M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 czerwca 2006

Serwis Gadzety.biz rozwija kolejne platformy sprzedażowe

Serwis Gadzety.biz zajmujący się wspomaganiem firm w poszukiwaniu ofert na dostawy artykułów reklamowych w ciągu dwóch miesięcy ma uruchomić kolejne...

7 czerwca 2006

Focus Advertising realizuje projekt dla sieci handlowych Inter Ikea Centre Polska

Focus Advertising po wygraniu w styczniu br. przetargu na kompleksową obsługę kreatywną sieci handlowych Inter Ikea Centre Polska SA (Janki...

7 czerwca 2006

Nikon inwestuje po raz pierwszy w reklamę telewizyjną

Billboard sponsorski "Odkryj serce obrazu" trwający 8 sekund to najnowsza produkcja agencji reklamowej Paralotna dla Nikona. Billboard będzie emitowany w...

7 czerwca 2006

Nissan przygotowuje nowy projekt marketingowy dla marki Qashqai

Nissan planuje na koniec roku kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek nowy model - Qashqai. Ma to być auto typu...

7 czerwca 2006

Produkcja wody Kazimierskiej wstrzymana w związku ze zbyt wysokimi kosztami reklamy

Marka Kazimierska, która zadebiutowała na rynku wód mineralnych w ub.r., znika z rynku. Jak informują przedstawiciele firmy Vision Film Distribution,...

7 czerwca 2006

Urszula Zubczyńska pierwszym zastępcą naczelnej w "Przyjaciółce"

Urszula Zubczyńska została pierwszym zastępcą redaktor naczelnej tygodnika "Przyjaciółka" Agnieszki Świeckiej-Pilaszek (Edipresse Polska). Urszula Zubczyńska po paru latach wraca do...

7 czerwca 2006

Aegis Media rozmawia o partnerstwie strategicznym z ARBOmedia

Aegis Media, grupa, którą reprezentują w Polsce domy mediowe Carat Polska i Vizeum oraz broker reklamy zewnętrznej Posterscope, finalizuje rozmowy...

7 czerwca 2006

Tabletki na kaca i prezerwatywy w mundialowej promocji Apteka4U.pl

Internetowa Apteka4U.pl przygotowała promocję nawiązującą do mistrzostw świata w piłce nożnej. W zależności od wyników meczów polskiej reprezentacji klient będzie...

7 czerwca 2006

Krzysztof Kołodziej prezesem PTV Production, nadawcy Podróży TV

Krzysztof Kołodziej objął stanowisko prezesa spółki PTV Production, nadawcy kanału telewizyjnego Podróże TV. PTV Production to nowa spółka wyłoniona z...

7 czerwca 2006

"Super TV" zmienia okładkę; dalsze przeobrażenia w grupie TV-guide'ów Bauera

Tygodnik "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) zmienił charakter okładki, co zapoczątkowuje planowane przez wydawcę przeobrażenia w piśmie. Modyfikacja okładki "Super TV"...

7 czerwca 2006

Ewa Zielniewicz nową naczelną magazynu "Imperium TV"

Ewa Zielniewicz została redaktorem naczelnym telewizyjnego magazynu "Imperium TV" należącego do Wydawnictwa Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Zubczyńską, która...

7 czerwca 2006

Robert Mróz project managerem w agencji eventowej Entertainment Group

Robert Mróz dołączył do zespołu Entertainment Group, agencji specjalizującej się w organizacji imprez i wydarzeń specjalnych. Obejmie stanowisko project managera...

7 czerwca 2006

Polonia Indoor Advertising rozbudowała wakacyjny pakiet

Polonia Indoor Advertising oferuje reklamodawcom wakacyjną sieć nośników. Zlokalizowane w klubach, restauracjach i pubach w Zakopanem i okolicach oraz w...

7 czerwca 2006

MB SMG/KRC zaproponowało kontrowersyjne warunki zakupu badań prasowych

Większość domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce nie podpisała jeszcze nowych kontraktów na zakup badania czytelnictwa prasy...

7 czerwca 2006

Wyjaśnienie: Reklamy Crunchipsów nie będą wyświetlane w kinie

W związku z informacją o nowej mundialowej wersji spotu dla marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World), jaka ukazała się na łamach...

7 czerwca 2006

Restauracje KFC rozpoczęły piłkarską promocję

Restauracje KFC (AmRest) podjęły decyzję o wykorzystaniu mistrzostw świata w piłce nożnej w działaniach marketingowych. Najnowsza promocja KFC nosi nazwę...

