M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 czerwca 2006

Patrycja Pyl kieruje pracami Freszlab, agencji stworzonej przez FFCreation

Patrycja Pyl została szefową "operacyjną" spółki Freszlab stworzonej przez agencję interaktywną FFCreation (patrz: wczorajszy DS "MMP"). Freszlab będzie się specjalizowała...

8 czerwca 2006

Centrum Handlowe "Promenada" realizuje wyprzedażową kampanię wg strategii "Bajkowa Promenada"

Centrum Handlowe "Promenada" wystartowało z kampanią informującą o wyprzedażach. Przygotowała ją agencja Paralotna, hasło kampanii - "Król ma ciuch pierwszy"...

8 czerwca 2006

Lisner promuje pasty kanapkowe Pastella w internecie

"W Polsce trzeba posmarować" - pod takim hasłem na początku czerwca ruszyła przygotowana przez agencję PND Futura kampania internetowa promująca...

9 czerwca 2006

Hoop rozpoczyna kampanię odświeżającą markę wody Arctic

Hoop SA rozpoczyna kampanię telewizyjną wody mineralnej Arctic. Spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made, która pozyskała budżet kreatywny wody Arctic...

9 czerwca 2006

Beata Bieganik założyła firmę Media Roll, oferuje reklamę w punktach sprzedaży

Beata Bieganik założyła firmę Media Roll, która specjalizuje się w promocji w punktach sprzedaży. Firma zamontowała już pierwsze nośniki -...

9 czerwca 2006

"Spa & Wellness Magazine" - nowy miesięcznik na rynku

Na rynku wydawniczym pojawił się w czerwcu nowy miesięcznik "Spa & Wellness Magazine". Pismo poświęcone jest tematyce związanej ze zdrowiem...

9 czerwca 2006

GfK Polonia odnotowała 10-proc. wzrost siły nabywczej Polaków w ciągu 2 lat

Firma badawcza GfK Polonia przeprowadziła badania dotyczące siły nabywczej polskich konsumentów, z których wynika, że wskaźnik ten wzrósł, porównując lata...

9 czerwca 2006

Prymat reklamuje Kucharka na skuterach Target Media

Prymat prowadzi kampanię przypraw Kucharek na skuterkach z nośnikami reklamowymi z portfolio Target Media. Kampania obejmuje zasięgiem sześć głównych miast...

9 czerwca 2006

Kolporterzy "Metropolu" w mundialowych przebraniach

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", przeprowadzi specjalną akcję związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej. W ramach projektu kolporterzy...

9 czerwca 2006

Pracuj.pl kontynuuje i rozszerza współpracę z FineArt Communications

Pracuj.pl, portal rekrutacyjny, podjął decyzję o kontynuacji współpracy z agencją FineArt Communications. Dotychczasowy zakres współpracy został rozszerzony o działania związane...

9 czerwca 2006

Info Media inwestuje w "Informator Architekta"

Wydawnictwo Info Media inwestuje w swój rocznik "Informator Architekta". Pierwszy numer pisma pojawił się na początku bieżącego roku. Kolejny pojawi...

9 czerwca 2006

Danone realizuje akcję edukacyjną wspierającą sprzedaż Actimela

Ruszyła masowa akcja edukacyjna firmy Danone, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela. W...

9 czerwca 2006

Rowland Communications pracuje przy konsolidacji Społem

Krajowa Agencja Handlowa "Społem" (KAH) odpowiadająca za konsolidację sieci sklepów Społem rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań...

9 czerwca 2006

141 prac z 58 firm weźmie udział w konkursie Golden Arrow

141 prac z 58 firm weźmie udział w Golden Arrow, konkursie marketingu bezpośredniego. Obrady jury odbędą się 13 czerwca, w...

9 czerwca 2006

Agencja United PR uznana za numer jeden w sieci UPS

Agencja United PR została uznana za najlepszą agencję pracującą dla firmy United Parcel Service (UPS) na kontynencie europejskim. Wyboru dokonała...

9 czerwca 2006

Unilever wprowadził dwie nowe linie kosmetyków do włosów Dove

Unilever Polska wprowadził na rynek dwie nowe linie kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Dove. Są to: linia ochronna Dove do...

9 czerwca 2006

Nominacja Multi Communications w konkursie IPRA za program "Domestos - tu byłem"

Program edukacyjny "Domestos - tu byłem" realizowany dla marki Domestos (Unilever) przez agencję Multi Communications został nominowany do nagrody w...

9 czerwca 2006

"Auto Tuning Świat" zwiększa nakład na wakacje, dodaje nowy dział

Miesięcznik "Auto Tuning Świat" (wydawca: Grupa C2) podniesie nakład do 50 tys. egzemplarzy na okres wakacyjny (wydanie lipcowe i sierpniowe)....

