M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 czerwca 2006

Joerg Hackenbuchner pokieruje działem kosmetyków Henkel Polska

Joerg Hackenbuchner objął stanowisko business unit managera działu kosmetyków w Henkel Polska. Dotychczas działem tym kierował Bernd J. Wasserrab, który...

2 czerwca 2006

Robert Kostka-Zawadzki odchodzi ze Starcomu

Robert Kostka-Zawadzki, media and consumer researcher w domu mediowym Starcom, odchodzi z firmy po dwóch latach pracy. W Starcomie zajmował...

2 czerwca 2006

Schenker wprowadza system informatyczny e-connect do komunikacji online

Schenker Sp. z o.o., operator logistyczny należący do grupy Schenker AG, wprowadził system informatyczny e-connect służący do komunikacji online. System...

2 czerwca 2006

Dominet Bank został partnerem Wisły Kraków

Dominet Bank został partnerem finansowym klubu Wisła Kraków. W ramach współpracy obok bezpośredniego dofinansowania klub będzie uczestniczył w programie pośrednictwa...

2 czerwca 2006

Ambient Media sprzedaje na wyłączność nośniki w empikach

Ambient Media, ambientowy dom mediowy, sprzedaje na wyłączność kampanie na nośnikach reklamowych w sieci salonów Empik. Nośniki umieszczane są na...

2 czerwca 2006

Nowy lokalny cykl przewodników w wydaniu stołecznym "Gazety Wyborczej"

W stołecznym wydaniu "Gazety Wyborczej" (Agora SA) rozpoczął się cykl "Spacerownik". Składają się na niego bezpłatne dodatki - przewodniki po...

2 czerwca 2006

"National" w wydaniu czerwcowym kończy serię "Tabu"

"National Geographic" (G+J RBA) w wydaniu czerwcowym kończy dołączaną do tytułu serię "Tabu" na DVD. Seria rozpoczęła się w tegorocznym...

2 czerwca 2006

Magazyn "GT" wydał pakiet "Drifting"

Spółka GT wydająca magazyn o tuningu "GT" wydała specjalny pakiet "Drifting". Na pakiet składa się wydanie specjalne "Drifting", które po...

2 czerwca 2006

Polsat Sport Extra włączony do oferty UPC Polska

UPC Polska wprowadza do swojej oferty kanał Polsat Sport Extra. Operator sieci kablowej deklaruje, że główną przyczyną włączenia stacji jest...

2 czerwca 2006

"Trailer Magazine" wprowadza nowy dodatek cykliczny

"Trailer Magazine" (wydawnictwo Fabas Polska), pismo poświęcone transportowi drogowemu, wydał z okazji Dnia Dziecka dodatek "Trailer Junior". Będzie on ukazywał...

2 czerwca 2006

Universum Promotion Group rozwija sieci dedykowane, w planach elektroniczny indoor

Universum Promotion Group, firma reklamy wielkoformatowej, rozszerza portfolio nośników o sieci dedykowane. Firma zaoferuje powierzchnie reklamowe w różnego typu punktach...

2 czerwca 2006

Rekordowy, ponad 60-proc., wzrost wydatków na telewizję w kwietniu br.

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w kwietniu br. o 60,1 proc. rok do roku, wynika ze wstępnych szacunków domu mediowego Starlink....

2 czerwca 2006

McDonald's wciela nowy program marketingowy związany ze zdrowym trybem życia

McDonald's Polska ruszy 10 lipca br. z nowym programem marketingowym, którego celem jest przedstawienie informacji żywieniowych na opakowaniach produktów. Zgodnie...

2 czerwca 2006

Piwo Tyskie pokazuje, jak trzeba kibicować

Kompania Piwowarska SA ruszyła z mundialową kampanią reklamową piwa marki Tyskie, które jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej....

2 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów dostawczych i ciężarowych

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...

2 czerwca 2006

"Viva!" z loterią wspierana kampanią w telewizji, radiu i internecie

Edipresse Polska wesprze kampanią trzy wydania dwutygodnika "Viva!", którym towarzyszy Wielka Loteria Wakacyjna Viva! Riviera. Akcję promuje aktorka Grażyna Wolszczak,...

2 czerwca 2006

Marta Pawelec PR & marketing specialist w Delegata Consulting

Marta Pawelec objęła stanowisko PR & marketing specialist w firmie Delegata Consulting świadczącej usługi w zakresie marketingu i PR oraz...

