M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 maja 2006

Toshiba Europe współpracuje z ITBC Communication

Agencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę PR w Polsce działu produktów konsumenckich Toshiba Europe GmbH. Zakres działań obejmuje prowadzenie...

26 maja 2006

Wchodzi na rynek "TopDrummer" - magazyn dla perkusistów

"TopDrummer" jest nowym dwumiesięcznikiem muzycznym wydawnictwa International Music Press, które niedawno wprowadziło pierwszy swój tytuł "TopGuitar". Adresatami tytułu są muzycy...

26 maja 2006

Robert Kubica ambasadorem szwajcarskiej marki zegarków Certina

Robert Kubica, pierwszy polski kierowca w wyścigach Formuły 1, został ambasadorem szwajcarskiej marki zegarków Certina. - Wykorzystanie wizerunku Kubicy będzie...

26 maja 2006

Pampers partnerem Dnia Matki w portalu Gazeta.pl

Marka Pampers (Procter & Gamble) została partnerem obchodów Dnia Matki w portalu Gazeta.pl (Agora SA). Z okazji dzisiejszego święta mam...

26 maja 2006

Interia opublikuje megazdjęcie z mszy na krakowskich Błoniach

Interia.pl organizuje specjalną akcję z okazji wizyty Benedykta XVI. Podczas mszy na krakowskich Błoniach uczestniczącym w niej pielgrzymom zostanie zrobione...

26 maja 2006

Tomasz Kliczkowski odpowiada za markę Sanyo w Polsce - powstanie lokalny oddział

Tomasz Kliczkowski został przedstawicielem japońskiej Sanyo Electric Co. w Polsce i będzie koordynował obecność produktów tej marki na naszym rynku....

26 maja 2006

Orco Property Group zmienia logo i buduje nową tożsamość marki

Orco Property Group, inwestor, deweloper oraz asset manager, przedstawia nową tożsamość marki. Celem wprowadzonych zmian jest odświeżenie i poprawienie wizerunku....

26 maja 2006

GfK Polonia tworzy samodzielny zespół Geomarketing Research & Consulting

Firma badawcza GfK Polonia wyodrębniła w strukturach zespół Geomarketing Research & Consulting, który zajmie się dostarczaniem oprogramowania umożliwiającego przestrzenne analizy...

26 maja 2006

Portal Piekarnie.pl współpracuje z serwisem Jobs.pl

Portal branży piekarsko-cukierniczej Piekarnie.pl (spółka Magres) nawiązał współpracę z serwisem Jobs.pl. Na mocy umowy w portalu pojawią się ogłoszenia osób...

26 maja 2006

Super-Pharm inwestuje w rozwój sieci aptek-drogerii; budżet marketingowy ok. 5 proc. sprzedaży

Sieć aptek i drogerii Super-Pharm szacuje, że w tym roku rozwinie działalność z 14 placówek do 17. Dzięki temu jej...

26 maja 2006

Bożena Makowska nową naczelną "Podróży"

Bożena Makowska od początku czerwca br. obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Podróże" należącego do Wydawnictwa Murator. Zastąpi na tym stanowisku...

26 maja 2006

Haribo rozszerza kategorię o żelki funkcjonalne

Haribo rozszerzyło linię żelków o propozycje produktów funkcjonalnych, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują produktów niskokalorycznych, z witaminami,...

26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

26 maja 2006

MediaCom Warszawa wydaje newsletter o mediach i reklamie

Dom mediowy MediaCom Warszawa wraz z siostrzaną agencją mediową Guideline rozpoczął wydawanie internetowego newslettera na temat aktualnych wydarzeń z rynku...

26 maja 2006

Top Secret chce sam planować media do kampanii

Top Secret, producent odzieży, i dom mediowy PanMedia Western już nie współpracują. Marketer chce samodzielnie kupować i planować media do...

26 maja 2006

Telewizja w czerwcu br. może być dramatycznie obłożona

Telewizja TVN prawdopodobnie roześle do domów mediowych list, w którym poinformuje o tym, że zamierza obcinać zlecenia na czerwiec br....

26 maja 2006

Dorota Trojanowska specjalistą ds. public relations w Wirtualnej Polsce

Do zespołu komunikacji Wirtualnej Polski dołączyła Dorota Trojanowska, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Radiu...

26 maja 2006

Anna Smółka dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej Winterthur

Anna Smółka objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w spółkach Winterthur w Polsce. Od 2002 roku w ramach własnej firmy...

