M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 maja 2006

Agros Nova wprowadziła na rynek Zupy Łowicza

Agros Nova wprowadziła do sprzedaży nowy produkt - Zupy Łowicza. W ofercie jest sześć smaków (pomidorowa, ogórkowa, jarzynowa, grochowa, pieczarkowa...

30 maja 2006

FFCreation.com i PZL dla Motoroli

Agencja FFCreation.com wspólnie z PZL zrealizowała dla Motoroli projekt serwisu internetowego i kampanię internetową poświęcone nowemu konkursowi Design Yourself. Konkurs...

30 maja 2006

Martis Consulting zaczyna obsługiwać Polimex-Mostostal SA

Agencja public relations Martis Consulting podpisała umowę na obsługę spółki Polimex-Mostostal SA. Prace agencji będą koncentrować się na analizie publicznego...

30 maja 2006

Pożegnanie Benedykta XVI oglądało prawie 11 mln widzów

Według danych AGB Nielsen Media Research średnia oglądalność czterodniowej pielgrzymki papieża Benedykta XVI w TVP1 i TVP2 wyniosła 3,9 mln...

30 maja 2006

Agnieszka Kędzierska dyr. sprzedaży pism biznesowych w Ad.meritum

Agnieszka Kędzierska została dyrektorem sprzedaży pism biznesowych w Ad.meritum, spółce CR Media świadczącej usługi biura reklamy dla wydawców. Będzie koordynowała...

30 maja 2006

Canal Plus przygotował specjalny program mundialowy

Canal Plus Cyfrowy, nadawca stacji Canal Plus, przygotował specjalny cykliczny program poświęcony tematyce tegorocznego mundialu. Program pokazywany będzie codziennie wieczorem...

30 maja 2006

Kia planuje na jesień nową odsłonę kampanii wizerunkowej

Kia Motors Polska planuje na jesień kampanię wizerunkową. Kreatywnie nawiązywać będzie ona do wcześniejszych tegorocznych działań, których druga fala trwa...

30 maja 2006

Luksusowa po raz pierwszy wprowadza warianty smakowe

V&S Luksusowa Zielona Góra SA po raz pierwszy w historii wprowadza na rynek warianty smakowe (miodowy i dzika jeżyna) swojej...

30 maja 2006

Paralotna przygotowała kreację funduszy inwestycyjnych BPH TFI

BPH TFI rozpoczęło kolejną kampanię otwartych funduszy inwestycyjnych pod hasłem "Podkręć swoje zyski", którą opracowała agencja Paralotna. Reklama zachęca klientów...

30 maja 2006

CzteryCzwarte i Vizeum przygotowały kampanię pakietów Efekt BRE Banku

Agencja reklamowa CzteryCzwarte przygotowała strategię i kreację kampanii na temat pakietów Efekt BRE Banku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Media...

30 maja 2006

Pierre Fabre wchodzi z działaniami reklamowymi do internetu

Firma kosmetyczna Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska debiutuje z działaniami reklamowymi w internecie. Za wprowadzenie marek tego reklamodawcy do sieci odpowiada...

30 maja 2006

Sanitec Koło promuje nową linię produktów Primo

Producent ceramiki łazienkowej Sanitec Koło wprowadził nową linię produktów pod nazwą Primo. Za opracowanie strategii komunikacji oraz kreację zestawu narzędzi...

30 maja 2006

Aleksandra Grajkowska odchodzi z Umbrella Marketing House

Aleksandra Grajkowska, project manager z Umbrella Marketing House, rozstaje się z agencją. Na jej stanowisko prowadzona jest obecnie rekrutacja. Nie...

30 maja 2006

Intuition zajmie się konsultingiem marketingowym

Intuition Polska jest nową firmą działającą w obszarze konsultingu marketingowego. Spółka specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie innowacji marek....

30 maja 2006

Fortis Bank chce ostro wejść na rynek detaliczny, zwiększy nakłady na marketing i reklamę

Fortis Bank Polska, który do tej pory skupiał się na obsłudze małych i średnich firm oraz zamożniejszych klientów, zgodnie z...

30 maja 2006

Agnieszka Pikuła account directorem w domu mediowym Optimedia

Agnieszka Pikuła, ostatnio key account manager w domu mediowym Carat Polska, dołączy do Optimediów na stanowisko account directora i będzie...

30 maja 2006

Raiffeisen Bank proponuje firmom ograniczenie ryzyka walutowego

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął miesięczną (do końca czerwca) kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców, w której zachęca do skorzystania z produktów...

