i ogłoszeń Media Expressu, wydawcy "Super Expressu". Pracuje na stanowisku menedżera sprzedaży w...

19 kwietnia 2006

Polska po raz pierwszy w badaniu European Media & Marketing Survey

Polska po raz pierwszy znajdzie się w badaniu European Media & Marketing Survey (EMS) prowadzonym przez firmę Interview NSS. Ten...

19 kwietnia 2006

Kross reklamuje się w Polsce i Rosji

Agencja reklamowa Most z Łodzi opracowała kampanię reklamową dla firmy Kross (grupy rowerów: miejski Dirt, rekreacyjny Classic i ekstremalny górski),...

19 kwietnia 2006

Radiostacja z nowym hasłem w kampanii internetowej

Pod hasłem "Radiostacja - czarne hity, dance'owe bity" ruszyła w internecie kampania Radiostacji. Nowy slogan ma uwypuklić muzyczny profil rozgłośni,...

19 kwietnia 2006

Majowy "Murator" z dodatkami i kampanią multimedialną

Majowe wydanie miesięcznika "Murator" (Wydawnictwo Murator) wspiera multimedialna kampania obejmująca telewizję, prasę i internet. Numer ukazał się z płytą CD...

19 kwietnia 2006

Szyc i Szczuka poprowadzą program w Radiu Zet

Radio Zet wprowadza do ramówki nowy konkurs - prześmiewczy czarny kryminał zatytułowany "Komisarka Szczuka i jej wierny Szyc" (poprowadzą go...

19 kwietnia 2006

Rafał Sękowski będzie w Orkli specjalistą ds. badań i rozwoju

Rafał Sękowski przechodzi do spółki Orkla Press Polska z wydawnictwa Marquard Media Polska. Od początku maja obejmie w Orkli stanowisko...

19 kwietnia 2006

Digital One tworzy serwis wystawy edukacyjnej "Odkrywanie czasu"

Agencja interaktywna Digital One na zlecenie Telekomunikacji Polskiej SA przygotowała oficjalną stronę wystawy edukacyjnej "Odkrywanie czasu" - www.tp.pl/czas. Ekspozycja prezentowana...

19 kwietnia 2006

Chór gospel śpiewa "All is here" w reklamie Allegro

Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl prowadzony przez QXL Poland startuje z nową kampanią telewizyjną. Występuje w niej chór Kingdom Choir...

19 kwietnia 2006

Motor-Presse rusza z wydaniami specjalnymi "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadzi na rynek pierwsze wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health". Magazyn do sprzedaży zostanie wprowadzony pod koniec kwietnia...

19 kwietnia 2006

Tygodnik "Polityka" z rankingiem "Pięćsetka Polityki 2005"

Tygodnik "Polityka", od dzisiaj w sprzedaży, ukazał się z bezpłatnym dodatkiem "Pięćsetka Polityki", czyli rankingiem 500 największych przedsiębiorstw w Polsce...

19 kwietnia 2006

Lux Med partnerem "Poradnika Domowego" w akcji "Zdrowym być!"

Lux Med, prywatna sieć klinik medycznych, został partnerem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora SA) w akcji prozdrowotnej "Zdrowym być!". Jej celem...

19 kwietnia 2006

Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii Cadillaca BLS

Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód marki Cadillac BLS. Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach...

19 kwietnia 2006

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

19 kwietnia 2006

"Wprost" z dwoma formatami reklam w TVN24

Tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) rozpoczął działania reklamowe w TVN24. Według przedstawicieli "Wprost" do współpracy dochodzi ze względu na podobne grupy...

19 kwietnia 2006

Ponad 5 godzin dziennie Polacy spędzali w Wielkanoc przed telewizorem

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w święta wielkanocne (15-17 kwietnia br.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5...

19 kwietnia 2006

"Cosmopolitan" na 9. urodziny ukazał się z płytą, w podwyższonym nakładzie

Majowe wydanie "Cosmopolitan" (Hearst-Marquard Publishing) jest wydaniem urodzinowym tytułu i towarzyszy mu kampania zaplanowana przez dział promocji Marquarda. Działania obejmują...

19 kwietnia 2006

Kessler-Chojecka, Dworak i Gaweł na krótkiej liście w konkursie na prezesa TVP

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej SA na wczorajszym posiedzeniu w pierwszym głosowaniu wybrała trzech kandydatów na stanowisko prezesa zarządu TVP SA....