2 czerwca 2006

Po wakacjach debiut "Spa & Beauty Profit"

Po wakacjach zadebiutuje magazyn "Spa & Beauty Profit" (Forten Media). Obecnie "Spa & Beauty Profit" jest dodatkiem do innego produktu...

2 czerwca 2006

Cadbury Wedel rozwija koncept pijalni czekolady

Cadbury Wedel rozwija koncept pijalni czekolady, który od strony strategicznej był opracowany wspólnie z agencją reklamową G7. Przez wiele lat...

2 czerwca 2006

Grey będzie musiał bronić budżetu Nokii

Grey Worldwide będzie musiał bronić jednego ze swoich kluczowych biznesów - obsługi Nokii, swojego wieloletniego klienta. Centrala Nokii rozpoczęła rozmowy...

2 czerwca 2006

Metsa Tissue wydaje 8 mln zł na kampanię Moli, będzie odświeżać marki Lambi i Alfa

Metsa Tissue, która od kwietnia do czerwca realizuje intensywną kampanię reklamową marki Mola (patrz: DS "MMP" z 6 kwietnia), podała,...

2 czerwca 2006

OS3 Multimedia wprowadzi na rynek nową markę, w ciągu kilku miesięcy może wydzielić ją jako osobną spółkę

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wprowadzi na rynek nową markę Ostryga, pod którą prowadzić będzie działania z zakresu advergamingu i innych...

2 czerwca 2006

Ruszyła pierwsza kampania lodów Zapp

McCann Erickson przygotował kreację, a Initiative Warszawa zaplanował i kupił media do pierwszej w historii kampanii lodów Zapp (Algida). Kolorowe...

2 czerwca 2006

Grudzień partnerem zarządzającym w STGR Stargraphics, nowa agencja w grupie

Tomasz Grudzień, dotychczasowy account director, objął stanowisko partnera zarządzającego w agencji reklamowej STGR Stargraphics Creative Services. Grudzień ma zachować dotychczasowe...

2 czerwca 2006

Option One realizuje akcje promocyjne dla Wyborowej

Agencja Option One nawiązała współpracę z Wyborową SA. Ma organizować akcje promocyjne dla głównych marek producenta na terenie stoisk alkoholowych...

2 czerwca 2006

Nikon ruszył z kampanią pod hasłem "Życie jest łatwe"

Pod hasłem "Życie jest łatwe" ruszyła kampania reklamowa aparatów cyfrowych Nikon Coolpix z serii L. Kampania ma charakter image'owy, podkreśla...

5 czerwca 2006

Book-building wskazuje na duże zainteresowanie inwestorów akcjami Bankier.pl

Trwający w dniach 29-31 maja book-building na akcje Bankier.pl SA (tzw. budowanie księgi popytu przeprowadzane przed publicznymi ofertami akcji w...

5 czerwca 2006

Banasik i Skoczylas przechodzą z DDB Warszawa do DougFaberFamily

Magda Banasik i Sebastian Skoczylas dołączyli do działu kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily. Banasik jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Od...

5 czerwca 2006

Shell wprowadza nowatorską usługę badania oleju na stacjach

Shell Polska na 100 wybranych stacjach benzynowych na terenie kraju wprowadza nowatorską usługę polegającą na badaniu jakości olejów silnikowych w...

5 czerwca 2006

Dorota Białkowska została konsultantem w Dragon Rouge

Dorota Białkowska objęła stanowisko konsultanta w dziale obsługi klienta agencji designerskiej Dragon Rouge. Wcześniej była związana z agencją BNA, gdzie...

5 czerwca 2006

Beata Kaniewska po sześciu latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Beata Kaniewska, senior brand manager w Kompanii Piwowarskiej SA, po sześciu latach odchodzi z firmy. Kaniewska zajmowała się ostatnio markami...

5 czerwca 2006

Nowy cykl filmowy "Rzeczpospolitej" wsparty kampanią w stacjach TV i radiowych

"Rzeczpospolita" (Presspublica) przygotowała kolejny cykl filmowy. Czteroodcinkowa kolekcja "Wielcy zdobywcy" będzie się ukazywać od 7 czerwca co środa. Serię rozpocznie...

5 czerwca 2006

Mediatak koordynuje działania wokół nowej akcji "Bezpieczna droga"

Dom prasy regionalnej Mediatak koordynuje działania wokół nowej kampanii społeczno-informacyjnej "Bezpieczna droga". Jej celem jest zwrócenie uwagi na aktualne zagadnienia...

