M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 czerwca 2006

Preston Smith został naczelnym Interfax Central Europe

Preston Smith, dotychczas szef oddziału warszawskiego agencji informacyjnej Interfax, został redaktorem naczelnym Interfax Central Europe. Preston Smith związany jest z...

5 czerwca 2006

Renault Polska ruszyło z kampanią edukacyjną przygotowaną przez Publicis

Agencja reklamowa Publicis przygotowała dla Renault Polska kampanię społeczną wspierającą program edukacyjny marketera. Polskie działania są elementem międzynarodowego programu "Bezpieczeństwo...

5 czerwca 2006

Bakal Center wspiera piłkarską promocją sprzedaż orzeszków ziemnych

Firma Bakal Center Sp. z o.o. rozpoczęła promocję związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Niemczech. Z tej...

5 czerwca 2006

Just przygotował spot mundialowy dla Crunchipsów

Od czerwca br. Crunchipsy z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World promuje specjalny spot mundialowy. Produkt z okazji mistrzostw świata w piłce...

5 czerwca 2006

Ad Fabrika FCB chce poszerszyć portfel usług marketing services

Interpublic Group of Cos. podjął decyzję o konsolidacji sieci agencji reklamowych FCB i firm marketing services Draft Worldwide. W planach...

5 czerwca 2006

7 Zeromedia sprzedaje kampanie na nośnikach w placówkach ochrony zdrowia

Agencja 7 Zeromedia rozwija sieć nośników reklamowych w placówkach ochrony zdrowia. Firma oferuje obecnie 50 tys. nośników (ramki o formacie...

5 czerwca 2006

Mateusz Sobula przestał odpowiadać za marketing w Winterthurze

Mateusz Sobula, wieloletni dyrektor ds. strategii i marketingu Grupy Winterthur (wcześniej Credit Suisse Life & Pensions), odszedł z firmy. Jego...

5 czerwca 2006

Unilever wprowadził nową linię kosmetyków Rexona i promuje ją w sieci Troll

Unilever Polska wprowadził do sprzedaży nową linię dezodorantów Rexona for Teens. Produkty z tej serii skierowane są do nastolatek. Według...

5 czerwca 2006

Princessa promowana na nośnikach indoorowych w Tesco i Realu

Ruszyła kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestle) na terenie hipermarketów Tesco Polska. Wykorzystuje ona podświetlane stopery regałowe, nośniki zaprojektowane przez Imige...

5 czerwca 2006

ITVN pokaże wybrane mecze mundialowe Polakom w Stanach Zjednoczonych

ITVN, przeznaczony do międzynarodowej dystrybucji kanał z Grupy TVN SA, pokaże widzom w Stanach Zjednoczonych wybrane mecze tegorocznych mistrzostw świata...

5 czerwca 2006

Cezary Antoń zastąpi Jarosława Ziębińskiego w Leo Burnett Warszawa

Cezary Antoń, dotychczasowy dyrektor zarządzający agencji reklamowej PZL, pod koniec lipca br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Leo Burnett Warszawa. Na...

5 czerwca 2006

Artur Kotowski został dyrektorem marketingu w Berlin Chemie

Artur Kotowski objął funkcję dyrektora marketingu w firmie farmaceutycznej Berlin Chemie. Stanowisko to było od kilku miesięcy nieobsadzone, po tym...

5 czerwca 2006

Dragon Rouge unowocześnił szatę graficzną opakowań piwa Żywiec

Agencja brandingowa Dragon Rouge przygotowała nową szatę graficzną piwa Żywiec. Nowa wizualizacja wpisuje się w strategię komunikacyjną marki Żywiec łączącą...

5 czerwca 2006

DDB Warszawa zatrudnia nowe osoby w działach client service i traffic

Do zespołu agencji reklamowej DDB Warszawa dołączyły nowe osoby w działach obsługi klienta i traffic. Iwona Rudolf objęła stanowisko junior...

5 czerwca 2006

Boomerang Team realizuje Truck RoadShow dla Michelin Polska

Agencja eventowa Boomerang Team przygotowała II edycję Michelin Truck RoadShow dla firmy Michelin Polska. Tegoroczny cykl obejmie 20 spotkań, które...

5 czerwca 2006

Artur Niewrzędowski odpowiada za public relations firmy Xelion

Artur Niewrzędowski objął stanowisko public relations managera i rzecznika prasowego w firmie Xelion Doradcy Finansowi. Poprzednio zajmował się m.in. działaniami...

6 czerwca 2006

UOKiK ukarał Canal Plus i PZPN za przetarg na transmisje ligowe - łącznie 8 mln zł kary

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał, że Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) uprzywilejował Canal Plus Cyfrowy w przetargu na...

