M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 maja 2006

Srzedziński i Kamiński w dziale kreacji Banah Group

Rafał Srzedziński i Jacek Kamiński dołączyli do zespołu kreacji agencji reklamowej Banah Group. Obaj objęli stanowiska art directorów. Srzedziński wcześniej...

25 maja 2006

Fashion Group inwestuje w rozwój "Fashion Magazine"

Fashion Group podnosi nakład kwartalnika "Fashion Magazine". Aktualny numer wydrukowano w nakładzie 20 tys. egzemplarzy. Kolejny ma się ukazać w...

25 maja 2006

Mediatak wyda w nakładzie 725 tys. egz. dodatek "Banki dla firm"

W nakładzie 725 tys. egz. ukaże się wydanie specjalne "Banki dla firm" przygotowane przez dział rozwoju sprzedaży domu prasy regionalnej...

25 maja 2006

Connect opisała ponad 150 kanałów komunikacji marketingowej

Należąca do TBWA/Communication Group struktura strategiczna Connect przygotowała almanach uwzględniający ponad 150 kanałów komunikacji. Raport pt. "Almanach punktów styku" zawiera...

25 maja 2006

Przychody reklamowe "Dziennika" od dnia debiutu wyniosły ok. 2 mln zł

Nieco ponad 1 mln 893 tys. zł zarobił na reklamach "Dziennik" (Axel Springer Polska) od dnia wejścia na rynek, 18...

25 maja 2006

Wydawnictwo Podwysocka wprowadza tytuł "H20 - Magazyn Sportów Wodnych"

Na początku czerwca br. zadebiutuje na rynku prasowym miesięcznik "H20 - Magazyn Sportów Wodnych" (wydawnictwo Podwysocka) poświęcony żeglarstwu oraz sportom...

25 maja 2006

Philips we współpracy ze Skype'em wprowadza w Polsce telefony internetowe

Philips Polska wprowadzi na rynek bezprzewodowe aparaty telefoniczne, które poza funkcjami zwykłego telefonu stacjonarnego po podłączeniu do komputera pozwalają na...

25 maja 2006

Tomasz Sieniutycz przestał odpowiadać za marketing Tele 5 i Media 5

Tomasz Sieniutycz, dyrektor koordynujący działania marketingowe w spółce Fincast, rozstał się z firmą. Sieniutycz nadzorował działania kanału Tele 5 i...

25 maja 2006

DSK i Vizeum realizują projekty produktowe dla Panasonica

Agencja reklamowa DSK oraz dom mediowy Vizeum realizują dla Panasonic Polska trzy kolejne kampanie produktowe. Pierwsza pod hasłem "Lumix. Zmienia...

25 maja 2006

Windsurfingowiec Filip Korczycki promuje kosmetyki Kolastyny

Grupa Kolastyna wprowadza na rynek dwa nowe produkty marki Kolastyna z kategorii kosmetyków słonecznych. Są to emulsja do opalania SPF...

25 maja 2006

Andrzej Smolik napisał muzykę do najnowszych reklam marki Fresz

Hortex Holding, który przeprowadził relaunch marki napojów owocowych Fresz (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 24 kwietnia br.), rusza...

25 maja 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Tesco

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland rozpoczyna współpracę reklamową z siecią hipermarketów firmy Tesco Polska. Na podstawie zawartej umowy ramowej IMIGe...

25 maja 2006

Podravka wspiera sprzedaż przypraw do grilla i sponsoruje prognozę w TVP1

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta...

25 maja 2006

CEDC odwołuje się od decyzji UOKiK w sprawie Polmosu Lublin

Central European Distribution Corporation (CEDC) złożyła odwołanie od decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) blokującej przejęcie spółki Jabłonna, a...

25 maja 2006

PTC poszerza funkcjonalność i reklamuje usługę blue connect

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej Era, udostępnia usługę bezprzewodowego internetu w pakietach pod marką blue connect bezpośrednio w...

25 maja 2006

Tchibo Warszawa wprowadza do portfolio mrożone napoje Coffee Soul

Tchibo Warszawa rozszerzyło linię produktów, wprowadzając mrożone napoje kawowe Tchibo Coffee Soul. Ich pojawienie się w sklepach i barach Tchibo...

25 maja 2006

Canal Plus Cyfrowy współorganizuje program edukacji medialnej "MediaStarter"

Spółka Canal Plus Cyfrowy we współpracy z Centrum Edukacji Obywatelskiej organizuje program edukacji medialnej "MediaStarter" skierowany do uczniów gimnazjów. Program...