5 czerwca 2006

Społem rozpoczyna proces konsolidacji sklepów i buduje spójną strategię marketingową

Spółdzielcy zrzeszeni w organizacji handlowej Społem rozpoczęli prace nad konsolidacją swoich sklepów detalicznych. Sieć Społem obejmuje ponad 4 tys. placówek...

5 czerwca 2006

Michał Maske koordynatorem ds. PR w Nissan NSCEE

Michał Maske został kordynatorem ds. PR w warszawskim biurze Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE). Ostatnio przez 2,5 roku...

5 czerwca 2006

Optimum Media OMD rozpocznie współpracę z Forte SA

Fabryki Mebli "Forte" SA współpracują z domem mediowym Optimum Media OMD w zakresie planowania i zakupu mediów. Współpraca została nawiązana...

5 czerwca 2006

Locomotiva przygotowała najnowsze projekty dla piw Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanie reklamowe marek piw Królewskie i Kujawiak. Strategię i kreację obu projektów przygotowała Locomotiva. Planowaniem i...

5 czerwca 2006

"Harvard Business Review" przyznał nagrody dla autorów i partnerów

Magazyn o zarządzaniu "Harvard Business Review" (Harvard Business Publishing) przyznał coroczne nagrody za najlepsze teksty opublikowane na łamach polskiej edycji...

5 czerwca 2006

Euro RSCG Marketing House autorem akcji "Urodziny Champion z Unileverem"

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House przygotowała loterię promocyjną z okazji urodzin supermarketów Champion/Globi. Akcja "Urodziny Champion z Unileverem"...

5 czerwca 2006

Katarzyna Gołębiowska nowym marketing managerem "Pulsu Biznesu"

Katarzyna Gołębiowska dołączyła do działu marketingu wydawnictwa Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika "Pulsu Biznesu", gdzie objęła stanowisko marketing managera. Będzie...

5 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna dwa taktyczne projekty reklamowe

Nissan rozpoczyna dwie kampanie taktyczne, które potrwają przez dwa tygodnie. Jedna dotyczy modelu Note, najważniejszej tegorocznej premiery Nissana w Polsce...

5 czerwca 2006

HBO Polska będzie produkować filmy dokumentalne

HBO Polska, w portfolio której są stacje telewizyjne HBO, Cinemax i AXN, będzie produkować filmy dokumentalne. Informację potwierdził Aleksander Kutela,...

5 czerwca 2006

Claudia Schiffer i Thierry Henry reklamują nowy wariant Pepis Gold

Supermodelka Claudia Schiffer i francuski piłkarz Thierry Henry reklamują wspólnie nowy wariant Pepsi Gold. Jak mówi Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu...

5 czerwca 2006

"Gazeta Wyborcza" prowadzi konkurs piłkarski i rozpoczyna serię "Banknoty polskie"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) inauguruje dwa nowe przedsięwzięcia. Ruszył konkurs dla kibiców piłki nożnej, a 6 czerwca br. rozpocznie się...

5 czerwca 2006

"Życie Warszawy" przez cały tydzień z dodatkami mundialowymi

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przez cały ten tydzień dołącza atrakcje związane z mundialem. Dziś z całym nakładem dziennika ukazał się...

5 czerwca 2006

Polsat obniża ceny pakietów reklamowych wokół transmisji z mundialu

Telewizja Polsat rozesłała do agencji obsługujących oficjalnych sponsorów mundialu promocyjną ofertę na zakup pakietów ratingowych podczas transmisji z mistrzostw świata...

5 czerwca 2006

Marcin Babiak został dyrektorem marketingu Maxdaty

Marcin Babiak obejmie od 1 lipca br. funkcję dyrektora marketingu Maxdata Polska. Będzie ją łączył z dotychczas pełnioną - dyrektora...

5 czerwca 2006

Creative sponsorem polskiej edycji cyklu Electronic Sports World Cup

Creative Labs Sp. z o.o., polski oddział globalnego producenta sprzętu elektronicznego, został oficjalnym sponsorem pierwszych polskich kwalifikacji turnieju Electronic Sports...

5 czerwca 2006

Top menedżerowie odchodzą z Euro RSCG Warsaw

Zarząd agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw poinformował o zmianach na kluczowych stanowiskach w firmie. Krzysztof Jankowski, client service director, Marek...

5 czerwca 2006

Iga Niewiadomska zarządza firmą Goodwill PR w grupie Mothership

Iga Niewiadomska została partnerem zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie public relations Goodwill PR, która rozpoczyna działalność w grupie Mothership...