6 czerwca 2006

Irena Szewińska twarzą kampanii Venitanu

Ruszyła kampania Venitanu, leku OTC przeciwdziałającego bólom i obrzękom nóg. Realizuje ją agencja S4, zwycięzca niedawnego przetargu kreatywnego Leku Polska...

6 czerwca 2006

Agencja Neo rozmawia z kolejną siecią handlową nt. stworzenia POS TV

Agencja Neo prowadzi rozmowy z siecią sklepów wielkopowierzchniowych nt. wprowadzenia systemu telewizji POS na jej terenie. Monika Małecka, dyr. ds....

6 czerwca 2006

Liczba internautów dokonujących e-zakupów szybko rośnie, aukcje popularniejsze od sklepów

Już 55 proc. internautów przynajmniej spróbowało zakupów w internecie, większą popularnością cieszą się aukcje niż sklepy, wynika z badań firmy...

6 czerwca 2006

TP SA przygotowała mundialową promocję i wsparcie reklamowe Neostrady

Telekomunikacja Polska SA, główny sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, w związku ze zbliżającym się mundialem w Niemczech przygotowała promocję...

6 czerwca 2006

Creative startuje z kampanią "Usłyszeć to uwierzyć" wspierającą zestawy głośnikowe

Creative Labs Sp. z o.o., polski oddział światowego giganta w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki, rozpoczął wczoraj kampanię reklamową w...

6 czerwca 2006

UPC Polska zwiększa szybkość dostępu do internetu w swojej usłudze Chello

UPC Polska, dostawca tzw. potrójnej usługi (telewizja, internet, telefonia), zwiększa prędkość swojej usługi szerokopasmowego dostępu do internetu oferowanej pod marką...

6 czerwca 2006

OFBOR i PTBRiO chcą dyskusji o użyteczności badań i nowym konsumencie

Rada Programowa oraz Komitet Organizacyjny VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozesłały do przedstawicieli środowisk badawczych, marketingowych, reklamowych oraz...

6 czerwca 2006

Frontline, preparat na pchły i kleszcze, jest reklamowany w telewizji

W telewizji wystartowała kampania Frontline, preparatu dla psów i kotów zwalczającego pchły i kleszcze. Adaptację spotu przygotowała agencja DSK, media...

6 czerwca 2006

W grupie McCann Erickson powstanie spółka do obsługi klientów farmaceutycznych

W grupie McCann Erickson planowane jest powołanie do życia nowej spółki, która zajmowałaby się obsługą klientów farmaceutycznych. Będzie to jednak...

6 czerwca 2006

Estymator przedstawia pierwszą falę badania mediów EstyMedia

Opublikowano wyniki pierwszego badania mediów (prasa, radio, telewizja, internet) EstyMedia firmy badania rynku i opinii Estymator. Analogiczne badania będą przeprowadzane...

6 czerwca 2006

Elżbieta Wilczewska w zespole obsługi klienta Mather Communications

Elżbieta Wilczewska została account supervisorem w agencji reklamowej Mather Communications. Tym samym firma chce wzmocnić zespół pracujący dla firmy paliwowej...

6 czerwca 2006

"Sukces" będzie wspierany także w telewizji i wykorzysta wizerunek naczelnej

Multico-Press, wydawca miesięcznika "Sukces", przygotował plan promocji magazynu. Działania realizowane są wyłącznie siłami wydawnictwa. Nie jest planowany przegląd ofert agencji...

6 czerwca 2006

Vichy Laboratoires rozbudowuje linię kosmetyków dla mężczyzn Vichy Homme

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska wprowadziło na rynek dwa nowe produkty z serii Vichy Homme. Są to krem Controle...

6 czerwca 2006

Kompania Piwowarska rusza z kampanią Redd's Red

Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania piwa Redd's Red (Kompania Piwowarska SA) skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza do dynamicznych kobiet....

6 czerwca 2006

Najpierw konkurs na projekt wiat, a potem wybór operatora reklam na przystankach w Warszawie

Ruszył konkurs na projekt wiat przystankowych w Warszawie. Organizuje go Miasto Stołeczne Warszawa, w którego imieniu konkurs prowadzi Biuro Naczelnego...

6 czerwca 2006

Media SKOK rozszerza dystrybucję "Gazety Bankowej" poza prenumeratę

Spółka Media SKOK rozszerzyła dystrybucję tygodnika "Gazeta Bankowa". Dotychczas pismo sprzedawane było przede wszystkim w prenumeracie. Obecnie jego dystrybucja została...

6 czerwca 2006

Multi Communications przygotowuje PR na 10-lecie Leroy Merlin w Polsce

Agencja Multi Communications nawiązała współpracę z Leroy Merlin, siecią hipermarketów budowlano-dekoracyjnych. Współpraca obejmuje komunikację PR obchodów 10-lecia Leroy Merlin w...