19 kwietnia 2006

Studio DN Design Group autorem nowej wizualizacji piwa Bosman

Firma Studio DN Design Group przygotowała projekt nowego opakowania piwa Bosman należącego do Carlsberg Polska. Nowa wizualizacja opakowań produktu ma...

19 kwietnia 2006

"Gazeta Wyborcza" reformuje dział sprzedaży w ramach projektu "Cała naprzód!"

"Gazeta Wyborcza" kontynuuje zmiany w strukturach sprzedażowych. Projekt reform ma nazwę "Cała naprzód!". Ich celem jest dostarczenie klientom "Gazety Wyborczej"...

20 kwietnia 2006

Zbigniew Frukacz szefem marketingu pism wnętrzarskich Muratora

Zbigniew Frukacz został nowym szefem marketingu pism wnętrzarskich Wydawnictwa Murator (m.in. "M jak mieszkanie" czy "Dobre Wnętrze"). Zastąpi Małgorzatę Pestkowską,...

20 kwietnia 2006

Małgorzata Pestkowska marketing managerem w firmie Wittchen

Małgorzata Pestkowska objęła stanowisko marketing managera w firmie Wittchen produkującej ekskluzywną galanterię skórzaną. Poprzednio odpowiadała za marketing pism wnętrzarskich w...

20 kwietnia 2006

Cadbury Wedel reklamuje warianty smakowe tabliczek czekoladowych Wedla

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej tabliczek czekoladowych Wedla (Cadbury Wedel). Działania reklamowe będą prowadzone...

20 kwietnia 2006

ESI Consulting tworzy nowe działy w portalu 4transport.pl

W portalu 4transport.pl skierowanym do branży transportowej i spedycyjnej pojawił się dział Serwis Pasażera. Można w nim znaleźć informacje przydatne...

20 kwietnia 2006

Era oficjalnym operatorem mundialu w Niemczech; Boniek w reklamach

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, której udziały należą do T-Mobile (grupa Deutsche Telekom), uzyskała tytuł oficjalnego operatora komórkowego zbliżających...

20 kwietnia 2006

Kandydaci na prezesa TVP przedstawiają pomysły na zmiany w firmie

Każdy z trzech kandydatów na prezesa TVP SA ma inną wizję zmian w strategii firmy. Jolanta Kessler-Chojecka jest zwolenniczką modelu...

20 kwietnia 2006

Według IGRZ wydatki na outdoor w I kwartale br. wyniosły 112 mln zł

105,8 mln zł na kampanie outdoorowe i 6 mln zł na reklamę mobilną przeznaczyli reklamodawcy w I kwartale tego roku...

20 kwietnia 2006

"Outdoor Media" i "Marketing w Praktyce" patronami konkursu PRO Media House

Do grona patronów medialnych konkursu "PRO, gdzie nas jeszcze nie było" organizowanego przez dom mediowy PRO Media House dołączyły dwa...

20 kwietnia 2006

Neonet rozpocznie współpracę z Mediaedge:cia

Firma Neonet SA, sieć sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV, powierzy obsługę swojego budżetu mediowego domowi mediowemu Mediaedge:cia,...

20 kwietnia 2006

Springer sprzedał ok. 350 tys. egz. pierwszego numeru "Dziennika"

Pierwszy numer "Dziennika" (Axel Springer Polska), który na rynku zadebiutował 18 kwietnia br., miał sprzedaż według nieoficjalnych szacunków na poziomie...

20 kwietnia 2006

Rafał Mathiak zostanie kierownikiem ds. sprzedaży regionalnej w "Metrze"

Rafał Mathiak w dziale sprzedaży dziennika "Metro" (Agora SA) od maja br. obejmie wprowadzone stanowisko kierownika ds. sprzedaży regionalnej. Będzie...

20 kwietnia 2006

Jury KTR ogłasza nominacje w kategoriach design i nowe media

Jury Konkursu Twórców Reklamy 2006 wyróżniło pierwsze prace w kategoriach design i nowe media. W kategorii design jury nominowało w...

20 kwietnia 2006

Edipresse organizuje wspólną promocję "Vivy!" i dodatku "Hot Moda & Shopping"

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło wspólną akcję promocyjną magazynu "Viva!" i "Hot Moda & Shopping". Działania promocyjne potrwają przez trzy kolejne...

