M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 maja 2006

Anna Milewska będzie nadzorować działalność reklamową i marketingową TVP

Nowy zarząd Telewizji Polskiej SA dokonał podziału kompetencji prezesa i pozostałych członków zarządu. Prezes Bronisław Wildstein będzie nadzorował pracę TVP1,...

23 maja 2006

ARC: polscy internauci mają wysoką świadomość nowinek takich jak telewizja internetowa czy VoD

Polscy internauci mają wysoki poziom świadomości nowych usług typu VoD (wideo na żądanie) czy IPTV (telewizja internetowa), mimo że są...

23 maja 2006

MTV ruszyło z nową serią programu "N-style" sponsorowanego przez Nokię

Kanał MTV rozpoczyna emisję nowej serii programu "N-style" sponsorowanego przez Nokię. Program omawia tematykę sportów ekstremalnych, skupia się na dyscyplinach...

23 maja 2006

Polfa Kutno rozpoczyna kampanię edukacyjną związaną z lekiem Bestpirin

Firma farmaceutyczna Polfa Kutno, producent Bestpirinu, leku zapobiegającego zawałom serca, chorobie wieńcowej oraz udarom mózgu, rozpoczyna kampanię edukacyjną wśród aktywnych...

23 maja 2006

Zentropy Partners przygotowała dla kampanii Plusa serwis www.bazgranie.pl

Zentropy Partners, agencja interaktywna z grupy McCann Erickson, przygotowała nietypowy serwis internetowy na potrzeby kampanii Plusa "Nowe taryfy - wybiły...

23 maja 2006

Era Tak Tak sponsorem pierwszego Summer of Music Festival

Polska Telefonia Cyfrowa z marką Era Tak Tak została sponsorem pierwszej edycji Summer of Music Festival, który odbędzie się w...

23 maja 2006

Kia rozpocznie cykl wyścigów samochodowych Kia Picanto Cup

W pierwszy weekend czerwca zainaugurowany zostanie cykl wyścigów samochodowych Kia Picanto Cup stworzony przez Kia Motors Polska. Partnerami Kii w...

23 maja 2006

Nowa marka odzieżowa Gelco debiutuje w Polsce

Na polskim rynku zadebiutuje nowa marka odzieżowa Gelco. W czerwcu zostanie otwarty pierwszy jej salon w warszawskim centrum handlowym Reduta....

23 maja 2006

Direct Publishing wycofuje się z projektu indoorowego

Direct Publishing finalizuje rozmowy z firmą zainteresowaną zakupem sieci dyspenserów w klubach i kawiarniach. Jak powiedział Michał Sztand, dyrektor generalny...

23 maja 2006

HP szuka nowego wizerunku - rusza komunikacja "Komputer jest znów osobisty"

Hewlett-Packard Polska (HP Polska) wprowadzi nową strategię komunikacji w sprzedaży swoich komputerów osobistych. Prawdopodobnie jesienią ruszy kampania reklamowa z komunikacją...

23 maja 2006

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska

Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska. Zmianie marki towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Adwertajzing, ale szczegóły działań...

23 maja 2006

Franciszkanie zabiegają o inwestora dla telewizji Puls

Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych oo. Franciszkanów szuka inwestora dla spółki Telewizja Puls, która jest właścicielem koncesji telewizji Puls. - Prowadzimy...

23 maja 2006

Dariusz Bąk przechodzi z P&G do Telepizzy

Dariusz Bąk, ostatnio brand manager w dziale shopper marketingu Procter & Gamble, zostanie szefem marketingu w firmie Telepizza Poland, dowiedzieliśmy...

23 maja 2006

Grupa Eskadra pracuje dla Urzędu Miasta Krakowa

W ramach programu pilotażowego "Program edukacji ekologicznej - czysta akcja Kraków" zaplanowanego na bieżący rok grupa Eskadra przygotowuje dla Urzędu...

23 maja 2006

Media4mat rusza z kilkutygodniową akcją promocyjną "Echa Miasta"

Spółka Media4mat rozpoczęła akcję promocyjną bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Celem działań jest wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania...

23 maja 2006

Ruszył konkurs promujący Porkarpacie

Ruszył pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia - konkurs "Podkarpacie - żyj z pasją" skierowany do młodych kreatywnych osób. Organizatorami kampanii...

23 maja 2006

Blend-a-med edukuje Polaków w zakresie poprawy zdrowia jamy ustnej

Instytut Blend-a-med utworzony przez koncern Procter & Gamble rozpoczął ogólnopolski "Program poprawy zdrowia jamy ustnej", który potrwa do jesieni 2006...