6 czerwca 2006

Skype przygotowuje akcję copromocyjną z polskim oddziałem eBay

Skype przygotowuje akcję copromocyjną z polskim oddziałem eBay. Jak zapowiada Michał Kostrzewa, odpowiedzialny za działania Skype'a w Polsce (oficjalnie podlega...

6 czerwca 2006

Polkomtel SA po interwencji SAR rezygnuje z konkursu kreatywnego marki Plus

Polkomtel SA, który prowadził konkurs kreatywny dotyczący marki Plus, zdecydował o jego zawieszeniu. Stało się tak na skutek protestu środowiska...

6 czerwca 2006

Marcin Sokołowski szefem marketingu Epicor Software na region Europy Środkowo-Wschodniej

Marcin Sokołowski został mianowany menedżerem marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej w firmie Epicor Software Corporation (notowanej na Nasdaq), w Polsce...

6 czerwca 2006

Cron sprzedaje nowy program Mr Pro

Spółka Cron prowadzi sprzedaż nowego programu Mr Pro wspomagającego procesy gromadzenia informacji rynkowych. Narzędzie informatyczne kierowane jest zarówno do firm...

6 czerwca 2006

Napoje musujące Zozole debiutują w TV

W tym tygodniu ruszy kampania reklamowa napojów musujących Zozole, których dystrybutorem i producentem jest firma Hoop SA. Reklamę telewizyjną przygotowała...

6 czerwca 2006

TBWA/Warszawa przygotowała kampanię dla Leroy Merlin, której tematem jest dom

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kampanię reklamową z okazji 10-lecia istnienia w Polsce sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin. Jej celem jest...

6 czerwca 2006

Średnia sprzedaż "Dziennika" w kwietniu br. wyniosła powyżej 250 tys. egz.

Średnia sprzedaż "Dziennika" (Axel Springer Polska) w kwietniu br. wyniosła 253,56 tys. egz. - wynika z danych ZKDP. "Dziennik" ukazuje...

6 czerwca 2006

Jolanta Nasiłowska pokieruje zespołem sprzedaży reklam w dodatku "Życie jest piękne"

Jolanta Nasiłowska będzie kierowała nowym zespołem w biurze reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska odpowiedzialnym za obsługę sobotniego dodatku do...

6 czerwca 2006

Wzrost przychodów TVP przynajmniej na poziomie dynamiki rynkowej

Anna Milewska, nowy członek zarządu TVP, odpowiedzialna za biura: Reklamy TVP, Współpracy Międzynarodowej i Handlu oraz Marketingu i Promocji, zapowiada,...

6 czerwca 2006

Ad.point zmienia nazwę i format radia Brawo Toruń z Ciechocinka

Grupa Ad.point zmieniła nazwę radia Brawo Toruń z Ciechocinka na Radio Plus Łagodne Przeboje 92,8 FM Ciechocinek. Jest to dwunasta...

6 czerwca 2006

Volkswagen Bank direct promuje nową ofertę kredytową

Volkswagen Bank direct rozpoczął kampanię reklamową nowej oferty kredytowej banku. Zmiany dotyczą kredytu gotówkowego oraz limitu kredytowego. Celem kampanii jest...

6 czerwca 2006

KP SA dołączyła do dzienników milion flag sponsorowanych przez Tyskie

Kompania Piwowarska SA w ramach trwającej właśnie mundialowej kampanii reklamowej marki piwa Tyskie dołączyła do wczorajszych wydań głównych dzienników flagę...

7 czerwca 2006

Euro RSCG Warsaw przygotowała animowane piłkarskie reklamy Tymbarku

Maspex Wadowice, właściciel marki soków i napojów Tymbark, rozpoczął wczoraj nową kampanię reklamową nawiązującą do rozpoczynających się niebawem piłkarskich mistrzostw...

7 czerwca 2006

Agencja interaktywna Gammanet planuje działania wizerunkowe

Poznańska agencja interaktywna Gammanet odświeża swój wizerunek. Działania promocyjne zaplanowano na najbliższe 12 miesięcy. W przedsięwzięciu Gammanet wspiera agencja Creative...

7 czerwca 2006

Neuron współpracuje z Empik.com w zakresie public relations

Firma public relations Neuron rozpoczęła współpracę z Empik.com, internetowym sklepem sieci Empik. Neuron będzie odpowiedzialny zarówno za kontakty z mediami,...

7 czerwca 2006

DomZdrowia.pl rozpoczyna sprzedaż leków na receptę w internecie

Serwis internetowy DomZdrowia.pl sprzedający leki, kosmetyki i środki pielęgnujące rozpoczyna sprzedaż leków dostępnych na receptę. Do tej pory miał w...