9 czerwca 2006

Mundialowy blog Michała Żewłakowa w portalu Wirtualna Polska

W serwisie blogowym Wirtualnej Polski ruszył mundialowy blog Michała Żewłakowa, gdzie członek reprezentacji relacjonować będzie każdy swój dzień podczas mistrzostw...

9 czerwca 2006

Maexpa przedłużyła współpracę ze Stargraphics

Portugalska grupa nieruchomości Maexpa przedłużyła współpracę z agencją reklamową STGR Stargraphics Creative Services. Agencja ma nadal obsługiwać grupę w zakresie...

9 czerwca 2006

MediaCom Warszawa wydziela strukturę odpowiedzialną za niestandardowe kampanie

Magic Moments to nowa struktura uruchomiona przez dom mediowy MediaCom Warszawa, wyspecjalizowana w niestandardowych kampaniach reklamowych. - MediaCom ma największą...

9 czerwca 2006

10-proc. wzrost sprzedaży w 2006 r. zapowiada prezes Henkel Polska

Sprzedaż produktów Henkel Polska ma w tym roku wzrosnąć o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz...

9 czerwca 2006

ESPN Classic Sport, Club i Planete w ofercie sieci Aster

Oferta telewizyjna sieci kablowej Aster została wzbogacona o trzy nowe kanały tematyczne: ESPN Classic Sport, Club i Planete. Nowe programy...

9 czerwca 2006

Optimum Media OMD pracuje w Polsce dla Betandwin

Dom mediowy Optimum Media OMD rozpoczął obsługę serwisu e-bukmacherskiego Betandwin.com w zakresie planowania i zakupu mediów. Przekazanie obsługi odbyło się...

9 czerwca 2006

Uzupełnienie: Starcom Next partycypował w tworzeniu kampanii Pastelli

W uzupełnieniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" na temat internetowej kampanii "W Polsce trzeba posmarować" marki Pastella należącej do...

9 czerwca 2006

Jerzy Prokopczak nowym dyrektorem marketingu Getin Banku, Jolanta Bogusz odeszła z firmy

Jerzy Prokopczak został nowym dyrektorem marketingu Getin Banku. Zastąpił na tym stanowisku Jolantę Bogusz, która kierowała marketingiem banku od jego...

9 czerwca 2006

Cyfrowy Polsat został wirtualnym operatorem Polskiej Telefonii Cyfrowej

Cyfrowy Polsat został wirtualnym operatorem komórkowym (tzw. MVNO) Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci Era i Heyah. Rada nadzorcza PTC...

9 czerwca 2006

"Dziennik" będzie sponsorem studia mundialowego w TVP1 i TVP2

"Dziennik" (Axel Springer Polska) będzie sponsorem studia mundialowego w TVP1 i TVP2. Spoty sponsorskie emitowane będą wokół programów przed transmisjami...

9 czerwca 2006

Latem "Fakt" powróci do loterii "Faktomania"

12 czerwca w gazecie codziennej "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpocznie się kolejna loteria "Faktomania". Pula nagród tej wakacyjnej edycji wyniesie...

9 czerwca 2006

W kwietniu "Gazeta Wyborcza" wyprzedziła "Fakt" z tygodniowym czytelnictwem 22,6 proc.

Według badania PBC General w kwietniu 2006 r. tygodniowe czytelnictwo "Gazety Wyborczej" wyniosło 22,6 proc. (w marcu 21,1 proc.). Jest...

12 czerwca 2006

2 proc. Polaków wierzy w zdobycie mistrzostwa

Polacy są realistami, nie oczekują od polskiej reprezentacji specjalnych sukcesów na mistrzostwach świata, wynika z badania ARC Rynek i Opinia...

12 czerwca 2006

Zentropy przygotowała dla L'Oreala nietypowy serwis produktowy z grą interaktywną w roli głównej

Zentropy Partners uruchomiła dla L'Oreala serwis www.play-ball.pl, w oryginalny sposób promujący produkty do stylizowania fryzur. Trzonem serwisu nie będą jednak...

12 czerwca 2006

W grupie Schulz wyodrębniono strukturę BTL

Struktura Schulz BTL rozpoczyna funkcjonowanie w ramach grupy Schulz. Powstała ona w wyniku połączenia departamentu Schulz Design (wyspecjalizowanego w projektowaniu...

12 czerwca 2006

Bomi wspiera kampanią outdoorową otwarcie nowych sklepów

Sieć delikatesów Bomi wspiera kampanią na autobusach i tramwajach otwarcie nowych sklepów. Sieć rozwija działalność na południową Polskę i we...

