M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 maja 2006

P&G wprowadza nowy skoncentrowany proszek Vizir Super Compact i będzie go promować

Firma Procter & Gamble wprowadziła na rynek nowy wariant proszku do prania Vizir Super Compact. Jest on o jedną trzecią...

16 maja 2006

GIF ma zastrzeżenia do reklamy leku Arimidex

Główny Inspektorat Farmaceutyczny nakazał zaprzestanie prowadzenia reklamy leku etycznego Arimidex firmy AstraZeneca Pharma Poland. Zastrzeżenia GIF budzą ulotki reklamowe, które...

16 maja 2006

Katarzyna Jarząbek kierownikiem projektu w Business Consulting

Katarzyna Jarząbek awansowała na stanowisko kierownika projektu w spółce Business Consulting Media Miejskie specjalizującej się w realizacji kampanii na środkach...

16 maja 2006

ATM SA i Monolith Films chcą wspólnie świadczyć usługi VoD - wideo na żądanie

Firmy Monolith Films Sp. z o.o. oraz ATM SA podpisały list intencyjny dotyczący powołania spółki kapitałowej na rzecz wprowadzenia na...

16 maja 2006

Nowa witryna Citibanku Handlowego z grami i konkursem online

Citibank Handlowy przy współpracy z agencją Infinity Interactive przygotował i uruchomił nową witrynę internetową "Łąka Skarbów". Jest to strona konkursu...

16 maja 2006

Rada programowa VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęła prace

W skład rady programowej Kongresu Badaczy Rynku i Opinii weszło 9 osób reprezentujących środowiska badawcze, marketingowe, reklamowe oraz naukowe. Są...

16 maja 2006

Bartłomiej Kaliś prawdopodobnie media managerem PTK Centertel

Bartłomiej Kaliś, dotychczas buying manager w domu mediowym Initiative Warszawa, odchodzi z agencji i prawdopodobnie obejmie stanowisko media managera w...

16 maja 2006

Kwartalny zysk netto TVN wzrósł o 40 proc., spółka zapowiada debiut dwóch stacji tematycznych

TVN SA podał wyniki finansowe za pierwszy kwartał br. W porównaniu z takim samym okresem roku 2005 przychody spółki wzrosły...

16 maja 2006

Zbyszko wprowadza nowy napój energetyczny Matrix

Firma Zbyszko wprowadziła na rynek nowy napój Matrix. Jak twierdzi Piotr Zawała, dyr. marketingu firmy Zbyszko, będzie on konkurował o...

16 maja 2006

Ruszyła promocja konsumencka gum rozpuszczalnych Maoam firmy Haribo

Haribo rozpoczęło promocję konsumencką adresowaną do najmłodszych konsumentów gum rozpuszczalnych marki Maoam. Wystarczy przesłać 5 promocyjnych opakowań (Maoam Kracher, Maoam...

16 maja 2006

Film dla marki Dulux przygotowany przez BBDO Warszawa będzie emitowany na kilku rynkach

Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa farb Dulux (ICI Polska). Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Dulux jako lidera rynku....

16 maja 2006

Wartość rynku reklamowego wzrosła o 9 proc. w I kwartale wg Starlinka

W I kwartale 2006 roku wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 159 milionów złotych, czyli o 9 proc. więcej...

16 maja 2006

Cadbury Wedel rozpoczął sprzedaż lodów pod wedlowską marką

Cadbury Wedel wkroczył w nowy segment rynku - lody. Sklepy od początku maja rozpoczęły sprzedaż wedlowskich lodów w trzech smakach:...

16 maja 2006

Grupa Żywiec będzie wspierać nowy wariant piwa Freeq

Grupa Żywiec SA wprowadza do swojego portfolio nową odmianę piwa marki Freeq. Freeq Green Lime to piwo o smaku zielonych...

16 maja 2006

"Dziennik Polski" z dodatkami przez kilka kolejnych dni maja

"Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia) ukazujący się w woj. małopolskim zaplanował na najbliższe dni kilka akcji promocyjnych. Od dziś w każdy...

16 maja 2006

Wzrosty sprzedaży "Dziecka" Agory i "Werandy" Te-Jot

"Dziecko", miesięcznik dla rodziców Agory SA, miało w I kwartale br. sprzedaż przekraczającą 110 tys. egz., to znaczy o ponad...

