Rafał Adasiak client service directorem agencji Task Force Consulting
Rafał Adasiak został nowym client service directorem agencji PR Task Force Consulting (TFC). Jego poprzedniczką w TFC była Katarzyna Łukawska,...
Rafał Adasiak został nowym client service directorem agencji PR Task Force Consulting (TFC). Jego poprzedniczką w TFC była Katarzyna Łukawska,...
Tomasz Kacprzak dołączył do zespołu biura reklamy i ogłoszeń Media Expressu, wydawcy "Super Expressu". Pracuje na stanowisku menedżera sprzedaży w...
Polska po raz pierwszy znajdzie się w badaniu European Media & Marketing Survey (EMS) prowadzonym przez firmę Interview NSS. Ten...
Agencja reklamowa Most z Łodzi opracowała kampanię reklamową dla firmy Kross (grupy rowerów: miejski Dirt, rekreacyjny Classic i ekstremalny górski),...
Pod hasłem "Radiostacja - czarne hity, dance'owe bity" ruszyła w internecie kampania Radiostacji. Nowy slogan ma uwypuklić muzyczny profil rozgłośni,...
Majowe wydanie miesięcznika "Murator" (Wydawnictwo Murator) wspiera multimedialna kampania obejmująca telewizję, prasę i internet. Numer ukazał się z płytą CD...
Radio Zet wprowadza do ramówki nowy konkurs - prześmiewczy czarny kryminał zatytułowany "Komisarka Szczuka i jej wierny Szyc" (poprowadzą go...
Rafał Sękowski przechodzi do spółki Orkla Press Polska z wydawnictwa Marquard Media Polska. Od początku maja obejmie w Orkli stanowisko...
Agencja interaktywna Digital One na zlecenie Telekomunikacji Polskiej SA przygotowała oficjalną stronę wystawy edukacyjnej "Odkrywanie czasu" - www.tp.pl/czas. Ekspozycja prezentowana...
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl prowadzony przez QXL Poland startuje z nową kampanią telewizyjną. Występuje w niej chór Kingdom Choir...
Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadzi na rynek pierwsze wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health". Magazyn do sprzedaży zostanie wprowadzony pod koniec kwietnia...
Tygodnik "Polityka", od dzisiaj w sprzedaży, ukazał się z bezpłatnym dodatkiem "Pięćsetka Polityki", czyli rankingiem 500 największych przedsiębiorstw w Polsce...
Lux Med, prywatna sieć klinik medycznych, został partnerem miesięcznika "Poradnik Domowy" (Agora SA) w akcji prozdrowotnej "Zdrowym być!". Jej celem...
Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód marki Cadillac BLS. Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach...
Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...
Tygodnik "Wprost" (AWR Wprost) rozpoczął działania reklamowe w TVN24. Według przedstawicieli "Wprost" do współpracy dochodzi ze względu na podobne grupy...
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w święta wielkanocne (15-17 kwietnia br.) statystyczny Polak spędził przed telewizorem 5...
Majowe wydanie "Cosmopolitan" (Hearst-Marquard Publishing) jest wydaniem urodzinowym tytułu i towarzyszy mu kampania zaplanowana przez dział promocji Marquarda. Działania obejmują...
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej SA na wczorajszym posiedzeniu w pierwszym głosowaniu wybrała trzech kandydatów na stanowisko prezesa zarządu TVP SA....
Firma Studio DN Design Group przygotowała projekt nowego opakowania piwa Bosman należącego do Carlsberg Polska. Nowa wizualizacja opakowań produktu ma...
"Gazeta Wyborcza" kontynuuje zmiany w strukturach sprzedażowych. Projekt reform ma nazwę "Cała naprzód!". Ich celem jest dostarczenie klientom "Gazety Wyborczej"...
Zbigniew Frukacz został nowym szefem marketingu pism wnętrzarskich Wydawnictwa Murator (m.in. "M jak mieszkanie" czy "Dobre Wnętrze"). Zastąpi Małgorzatę Pestkowską,...
Małgorzata Pestkowska objęła stanowisko marketing managera w firmie Wittchen produkującej ekskluzywną galanterię skórzaną. Poprzednio odpowiadała za marketing pism wnętrzarskich w...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej tabliczek czekoladowych Wedla (Cadbury Wedel). Działania reklamowe będą prowadzone...