23 maja 2006

Toolbox Creative Communications obsługuje budżet PR firmy Suwary SA

Agencja Toolbox Creative Communications poprowadzi kompleksowe działania PR dla firmy Suwary SA, wytwórcy akcesoriów samochodowych i opakowań z tworzyw sztucznych....

23 maja 2006

Agora rezygnuje z wydawania "Magazynu Wysokie Obroty"

Agora SA zawiesiła wydawanie motoryzacyjnego miesięcznika "Magazyn Wysokie Obroty" (dawniej "Auto+"). Według komunikatu spółki "powodem zawieszenia miesięcznika jest utrzymujący się...

23 maja 2006

Artman ma nowego dyrektora marketingu, prowadzi przetargi

Natalia Głowacka została nową dyrektor marketingu marki House należącej do giełdowej spółki Artman SA. Głowacka, która była szefem marketingu Ectaco...

23 maja 2006

TBWA/Warszawa i Zenithmedia autorami kampanii centrum Manufaktura

Apsys Polska prowadzi kampanię reklamową centrum Manufaktura w Łodzi. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i obsługę...

23 maja 2006

Sprostowanie: Eurobank jako pierwszy wykorzystał ekskluzywne bloki w TVP

W informacji w DS "MMP" z 19 maja br. na temat kampanii ING Banku Śląskiego w TVP błędnie napisaliśmy, że...

23 maja 2006

Małgorzata Faraś nowym prezesem ProMarki

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" wybrało Małgorzatę Faraś, kierownika ds. komunikacji Kraft Foofds Polska, na prezesa...

24 maja 2006

Agencja Venti przygotowała serwis internetowy Bydgoskich Mebli

Agencja interaktywna Venti odpowiedzialna jest za kreację i wykonanie nowego serwisu internetowego Bydgoskich Mebli. Venti w ubiegłym roku wygrała konkurs...

24 maja 2006

Pilsner sponsorem konkursu fotograficznego Pilsner Urquell International Photography Awards

Marka Pilsner Urquell została sponsorem międzynarodowego konkursu fotograficznego International Photography Awards. Polskim ambasadorem konkursu będzie Wojciech Prażmowski, słynny polski fotograf...

24 maja 2006

Maciej Król zostanie TV buying directorem w MediaCom Warszawa

Maciej Król, dyrektor MediaLabu i deputy TV buying director w domu mediowym Mediaedge:cia, obejmie stanowisko TV buying directora w MediaCom...

24 maja 2006

RMF, "Gazeta Wyborcza" i Urząd Miasta Krakowa wspierają teatr Groteska w organizacji Wielkiej Parady Smoków

Z okazji uroczystości rocznicowych 750-lecia lokacji Krakowa na prawie magdeburskim 3 czerwca br. odbędzie się VI Wielka Parada Smoków organizowana...

24 maja 2006

Nivea Polska odświeża linię kosmetyków Nivea Sun, planuje kampanię

Nivea Polska odświeżyła linię kosmetyków słonecznych Nivea Sun. Z serii wycofano produkty najsłabiej rotujące. Jednocześnie pod marką Nivea Sun pojawi...

24 maja 2006

TBWA poszerza zakres usług o marketing społeczny

Agencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing - marketingu zaangażowanego społecznie. Łącząc doświadczenie nonprofitowych działań...

24 maja 2006

Glaubicz Garwolińska Consultants przeprowadza akcję "Help - dla życia bez tytoniu"

Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants przeprowadza na zlecenie Komisji Europejskiej polską edycję europejskiej kampanii społecznej "Help - dla życia bez tytoniu"....

24 maja 2006

Task Force Consulting wzbogaca ofertę o organizację szkoleń

Agencja public relations Task Force Consulting (TFC) wzbogaca ofertę o szkolenia PR. Pierwsza realizacja w tym zakresie odbędzie się w...

24 maja 2006

Mothership powoła spółkę zajmującą się marketingiem młodzieżowym

Mothership, struktura holdingowa powołana do życia przez menedżerów agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF), planuje realizację projektu związanego z marketingiem młodzieżowym, dowiedzieliśmy...

24 maja 2006

Akcje dzienników Polskapresse i "Gazety Wyborczej" z okazji wizyty Benedykta XVI

Sześć dzienników grupy wydawniczej Polskapresse dołącza albumową publikację "Benedykt XVI w ojczyźnie Jana Pawła II". Pięć gazet ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik...