16 maja 2006

MediaCom Warszawa najlepszy w planowaniu internetu w warsztatach Interii

Zespół reprezentujący MediaCom Warszawa zdobył I miejsce w organizowanych przez Interia.pl warsztatach planowania kampanii internetowych. Prace zespołów oceniane były pod...

16 maja 2006

Heyah uruchomiła rozgrywki ligi Heyah Cybersport

Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) uruchomiła rozgrywki ligi graczy komputerowych Heyah Cybersport. Do turnieju przystąpiło ponad 4 tys. graczy, którzy rywalizować...

16 maja 2006

Firma informatyczna Columbus zmienia identyfikację wizualną i założenia komunikacji

Columbus Polska, firma informatyczna, zmienia identyfikację wizualną. Zmienia się logo, branding, ale także pewne założenia komunikacyjne. - Nasza siła tkwi...

16 maja 2006

Agencja Focus Media Group powiększa zespół

Agencja Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy powiększyła zespół. Tomas Mayer objął stanowisko dyrektora kreatywnego. New business directorem został Grzegorz...

16 maja 2006

Aleksandra Dybowska account managerem w Great Open House, trójka nowych account executive

Aleksandra Dybowska awansowała na stanowisko account managera w agencji marketing services Great Open House. Marta Kania, Agnieszka Kusik i Agnieszka...

16 maja 2006

Agencja interaktywna Isens przygotowała komputerowe programy edukacyjne dla WSiP

Agencja interaktywna Isens przygotowała komputerowe programy edukacyjne dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP). Programy "Wesoła szkoła. Bawię i uczę" przeznaczone...

16 maja 2006

SMB porządkuje rynek baz danych

Grupa bazodanowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) prowadzi projekt inwentaryzacji baz istniejących na rynku. Grupa do członków SMB wysłała ankietę, która...

17 maja 2006

Grupa Sanitec wspiera sprzedaż marki Koło na rynku czeskim

Obecna od dekady na czeskim rynku Grupa Sanitec zajmująca się sprzedażą wyrobów wyposażenia łazienek wzmacnia swoją pozycję na tym rynku,...

17 maja 2006

Ronaldo reklamuje telefony BenQ/Siemens EF81

Brazylijski gwiazdor futbolu Ronaldo reklamuje telefony BenQ/Siemens EF81. BenQ Poland rozpoczyna multimedialną (m.in. telewizyjną) kampanię reklamową nowego telefonu (jest to...

17 maja 2006

Wunderman rozbudowuje zespół działu kreatywnego

Young & Rubicam Brands podjął decyzję o rozbudowie działu kreacji agencji reklamowej Wunderman. Do zespołu agencyjnego dołączyli: Szymon Augustyniak, który...

17 maja 2006

Serial TVN-u "Magda M." będzie dostępny w ramach usługi wideo sieci Orange

Serial "Magda M." pokazywany w telewizji TVN będzie też dostępny za pośrednictwem usługi Mobilne Wideo sieci komórkowej Orange (PTK Centertel)....

17 maja 2006

"Gazeta Bankowa" przygotowała nowy projekt pod nazwą "Rekiny reklamy"

"Gazeta Bankowa" (wydawca: Media Skok) dołączy do czerwcowego wydania dodatek "Rekiny reklamy" w osobnym grzbiecie. Na łamach dodatku znajdzie się...

17 maja 2006

"Golf & Life" rozpoczął inwestycje reklamowe w radiu Tok FM

Miesięcznik "Golf & Life" (Orbi Plus & European Center) rusza z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. W porozumieniu z...

17 maja 2006

Piotr Cywiński new business managerem w Ciszewski PR

Do zespołu firmy public relations Ciszewski PR dołączył Piotr Cywiński, który objął podwójną funkcję: new business managera i account managera....

17 maja 2006

Leo Burnett Warszawa przygotowała reklamę sypialni sieci Ikea

Sieć sklepów meblowych Ikea rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem jest wyposażenie sypialni, obejmującą telewizję, prasę, radio i internet. Na potrzeby...

17 maja 2006

Robert Woźniakowski project managerem w Euro RSCG Marketing House

Do zespołu firmy marketing services Euro RSCG Marketing House dołączył Robert Woźniakowski na stanowisko project managera. Jest odpowiedzialny za obsługę...

17 maja 2006

Ewa Zimmerman koordynatorem sprzedaży i marketingu w Taxi-Ad

Ewa Zimmerman awansowała na stanowisko koordynatora sprzedaży i marketingu w Taxi-Ad Polska, firmie specjalizującej się w realizacji kampanii na taksówkach...