30 maja 2006

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette Filipacchi Burda Polska ds. redakcyjnych

Krystyna Kaszuba została konsultantem zarządu nowej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska ds. redakcyjnych, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Krystyna Kaszuba...

30 maja 2006

Ekskluzywne nalewki Poltreksu mają podbić USA, Kanadę, Europę i Australię

Agencja reklamowa Ad Ants pracuje nad wprowadzeniem na rynek ekskluzywnej marki alkoholu produkowanej przez firmę Poltrex. Mają to być polskie...

30 maja 2006

Axel Springer wydaje mundialowe "Vademecum Kibica"

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadziło do sprzedaży specjalne wydanie "Vademecum Kibica" poświęcone zbliżającym się mistrzostwom świata w piłce nożnej. Publikację...

30 maja 2006

Polbank rusza z komunikacją produktową: świnka i sprężyna symbolami oferty

Polbank EFG, czyli polski oddział greckiego EFG Eurobank Ergasias, zakończył pierwszy etap wizerunkowej kampanii launchowej i rozpoczyna działania reklamujące ofertę...

30 maja 2006

Maciej Zoll dołączył do zespołu Option One

Maciej Zoll dołączył do zespołu agencji marketing services Option One, gdzie objął stanowisko project managera. Maciej Zoll ma 26 lat,...

30 maja 2006

Agora rozpoczyna kolejną serię książkową "Gazety Wyborczej"

Agora SA rozpoczyna sprzedaż nowej serii książkowej z cyku "Biblioteka Gazety Wyborczej" - "Ilustrowana encyklopedia dla całej rodziny". Poszczególne części...

30 maja 2006

Sphinx rozpoczął pierwszą w historii kampanię outdoorową

Sieć restauracji Sphinx rozpoczęła pierwszą w historii firmy kampanię billboardową. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Większa porcja wrażeń". Na potrzeby...

30 maja 2006

Pegasus Group współpracuje z Fundacją Pegasus

Pegasus Group rozpoczęła współpracę z Fundacją Pegasus. Zakres działań PR dla fundacji będzie obejmować przede wszystkim media relations. W ramach...

30 maja 2006

Rozpoczął się radiowy etap kampanii Warmii, możliwy flight jesienny

Polmlek rozpoczął radiową kampanię reklamową marki Warmia. Jest to kolejny etap działań marketingowych, które rozpoczęły się w kwietniu br., wprowadzających...

30 maja 2006

Multi Communications pracuje dla spółki Schenker

Multi Communications w konkursie ofert zdobyła nowego klienta, którym jest operator logistyczny Schenker Sp. z o.o. W ramach współpracy agencja...

30 maja 2006

Działania Lowe Activation dla Nestle Noir w kompleksach biurowych

Agencja Lowe Activation rozpoczęła realizację drugiego etapu działań promocyjnych dla linii czekolad Nestle Noir. Aktywności o charakterze office samplingu i...

30 maja 2006

TVN24 przygotowuje specjalne programy związane z mundialem

W związku z piłkarskimi mistrzostwami świata telewizja TVN24 przygotowała kilka programów związanych z tym wydarzeniem. Od 8 do 10 czerwca...

30 maja 2006

Just tworzy strukturę farmaceutyczną pod nazwą Just Health Club

Agencja reklamowa Just podjęła decyzję o utworzeniu samodzielnej struktury Just Health Club. - Ideą funkcjonowania Just Health Club jest strategiczne...

30 maja 2006

"Dziennik" z 24-stronicowym dodatkiem o pobycie Benedykta XVI w Polsce

"Dziennik" na wtorek 30 maja (Axel Springer Polska) przygotował 24-stronicową kronikę pierwszej pielgrzymki papieża Benedykta XVI do Polski. Publikacja została...

30 maja 2006

TVN SA kupuje Grupę Onet.pl od ITI

Spółka TVN SA zawarła z ITI Media Group NV przedwstępną warunkową umowę nabycia 100 proc. udziałów Grupy Onet Poland Holding...

31 maja 2006

Limitowana edycja Soplicy podkreśla 115 lat istnienia marki

Bols Sp. z o.o., producent wódki Soplica, wprowadza na rynek limitowaną serię butelek w takim samym kształcie, w jakim były...

31 maja 2006

Jakub Prusik szefem biura strategii i marketingu Telekomunikacji Kolejowej, planowane przetargi

Jakub Prusik został dyrektorem biura strategii i marketingu Telekomunikacji Kolejowej, operatora telekomunikacyjnego. Struktura biura została wczoraj zaakceptowana przez zarząd spółki....

