M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 kwietnia 2006

Sensors wybrana do realizacji europejskiego projektu Cafe d'Europe

Agencja public relations Sensors (grupa Euro RSCG) została zaproszona do realizacji w Polsce europejskiego projektu Cafe d'Europe. Biorą w nim...

21 kwietnia 2006

Elizabeth Duda i Arkadiusz Jakubik wystąpili w reklamach banku BISE

Bank BISE ruszył z kampanią reklamową przygotowaną przez agencję Salt & Pepper kierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreacja została...

21 kwietnia 2006

Portal branżowy Piekarnie.pl został partnerem targów Polagra-Food

Portal branżowy Piekarnie.pl został internetowym partnerem targów Polagra-Food 2006. Targi odbędą się w Poznaniu w dniach 16-20 września br. Portal...

21 kwietnia 2006

Publicis przygotowała spoty do sezonowego projektu dla marki La Cremeria

Nestle Polska SA zaplanował kampanię reklamową lodów familijnych La Cremeria. Spoty przygotowane przez agencję reklamową Publicis pojawiać się będą w...

21 kwietnia 2006

Marek Drabik pokieruje Biurem Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP

Marek Drabik zostanie dyrektorem Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu TVP SA. Nowe stanowisko obejmie na początku maja br. W BWMiH...

21 kwietnia 2006

One-2-One w związku z debiutem na GPW chce pozyskać 10 mln zł

Grupa One-2-One, dostawca rozwiązań mobilnych, zamierza zbudować środkowoeuropejską grupę zajmującą się mobilnymi technologiami, mobilnym marketingiem i doradztwem w tym zakresie....

21 kwietnia 2006

Marta Lewandowska rozpoczęła współpracę z BR TVP

Marta Lewandowska rozpoczęła współpracę z działem projektów multimedialnych w Biurze Reklamy TVP. Do jej zadań będzie należała organizacja i realizacja...

21 kwietnia 2006

Sprostowanie: Manta jest wydawcą magazynu "Wielki Błękit"

W DS "MMP" z 26 stycznia br. poinformowaliśmy, iż Platform Group podwyższa ceny reklam. Wśród tytułów wydawnictwa wymieniliśmy także "Wielki...

21 kwietnia 2006

IAB przewiduje wzrost wydatków na e-reklamę do 210 mln zł w tym roku

IAB Polska opublikowała swój doroczny raport, określając wartość polskiego rynku reklamy internetowej w 2005 r. na 140 mln zł. Oznacza...

21 kwietnia 2006

Isens przygotowała serię prezentacji multimedialnych dla Shell Polska

Agencja interaktywna Isens przygotowała serię prezentacji multimedialnych na potrzeby wewnętrznego eventu Shell Polska. Podczas informacyjno-motywacyjnej imprezy zaprezentowane zostały dwa bloki:...

21 kwietnia 2006

TVP i Discovery odmówiły emisji reklam LG w ciągu dnia

LG Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telewizorów plazmowych Time Machine z twardym dyskiem. Spot reklamowy przygotowany przez Euro RSCG London,...

21 kwietnia 2006

Scarlet Johansson będzie reklamowała w Polsce produkty Glam Shine Crystals

L'Oreal Polska wprowadza na rynek nową linię błyszczyków do ust Glam Shine Crystals marki L'Oreal Paris. W kampanii reklamowej wystąpi...

21 kwietnia 2006

Tomasz Modzelewski dyr. marketingu i członkiem zarządu firmy Zelmer SA

Tomasz Modzelewski objął nowo utworzone stanowisko dyr. marketingu firmy Zelmer SA. Jednocześnie wszedł w skład zarządu spółki. Od listopada 2004...

21 kwietnia 2006

Redakcja pisma "Chip" przenosi się do Warszawy

Redakcja pisma komputerowego "Chip" (Vogel Burda Communications) przeniosła się do nowej siedziby w Warszawie. Wcześniej pismo tworzone było we Wrocławiu....

21 kwietnia 2006

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce, kończąc jednocześnie ponad 10-letnie stowarzyszenie z agencją Sigma International (Poland). Sigma...

21 kwietnia 2006

UOKiK przyzna nagrody Libertas et Auxilium dla dziennikarzy

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zamierza przyznać nagrody Libertas et Auxilium dla najwartościowszych artykułów i audycji poświęconych prawu konkurencji...