17 maja 2006

Paulina Kwiatek dołączyła do działu obsługi klienta agencji Fresh

W związku z napływem nowych zleceń agencja Fresh zdecydowała się powiększyć zespół pracowników o nowego junior account executive. Na to...

17 maja 2006

Kupiec po raz pierwszy wykorzystuje w promocji SMS

Firma Kupiec, dystrybutor ryżu i kasz, rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMS. Jest to pierwsze użycie...

17 maja 2006

"Inwestor Finansowy" prawdopodobnie będzie się ukazywał

WGI Dom Maklerski (część konsorcjum WGI Consulting) pomimo utraty licencji maklerskiej zamierza wydać kolejny numer miesięcznika "Inwestor Finansowy". Wojciech Pysiewicz,...

17 maja 2006

Ogilvy zmienia struktury public relations; Piotr Kabała opuścił firmę

Ogilvy Group Poland podjęło decyzję o realizacji nowej koncepcji biznesowej w zakresie oferty usług public relations. Zmiany dotyczą struktury o...

17 maja 2006

Spółka Gwaranty wprowadza na rynek pismo "Sternik - Magazyn na Fali"

Gdańska spółka Gwaranty wydała nowy miesięcznik "Sternik - Magazyn na Fali". Pismo przeznaczone jest dla żeglarzy morskich i osób zainteresowanych...

17 maja 2006

Agencja DSK prowadzi telewizyjną kampanię dla Team Polska

Agencja reklamowa DSK opracowała i zrealizowała 15-sekundowy spot reklamowy bezprzewodowych czajników marki Romix należącej do firmy Team Polska. Telewizyjna kampania...

17 maja 2006

Marketerzy nie przejęli się decyzjami personalnymi Pawła Janasa

Marketerzy wykorzystujący w komunikacji marketingowej wizerunek piłkarzy, którzy nie znaleźli się w kadrze na tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej...

17 maja 2006

Canal Plus Cyfrowy uruchomi kanał kulinarny Kuchnia.tv

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi jesienią br. nowy kanał tematyczny Kuchnia.tv. Będzie to pierwszy kanał kulinarny na polskim rynku. Zawartość...

17 maja 2006

Kamila Kicińska odpowiedzialna za strategię promocji marki Top Secret

Kamila Kicińska będzie odpowiedzialna za public relations marki odzieży Top Secret należącej do spółki Redan. Zajmie się również opracowaniem strategii...

17 maja 2006

Andrzej Izraelski przestał być dyrektorem marketingu Polskiego Ogrodu

Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...

17 maja 2006

"Rzeczpospolita" wspiera reklamą nowy cykl płyt

"Rzeczpospolita" (Presspublica) rozpoczyna trzypłytowy cykl edukacyjny "Zabytki kultury". Kolejne części: "Architektura", "Literatura" i "Muzyka", będą się ukazywać w środy wraz...

17 maja 2006

BR TVP sprzedało wszystkie główne pakiety sponsorskie przy mundialu

Biuro Reklamy TVP sprzedało główne pakiety sponsorskie związane z transmisjami meczów mistrzostw świata w piłce nożnej w Niemczech. Dwa najważniejsze...

17 maja 2006

Dariusz Piekarski kieruje działem czasopism specjalistycznych Wydawnictwa Forum

Wydawnictwo Forum, wydawca tytułów specjalistycznych, dotąd o charakterze wymiennokartkowym, inwestuje od tego roku w rozwój magazynów branżowych. W czerwcu ma...

17 maja 2006

Portal finansowy Ipo.pl i "Puls Biznesu" razem przygotowują rankingi i raporty

Portal finansowy Ipo.pl oraz "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczną współpracę w zakresie opracowywania i cyklicznych publikacji rankingów oraz raportów...

17 maja 2006

CR Media odnotowało 9,1-proc. wzrost na rynku reklamy w I kwartale br.

O 9,1 proc. wzrósł rynek reklamy w I kwartale br., wynika z opublikowanego wczoraj przez CR Media Consulting "Ad.media Raportu"....

17 maja 2006

Mitsubishi Motors Company Car Poland wybrał nowy management spółki

Arkadiusz Tomala został nowym dyr. zarządzającym i członkiem zarządu Mitsubishi Motors Company Car Poland (MMC Car Poland). Wcześniej przez trzy...

17 maja 2006

Algida rozda w promocji konsumenckiej 13 mln lodów

Algida rozpoczęła promocję konsumencką "Szczęście sprzyja lodożercom". Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa....