M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 kwietnia 2006

ECard uruchomił rozbudowaną wersję swojego serwisu WWW na temat e-commerce i e-płatności

ECard SA, firma zajmująca się rozwiązaniami płatniczymi (m.in. obsługa kart płatniczych, e-przelewy), uruchomił nową wersję swojego serwisu internetowego. Nowością jest...

24 kwietnia 2006

Vattenfall sponsorem artystycznej iluminacji Pałacu Kultury i Nauki

Firma Vattenfall jest sponsorem artystycznej iluminacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie autorstwa węgierskiego artysty Petera Kozmy. Projekt jest częścią...

24 kwietnia 2006

TVN24 rezygnuje z "Faktów" o 19.00, zastąpi je nowy program biznesowy

Stacja TVN24 zrezygnuje z głównego wydania programu informacyjnego "Fakty", który dotychczas emitowany był o godz. 19.00 równolegle w TVN24 i...

24 kwietnia 2006

Adriana Kajca brand managerem marki Peroni w KP SA

Adriana Kajca, dotychczas regionalny trade marketing manager w Kompanii Piwowarskiej SA, objęła stanowisko brand managera piwa marki Peroni Nastro Azzurro,...

24 kwietnia 2006

Agencja Saatchi & Saatchi powiększa działy: strategii, obsługi klienta i produkcji

Dział strategii agencji Saatchi & Saatchi zasiliła Magdalena Kaczmarska, która obejmie stanowisko strategic plannera. Do tej pory przez dwa lata...

24 kwietnia 2006

Instytut Matki i Dziecka zachęca w kampanii do prokreacji

Instytut Matki i Dziecka powierzył agencji JWT Warszawa realizację kampanii reklamowej, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do prokreacji poprzez...

24 kwietnia 2006

Warsaw Destination Alliance rozmawia z mediami międzynarodowymi

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) utworzona przez największe sieciowe hotele warszawskie rozmawia z mediami zachodnimi na temat kolejnych etapów kampanii...

24 kwietnia 2006

Małgorzata Teodorowicz dołączy do biura reklamy G+J Polska

Małgorzata Teodorowicz, ostatnio szef buyingu prasowego w Universal McCann, będzie pracowała w wydawnictwie G+J Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Magdalena Malicka,...

24 kwietnia 2006

Iwona Grochowska pokieruje nową strukturą w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Iwona Grochowska będzie zarządzała nowym działem rozwoju i promocji oferty ogłoszeniowej "Gazety Wyborczej". Struktura powstanie z połączenia działu sponsoringu oraz...

24 kwietnia 2006

Hortex przygotował nowy launch marki Fresz z silnym wsparciem reklamowym

Hortex Holding przygotował całkowity relaunch marki napojów owocowych Fresz. Zostały one wprowadzone do handlu wiosną 2004 r., ale zupełnie nie...

24 kwietnia 2006

Joanna Szulc nowym zastępcą naczelnej miesięcznika "Dziecko"

Joanna Szulc jest nowym zastępcą redaktor naczelnej miesięcznika dla rodziców "Dziecko" (Agora SA). Do tej pory związana była z wydawanym...

24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

24 kwietnia 2006

Bauer zawiesza miesięcznik dla dziewcząt "Filipinka"

Wydawnictwo Bauer podjęło decyzję o zawieszeniu wydawania miesięcznika dla dziewcząt "Filipinka". Ostatni, majowy numer magazynu wejdzie do sprzedaży 27 kwietnia....

24 kwietnia 2006

Lego wprowadza nową linię klocków Exo-Force inspirowaną japońskimi komiksami manga

Lego wprowadza nową linię zabawek Lego Exo-Force inspirowaną kulturą Japonii, a szczególnie tradycją japońskich komiksów manga. Na linię złoży się...

25 kwietnia 2006

Martin Winther i Rafał Górski w jury Golden Drum Advertising Festival

Podczas 13. edycji Golden Drum Advertising Festival w Słowenii (1-6 października br.) w pracach jury będzie brać udział dwóch jurorów...

25 kwietnia 2006

Remigiusz Pruszczak, nowy dyrektor marketingu Skarbca, przygotowuje strategię holdingu

Remigiusz Pruszczak został nowym dyrektorem departamentu marketingu Skarbiec Asset Management Holding (należącego do BRE Banku SA). Tę funkcję pełnił ostatnio...

