M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 czerwca 2006

Kodeks Szkoły bez Przemocy podsumowuje pierwszy etap akcji dzienników Polskapresse i Orkli

19 dzienników regionalnych grup wydawniczych Polskapresse i Orkla Press Polska w miniony piątek opublikowało Kodeks Szkoły bez Przemocy. Jest to...

12 czerwca 2006

Dominik Tzimas wraca do Axel Springer Polska

Dominik Tzimas, dyr. zarządzający spółki TPP wydającej bezpłatny dziennik "Metropol", wróci do Axel Springer Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na pytanie,...

12 czerwca 2006

Magdalena Olszewska dyr. handlowym w Hatorze

Magdalena Olszewska objęła stanowisko dyrektora handlowego w firmie Hator specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej. Przejęła obowiązki Tamary Stańczuk, p.o. dyr....

12 czerwca 2006

AMS i UPG zawarły umowę partnerską

AMS, firma reklamy zewnętrznej, i Universum Promotion Group, firma reklamy wielkoformatowej, będą współpracowały przy sprzedaży kampanii na powierzchniach wielkoformatowych. Od...

12 czerwca 2006

Rozpoczęła się kampania launchowa nowego Peugeota 207

Peugeot Polska rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy model samochodu Peugeot 207, który poszerza portfolio modeli Peugeota w segmencie...

12 czerwca 2006

Rusza siódma edycja konkursu efektywności w reklamie Effie Awards 2006

Agencje reklamowe i domy mediowe od 1 czerwca br. mogą zgłaszać prace do siódmej edycji konkursu efektywności Effie Awards 2006....

12 czerwca 2006

Initiative Warszawa zakłada Szkołę Mediów

Dom mediowy Initiative Warszawa rusza z projektem Szkoła Mediów. Za jego rozwój odpowiada Katarzyna Czuk, account director w agencji. W...

12 czerwca 2006

9,6 mld zł wydano na komunikację marketingową w 2005 r.

W ubiegłym roku na komunikację marketingową w Polsce wydano 9,655 mld zł w wartościach. Na kwotę tę składają się wydatki...

12 czerwca 2006

"Sphinx świetnie podaje" w ramach mundialowej promocji

Sieć restauracji Sphinx prowadzi mundialową promocję pod hasłem "Sphinx świetnie podaje". Lokale zostały wyposażone w telebimy, na których klienci restauracji...

12 czerwca 2006

Sebastian Wojciechowski dementuje pogłoski o sprzedaży sieci Ad.point

Sebastian Wojciechowski, członek zarządu Ad.point SA, w odpowiedzi na pojawiające się w mediach informacje nt. sprzedaży sieci grupie Broker FM...

12 czerwca 2006

"Praca w poniedziałek" dodatkiem "Życia Warszawy" i dzienników regionalnych

Dziennik "Życie Warszawy" zaczął dołączać dodatek "Praca w poniedziałek". Do tej pory dodatek o pracy dołączany był do gazety w...

13 czerwca 2006

Libella odświeża opakowania marki Sansed

Agencja reklamowa Salt & Pepper odświeżyła całą linię opakowań płynów i żeli czyszczących marki Sansed, których producentem jest firma Libella...

13 czerwca 2006

Samsung promuje nowy model telefonu P300 we współpracy z BMW

Samsung Electronics Polska wprowadził na rynek ekskluzywny telefon P300 ze skórzanym etui. Telefon wyróżnia się też designem (9 mm grubości),...

13 czerwca 2006

Commercial Union zachęca do samodzielności

Otwarty Fundusz Emerytalny "Commercial Union" przygotował radiowo-internetowo-outdoorową kampanię reklamową pod hasłem: "Ty wybierasz, my działamy". Wystarczy, że osoba zainteresowana przystąpieniem...

13 czerwca 2006

Miesięcznik "Architektura-Murator" wprowadza dodatek "Euro Architektura"

Miesięcznik "Architektura-Murator" wydawnictwa Murator ukazał się w czerwcu z nowym bezpłatnym dodatkiem "Euro Architektura". Nosi on tytuł "Dania" i zapoczątkowuje...

13 czerwca 2006

PRimoloko wprowadza na rynek nową markę - Boynq

Agencji PRimoloko powierzono kształtowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku - marki Boynq (komputerowe urządzenia peryferyjne, których wyłącznym dystrybutorem w...

13 czerwca 2006

Direct Publishing przygotował kolejny numer "Magazynu RBK" dla firmy Reebok Poland

Ukazał się kolejny magazyn customer publishing dla firmy Reebok Poland przygotowany przez Direct Publishing. Pierwsze wydanie "Magazynu RBK" ukazało się...

13 czerwca 2006

Creative PR pracuje dla producenta kostek do gier RPG firmy Q-Workshop

Creative PR, agencja public relations z Poznania, koordynuje działania PR dla Q-Workshop.com. Jest to poznańska firma zajmująca się produkcją oraz...