31 maja 2006

Jutrzenka rozszerza markę BeBe

Jutrzenka SA wprowadziła do sprzedaży herbatniki BeBe z makiem. Jest to limitowana seria popularnych herbatników BeBe (16 g). Jeżeli produkt...

31 maja 2006

Electro World i Electronic Arts przygotowały turniej mundialowy

Electro World i Electronic Arts przygotowały wspólnie turniej piłkarski. Zawodnicy będą rywalizować w grze "FIFA 2006" (z portfolio Electronic Arts)....

31 maja 2006

BTL Point Group realizuje konkurs SMS-owy promujący kosmetyki STR8

Rozpoczęła się promocja konsumencka przygotowana przez agencję BTL Point Group dla marki kosmetyków męskich STR8. Akcja powstała w ramach obsługi...

31 maja 2006

Interia uruchomiła nowy serwis Praca we współpracy z Pracuj.pl

Interia.pl uruchomiła nową wersję serwisu Praca stworzoną wspólnie z wortalem Pracuj.pl, liderem rynku wortali rekrutacyjnych w polskiej sieci. Nowy serwis...

31 maja 2006

Cztery awanse w OMD Poland

W OMD Poland awansowało czterech pracowników. Michał Kubiak, account w Macroscope OMD, objął stanowisko senior accounta. Kubiak pracuje w teamie...

31 maja 2006

Baltic Company wprowadza na polski rynek luksusowe kosmetyki marki Smashbox

Firma Baltic Company będzie dystrybutorem amerykańskiej marki luksusowych kosmetyków kolorowych Smashbox. Produkty zostaną wprowadzone do sprzedaży pod koniec czerwca br....

31 maja 2006

Axel Springer zmienia układ piątkowego dodatku do "Dziennika"

Axel Springer Polska wprowadzi zmiany w układzie piątkowego dodatku do "Dziennika" - "Kultura TV". Dotychczas tytuł zaczynał się od sekcji...

31 maja 2006

Pol-Mak reklamuje tradycyjne makarony Od Szlachcianki

Wytwórnia makaronu Pol-Mak Sp. z o.o. z podlubelskiego Ludwina inwestuje w działania reklamowe mające na celu wzrost świadomości nowej linii...

31 maja 2006

Stephen White dyrektorem generalnym telewizji AXN w regionie

Stephen White został dyrektorem generalnym telewizji AXN w Europie Środkowej, zastępując na tym stanowisku Toma Davidsona. Davidson awansował na wiceprezesa...

31 maja 2006

Indykpol inwestuje w wizerunek marki godnej zaufania

Indykpol, największy w kraju producent mięsa i przetworów indyczych, rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Ma ona przekonać konsumentów, że Indykpol to...

31 maja 2006

Kanały tematyczne TVN pojawią się w ofercie Cyfrowego Polsatu

Spółka TVN zawarła długoterminową umowę z platformą cyfrową Cyfrowy Polsat. Umowa dotyczy pakietu kanałów tematycznych: TVN24, TVN Turbo, TVN Style...

31 maja 2006

Firma Intermeble wprowadza nową markę mebli Oggi

Firma Intermeble wprowadza na rynek meblowy nowy brand Oggi. Pierwsza odsłona marki i prezentacja kolekcji Oggi miały miejsce 30 maja...

31 maja 2006

Maja Meissner-Filipek dyrektorem działu reklamy w Bauerze

Maja Meissner-Filipek obejmie w Wydawnictwie Bauer stanowisko dyrektora działu reklamy. Do tej pory była dyr. generalnym Interdeco Hachette Advertising Polska,...

31 maja 2006

Nikon używa w reklamie nowatorskiego nośnika - karteczek przypominających post it

Nikon Polska skorzystał z nowatorskiej formy nośnika reklamowego przypominającego żółte kartki typu post it. Naklejka w postaci kartki została doklejona...

31 maja 2006

GIF ma zastrzeżenia do reklam kolejnych trzech leków

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklam trzech kolejnych preparatów leczniczych: Difortan Acti-Gel (producent: Emo-Farm), Prostamol Uno (Berlin Chemie/Menarini...

31 maja 2006

Activeweb Medical Solutions uruchamia nową witrynę Lekarzonkolog.pl

Specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań IT dla medycyny i przemysłu farmaceutycznego Activeweb Medical Solutions wprowadza nową witrynę internetową...