M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 maja 2006

Nowe smaki Tic Taca wspierane kampanią w telewizji

"Odkryj nowe smaki lata" - to hasło nowej kampanii reklamowej drażetek Tic Tac Lemon Mint oraz Tic Tac Maracuja (Ferrero...

31 maja 2006

Orbis planuje wsparcie reklamowe nowej sieci hoteli Etap

Grupa Orbis, która uruchomi sieć tanich jednogwiazdkowych hoteli o nazwie Etap, rozważa ich wsparcie reklamowe. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, odbyły...

31 maja 2006

BP Polska głównym sponsorem drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic"

BP Polska jest głównym sponsorem startującej właśnie drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic". Konkurs jest skierowany, tak jak w...

31 maja 2006

Onet zniknie z giełdy po przejęciu przez TVN, Walter zapowiada szybsze "spieniężenie" kontentu TV w sieci

Onet.pl przestanie być notowany na GPW w wyniku przejęcia przez TVN. O transakcji informowaliśmy wstępnie we wczorajszym DS "MMP". Spółka...

31 maja 2006

Marketerzy i dostawcy usług marketingowo-reklamowych mogą się ubiegać o dotacje z UE, w sumie 33 mln euro

Dostawcy usług reklamowo-marketingowych, w szczególności agencje badań rynku, agencje konsultingowe, brandingowe, reklamowe działające na rynku nowych technologii, jak i sami...

1 czerwca 2006

Jack Trout w Polsce na zaproszenie pisma "Harvard Business Review"

Głównym gościem konferencji zorganizowanej przez pismo "Harvard Business Review" będzie Jack Trout, słynny teoretyk zarządzania. Temat konferencji to "Strategiczne pozycjonowanie...

1 czerwca 2006

Agora rozdaje dzieciom w dniu ich święta bajki z kolekcji "Dziecka"

Bajki z kolekcji najpiękniejszych bajek świata miesięcznika "Dziecko" trafią w darze od wydawcy - Agory SA - do wybranych szpitali...

1 czerwca 2006

Piotr Niemczycki został prezesem Międzynarodowego Instytutu Prasowego

Piotr Niemczycki, wiceprezes Agory SA i wydawca "Gazety Wyborczej", jeden z założycieli spółki i dziennika, został prezesem Międzynarodowego Instytutu Prasowego...

1 czerwca 2006

"Golf po prostu" będzie kwartalnikiem; rozpoczyna sprzedaż powierzchni reklamowej

Magazyn "Golf po prostu" prawdopodobnie będzie w drugiej połowie bieżącego roku wychodził jako kwartalnik. Dotąd pismo było publikowane nieregularnie. W...

1 czerwca 2006

Korziński odchodzi z działu sponsoringu Ery i rozpoczyna własną działalność

Łukasz Korziński, koordynator projektów w dziale sponsoringu Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci komórkowej Era, odchodzi z firmy i zamierza rozpocząć...

1 czerwca 2006

ZFPR organizuje czwartą edycję konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty PR

Związek Firm Public Relations ogłasza czwartą edycję konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty PR. Głównym celem konkursu jest kreowanie pozytywnego...

1 czerwca 2006

House of Publishing finalizuje sprzedaż trzech pism ze swojego portfolio

Wydawnictwo House of Publishing sprzedaje trzy pisma ze swojego portfolio: "Prestige House", "House" oraz "Prestige Office". Tajemnicą jest wciąż nazwa...

1 czerwca 2006

Miesięcznik "Woliera" wyda dodatek "Kury na Wschodzie"

Miesięcznik "Woliera" (wydawnictwo Zagroda) przygotowuje dodatek "Kury na Wschodzie". Zostanie wydany w drugiej połowie bieżącego roku. Nie wiadomo jeszcze, czy...

1 czerwca 2006

Paralotna ma obsługiwać budżet reklamowy marki Top Secret

Agencja Paralotna ma przejąć obsługę reklamową Top Secret, marki odzieżowej z portfolio Redan SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało się...

1 czerwca 2006

Clear Channel Poland weryfikuje skuteczność sieci dedykowanych

OBOPiR Mareco Polska przeprowadziło badanie skuteczności sieci City FMCG należącej do firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland w oparciu o...

1 czerwca 2006

Ipsos realizuje nową falę badania na temat zwyczajów żywieniowych Polaków

Firma badawcza Ipsos rozpoczęła realizację nowej fali badania "Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym". Celem projektu...