W portalu 4transport.pl skierowanym do branży transportowej i spedycyjnej pojawił się dział Serwis Pasażera. Można w nim znaleźć informacje przydatne...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, której udziały należą do T-Mobile (grupa Deutsche Telekom), uzyskała tytuł oficjalnego operatora komórkowego zbliżających...
Każdy z trzech kandydatów na prezesa TVP SA ma inną wizję zmian w strategii firmy. Jolanta Kessler-Chojecka jest zwolenniczką modelu...
105,8 mln zł na kampanie outdoorowe i 6 mln zł na reklamę mobilną przeznaczyli reklamodawcy w I kwartale tego roku...
Do grona patronów medialnych konkursu "PRO, gdzie nas jeszcze nie było" organizowanego przez dom mediowy PRO Media House dołączyły dwa...
Firma Neonet SA, sieć sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV, powierzy obsługę swojego budżetu mediowego domowi mediowemu Mediaedge:cia,...
Pierwszy numer "Dziennika" (Axel Springer Polska), który na rynku zadebiutował 18 kwietnia br., miał sprzedaż według nieoficjalnych szacunków na poziomie...
Rafał Mathiak w dziale sprzedaży dziennika "Metro" (Agora SA) od maja br. obejmie wprowadzone stanowisko kierownika ds. sprzedaży regionalnej. Będzie...
Jury Konkursu Twórców Reklamy 2006 wyróżniło pierwsze prace w kategoriach design i nowe media. W kategorii design jury nominowało w...
Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło wspólną akcję promocyjną magazynu "Viva!" i "Hot Moda & Shopping". Działania promocyjne potrwają przez trzy kolejne...
Philips Polska rozpoczął promocję konsumencką depilatorów damskich Satinell Soft pod hasłem "Wiosenne odkrycie". Mechanizm promocji oparto na systemie SMS-owym. Konsumentki...
Agora SA wydała "Na zakupy!" - numer specjalny o charakterze shoppingowym "Dziecka", magazynu dla rodziców. O planach tego projektu informowaliśmy...
Robert Jesionek został nowym redaktorem naczelnym "CIO Magazynu Dyrektorów IT". Jesionek już od listopada 2005 r., po odejściu z firmy...
"Wygraj Aygo z easygo.pl" to nazwa letniego konkursu przygotowanego dla kupujących wyjazdy turystyczne w internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z...
Paulina Kaczyńska awansowała w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowisko młodszego handlowca z funkcji koordynatora. Do działu reklamy prasy komputerowej...
Aegis Media uruchomi w Polsce nową strukturę komunikacji out of home. Nowa marka ma nazywać się Magic Touch - nazwa...
Browar Namysłów wprowadza na rynek nowe śliwkowe piwo Plum. Jest to pierwsze piwo smakowe tego browaru. Jak powiedział Filip Wesołowski,...
Firma kurierska Masterlink Express zmienia markę na międzynarodową DPD. Chce w ten sposób wykorzystać silną markę DPD w Europie i...
CR Media Consulting, broker na rynku radia, prasy i internetu, będzie sprzedawał kampanie reklamowe w internetowych stacjach radiowych. Nowy produkt...
Wortal finansowy Bankier.pl SA złożył prospekt emisyjny w KPWiG. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 7 kwietnia br.)...
Do swojej bazy danych Acxiom Polska dołączył 64 tys. nowych rekordów o polskich konsumentach. Pochodzą one z wysłanego pod koniec...
Grupa Metro International, wydawca bezpłatnego dziennika "Metro", podpisała globalną umowę z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) dotyczącą współpracy przy tegorocznych...
Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków marki Wella do stylizacji włosów Wellaflex dwudniowa objętość. Adaptację materiałów reklamowych...
Fabryka Pomysłów, firma specjalizująca się w ambient mediach, uruchomiła dział brand supportu. Nowy dział będzie się specjalizował w szeroko pojętej...
Agencja reklamowa Kreacja Pro przygotowała kampanię reklamową 11. Europejskiego Festiwalu Filmowego organizowanego przez sieć kin wielosalowych Silver Screen. Kampania rozpocznie...
Antyradio startuje z nowym projektem, na który składa się trasa dziesięciu darmowych comiesięcznych koncertów rockowych pod nazwą "Tak, tak to......