21 kwietnia 2006

Partner of Promotion współpracuje z władzami Warszawy

Urząd m.st. Warszawy ogłosił konkurs na plakat do kampanii społecznej "Daj im przyszłość - Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka". Plakat powinien...

21 kwietnia 2006

12 nominacji w kategorii fotografia i 3 w kategorii ilustracja w konkursie KTR

W Konkursie Twórców Reklamy (KTR) w kategorii print jury nominowało 12 prac w kategorii fotografia i 3 prace w kategorii...

21 kwietnia 2006

Estymator wprowadzi program "Kampania" do planowania działań reklamowych

Estymator, firma badania rynku i opinii, wprowadzi wkrótce program pod nazwą "Kampania" do planowania kampanii reklamowych w prasie, radiu, telewizji...

21 kwietnia 2006

Najbliższa "Gala" z silną kampanią w telewizji, w rekordowej objętości

Najbliższe wydanie tygodnika "Gala" (G+J Polska) będzie wsparte silną kampanią reklamową w telewizji z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej, która wspierała...

21 kwietnia 2006

Agnieszka Głowacz w dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi X

Agnieszka Głowacz objęła stanowisko account executive w dziale obsługi klienta Saatchi & Saatchi X specjalizującej się w realizacji projektów z...

21 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera reklamą sprzedaż Nałęczowianki Sprint

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową...

21 kwietnia 2006

"Glamour" umożliwia zakupy z rabatami do 50 proc.

Narodowy Dzień Glamour - pod taką nazwą odbędzie się w tę sobotę trzecia edycja "święta zakupów", czyli akcji przygotowywanej przez...

21 kwietnia 2006

Eniro Polska zarobił 162,8 mln zł; liczy na wzrost przychodów z reklamy

Szwedzki koncern Eniro, właściciel Eniro Polska, wydawcy "Panoramy Firm", opublikował raport roczny za 2005 r., w którym podał, że przychody...

21 kwietnia 2006

TVP testuje usługę wideo na żądanie

ITVP, dział interaktywny TVP, testuje usługę VOD, czyli wideo na żądanie. Jednostka wprowadziła testowo do oferty internetowej film "Oda do...

21 kwietnia 2006

"Gazeta Wyborcza" z nową, rockandrollową kolekcją

Od dzisiaj "Gazeta Wyborcza" i Radio Złote Przeboje (media Agory SA) wprowadzają nową kolekcję w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej" -...

21 kwietnia 2006

TVP2 wprowadza dokumentalno-fabularyzowany format o pracy strażaków

TVP2 rozpocznie emisję serialu dokumentalno-fabularyzowanego zatytułowanego "Sekcja 998", którego bohaterami są ratownicy specjalnego oddziału straży pożarnej. Fabuła kolejnych odcinków opiera...

21 kwietnia 2006

AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż reklam w pismach wydawnictwa PIM

Firma AdVenture Team rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej w pismach wydawnictwa PIM. - Po rozstaniu się ze stacjami tematycznymi Polsatu chcemy...

21 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Frito Lay ma ponad 40 proc. rynku chipsów

W nawiązaniu do informacji o kampanii reklamowej marki Crunchips firmy Lorenz Bahlsen Snack (DS "MMP" z 10 kwietnia br.) informujemy,...

21 kwietnia 2006

AWR Wprost wróciła do współpracy z CR Media Consulting

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) ponownie nawiązała współpracę z CR Media Consulting, brokerem reklamowym. Do zawieszenia kontaktów doszło w 2004...

21 kwietnia 2006

Wydawnictwo Murator wprowadza katalog shoppingowy z produktami dla dzieci

Katalog zakupowy z przeglądem produktów dla dzieci do 6 lat pod tytułem "Dziecko, zakupy i my" pojawił się dziś na...

21 kwietnia 2006

Katarzyna Masewicz dołączyła do działu strategii McCann Erickson Polska

Do działu strategii McCann Erickson Polska dołączyła Katarzyna Masewicz, która zajęła stanowisko brand planning directora. Masewicz rozpocznie pracę w czteroosobowym...

21 kwietnia 2006

TV4 wprowadza dwa nowe formaty rozrywkowe

Na maj stacja TV4 (Polskie Media) zaplanowała debiut dwóch nowych formatów programowych - teleturnieju "Przetrwanie" i talk-show "Cała prawda". Teleturniej...