26 maja 2006

Peppermint Medical realizuje wsparcie BTL dla linii Skin Mood Dr Irena Eris

Agencja marketingu medycznego Peppermint Medical przygotowała komunikację BTL dla Skin Mood - nowej linii kosmetyków Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris"....

26 maja 2006

Bezpłatne wydanie "Dziennika" z gorącą relacją z mszy Benedykta XVI

Z okazji wizyty papieża Benedykta XVI w Polsce "Dziennik. Polska Europa Świat" (Axel Springer Polska) przygotowuje specjalne bezpłatne wydanie dla...

26 maja 2006

Radosław Rybiński szefem "Wiadomości", Kozak odwołany

Bronisław Wildstein, prezez TVP, odwołał ze stanowiska kierownika redakcji "Wiadomości" Roberta Kozaka. Od dzisiaj obowiązki szefa "Wiadomości" pełnił będzie dotychczasowy...

29 maja 2006

PTC inwestuje w indoorowe kanały komunikacji

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) po raz pierwszy rusza z indoorową kampanią reklamową usługi pre-paid Era Tak Tak. Reklamy na nośnikach...

29 maja 2006

GfK Polonia bada czas pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych

Firma badawcza GfK Polonia wprowadziła do oferty analizy efektywności pracy sprzedawców i przedstawicieli handlowych. Ich celem jest optymalizacja działań sprzedażowych....

29 maja 2006

Barbara Górska, do niedawna rzecznik TP SA, dyrektorem PR w Ernst & Young

Barbara Górska, do niedawna rzecznik prasowy Telekomunikacji Polskiej SA, obejmie 1 czerwca br. stanowisko dyrektora public relations w firmie konsultingowej...

29 maja 2006

Trade Media Int. poszerza markę magazynu "Design News"

Magazyn dla branży mechanicznej i elektronicznej "Design News" informujący o innowacjach w inżynierii wyda w czerwcu br. katalog "Polski rynek...

29 maja 2006

Maciej Petrycki przechodzi z AWR Wprost do Tok FM

Maciej Petrycki przechodzi z biura reklamy tygodnika "Wprost" do biura reklamy radia Tok FM (grupa radiowa Agory), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

29 maja 2006

Gruppa 66 Ogilvy nadal obsługuje Huggies; Kimberly-Clark rozpoczyna konsolidację budżetu

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy nadal będzie obsługiwać markę Huggies należącą do firmy Kimberly-Clark. Jak przekazał Piotr Nagalski, szef marketingu...

29 maja 2006

Agencja reklamowa Punkt realizuje projekt dla Dax Cosmetics

Agencja reklamowa Punkt zrealizowała promocję nowej linii kosmetyków dla młodzieży firmy Dax Cosmetics. Agencja przygotowała pozycjonowanie nowych produktów pod hasłem...

29 maja 2006

Initiative zmierzy efektywność ekspozycji marek podczas mundialu

Dom mediowy Initiative Warszawa zamierza przeprowadzić pomiar efektywności ekspozycji marek podczas zbliżających się transmisji meczów mistrzostw świata w piłce nożnej....

29 maja 2006

Gazeta.pl i IDG.pl wprowadzają zmiany do wspólnej oferty dla reklamodawców

Portal Gazeta.pl i IDG.pl (biuro sprzedaży reklamy online wydawnictwa IDG) odświeżyły swoją wspólną ofertę dla reklamodawców. Nowa oferta i cennik...

29 maja 2006

Anna Kuczyńska przygotuje projekt modowy dla marki Absolut

Ośmiu projektantów z całego świata, w tym Polka Anna Kuczyńska, odpowiedziało na kolejne zaproszenie marki wódki Absolut (V&S Group). Powstała...

29 maja 2006

Alicja Wysocka dołączyła do działu kreacji Euro RSCG Warsaw

Alicja Wysocka dołączyła do agencji Euro RSCG Warsaw, obejmując stanowisko junior copywritera. Wcześniej była stażystką w agencji. Działem kreacji agencji...

29 maja 2006

Corporate Profiles DDB Group rozważy możliwość wprowadzenia usługi BIG

Sieć agencji reklamowych DDB Worldwide wprowadza na rynek nowe usługi pod nową marką - DDB Brand Integrity Group (BIG). Będzie...

29 maja 2006

Sony decyduje się na wykorzystanie reklamy tranzytowej

Ruszyła kampania reklamowa Sony na autobusach. Realizowana jest w siedmiu miastach (Warszawa, GOP, Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk i Łódź). Kampania...