7 czerwca 2006

Małgorzata Kozłowska dołączyła do działu research Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction OMD powiększył zespół działu badań. Dołączyła do niego Małgorzata Kozłowska, związana wcześniej z panelem badawczym Gemius....

7 czerwca 2006

Katarzyna Staniszewska, kierownik biura reklamy, odeszła z Valkea Media

Katarzyna Staniszewska, kierownik sprzedaży magazynów "Aktivist" oraz "Exklusiv", rozstała się z biurem reklamy Valkea Media. Pracowała tam przez ostatnie dwa...

7 czerwca 2006

Kamis promuje przyprawy i musztardy w promocji "Letni festiwal smaku"

Kamis rozpoczął akcję promocyjną "Letni festiwal smaku". W trakcie jej trwania wspiera sprzedaż przypraw i musztard oraz przedstawi nowe propozycje...

7 czerwca 2006

Oceanic odświeża linię antyperspirantów AA Deo

Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic odświeżyła linię antyperspirantów AA Deo. Zmieniono recepturę oraz wygląd opakowań kosmetyków. Obecnie w linii...

7 czerwca 2006

Polskie Radio kupiło prawa do transmitowania mundialu

Polskie Radio SA zakupiło prawa do transmitowania i relacjonowania mistrzostw świata w piłce nożnej 2006. Transmisje będą emitowane głównie na...

7 czerwca 2006

Małgorzata Mazur-Wygonowska account directorem w Martis

Małgorzata Mazur-Wygonowska objęła w agencji reklamowej Martis stanowisko account directora, przejmując tym samym opiekę nad całym zespołem obsługi klienta. Wcześniej...

7 czerwca 2006

W maju udział w rynku widowni TVN w prime timie był bliski TVP2

W maju br. udział stacji TVN w rynku wyniósł 16,7 proc. Przed rokiem było to 15,2 proc. W grupie docelowej...

7 czerwca 2006

FF Creation wprowadza firmę marketingu młodzieżowego Freszlab

Agencja interaktywna FF Creation zgodnie z zapowiedziami (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 3 stycznia br.) wprowadza na rynek...

7 czerwca 2006

Constans PR przejęła od Feerii obsługę PR Renault Polska

Renault Polska zmienił firmę obsługującą budżet public relations firmy. Od początku czerwca br. za obsługę biura prasowego Renault odpowiada Constans...

7 czerwca 2006

K2 Internet przygotowała dla Peugeota kampanię Dni Otwartych i nowego modelu 207

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Peugeot Polska kampanię internetową Dni Otwartych związanych z premierą nowego modelu - Peugeot 207....

7 czerwca 2006

BP rozpoczyna promocję "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!"

Sieć stacji BP Polska rozpoczyna piłkarską promocję pod hasłem: "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!". Tankując paliwo lub dokonując zakupów na...

7 czerwca 2006

Agata Przonek w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Agata Przonek, była dyrektor biura reklamy pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, rozpoczeła pracę w Agorze. Dołączyła do zespołu sprzedaży "Gazety Wyborczej",...

7 czerwca 2006

Bartłomiej Rams został dyrektorem kreatywnym Ogilvy na Ukrainie

Bartłomiej Rams objął stanowisko dyrektora kreatywnego w ukraińskim oddziale sieci agencji reklamowych Ogilvy. Do tej pory pracował jako group creative...

8 czerwca 2006

Ewa Dziekańska odchodzi z wydawnictwa Vogel Burda Communications

Ewa Dziekańska, dyrektor wydawniczy w Vogel Burda Communications, rozstaje się z wydawnictwem. Przedstawiciele wydawnictwa nie skomentowali tych doniesień. Ewa Dziekańska...

8 czerwca 2006

Sony Ericsson Walkman na dużym formacie

Sony Ericsson Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonu muzycznego Walkman W810 na nośnikach wielkoformatowych firmy Universum Promotion Group w centrach Warszawy,...

8 czerwca 2006

"Men's Health" publikuje drugi numer specjalny poświęcony seksowi

Wydawnictwo Motor-Presse Polska w najbliższy piątek wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health" - "Seks". Magazyn ukaże się...

8 czerwca 2006

Powstaje grupa StarOne łącząca Star Media, Star PR i Star Advertising

Adam Łapiński, dyrektor generalny domu mediowego Star Media, powołał grupę StarOne, w ramach której będzie funkcjonowało kilka firm z branży...

8 czerwca 2006

Bank ING będzie reklamował karty ze zdjęciami

ING Bank Śląski wprowadza do swojej oferty karty płatnicze (debetowe: Visa i MasterCard - Maestro), na których użytkownicy mogą zamówić...