1 czerwca 2006

PepsiCo wprowadza po raz pierwszy swój produkt do oferty sieci McDonald's

Po raz pierwszy w Polsce produkt koncernu PepsiCo pojawi się w zestawach McDonald'sa. Chodzi o herbatę mrożoną Lipton Ice Tea,...

1 czerwca 2006

Coca-Cola rusza z nowym projektem muzycznym Coke Live Music Festival

Coca-Cola inwestuje w nowy projekt muzyczny - Coke Live Music Festival, który ma być jednym z dwóch największych festiwali muzycznych...

1 czerwca 2006

Oriflame zmienia strategię promocji i odświeża markę

Oriflame Poland prowadzi kampanię reklamową kosmetyku Tone Tummy Firming Gel. Dotychczas większość działań promocyjnych prowadzona była w celu pozyskania nowych...

1 czerwca 2006

Natalia Pietkiewicz event coordinatorem w Allegro Event & Conference Agency

Do zespołu Allegro Event & Conference Agency dołączyła Natalia Pietkiewicz, która rozpoczęła pracę na stanowisku event coordinatora. Ostatnio Pietkiewicz koordynowała...

1 czerwca 2006

Siedmiu marketerów będzie sponsorować Puchar Świata w Siatkówce Plażowej

Polski konkurs Pucharu Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn "Mazury Open" 2006 będzie sponsorować siedmiu marketerów. Są to marki: Bols, Indykpol,...

1 czerwca 2006

Marcin Śniegocki szefem sprzedaży Philip Morris Polska

Marcin Śniegocki został nowym dyrektorem działu sprzedaży i dystrybucji Philip Morris Polska SA, największej w kraju firmy tytoniowej. Marek Laskawiec,...

1 czerwca 2006

NetArt realizuje drugi etap kampanii reklamowej "Kimkolwiek jesteś"

Firma NetArt rozpoczęła drugi etap kampanii "Kimkolwiek jesteś" promującej serwery WWW w serwisie nazwa.pl. Celem kampanii jest przedstawienie usług serwera...

1 czerwca 2006

TV4 i ATM Grupa pracują nad nowym formatem reality show

Stacja telewizyjna TV4 i firma producencka ATM Grupa pracują nad formułą nowego programu reality show. Motywem przewodnim formatu jest alkoholizm....

1 czerwca 2006

Fresh zrealizowała projekt dla Nestle Ukraina

Grupa Fresh zakończyła prace związane z odświeżeniem wizerunku opakowań produktów marki Torchin należącej do Nestle Ukraina. Projekt obejmował odświeżenie wizerunku...

1 czerwca 2006

Wydawca "Gazety Podatkowej" obniża ceny reklam

Wydawnictwo Podatkowe "Gofin" obniżyło ceny reklam modułowych w "Gazecie Podatkowej". Koszt modułu czarno-białego zmniejszył się o 14 proc., a kolorowego...

1 czerwca 2006

Marki Bootsa nie będą już obsługiwane przez McCann Erickson Polska

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser....

1 czerwca 2006

Rekiny dla Just za kampanię Banku BPH z Wołoszańskim

Główną nagrodę za najlepszą reklamę telewizyjną oraz za najlepszą reklamę prasową i outdoorową w konkursie "Gazety Bankowej" Rekiny Reklamy otrzymała...

1 czerwca 2006

Dwoje nowych zastępców redaktor naczelnej "Pani"

Sylwia Kępińska i Maciej Gajewski zostali nowymi zastępcami redaktor naczelnej "Pani" Małgorzaty Domagalik w Wydawnictwie Bauer, o czym dowiedzieliśmy się...

1 czerwca 2006

"Gazeta Wyborcza" i Toyota partnerami akcji na rzecz dzieci

Toyota Motor Poland została partnerem "Gazety Wyborczej" (Agora SA) z okazji wydania specjalnej edycji dziennika na Dzień Dziecka. Ogólnopolski grzbiet...

1 czerwca 2006

Czartoryska-Ciempiel odchodzi z "Twojego Stylu", zastąpi ją Maria Szaja

Barbara Czartoryska-Ciempiel, dotychczas szefowa działu stylizacji magazynu "Twój Styl", odchodzi z Wydawnictwa Bauer. Powód jej odejścia nie jest znany. Zastąpi...

1 czerwca 2006

AXN uruchamia dwa nowe kanały filmowe

Telewizja AXN należąca do koncernu Sony Pictures Television International uruchamia dwa nowe kanały tematyczne: AXN Sci-Fi i AXN Crime. Nowe...

1 czerwca 2006

"Machina" systematycznie wspierana; wzrasta objętość pisma

Platforma Mediowa "Point Group" kontynuuje strategię wsparcia reklamowego "Machiny". Kampanię w całości przygotował wydawca. Działania odbywają się na outdoorze, w...