24 maja 2006

Fastbridge przygotował internetową kampanię parowarów Tefal

Fastbridge, komórka interaktywna domów mediowych Brand Connection i Initiative Warszawa, prowadzi internetową kampanię parowarów firmy Tefal "Tefal. Odkryj łatwe i...

24 maja 2006

Grupa Belvedere kupiła od V&S markę wódki Danzka

Francuska Grupa Belvedere zajmująca się produkcją i sprzedażą napojów alkoholowych kupiła od szwedzkiej grupy Vin & Spirit duńską markę premium...

24 maja 2006

Żywiec Zdrój wprowadza jednolitrowe opakowanie wody

Firma Żywiec Zdrój wprowadziła jako pierwszy producent wód naturalnych źródlanych jednolitrową butelkę wody Żywiec Zdrój. Do tej pory na rynku...

24 maja 2006

Masmix zmienia logo i opakowania, prowadzi konsumencką promocję i kampanię reklamową

Raisio Polska Foods, właściciel marki Masmix, wprowadził nowe opakowanie i logotyp produktu. Ich autorem jest agencja Dragon Rouge. Zmiany objęły...

24 maja 2006

Zielona Budka wznawia aktywność reklamową, w TV reklamuje nową submarkę lodów Hugo

Zielona Budka po dłuższej przerwie w aktywności mediowej rozpoczęła kampanię telewizyjną. W tym roku tematem reklam jest nowa linia lodów...

24 maja 2006

Business Consulting rozszerza ofertę o reklamę na PKS-ach

Spółka Business Consulting Media Miejskie wprowadziła ofertę reklamy na autobusach PKS. Reklamodawcy będą mogli realizować kampanie w ponad stu miastach,...

24 maja 2006

CEDC chwali się sukcesem eksportowym wódki Soplica i planuje jej launch na kolejnych rynkach

Central European Distribution Corporation (CEDC), który w wyniku przejęcia firmy Bols stał się właścicielem marki wódki Soplica, chwali się, że...

24 maja 2006

UCB Pharma musi wstrzymać kampanię Cirrusa

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał wstrzymanie kampanii telewizyjnej i internetowej leku Cirrus z portfolio UCB Pharmy. Jak podaje w uzasadnieniu...

24 maja 2006

Justyna Bąba redaktorem w S4

Justyna Bąba objęła stanowisko redaktora w agencji reklamowej S4. Wcześniej Bąba pracowała jako redaktor, koordynator projektów i korektor m.in. dla...

24 maja 2006

Carlsberg Polska prowadzi "Piłkarską promocję marzeń"

Carlsberg Polska prowadzi piłkarską promocję dla piwa marki Carlsberg. Mechanizm akcji polega na zbieraniu specjalnych kodów z napisem "Wygrałeś", które...

24 maja 2006

Małgorzata Seck pokieruje stacją Kuchnia.tv

W związku z planowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy uruchomieniem nowego kanału tematycznego Kuchnia.tv zmianie uległa struktura pionu programowego firmy....

24 maja 2006

Media Direct wydał poradnik "Dziecko w sklepie"

Firma Media Direct, wydawca "Życia Handlowego", wprowadziła na rynek dodatek "Dziecko w sklepie". Jest to kolejny z serii poradników, tym...

24 maja 2006

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji. Na jego straży stoi Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR). - Zależy nam na podnoszeniu...

25 maja 2006

Software wprowadza na rynek magazyn "Boston IT Security Review"

Wydawnictwo Software zadebiutuje we wrześniu br. z nowym miesięcznikiem "Boston IT Security Review". Początkowo planowano wydanie pisma w czerwcu br....

25 maja 2006

Migut Media wśród realizatorów programu "Turystyka - wspólna sprawa"

Wydawnictwo Migut Media odpowiada za stronę medialną i promocyjną programu szkoleń dla branży turystycznej realizowanego pod hasłem "Turystyka - wspólna...

25 maja 2006

Axel Springer wprowadza wspólną ofertę reklamową "Dziennika" i "Newsweeka"

Biura reklamy magazynów i prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadzają wspólną ofertę reklamową. Klienci, którzy kupią powierzchnię reklamową w "Dzienniku"...

25 maja 2006

Wydawca "Podróży" wprowadza zmiany do dodatku shoppingowego

Wydawca magazynu "Podróże" wprowadza zmiany do najnowszego wydania "Katalogu odzieży i sprzętu turystycznego" na sezon letnio-jesienny. Nowa makieta pozwala wykorzystać...