29 maja 2006

Levi's zmienia strategię komunikacyjną na polskim rynku

Levi Strauss Poland planuje na wrzesień br. kampanię wspierającą nową jesienno-zimową kolekcję. Szczegóły nie są jeszcze ostatecznie ustalone. Jak zapowiada...

29 maja 2006

Michał Sorówka i Paweł Nowakowski, dyrektorzy kreacji Lowe GGK, odchodzą z firmy

Agencja reklamowa Lowe GGK rozstaje się z Michałem Sorówką i Pawłem Nowakowskim, dotychczasowymi dyrektorami działu kreacji. Obecnie agencja poszukuje nowego...

29 maja 2006

Great Open House poszerza portfolio usług o marketing relacji

W strukturze firmy marketing services Great Open House wyodrębniono nowy dział odpowiedzialny za marketing relacji. Business unit będzie funkcjonował pod...

29 maja 2006

WP wprowadza nową formę reklamową - multiscreening

Biuro reklamy Wirtualnej Polski wprowadza do oferty nową formę reklamową, tzw. multiscreening. Po załadowaniu strony użytkownikom ukazuje się animowana prezentacja...

29 maja 2006

Webtel przygotował dwie akcje SMS-owe dla US Pharmacii

Agencja interaktywna Webtel - Interactive Solutions przygotowała dwa projekty komunikacji SMS-owej dla firmy farmaceutycznej US Pharmacia. Mają wspierać sprzedaż dwóch...

29 maja 2006

Animex rewitalizuje markę Tygryski adresowaną do dzieci

Animex przeprowadził rewitalizację marki Tygryski skierowanej do najmłodszych konsumentów produktów mięsnych i przetworów mięsnych. Zmiany objęły szatę graficzną opakowań, logo...

29 maja 2006

Wilk Studio przygotowało nową identyfikację wizualną Animeksu

Grupa Animex przeprowadziła zmianę identyfikacji wizualnej. Wieńczy ona proces konsolidacji firm Animex i Morliny SA. Dotychczasowe logo Animeksu pochodziło z...

29 maja 2006

Present-Service zachęca do udostępnienia danych osobowych bezpłatnym ubezpieczeniem

Agencja marketingu bezpośredniego Present-Service zachęca bezpłatnym ubezpieczeniem młode matki do udostępnienia danych osobowych. Oferta jest związana z pakietem "Dzidziuś" -...

29 maja 2006

Dominet Bank oferuje studentom bezpłatne usługi finansowe

Kolejny bank kieruje swoją ofertę i komunikację do studentów - Dominet Bank oferuje im konta, w których nie będą oni...

29 maja 2006

Pierwsze dwa wydania "Joy" rozeszły się średnio w ponad 255 tys. egz.

Dwa pierwsze wydania nowego miesięcznika "Joy", tytułu należącego do Marquard Media Polska, sprzedały się średnio w ponad 255 tys. egz....

29 maja 2006

Magdalena Drobczyk zwyciężyła w konkursie Galerii Plakatu AMS

Praca Magdaleny Drobczyk zwyciężyła w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie oryginalnego plakatu reklamującego jubileuszowe 20....

29 maja 2006

Sieć sprzedaży Neonet startuje z projektem wizerunkowym

Spółka Neonet SA, prowadząca sieć ok. 360 sklepów ze sprzętem RTV i AGD, rozpoczyna działania wizerunkowo-sprzedażowe. Reklamy emitowane będą w...

29 maja 2006

Dubicka i Surmacka zajmą się wsparciem public relations GM Records

Dominika Dubicka i Aleksandra Surmacka zostały specjalistami ds. PR w GM Records. Dominika Dubicka będzie odpowiedzialna za internal PR i...

29 maja 2006

Wojciech Kowalczyk odszedł z domu mediowego Optimum Media OMD

Wojciech Kowalczyk po trzech latach pracy odszedł z domu mediowego Optimum Media OMD. Ostatnio zajmował w nim stanowisko account managera....

29 maja 2006

S4 organizatorem loterii piłkarskiej w hipermarketach sieci Geant

Agencja reklamowa S4 odpowiedzialna jest za przeprowadzenie w Polsce międzynarodowej akcji Grupy Casino - właściciela sieci Geant - zatytułowanej "Mistrzostwa...

30 maja 2006

Michał Zawada traffic executive managerem w Neolit Media

Do zespołu pracowników Neolit Media dołączył Michał Zawada, który objął stanowisko traffic executive managera. Będzie odpowiedzialny za wszystkie działania Neolit...