M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 maja 2006

Marzena Tarkowska objęła stanowisko dyrektora generalnego Xerox Polska

Marzena Tarkowska objęła stanowisko dyrektora generalnego firmy Xerox Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Wojciecha Gacę, który odszedł z firmy. Marzena...

19 maja 2006

Communication Unlimited pracuje dla sieci przekąskowej Hola! Empanadas

Communication Unlimited obsługuje nowego klienta. Jest nim wchodząca do Polski południowoamerykańska sieć przekąskowa Hola! Empanadas. Klient wybrał agencję bez przetargu....

19 maja 2006

EFL i Lukas Bank wprowadzają nową markę AutoAuto do wsparcia leasingu i kredytów samochodowych

Europejski Fundusz Leasingowy we współpracy z Lukas Bankiem wprowadzają na rynek wspólną ofertę leasingu oraz kredytów samochodowych pod nową marką...

19 maja 2006

"Focus" z grą dla kibiców futbolu i kampanią wspierającą

Czerwcowe wydanie "Focusa" (G+J Polska) weszło dziś na rynek z "Championship Manager 5", grą komputerową na CD dla kibiców futbolu....

19 maja 2006

"Budownictwo na wsi" - dodatek do "Farmera", w przyszłym roku osobne pismo

Zadebiutował tytuł "Budownictwo na wsi" (Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita"). Do końca br. będzie to dodatek do dwutygodnika "Farmer" (22,5 tys. egzemplarzy...

19 maja 2006

"Metro" z dodatkiem dla maturzystów w nakładzie 460 tys. egz.

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, w najbliższy poniedziałek 22 maja ukaże się z dodatkiem specjalnym skierowanym do maturzystów "Metro Edukacja"....

19 maja 2006

"Baltic Transport Journal" przygotował nowy dodatek

Dwumiesięcznik "Baltic Transport Journal" (wydawnictwo Baltic Press) dołączy do najnowszego numeru dodatek "Cruising on the Baltic Sea" poświęcony żegludze promowej...

19 maja 2006

Clear Channel oferuje pakiet dedykowany branży finansowej

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła indoorowy pakiet dedykowany, rekomendowany reklamodawcom z branży finansowej. 120 nośników należących do pakietu...

19 maja 2006

Dr Irena Eris wprowadza nową ekskluzywną linię kosmetyków dla kobiet i prowadzi kampanię

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków Skin Mood. Produkty z tej linii skierowane są do...

19 maja 2006

TVP Sport ruszy jesienią, teraz nadawca koncentruje się na mundialu

TVP Sport, kanał sportowy Telewizji Polskiej, wystartuje wczesną jesienią. Informację tę potwierdził Robert Korzeniowski, przewodniczący Kolegium Sportowego TVP. - Początkowo...

19 maja 2006

Miesięcznik "Żagle" przyznał Nagrody im. Leonida Teligi

Miesięcznik "Żagle" (Wydawnictwo Murator) po raz 35. przyznał Nagrody im. Leonida Teligi. Wyróżnienie przyznawane jest osobom zasłużonym dla polskiego żeglarstwa....

19 maja 2006

ING Bank Śląski wykupił ekskluzywny czas reklamowy w TVP

ING Bank Śląski w ramach trwającej właśnie kampanii reklamowej "Pieniądze kochają procenty" dotyczącej Otwartego Konta Oszczędnościowego wykupił w TVP1 ekskluzywny...

19 maja 2006

Art FM prowadzi kampanię dla Statoil

Cały maj i czerwiec trwać będą działania promocyjne przygotowane przez Art FM dla Statoil Polska. Kampania ma na celu promocję...

19 maja 2006

"Zdrowe zwyczaje żywieniowe w roku 2016" tematem konkursu Electrolux Design Lab 2006

Electrolux rozpoczął czwartą edycję konkursu Design Lab, w której zaprasza do udziału studentów z całego świata. Po raz drugi polscy...

19 maja 2006

Oki będzie promowało nowe kolorowe drukarki dla biznesu

Oki Systems Polska Sp. z o.o. wprowadza dwie nowe serie kolorowych drukarek C3000 i C5000. Jak mówi Jacek Tarkiewicz, szef...

19 maja 2006

Carlsberg we współpracy z Żabką promuje Harnasia

Carlsberg Polska we współpracy z siecią sklepów Żabka prowadzi akcję promocyjną piwa Harnaś. Zdaniem Magdy Wesołowskiej, brand managera marki Harnaś...