21 kwietnia 2006

Just przygotowała kampanię wizerunkową Volkswagena z polskimi celebrities

Agencja reklamowa Just przygotowała dla marki Volkswagen kampanię wizerunkową wykorzystującą rekomendacje znanych osób. W spotach reklamowych pojawiają się nazwiska Małgorzaty...

21 kwietnia 2006

Kompania Piwowarska informuje o nagrodach dla Tyskiego za pomocą "Kuriera Tyskiego"

Kompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną piwa Tyskie, której celem jest poinformowanie konsumentów o zdobyciu przez markę Tyskie Grand Prix i...

21 kwietnia 2006

Awanse juniorów w domu mediowym Optimum Media OMD

Anna Snopczyńska, Aneta Gałązka i Andrzej Descours zostali awansowani w strukturach domu mediowego Optimum Media OMD. Dotychczas pracowali na stanowiskach...

21 kwietnia 2006

Anna Kotowska pokieruje pracą warszawskiego biura Max Arpp

Anna Kotowska została szefem warszawskiego oddziału agencji reklamowej Max Arpp. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Kotowska od lutego 2005 r....

21 kwietnia 2006

Jet Line promuje markę odzieżową Deep na airboardach

Semax SA jako pierwszy marketer z branży odzieżowej zdecydował się promować swoją markę Deep (marka młodzieżowa), wykorzystując pneumatyczne, przenośne nośniki...

21 kwietnia 2006

Toolbox rozpocznie obsługę public relations firmy AMG.net

Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z nowym klientem. Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej powierzyła agencji firma AMG.net działająca na rynku nowoczesnych systemów...

21 kwietnia 2006

Polskapresse dołącza do dzienników płyty z "Dobranockami wszech czasów"

Do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska", "Express Ilustrowany") i jednego powiązanego...

21 kwietnia 2006

Orkla Press i Polskapresse realizują akcję "Szkoła bez przemocy"

20 dzienników regionalnych Orkla Press Polska i Polskapresse rozpoczyna wspólną akcję społeczną "Szkoła bez przemocy". Z badań przeprowadzonych na zlecenie...

24 kwietnia 2006

Szkoła Marketingu Bezpośredniego SMB będzie miała drugą edycję

Szkoła Marketingu Bezpośredniego będzie miała drugą edycję. Organizatorami tego kursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz WSPiZ im. Leona Koźmińskiego...

24 kwietnia 2006

Wyjaśnienie TBWA w sprawie pracy "Absolut Warsaw"

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa poinformowała, że nominowana na festiwalu KTR 2006 praca w kategorii warsztat print (foto i ilustracja) zatytułowana "Absolut...

24 kwietnia 2006

Polska siódmym co do wielkości rynkiem Absolut Vodki

Polska jest siódmym co do wielkości rynkiem dla marki Absolut Vodka. W ciągu ostatniego roku sprzedaż zwiększyła się z 1,4...

24 kwietnia 2006

Jurajska uruchomiła nowy serwis internetowy

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 r., obejmujących m.in. zmianę logo...

24 kwietnia 2006

Nivea Polska promuje produkty w formie konsultacji

Agencja marketing services Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną "Nivea wiosna" dla wybranych marek Nivea Polska. Celem prowadzonych działań...

24 kwietnia 2006

Janette Kalyta bierze udział w kampanii edukacyjnej Lactacydu firmy GlaxoSmithKline

Janette Kalyta, najbardziej znana położna w Polsce, zaangażowała się w działania edukacyjne na temat higieny intymnej kobiet. Z jej znanego...

24 kwietnia 2006

Onet przygotował multimedialny serwis o tematyce filmowej

Onet.pl przygotował kolejny rozbudowany serwis multimedialny, tym razem w obszarze filmowym. W serwisie film.onet.pl/zwiastuny znalazło się w formie streamingu ponad...

24 kwietnia 2006

Marka Lech Pils zbiera pieniądze na nową murawę stadionu

Pod hasłem "Kolejorzowi! Na nową murawę" Kompania Piwowarska SA prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils. Działania skierowane są do...

24 kwietnia 2006

WP uruchomiła serwis poświęcony sportom ekstremalnym

Wirtualna Polska uruchomiła nowy serwis Ekstrema.wp.pl poświęcony tematyce sportów ekstremalnych. Informacje pogrupowano w działy: Ziemia, Powietrze, Woda. W serwisie znaleźć...