20 kwietnia 2006

BTL Point Group opracowała promocję depilatorów Philips Polska

Philips Polska rozpoczął promocję konsumencką depilatorów damskich Satinell Soft pod hasłem "Wiosenne odkrycie". Mechanizm promocji oparto na systemie SMS-owym. Konsumentki...

20 kwietnia 2006

"Na zakupy!" - "Dziecko" poszerza formułę o wydanie shoppingowe

Agora SA wydała "Na zakupy!" - numer specjalny o charakterze shoppingowym "Dziecka", magazynu dla rodziców. O planach tego projektu informowaliśmy...

20 kwietnia 2006

Robert Jesionek naczelnym "CIO Magazynu Dyrektorów IT"

Robert Jesionek został nowym redaktorem naczelnym "CIO Magazynu Dyrektorów IT". Jesionek już od listopada 2005 r., po odejściu z firmy...

20 kwietnia 2006

Wortal turystyczny easygo.pl przygotował konkurs wspólnie z Toyotą

"Wygraj Aygo z easygo.pl" to nazwa letniego konkursu przygotowanego dla kupujących wyjazdy turystyczne w internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z...

20 kwietnia 2006

Kolejne nominacje w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer

Paulina Kaczyńska awansowała w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisko młodszego handlowca z funkcji koordynatora. Do działu reklamy prasy komputerowej...

20 kwietnia 2006

Aegis Media zamierza utworzyć strukturę out of home

Aegis Media uruchomi w Polsce nową strukturę komunikacji out of home. Nowa marka ma nazywać się Magic Touch - nazwa...

20 kwietnia 2006

Browar Namysłów wprowadza nową markę piwa Plum

Browar Namysłów wprowadza na rynek nowe śliwkowe piwo Plum. Jest to pierwsze piwo smakowe tego browaru. Jak powiedział Filip Wesołowski,...

20 kwietnia 2006

Firma kurierska Masterlink zmienia markę na międzynarodową DPD

Firma kurierska Masterlink Express zmienia markę na międzynarodową DPD. Chce w ten sposób wykorzystać silną markę DPD w Europie i...

20 kwietnia 2006

CR Media Consulting chce sprzedawać reklamy w internetowych stacjach radiowych

CR Media Consulting, broker na rynku radia, prasy i internetu, będzie sprzedawał kampanie reklamowe w internetowych stacjach radiowych. Nowy produkt...

20 kwietnia 2006

Bankier złożył prospekt w KPWiG, rozbudował ofertę dla inwestorów giełdowych

Wortal finansowy Bankier.pl SA złożył prospekt emisyjny w KPWiG. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 7 kwietnia br.)...

20 kwietnia 2006

Acxiom ma 64 tys. nowych rekordów w bazie

Do swojej bazy danych Acxiom Polska dołączył 64 tys. nowych rekordów o polskich konsumentach. Pochodzą one z wysłanego pod koniec...

20 kwietnia 2006

"Metropol" będzie mundialowym partnerem FIFA

Grupa Metro International, wydawca bezpłatnego dziennika "Metro", podpisała globalną umowę z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) dotyczącą współpracy przy tegorocznych...

20 kwietnia 2006

Procter & Gamble promuje nową linię kosmetyków Wellaflex

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków marki Wella do stylizacji włosów Wellaflex dwudniowa objętość. Adaptację materiałów reklamowych...

20 kwietnia 2006

Fabryka Pomysłów tworzy dział brand supportu; wygrała przetarg marki Miller

Fabryka Pomysłów, firma specjalizująca się w ambient mediach, uruchomiła dział brand supportu. Nowy dział będzie się specjalizował w szeroko pojętej...

20 kwietnia 2006

Kreacja Pro przygotowała reklamy 11. Europejskiego Festiwalu Filmowego

Agencja reklamowa Kreacja Pro przygotowała kampanię reklamową 11. Europejskiego Festiwalu Filmowego organizowanego przez sieć kin wielosalowych Silver Screen. Kampania rozpocznie...

20 kwietnia 2006

Antyradio rusza z cyklem darmowych koncertów rockowych

Antyradio startuje z nowym projektem, na który składa się trasa dziesięciu darmowych comiesięcznych koncertów rockowych pod nazwą "Tak, tak to......