25 kwietnia 2006

Laurence Mackin nowym naczelnym "Warsaw Business Journal"

Laurence Mackin na początku maja br. zostanie redaktorem naczelnym tygodnika "Warsaw Business Journal" (wydawca: Valkea Media). Zastąpi Elizę Durkę, która...

25 kwietnia 2006

Hand Made przygotowało nową kreację opakowań kosmetyków Lirene

Agencja reklamowa Hand Made na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris przygotowała kreację nowych opakowań kosmetyków Lirene. Firma została wybrana...

25 kwietnia 2006

Carlsberg Polska wygrał proces z zespołem muzycznym Wilki

Browar Carlsberg Polska wygrał proces z zespołem muzycznym Wilki, w którym przedstawiciele grupy zarzucili firmie nieuprawnione wykorzystanie w reklamie piwa...

25 kwietnia 2006

Roleski odświeża i wspiera promocją linię keczupów Markowy

Firma Roleski Sp. z o.o., producent musztard i keczupów, w maju br. wprowadzi na rynek odświeżoną linię keczupów Markowy (łagodny...

25 kwietnia 2006

Maxus nawiązał współpracę z kanałem Jetix w Polsce

Dom mediowy Maxus (GroupM) nawiązał współpracę ze stacją telewizyjną Jetix Europe i na jej zlecenie zaplanuje i kupi media do...

25 kwietnia 2006

Interia przewiduje minimum 50 proc. wzrostu rynku e-reklamy

Zdaniem Jacka Pasławskiego, prezesa zarządu Interia.pl SA, wzrost wydatków na e-reklamę wyniesie w tym roku minimum 50 proc. Wzrost będzie...

25 kwietnia 2006

Universum Promotion Group planuje ekspansję na rynku ambient mediów

Universum Promotion Group, firma reklamy wielkoformatowej, planuje rozwój w segmencie ambient mediów. Chce rozwijać dwa projekty - outdoorowe sieci sezonowe...

25 kwietnia 2006

Magoch i Spława-Neyman w dziale obsługi klienta Brainshop U-Boot

Brainshop U-Boot, firma specjalizująca się w niestandardowych projektach komunikacyjnych, zatrudnił nowe osoby w dziale obsługi klienta. Na stanowiskach junior account...

25 kwietnia 2006

Visa realizuje projekt oparty na mechanizmie promocji aktywnej

Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe wraz z 38 bankami, jej członkami, zachęca konsumentów do używania kart płatniczych zamiast gotówki...

25 kwietnia 2006

"Gazeta Pomorska" dołącza płyty z filmem "Było sobie życie"

Gazeta Pomorska Media, spółka należąca do koncernu Orkla Press, prowadzi akcję dołączania do dziennika "Gazeta Pomorska" filmu "Było sobie życie"....

25 kwietnia 2006

GIF ma zastrzeżenia do kampanii reklamowej firmy Gedeon Richter

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia reklamy leku Postinor Duo, środka antykoncepcyjnego produkowanego przez firmę Gedeon Richter. Zdaniem...

25 kwietnia 2006

Kompania Piwowarska SA reklamuje nowy wariant piwa Redd's Sun

Kompania Piwowarska SA przygotowała nową telewizyjną kampanię reklamową piwa Redd's skierowaną do młodych ludzi, a zwłaszcza do nowoczesnych kobiet. Reklamowany...

25 kwietnia 2006

Canal Plus Cyfrowy wyda 9 mln zł na koprodukcje filmowe

Spółka Canal Plus Cyfrowy wyda w tym roku 9 mln zł na koprodukcje filmowe. To o 6 mln zł mniej...

25 kwietnia 2006

Paweł Jankiewicz dołączył do zespołu MEC Interaction

MEC Interaction, dział internetowy domu mediowego Mediaedge:cia, powiększył się o jedną osobę. Do zespołu tego departamentu dołączył Paweł Jankiewicz dotychczas...

25 kwietnia 2006

Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z syndromem ptasiej grypy

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza prowadzi działania marketingowe, których celem jest zniwelowanie skutków ptasiej grypy w branży producentów drobiu....

25 kwietnia 2006

Maciej Tesławski założył Marketing Communication Academy

Maciej Tesławski, były dyr. strategiczny agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa i koordynator projektu Szkoła Strategii Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, założył własną...

25 kwietnia 2006

"Gazeta Wyborcza" i "Metro" startują z pakietami reklamowymi

"Gazeta Wyborcza" i "Metro" (dzienniki Agory SA) od dzisiaj mają wspólną ofertę reklamową. Nowe pakiety zostały opracowane z myślą o...

