M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 maja 2006

Rynek e-reklamy w Polsce ma osiągnąć w tym roku wartość 215 mln zł

Wydatki na reklamę w internecie wzrosły w I kwartale br. o 47,1 proc., wynika z "Ad.media Raportu" przygotowanego przez CR...

17 maja 2006

Axel Springer zgłasza do ZKDP średnią sprzedaż "Dziennika" powyżej 240 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska po dwóch tygodniach od debiutu wyniosła powyżej 240 tys. egz., dowiedzieliśmy się...

17 maja 2006

KBR ma testować metodę pasywną; wkrótce konkurs na dostawcę badań od 2007 r.

Komitet Badań Radiowych zapowiada przeprowadzenie jeszcze w tym roku testów badań z wykorzystaniem metodologii pasywnej. Ich wynik będzie miał wpływ...

17 maja 2006

TV Biznes rozpocznie realizację kampanii wizerunkowej

Pod koniec maja br. TV Biznes (nadawca: Media Biznes) rozpocznie kampanię wizerunkową. Hasło działań brzmi "Liczą się pieniądze". Kampania obejmie...

17 maja 2006

Macroscope OMD wyróżnia najlepiej zapamiętane reklamy

Dom mediowy Macroscope OMD organizuje konkurs na najlepiej zapamiętane kampanie reklamowe. Co tydzień prowadzi badanie w grupie 340 respondentów i...

17 maja 2006

Różycki opuścił stanowisko prezesa agencji reklamowej Soda

Radosław Różycki odszedł ze stanowiska prezesa zarządu agencji reklamowej Soda Advertising i rozstał się z firmą. Jego obowiązki przejął Jacek...

17 maja 2006

Monika Styś menedżerem ds. strategii w Demo Effective Launching

Monika Styś objęła stanowisko strategy & analysis managera w dziale strategii agencji Demo Effective Launching. Przez ostatnie dwa lata pracowała...

17 maja 2006

ATM Grupa odnotowała wzrost kwartalnego zysku netto o 156 proc.

Firma ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, uzyskała w I kwartale br. przychody w wysokości 18,7 mln zł, co oznacza wzrost...

17 maja 2006

Grupa ITI przygotowuje się do uruchomienia własnej platformy cyfrowej

Grupa ITI uruchomi jesienią br. własną platformę cyfrową, która ma być oparta na rozwiązaniach technicznych dotychczas niedostępnych na polskim rynku....

18 maja 2006

Aleksandra Bednarczyk dyrektorem kreacji agencji Punkt

Agencja reklamowa Punkt zatrudniła Aleksandrę Bednarczyk na stanowisku dyrektora kreatywnego (wcześniej była ona zatrudniona w agencji TBWA/Warszawa). Stanowisko to jest...

18 maja 2006

"Kalejdoskop Budowlany" zmienia nazwę na "Builder"

Miesięcznik "Kalejdoskop Budowlany" (Polskie Wydawnictwa Branżowe) zmienia nazwę na "Builder". - Zmiana wiąże się z poszerzaniem formuły magazynu, coraz więcej...

18 maja 2006

Multikino pokaże na żywo mecze mundialowe w kinach

Multikino będzie pokazywać transmisje wybranych meczów mistrzostw świata w piłce nożnej na ekranach kinowych. Widzowie będą mogli zobaczyć na żywo...

18 maja 2006

Cetelem Bank po raz pierwszy reklamuje kredyty gotówkowe

Agencja reklamowa Punkt przygotowała pierwszą kampanię reklamową Cetelem Banku dotyczącą kredytów gotówkowych. Dotychczas kredyty gotówkowe w Cetelem Banku udzielane były...

18 maja 2006

Sare obsłuży program lojalnościowy W. Kruka w zakresie e-mail marketingu

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu będzie obsługiwać w tym zakresie program lojalnościowy spółki W. Kruk (W. Kruk dla...

18 maja 2006

Mariusz Ziomecki doradza w ocenie i rozwoju tygodnika "Przekrój"

Mariusz Ziomecki, do niedawna naczelny "Super Expressu", doradza wydawnictwu Edipresse Polska w zakresie oceny i rozwoju tygodnika "Przekrój". Informację potwierdziła...

18 maja 2006

Testardo Red Cell Agencją Reklamową Roku, Mediaedge:cia Domem Mediowym Roku

W przygotowanym po raz dziesiąty przez "Media & Marketing Polska" (VFP Communications) raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" podsumowującym dokonania...

18 maja 2006

Anna Gościniak event account i new business managerem w Eskadra Events

Nowym pracownikiem agencji marketing services Eskadra Events została Anna Gościniak, która dotychczas pracowała jako sales manager w News Outdoor Poland....