12 czerwca 2006

Skype wejdzie do sieci detalicznych ze swoimi kartami prepaidowymi na usługę Skype Out

Skype, komunikator internetowy, wprowadzi w najbliższych miesiącach do sprzedaży w sieciach sklepowych karty prepaidowe na swoją usługę Skype Out. Przypomnijmy,...

12 czerwca 2006

Agencja Promocji Turystyki wyda jesienno-zimową edycję katalogu "Urlop"

Agencja Promocji Turystyki wyda jesienno-zimową edycję katalogu "Urlop" dla turystów i branży turystycznej. Katalog ukaże się we wrześniu. Będzie składał...

12 czerwca 2006

Małgorzata Łokieć zostanie media coordinatorem w Starcomie na region CEE

Małgorzata Łokieć, dotychczas kierownik działu analiz marketingowych Biura Reklamy TVP, obejmie nowo utworzone stanowisko media coordinatora na region Europy Środkowej...

12 czerwca 2006

Ronaldinho w kampanii wizerunkowej Lenovo

W związku z rozpoczynającym się mundialem Lenovo Technology Sp. z o.o., polski oddział chińskiego koncernu, który przejął w ub.r. dział...

12 czerwca 2006

Tequila/Polska przejęła od Rapp Collins obsługę Biesiad Tyskich

Kompania Piwowarska SA przekazała obsługę serii letnich eventów marki piwa Tyskie - Biesiad Tyskich - agencji Tequila/Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

12 czerwca 2006

Katarzyna Bobołowicz w dziale events & field w agencji Polymus

Do działu events & field marketing agencji Polymus dołączyła Katarzyna Bobołowicz, która objęła stanowisko account executive. Swoje doświadczenie zdobywała w...

12 czerwca 2006

Grupa Grass przedstawicielem DeLonghi w Polsce, firma planuje wsparcie dla sprzętu AGD

Polska firma Grupa Grass została dystrybutorem sprzętu AGD włoskiego koncernu DeLonghi. Grupa Grass od 15 lat jest dystrybutorem pieców gazowych...

12 czerwca 2006

Plebiscyt Clear Channel na Pozytywne Miejsca Warszawy rozstrzygnięty

Rozstrzygnięto plebiscyt na Pozytywne Miejsca Warszawy przeprowadzony w ramach programu "Pozytywne miasto Clear Channel". Zwycięzcami tegorocznej edycji plebiscytu zostały: Miejsce...

12 czerwca 2006

P4 wystartuje dzięki umowie z Polkomtelem

P4 jako czwarty operator komórkowy wystartuje dzięki umowie z Polkomtelem (marki Plus i Sami Swoi), który umożliwił mu korzystanie ze...

12 czerwca 2006

TVP Kultura będzie nadawać 7 godzin dłużej, stacja wprowadza letnią ramówkę

TVP Kultura od 24 czerwca br. będzie można oglądać codziennie od godziny 9.00 rano do 4.00 w nocy. To o...

12 czerwca 2006

Avon przenosi z Wielkiej Brytanii do Polski zarządzanie marketingiem dla dwóch kategorii

Firma kosmetyczna Avon przeniesie z Wielkiej Brytanii do Polski management marketingu dwóch kategorii produktów - pielęgnacji skóry oraz zapachów. Nie...

12 czerwca 2006

Agencja Orange Group pracuje dla marki Alertex

Agencja reklamowa Orange Group zajmie się działaniami komunikacyjnymi (reklama i PR) dla marki Alertex. Jest to nowy preparat roztoczobójczy produkowany...

12 czerwca 2006

Mundialowe Westy wprowadza Imperial Tobacco Polska

Korzystając z piłkarskiej gorączki związanej z mundialem, Imperial Tobacco Polska wprowadził do sprzedaży limitowaną serię papierosów West (5,75 za paczkę),...

12 czerwca 2006

Eska i TVP2 organizują kolejną edycję "Hitów na czasie"

Radio Eska i TVP2 kontynuują współpracę przy organizacji koncertów "Hity na czasie". W tym roku zmieniono dotychczasową formułę - imprezy...

12 czerwca 2006

Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, także prezesem spółki giełdowej Arksteel

Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej "Point Group", m.in. wydawcy tytułów "Dlaczego" i "Machina", został powołany na stanowisko prezesa...

12 czerwca 2006

Gigaboard przygotował wielkoformatową kampanię marki Rado dla Swatch Group

Gigaboard odpowiedzialny jest za produkcję i realizację wielkoformatowej kampanii reklamowej ekskluzywnych zegarków marki Rado (Swatch Group). Jest to druga kampania...