19 maja 2006

Interia przygotowała serwis i kampanię dla Norweskiej Rady ds. Eksportu Produktów Rybnych

Interia.pl przygotowała dla Norweskiej Rady ds. Eksportu Produktów Rybnych specjalny serwis dla smakoszy łososia norweskiego (http://www.lososnorweski.interia.pl/). Oprócz zbioru przepisów kulinarnych...

19 maja 2006

Tuba Uds.N tworzy dział internetowy, Elżbieta Latek zostaje jego kierownikiem

W agencji Tuba Uds.N zaczyna funkcjonować dział, który będzie się zajmował tworzeniem komunikacji w internecie. Zadanie jego tworzenia powierzono Elżbiecie...

19 maja 2006

Kreacja Just dla Berlin Chemie będzie wykorzystywana nie tylko w Polsce

Koncern farmaceutyczny Berlin Chemie/Menarini reklamuje w telewizji i prasie kobiecej żel przeciwzakrzepowy i przeciwzapalny Lioton 1000. Kreację reklam przygotowała agencja...

19 maja 2006

Universal McCann wzmocnił planning i dział badań

Dom mediowy Universal McCann zatrudnił Agnieszkę Barańską, dotychczas związaną z Zenithmedia, na stanowisku media plannera. Barańska dołączy do zespołu obsługującego...

19 maja 2006

Rada nadzorcza powołała czterech członków zarządu TVP SA

Rada nadzorcza TVP SA powołała Marcina Bochenka, Piotra Farfałę, Annę Milewską i Sławomira Siwka na członków zarządu Telewizji Polskiej SA....

22 maja 2006

Kamil Głaz dyrektorem kreatywnym Kid & Young

Kamil Głaz awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Kid & Young. Wcześniej zajmował stanowisko creative group head. Nowy...

22 maja 2006

Koalicja na rzecz Jakości protestuje przeciw sposobom prowadzenia testów przez "Świat Konsumenta"

Koalicja na rzecz Jakości protestuje przeciwko sposobom prowadzenia testów przez magazyn "Świat Konsumenta" wydawnictwa Floyd Press. Zdaniem koalicji sposób przeprowadzania...

22 maja 2006

Sylwia Osińska account managerem w agencji Blue Grass

Sylwia Osińska awansowała na stanowisko account managera w agencji reklamowej Blue Grass. Osińska pracuje w Blue Grass od roku, zaczynała...

22 maja 2006

Iga Niewiadomska ma rozwijać usługi public relations w Mothership

Iga Niewiadomska zajmie się rozbudową portfolio usług public relations w ramach firmy Mothership, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły planowanych projektów nie...

22 maja 2006

Defi Poland rozszerza profil działalności o reklamę wielkoformatową

Defi Poland, firma specjalizująca się w reklamie neonowej, pozyskała pierwszą lokalizację pod reklamę wielkoformatową na ścianie budynku w Alejach Jerozolimskich...

22 maja 2006

Bank Millennium rozpoczyna kampanię kart kredytowych

Bank Millennium rusza z kolejną w tym roku, po kredycie hipotecznym, kampanią produktową. Tym razem hasłem "Świat w zasięgu kart"...

22 maja 2006

Headlines tworzy dział Healthcare & Life

Headlines Brand & Corporate Communication wyodrębniło ze swojej struktury dział Healthcare & Life. Wcześniej w strukturach firmy istniał sześcioosobowy zespół...

22 maja 2006

Jacek Pryczek, dyr. sprzedaży Goodyeara, zarządza regionem MEA

Jacek Pryczek, który pełnił dotąd funkcję dyrektora ds. sprzedaży grupy Goodyear w Polsce, otrzymał nominację na dyrektora zarządzającego Goodyeara w...

22 maja 2006

BZ WBK pokazuje figę z makiem

"Młodzi nie płacą" - takie hasło i charakterystyczny znak "figa z makiem", czyli dłoń z zaciśniętym kciukiem, to motywy najnowszej...

22 maja 2006

Sprostowanie: Hukowska jest art directorem w agencji Punkt

Anna Hukowska, która rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Punkt, zatrudniona jest na stanowisku art directora, a nie copywritera, jak podaliśmy...

22 maja 2006

Soda Advertising wzbogaca ofertę o projektowanie wnętrz

Agencja reklamowa Soda Advertising rozszerzyła portfolio usług o projektowanie i realizację wnętrz. Pierwszym projektem, jaki wykonała, jest aranżacja wnętrz warszawskiej...