25 kwietnia 2006

Wydania specjalne "Naj" z serialem "Alternatywy 4"

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) do swych wydań specjalnych pod tytułem "Krzyżówki z filmem" dołącza płyty DVD z kultowym serialem "Alternatywy...

25 kwietnia 2006

PND Futura odpowiada za projekt wizerunkowy wód mineralnych Staropolanka

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA wprowadzi na rynek pod koniec kwietnia br. odnowione wody mineralne Staropolanka, Staropolanka 2000 i Staropolanka Zdrój....

25 kwietnia 2006

"Metropol" z nowym dodatkiem motoryzacyjnym "Metropol 4 Kółka"

"Metropol" od dziś raz w miesiącu dołącza nowy dodatek poświęcony motoryzacji "Metropol 4 Kółka". Dodatek ukazuje się wraz z wydaniem...

25 kwietnia 2006

DDB i Optimum Media OMD realizują najnowszy projekt dla Xeliona

Firma Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o. rozpoczyna kampanię reklamową w mediach przygotowaną we współpracy z agencją DDB Warszawa i...

25 kwietnia 2006

Stanisław Plakwicz będzie dyrektorem marketingu PGNiG

Stanisław Plakwicz obejmie w maju br. stanowisko dyrektora departamentu marketingu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG). Departament marketingu...

25 kwietnia 2006

AMS i Eskadra rozstrzygnęły konkurs marketingu miejskiego

Firma reklamy zewnętrznej AMS i firma marketing services Eskadra rozstrzygnęły konkurs Bramy Kraju dotyczący marketingu miast i regionów. Był on...

25 kwietnia 2006

SMB przedstawiła propozycje standardów jakości baz danych

Grupa bazodanowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) przedstawiła propozycje standardów jakości baz danych. Zaproponowano dwa poziomy jakości: 0 i 1. Poziom...

25 kwietnia 2006

Agencja reklamowa Schulz autorem nowego projektu dla Radia Kraków

Agencja reklamowa Schulz przygotowała nową kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie bazuje ona na strategii wyrażającej się w haśle: "Radio...

25 kwietnia 2006

Sieć sklepów Biedronka z własnym TV-guide'em "Kropka TV"

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja) od dziś wprowadza na rynek własny TV-guide "Kropka TV". Tytuł będzie się ukazywać co...

25 kwietnia 2006

KTR przyznał najwięcej nagród Saatchi & Saatchi i PZL

W trzeciej edycji konkursu KTR 2006 przyznano w sumie 59 statuetek, w tym 11 złotych, 18 srebrnych i 30 brązowych...

16 maja 2006

Cereal Partners przesuwa obsługę trzech marek z Saatchi do McCann Erickson, Saatchi Polska regionalnym hubem dla tej firmy

Cereal Partners Worldwide (wspólna spółka Nestle i General Mills), reprezentowany w Polsce przez Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland,...

16 maja 2006

Artur Karczykowski w zespole agencji FFCreation.com

Artur Karczykowski został business development directorem agencji FFCreation.com. Zajmuje się new businessem i wspieraniem rozwoju agencji w kierunkach nowych technologii,...

16 maja 2006

Glob Media rozmawia z trzema inwestorami, we wrześniu uruchomi biuro na Ukrainie

Glob Media, firma z rynku ambient mediów, prowadzi rozmowy z trzema firmami zainteresowanymi jej przejęciem. Według nieoficjalnych źródeł są wśród...

16 maja 2006

Samsung przeskoczył z 6. na 2. pozycję w sprzedaży telefonów komórkowych

W I kw. br. Samsung Electronics Polska sprzedał 300 tys. nowych telefonów komórkowych, niemal tyle co w całym ub.r. (320...

16 maja 2006

Janusz Weiss twarzą nowej kampanii Banku BPH

Janusz Weiss, dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, występuje w najnowszej kampanii reklamowej Banku BPH. Znany m.in. z audycji "Dzwonię do pani/pana...

16 maja 2006

Tomasz Macek objął stanowisko event specialist w agencji Trzy, 14

Tomasz Macek, który wzmocnił strukturę działu event marketingu agencji Trzy, 14, odpowiedzialny jest za produkcję i koordynację realizowanych projektów eventowych....

16 maja 2006

Trzecia edycja "Tańca z gwiazdami" w TVN miała rekordowe wyniki

Tegoroczna trzecia edycja formatu rozrywkowego TVN "Taniec z gwiazdami" miała najwyższe jak do tej pory wyniki, wynika z danych AGB...