25 maja 2006

Piotr Mularewicz partnerem zarządzającym Peppermint Medical

Piotr Mularewicz, dyrektor zarządzający i prezes zarządu firmy marketing services Peppermint, objął stanowisko partnera zarządzającego agencji marketingu medycznego Peppermint Medical....

25 maja 2006

Nestle rozszerza gamę kaw Nescafe Cappuccino

Nestle Polska rozszerzyła gamę kaw Nescafe Cappuccino o kolejny wariant - o smaku waniliowym. Jest to piąty smak w gamie...

25 maja 2006

IPT buduje wokół call center grupę outsourcingu promocji i sprzedaży

Na rynku pojawiła się nowa grupa kapitałowa zajmująca się outsourcingiem sprzedaży i marketingu. Grupa powstała wokół działającej od dwóch lat...

25 maja 2006

Sephora rozszerza kampanię o promocję w kinach

Sieć perfumerii Sephora Polska rozszerzyła kampanię reklamową o promocję w kinach. Akcja prowadzona jest w sieci Cinema City i opiera...

25 maja 2006

Tesco postrzegane jako najtańszy supermarket w badaniu Macroscope OMD

Dom mediowy Macroscope OMD przeprowadził badanie konsumenckie na temat tego, który spośród supermarketów oferuje produkty w najniższych cenach. Przedmiotem badania...

25 maja 2006

Katarzyna Kolanowska dyrektorem promocji "Gazety Wyborczej"

Katarzyna Kolanowska, obecnie dyrektor sprzedaży regionu centrum w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej", obejmie w czerwcu br. stanowisko dyrektora promocji dziennika....

25 maja 2006

Lenovo rusza z konkursem mundialowym wykorzystującym wizerunek Ronaldinho

Lenovo Technology Polska rozpocznie na początku czerwca br. konkurs związany z mundialem. Klienci kupujący komputery z nowej serii Lenovo 3000...

25 maja 2006

Według PBS telewizja jest najsilniejszym medium wśród osób w wieku 11-18 lat

Jak wynika z badania "Postrzeganie i odbiór mediów przez nastolatków" (PBS DGA na zlecenie Canal Plus Cyfrowego, marzec-kwiecień 2006), telewizja...

25 maja 2006

Gazeta.pl uruchamia serwis Ogrody w oparciu o treści miesięczników Agory

Portal Gazeta.pl uruchamia serwis Ogrody poświęcony planowaniu i pielęgnowaniu zieleni wokół domu, a także roślinom doniczkowym i florystyce. Przezentowane treści...

25 maja 2006

Flash Press Media i Getty Images uruchomiły polskojęzyczną wyszukiwarkę

Agencja fotograficzna Flash Press Media uruchomiła polskojęzyczną wersję wyszukiwarki fotografii i ilustracji gettyimages.com. Wyszukiwarka, w której funkcjonują polskie odpowiedniki wszystkich...

25 maja 2006

Roxy FM rusza z projektem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM"

Rusza akcja promocyjna stacji radiowej Roxy FM realizowana pod hasłem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM". W ramach kampanii stacja...

25 maja 2006

Polpharma zmienia hasło w reklamach Etopiryny z Tomaszem Kłosem

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadziła zmiany do reklam prasowych leku przeciwbólowego Etopiryna, po tym jak jej bohater piłkarz Tomasz Kłos nie...

25 maja 2006

Krystian Krzyszczuk odpowiada za kreację w agencji Buster

Firma Buster specjalizująca się w usługach z zakresu marketingu bezpośredniego rozszerza swoją działalność. W strukturach firmy została powołana grupa kreatywna,...

25 maja 2006

Dziennikarze "Polityki" i TVN24 wyróżnieni przez prezesa UOKiK

Paweł Wrabec z "Polityki" oraz Robert Stanilewicz i Pamela Bem z TVN24 zostali laureatami pierwszej edycji nagród Libertas et Auxilium....

26 maja 2006

Anna Gołębicka z Martis do TVN

Anna Gołębicka objęła nowo utworzone stanowisko menedżera zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Będzie odpowiedzialna za...

26 maja 2006

Co trzeci Polak podczas zakupów wybiera produkty z ofert promocyjnych - badanie ARC

Co trzeci Polak podczas zakupów wybiera produkt, który akurat jest w promocji, a prawie co dziesiąty na bieżąco śledzi promocje...

26 maja 2006

TVN24 wprowadzi do sobotniej ramówki "Lupę tygodnia"

Stacja TVN24 wprowadzi do sobotniej ramówki nowy półgodzinny program zatytułowany "Lupa tygodnia", który będzie podsumowaniem najciekawszych fragmentów "Szkła kontaktowego" zebranych...