22 maja 2006

Radosław Sączek po 8-letniej karierze w mediach przechodzi do Universal McCann

Radosław Sączek, ostatnio starszy doradca ds. reklamy w radiu Tok FM należącym do Agory SA, rozpoczyna pracę w domu mediowym...

22 maja 2006

Kamis-Przyprawy SA odnowił opakowania musztard, ruszył z kampanią TV

Firma Kamis-Przyprawy SA przeprowadziła zmianę designu opakowań linii musztard. Autorem grafiki i kolorystyki opakowań jest agencja Dragon Rouge. Nowe oznaczenia...

22 maja 2006

Michelin wprowadzi swoją flagową serię książkową tzw. zielonych przewodników

W czerwcu ukaże się książka "Zielony przewodnik po Polsce" będąca kolejnym w krótkim czasie efektem współpracy części wydawniczej koncernu Michelin...

22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

22 maja 2006

"Machina" widoczna na megabillboardach; wkrótce ruszy serwis SMS-owy "Machina News"

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") rozpoczęła kampanię na megabillboardach i uruchomiła akcję SMS-ową. Za całość tych działań odpowiada wydawca, który...

22 maja 2006

Mieszkańcy Wrocławia wystąpili w reklamie piwa Piast

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię billboardową piwa Piast. W reklamie wykorzystano zdjęcia mieszkańców Wrocławia. Sesja zdjęciowa została wykonana w najsławniejszych miejscach...

22 maja 2006

Powstaje sieć agencji Euro RSCG Worldwide PR, Sensors staje się jej częścią i dostaje klientów

Na bazie istniejących w sieci Euro RSCG Worldwide agencji public relations poprzez powołanie zarządu i szefów globalnych praktyk powstała globalna...

22 maja 2006

Nivea Polska wydała 3,5 mln zł na program "Nivea Błękitne Żagle", ruszyła piąta edycja imprezy

Agencja reklamowa D&M po raz piąty zajmuje się organizacją projektu "Nivea Błękitne Żagle" zainicjowanego przez Nivea Polska. Jest to ogólnopolska...

22 maja 2006

Front Design zaprojektował plakat dla marki odzieżowej Vans

Plakat sprzedażowy autorstwa agencji Front Design pojawił się w rozpoczętej 20 maja kampanii amerykańskiej marki odzieżowej Vans. Promować ma akcję,...

22 maja 2006

Polsat obuduje transmisje mundialowe, 9,5 godziny piłki dziennie, trwa konkurs Hit na Mundial

Polsat ujawnił swoje plany związane z prezentowaniem mundialu na antenach Polsatu, Polsatu Sport i Polsatu Sport Extra. - Rozmach tego...

22 maja 2006

SanDisk stawia mocno na odtwarzacze MP3 z marką Sansa, zwiększa budżet marketingowy

SanDisk International, wiodący światowy producent pamięci flash (karty pamięci, pendrive'y, a także odtwarzacze MP3 z pamięcią flash), podniósł budżet marketingowy...

22 maja 2006

Kampania wspiera nową kolekcję "Gazety Wyborczej" - "Dekady"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) od dziś rozpoczyna 6-odcinkowy nowy cykl "Dekady" z serii Biblioteka "Gazety Wyborczej". Nowe odcinki będą pojawiać...

23 maja 2006

Allianz rusza z silną kampanią reklamową ubezpieczeń mieszkań

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska rusza z silną kampanią reklamową polis mieszkaniowych. Ubezpieczycielowi zależy na zmianie wizerunku - Allianz kojarzony silnie...

23 maja 2006

Katarzyna Rucińska przeszła z Ad.netu do Digital One

Katarzyna Rucińska została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG. Będzie współpracowała z innymi...

23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

23 maja 2006

Ruszyła pierwsza kampania Ipfonu

Dostawca usług internetowych Inotel SA oferujący m.in. telefonię internetową pod marką Ipfon rozpoczyna jej pierwszą kampanię reklamową w internecie. Dostawca...

23 maja 2006

Prezes Kamiński tymczasowo p.o. szefem marketingu Kamis-Przyprawy

W związku z urlopem macierzyńskim Katarzyny Warzechy, dyrektor marketingu Kamis-Przyprawy SA, jej obowiązki tymczasowo przejął Robert Kamiński, założyciel i prezes...

23 maja 2006

New Age Media ma już 223 ekrany, ruszył multipleks w łódzkiej Manufakturze

Cinema City uruchamia nowy multipleks 14-salowy i kino Imax w nowo otwartym centrum handlowym Manufaktura w Łodzi. Tym samym oferta...