18 maja 2006

Małgorzata Hynek kieruje polskim zespołem w debiutującym u nas Open2Europe

Open2Europe rozpoczyna działalność w Polsce. Firma ma wymiar europejski i proponuje firmom działającym we wszystkich branżach wykorzystanie programów PR i...

18 maja 2006

Elżbieta Kruk ponownie przewodniczącą KRRiTV

Elżbieta Kruk została ponownie przewodniczącą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV). Za ponownym wyborem Kruk głosowało czterech członków rady. Sama...

18 maja 2006

100 tys. zł od czytelników gazet Polskapresse na Centrum Jana Pawła II

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" przekazała od czytelników swoich ośmiu dzienników regionalnych 100 tys. zł na budowę Centrum Jana Pawła II "Nie...

18 maja 2006

Robert Burczyński został marketing & PR executive hotelu Marriott

Robert Burczyński został marketing & PR executive hotelu Marriott. Będzie także red. naczelnym magazynu "Warsaw Live". Ostatnio pracował jako sales...

18 maja 2006

BenQ wprowadza do Polski notebooki tej marki, kampania jesienią

BenQ wprowadza na polski rynek notebooki tej marki. Jak zapowiada Dorota Wódka-Kot, marketing manager firmy na Polskę, zostaną one wsparte...

18 maja 2006

Unilever ujednolici globalny wizerunek marki Flora

Flora, jedna z najważniejszych prozdrowotnych marek Unilevera, zmieni design opakowań. Stanowi to część światowego rebrandingu marki, która dąży do wykreowania...

18 maja 2006

"Kaleidoscope" poszerza dystrybucję o sieć hoteli

Począwszy od wydania majowego, "Kaleidoscope", miesięcznik pokładowy PLL LOT (Bonnier Business Polska), poszerza dystrybucję. Jej celem jest zwiększenie grona czytelników....

18 maja 2006

Maciej Maciejewski dyrektorem zarządzającym Tequila/Digital

Maciej Maciejewski jest nowym dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Tequila/Digital należącej do TBWA/Communication Group. Przez ostatnie dwa lata pracował jako dyrektor...

18 maja 2006

Agencja Schulz autorem nowych opakowań lodów La Cremeria firmy Nestle

Krakowska agencja Schulz Design odświeżyła linię dziesięciu opakowań lodów familijnych La Cremeria firmy Nestle. Nowy design ma nawiązywać do smaku...

18 maja 2006

Neil Archer dyr. generalnym Eli Lilly Polska

Neil Archer został nowym dyrektorem generalnym producenta leków Eli Lilly Polska Sp. z o.o., wcześniej stanowisko to zajmowała Corinne Danan....

18 maja 2006

Michał Zoll awansuje na stanowisko dyrektora generalnego firmy Galposter

Michał Zoll awansował na stanowisko na dyrektora generalnego Galposter Sp. z o.o. Jest to nowe stanowisko w strukturze firmy. Zoll...

18 maja 2006

Tomasz Borowski szefem nowego zespołu event marketingu w Euro RSCG 4D

Tomasz Borowski został szefem nowego zespołu event marketingu w agencji Euro RSCG 4D. Agencja podjęła decyzję o wyodrębnieniu i usamodzielnieniu...

18 maja 2006

Orkla Press łączy kieleckie dzienniki "Echo Dnia" i "Słowo"

Wydawnictwo Echo Media wchodzące w skład grupy Orkla Press Polska rezygnuje z dalszego wydawania dziennika "Słowo". Jak podała "Rzeczpospolita" we...

18 maja 2006

Michał Lehmann wiceprezesem Tequili w Europie Środkowej i Wschodniej

Michał Lehmann objął stanowisko wiceprezesa sieci firm marketing services Tequila w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (CEE). Jednocześnie nadal będzie...

18 maja 2006

Oceanic rozszerza linię kosmetyków AA Ciało Wrażliwe

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic poszerzyła gamę kosmetyków AA Ciało Wrażliwe. Do sprzedaży zostało wprowadzonych kilka nowych produktów do...

18 maja 2006

Zelmer nie wyklucza wprowadzenia nowej ekonomicznej marki sprzętu AGD

Zelmer SA planuje wprowadzenie na rynek nowej ekonomicznej marki sprzętu AGD. Jak powiedział Tomasz Modzelewski, dyrektor ds. marketingu, brand objąłby...

18 maja 2006

Coca-Cola przygotowała limitowaną piłkarską edycję butelek

Coca-Cola Poland Services przygotowała unikalną butelkę w kształcie piłki dla napoju Coca-Cola. Grafika specjalnych butelek Coca-Cola Football o pojemności 250...