1 czerwca 2006

Onet rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10. urodzin

Onet.pl rozpoczyna dziś kampanię reklamową z okazji swoich 10. urodzin. Kampania z hasłem przewodnim "10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki...

1 czerwca 2006

Phoenix Press wprowadza zmiany w magazynie "Kalejdoskop Losów"

Miesięcznik "Kalejdoskop Losów" (Phoenix Press z Wrocławia) odświeżył koncept redakcyjny, layout oraz logo. Pierwsze zmienione wydanie jest na rynku od...

1 czerwca 2006

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji w jury Golden Arrow

Ośmiu marketerów i siedmiu przedstawicieli agencji weszło w skład jury Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. Wśród przedstawicieli agencji znaleźli...

1 czerwca 2006

Webtel obsługuje konkurs SMS-owy "Orlen - Formuła 1"

Agencja interaktywna Webtel obsługuje konkurs SMS-owy "Orlen - Formuła 1". Konkurs potrwa do 20 października br. Jest prowadzony na antenie...

1 czerwca 2006

Arc Worldwide realizuje projekt reklamowy dla LG Electronics

Firma LG Electronics rozpoczyna kampanię reklamową nowych telefonów komórkowych z serii Butterfly. Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Strategię...

1 czerwca 2006

Demo Effective Launching przygotowała działania w punktach sprzedaży Sferii

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała działania promocyjne dla operatora telekomunikacyjnego Sferia. Kampania jest prowadzona w sieci sprzedaży Sferii (salony,...

1 czerwca 2006

Tomasz Makaruk sales support department directorem w Polymusie

Tomasz Makaruk awansował na stanowisko sales support department directora w agencji Polymus. Będzie kierował działem sales support, którego rolą jest...

1 czerwca 2006

KRRiTV poszerzyła koncesje radiowe i przedłużyła termin debiutu TVN Med

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) udzieliła koncesji spółce Polskie Fale Średnie SA na rozpowszechnianie programów radiowych o zasięgu lokalnym...

1 czerwca 2006

OS3 uruchamia dział dedykowany e-marketingowi dziecięcemu

Agencja interaktywna OS3 Multimedia powołuje do życia nowy dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Ma się zajmować obsługą...

1 czerwca 2006

BP Media, Gigaboard i Hator stworzyły porozumienie reklamowe

Firmy reklamy wielkoformatowej BP Media, Gigaboard i Hator podpisały porozumienie o współpracy. Zestandaryzowały cenniki reklam na siatkach i wprowadziły wspólne...

1 czerwca 2006

Wydawca "Dziennika" koryguje formułę dodatku telewizyjnego tej gazety

Axel Springer Polska, wydawca gazety codziennej "Dziennik. Polska Europa Świat", koryguje formułę piątkowego dodatku "Kultura TV". Po zmianach w jego...

1 czerwca 2006

Marka Bols realizuje projekt muzyczny StrefaMuzy

Startuje projekt muzyczny marki Bols - StrefaMuzy. Jest to połączenie portalu internetowego www.strefamuzy.pl z ogólnopolskim cyklem wydarzeń klubowych. W czerwcu...

2 czerwca 2006

Rozpoczęła się druga edycja promocji lodów Extreme firmy Nestlé

Ruszyła tegoroczna (druga) edycja letniej promocji konsumenckiej lodów Extreme firmy Nestlé. Kampanię mobilną przygotowała agencja marketingu mobilnego EL2. W SMS-owej...

2 czerwca 2006

CU promuje ubezpieczenie domów przed wakacjami

Towarzystwo ubezpieczeniowe Commercial Union Polska przygotowało na okres wakacji promocję ubezpieczeń mieszkań. Każdy, kto od czerwca do końca sierpnia wykupi...

2 czerwca 2006

V&P przygotowała promocję sieci hoteli Ibis

Z początkiem czerwca ruszyła kampania sieci hoteli Ibis na taksówkach. W siedmiu miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie,...

2 czerwca 2006

Cyfra Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową na nośnikach reklamy zewnętrznej

Platforma Cyfra Plus rozpoczyna ogólnopolską outdoorową kampanię wizerunkową. Celem działań jest wskazanie atutów platformy cyfrowej. Strategię i kreację kampanii przygotowała...

2 czerwca 2006

Durex zareklamuje w telewizji jednorazowy wibrator

SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, wprowadził do sprzedaży nakładkę wibracyjną, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową w telewizji. Jak wynika...