26 maja 2006

Sławomir Rostocki został head of art w Tomorrow

Do zespołu agencji reklamowej Tomorrow dołączył Sławomir Rostocki. Objął stanowisko head of art, będzie nadzorował pracę zespołu grafików. Rostocki pracował...

26 maja 2006

Piotr Ręczajski szefem strategii Saatchi & Saatchi

Piotr Ręczajski awansował na stanowisko head of strategic planning agencji Saatchi & Saatchi. Pokieruje 5-osobowym działem strategii agencji. W Saatchi...

26 maja 2006

Getin Bank wspiera swoje lokaty szeroką kampanią prasową

Getin Bank rozpoczyna kampanię promującą lokaty. Głównym medium kampanii będzie prasa, zaplanowano 188 emisji w 14 dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich...

26 maja 2006

ZOG przygląda się rynkowi ambient mediów

ZenithOptimedia Group Poland (ZOG) rozważa rozwijanie specjalizacji w ambient mediach. Jakub Potrzebowski, CEO ZenithOptimedia Group, powiedział, że będzie rekomendował władzom...

26 maja 2006

Dorota Dębowska specjalistą ds. badań i analiz w AMS

Dorota Dębowska dołączyła do działu marketingu firmy reklamy zewnętrznej AMS. Pracuje na stanowisku specjalisty ds. badań i analiz. Zastąpiła na...

26 maja 2006

Rejchel new business directorem, Mayer dyrektorem kreatywnym w Focus Media Group

Grzegorz J. Rejchel objął stanowisko new business directora w agencji reklamowej Focus Media Group. Będzie odpowiadał za rozwój biznesu agencji....

26 maja 2006

Jubileuszowe wydanie "Villi" z dodatkiem "Wnętrza z klimatem"

Jubileuszowy numer miesięcznika "Villa" (wydawnictwo Migut Media) ukazał się z dodatkiem "Wnętrza z klimatem". Magazyn obchodzi 3. urodziny. W dodatku...

26 maja 2006

Euro RSCG Warsaw pierwszy raz realizuje lokalną kampanię dla Citroena wykorzystywaną globalnie

Euro RSCG Warsaw powierzono po raz pierwszy realizację lokalnej kampanii reklamowej Citroena - modelu Citroen C3. Film będzie ponadto wykorzystywany...

26 maja 2006

Przewrotne hasła w kampanii BRE Banku dla sektora MŚP

BRE Bank rozpoczyna prasowo-radiowo-internetową kampanię reklamową promującą pakiety Efekt dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). - Główne hasło kampanii "4...

26 maja 2006

Canal Plus Cyfrowy nabył na 4 lata prawa do transmisji zawodów lekkoatletycznych Golden League

Spółka Canal Plus Cyfrowy nabyła na wyłączność prawa do transmisji cyklu zawodów lekkoatletycznych Golden League. Nadawca nabył te prawa na...

26 maja 2006

ATM Grupa realizuje zachodnie koprodukcje TV i sprzedaje licencje teleturniejów

Firma producencka ATM Grupa realizuje koprodukcje telewizyjne z zachodnimi partnerami. Firma we współpracy z Francuzami przygotowuje m.in. teleturniej "I knew...

26 maja 2006

PR Kwadrat nawiązał współpracę z Polonia Indoor Advertising

Agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z Polonia Indoor Advertising. Współpraca obejmuje głównie media relations. Działania zostaną ukierunkowane na...

26 maja 2006

P&G reklamuje nową linię Lenor Aromatherapy

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii płynów do zmiękczania tkanin Lenor Aromatherapy. Adaptację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide....

26 maja 2006

Rekordowa sprzedaż "Mody na Zdrowie", tytuł promuje się w empikach

Miesięcznik "Moda na Zdrowie" (XXL Media) odnotował rekordową sprzedaż. Urodzinowy numer (pismo jest już trzy lata na rynku) sprzedał się...

26 maja 2006

Logitech drugim sponsorem tytularnym ligi gier komputerowych Cybersport

Marka Logitech (Logitech Poland Sp. z o.o.) została drugim sponsorem tytularnym ligi gier komputerowych Cybersport. Zawody będą teraz nosić nazwę...

26 maja 2006

Fala marcowa PBC zrealizowana po raz pierwszy techniką CAPI

Po raz pierwszy badanie czytelnictwa zostało zrealizowane w technice wspomaganej komputerowo (CAPI). Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) dysponuje już wynikami...