18 maja 2006

Robert Winiarski nowym szefem finansów w Lowe GGK

Stanowisko dyrektora finansowego agencji reklamowej Lowe GGK oraz The Lowe Group Poland objął Robert Winiarski. Zastąpi Marka Gruszeckiego, który kierował...

18 maja 2006

Prace nagrodzone w konkursie KTR oceni Art Directors Club of Europe

Prace nagrodzone w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy wezmą udział w konkursie ADC*E Awards 2006 (Art Directors Club of Europe)....

18 maja 2006

Robert Bujok zastępcą dyrektora marketingu Heyah w PTC

Robert Bujok został zastępcą dyrektora działu marketingu Heyah w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zajmie się sprawami operacyjnymi i koordynacją pracy zespołu....

18 maja 2006

Przychody Grupy ITI wzrosły o 31,7 proc. w I kwartale br.

Grupa ITI, właściciel m.in.: telewizji TVN, portalu Onet.pl, Multikina oraz klubu piłkarskiego Legia, poinformowała o wynikach finansowych za I kwartał...

18 maja 2006

IGRZ inicjuje kampanię społeczną wspierającą wizytę Benedykta XVI

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i jej członkowie wspierają kampanię promującą pielgrzymkę ojca świętego Benedykta XVI do Polski. Akcja przygotowana została...

18 maja 2006

Erin Wasson nową twarzą marki Taft

Erin Wasson, popularna amerykańska modelka, będzie nową twarzą marki Taft na Każdą Pogodę należącej do firmy Henkel. W najbliższym czasie...

18 maja 2006

Albedo Marketing przygotowała promocję "Fruttis - wygrywaj nagrody"

Agencja Albedo Marketing zrealizowała promocję konsumencką produktów marki Fruttis. Celem działań "Fruttis - wygrywaj nagrody" jest zwrócenie uwagi konsumentów na...

18 maja 2006

Niestandardowe billboardy z soplami lodu promują miętusy Winterfresh

Agencja BBDO Warszawa zrealizowała kolejny etap kampanii marki Winterfresh "Ostrożnie! Mrożące miętusy". Stanowi on kontynuację wizerunkowej kampanii, która rozpoczęła się...

18 maja 2006

Zmiany w zarządzie i managemencie agencji reklamowej Vena Art

Agencja reklamowa Vena Art powołała nowy zarząd. Zasiadają w nim Anna Szczytowska, prezes zarządu, i Joanna Wawer-Jachim, wiceprezes zarządu. Funkcję...

18 maja 2006

Interia.pl podpisała umowę o współpracy z twórcą serwisu Map24.com

Interia.pl podpisała umowę partnerską z niemiecką firmą Mapsolute GmbH, twórcą Map24.com, serwisu zawierającego zestaw narzędzi wyszukiwawczych opartych na mapach. W...

19 maja 2006

Eskadra Marketing Services powiększa dział kreacji

Zespół kreacji w Eskadrze Marketing Services powiększony został o Jakuba Starzyka, który objął stanowisko grafika DTP i jest odpowiedzialny za...

19 maja 2006

Cityboard Media promuje się w internecie pod hasłem "Największy zasięg Cityboard Media"

Agencja Cityboard Media rozpoczęła internetową kampanię autopromocyjną "Największy zasięg Cityboard Media", której celem jest prezentacja wielkiego formatu nośników oraz ogólnopolskiego...

19 maja 2006

Sprostowanie: Cena egzemplarzowa pisma "Pro-kreacja" wynosi 15 zł

W DS "MMP" z 12 kwietnia br. napisaliśmy, iż cena egzemplarzowa pisma "Pro-kreacja" wyniesie 12,9 zł. W rzeczywistości pismo jest...

19 maja 2006

Piotr Nowicki po 10 latach rozstaje się z Agorą, promocją Roxy FM pokieruje Agata Kościółek

Piotr Nowicki, dyrektor promocji Roxy FM w grupie radiowej Agory, rozstaje się z firmą. Pracował w Agorze od 10 lat....

19 maja 2006

OS3 przygotowała nowy serwis korporacyjny dla operatora Tele2

Operator telekomunikacyjny Tele2 uruchomił nowy serwis WWW (tele2.pl). Przygotowała go agencja interaktywna OS3 Multimedia. Celem nowego serwisu jest odświeżenie wizerunku...

19 maja 2006

GM Poland wspiera trzy modele Opla w kampanii promującej ofertę kredytową i jazdy testowe

General Motors Poland przygotował kampanię wspierającą trzy modele marki Opel: Astra III, Zafira i Vectra. Trzy różne layouty prasowe z...