8 czerwca 2006

Media Strategy audytuje 11 proc. wydatków telewizyjnych

Firma audytorska Media Strategy Warsaw zakończyła realizację drugiej fali badania TV Price Pool Audit dotyczącego wydatków na reklamę telewizyjną w...

8 czerwca 2006

Radio Kraków i agencja Schulz wspierają projekt "Hermes Małopolska"

"Odkryj nieznane oblicze Małopolski" - to hasło przewodnie akcji, która z końcem maja wystartowała na terenie regionu. Jest to część...

8 czerwca 2006

Parkiet Media wytoczył sprawę o piractwo prasowe Instytutowi Monitorowania Mediów

Parkiet Media SA, wydawca "Gazety Giełdy Parkiet", złożył do Sądu Okręgowego w Warszawie pozew, w którym domaga się od Instytutu...

8 czerwca 2006

Ziomecki zastąpi Najsztuba na stanowisku naczelnego "Przekroju"

Mariusz Ziomecki zostanie redaktorem naczelnym tygodnika "Przekrój" (Edipresse Polska). Zastąpi Piotra Najsztuba, który prawdopodobnie zostanie w wydawnictwie jako dyr. kreatywny...

8 czerwca 2006

Monika Długosz szefową marketingu Mitsubishi, Tomasz Lisicki odchodzi z firmy

Monika Długosz została nową dyrektor marketingu MMC Car Poland (Mitsubishi). Dotychczasowy dyrektor Tomasz Lisicki po prawie 10 latach pracy odchodzi...

8 czerwca 2006

Stroer zadecyduje o wielkości inwestycji w sieci superscroll jesienią br.

Firma reklamy zewnętrznej Stroer podejmie jesienią br. ostateczne decyzje w sprawie kontynuowania inwestycji w sieć nośników premium typu superscroll. -...

8 czerwca 2006

"Polska Gazeta Transportowa" w nowej szacie graficznej

"Polska Gazeta Transportowa" (Polskie Wydawnictwa Transportowe) od numeru 22/2006 pojawia się w nowej szacie graficznej. Tygodnik ma nowy layout, nowy...

8 czerwca 2006

Dwie kampanie Sigmy nominowane do nagrody IPRA

Dwie zrealizowane przez agencję PR Sigma International (Poland) Ltd kampanie komunikacyjne znalazły się w finale międzynarodowego konkursu IPRA Golden World...

8 czerwca 2006

Ewa Sarnowska event managerem w Sarto Public Relations

Ewa Sarnowska dołączyła do wrocławskiej agencji Sarto Public Relations, gdzie objęła stanowisko event managera. W Sarto będzie się zajmowała przede...

8 czerwca 2006

Ponad 40 tys. zrealizowanych kuponów z magazynu "Glamour"

Ponad 40 tys. kuponów z magazynu "Glamour" (G+J Media) zrealizowano podczas tzw. Narodowego Dnia "Glamour" powiązanego z obchodami trzeciej rocznicy...

8 czerwca 2006

Studenci przyznali tytuły Studencki Produkt Roku magazynu "Dlaczego"

Magazyn studencki "Dlaczego" oraz wortal korba.pl wręczyły nagrody Studencki Produkt Roku przyznawane przez studentów w 22 kategoriach. Wśród wyróżnionych są...

8 czerwca 2006

Maciej Maciejowski pokieruje TVN Turbo

Maciej Maciejowski objął stanowisko szefa kanału TVN Turbo. Zastąpił Grzegorza Płazę, który przeszedł do nowego projektu Grupy ITI. Maciej Maciejowski...

8 czerwca 2006

Środowisko reklamowe chce uregulowań ws. product placementu

W związku z liberalizacją prawa Unii Europejskiej dotyczącego product placementu (Prawo wspólnotowe, dyrektywa 2005/29, w Polsce wchodząca w życie do...

8 czerwca 2006

GIF ma zastrzeżenia do promocji trzech leków receptowych Novartis Poland

Główny Inspektorat Farmaceutyczny nakazał natychmiastowe wstrzymanie prowadzenia działań reklamowych trzech leków dostępnych na receptę: Diovan, Co-Diovan i Elidel. Producentem leków...

8 czerwca 2006

STGR ma stworzyć sklep internetowy z usługami marketingowymi, Promocom nowym klientem

W grupie STGR ma powstać na początku przyszłego roku sklep internetowy oferujący usługi marketingowe. Działałby on w strukturach agencji Outline...

8 czerwca 2006

Nokia rusza z komunikacją wizerunkowo-produktową związaną z muzyką

Polski oddział Nokii zorganizuje 15 lipca w Warszawie imprezę muzyczną Nokia Trends (muzyka klubowa, elektroniczna - zaproszeni didżeje z kraju...