13 czerwca 2006

TVP wycofuje się z organizacji festiwalu filmowego w Kazimierzu Dolnym

Telewizja Polska wycofała się z organizacji festiwalu filmowego w Kazimierzu Dolnym. Wcześniej TVP organizowała Lato Filmów. W 2005 r. impreza...

13 czerwca 2006

ARRS Effectica uruchamia nowy serwis internetowy

Rusza nowy serwis internetowy wrocławskiej agencji reklamowej ARRS Effectica, który ma pełnić funkcję platformy informacyjnej służącej porozumiewaniu się z klientami....

13 czerwca 2006

Mecz Polska - Ekwador oglądało 10,7 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research mecz mundialowy Polska - Ekwador (9 czerwca) oglądało 10,7 mln widzów (grupa 4+). Udział stacji...

13 czerwca 2006

Agora wprowadziła zmiany w strukturach działu sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam i ogłoszeń. Oddział warszawski, który dotychczas wchodził w...

13 czerwca 2006

Platforma Mediowa "Point Group" wejdzie na giełdę

Platforma Mediowa "Point Group" stanie się spółką giełdową, po tym jak Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy, objął jednocześnie stanowisko...

13 czerwca 2006

Steve Goldstein nowym prezesem sieci aptek i drogerii Super-Pharm

Steve Goldstein został nowym prezesem sieci aptek i drogerii Super-Pharm Poland. Zastąpił na tym stanowisku Rona Droriego, który był odpowiedzialny...

13 czerwca 2006

CCC wprowadzi nową markę Quazi - wsparcie w planach

Spółka CCC prowadząca największą w kraju sieć sprzedaży obuwia w sierpniu otworzy pierwszy salon pod nową marką Quazi. Będzie tam...

13 czerwca 2006

GIF nakazuje wstrzymanie reklamy telewizyjnej leku Zyrtec UCB

Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklamy telewizyjnej leku dostępnego bez recepty Zyrtec UCB (producent: Vedim Sp. z o.o.)....

13 czerwca 2006

Acxiom Polska wprowadza nową ofertę samplingu

Acxiom Polska wprowadził do swojej oferty nowy produkt umożliwiający prowadzenie akcji samplingowych. Produkt nazywa się Sample Pack i jego idea...

13 czerwca 2006

Osiem polskich projektów PR nominowanych do Golden World Awards 2006

W sumie osiem polskich projektów PR zrealizowanych przez agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations zostało nominowanych do nagrody Golden...

13 czerwca 2006

Paul Masselink pokieruje działem Schwarzkopf Professional w Henkel Polska

Paul Masselink został szefem działu Schwarzkopf Professional w firmie Henkel Polska. Do tej pory działem zarządzał Holger Loof. Paul Masselink...

13 czerwca 2006

Krzysztof Śliwiński nowym szefem marketingu CCC

Krzysztof Śliwiński, były dyrektor marketingu firmy odzieżowej LPP, zostanie nowym dyrektorem marketingu firmy CCC prowadzącej największą w kraju sieć sprzedaży...

13 czerwca 2006

Option One wspiera działania merchandisingowe Tchibo

Firma Tchibo Warszawa powierzyła agencji Option One Sales & Marketing Services akcję wsparcia wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych....

13 czerwca 2006

AGB NMR włączy Polsat Sport Extra do monitoringu

AGB Nielsen Media Research zamierza włączyć kanał satelitarno-kablowy Polsat Sport Extra do swojego monitoringu w tzw. środowisku satelitarnym. Polsat Sport...

13 czerwca 2006

Creative rozważa wejście do telewizji jesienią

Creative Labs Sp. z o.o., polski oddział globalnego potentata w branży cyfrowej muzyki, rozważa przeprowadzenie jesienią kampanii z wykorzystaniem telewizji...

13 czerwca 2006

Łukasz Figielski nowym naczelnym magazynu "Aktivist"

Łukasz Figielski zastąpi Zuzannę Ziomecką na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Ziomecka jako wydawca "Aktivista" oraz "Exklusiva" zajmie...

13 czerwca 2006

RMF FM i Trójka nieznacznie zwiększyły udział w rynku słuchaczy

Radio RMF FM nieznacznie, bo o 0,2 proc., zwiększyło udział w rynku słuchalności w grupie 15 + - wynika z...

13 czerwca 2006

Publicis przygotował kampanię dla produktów Podstawa Pielęgnacji Garniera

Publicis przygotował nową kampanię dla Garnier Warszawa, która wspiera gamę produktów Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i...

13 czerwca 2006

TVN Lingua nowym kanałem tematycznym TVN

Telewizja TVN SA złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie koncesji na nadawanie dla nowego kanału tematycznego...

13 czerwca 2006

Oprawa graficzna TVP1 wyróżniona na EBUconnect 2006

Oprawa graficzna TVP1 "Kwiaty" została nagrodzona podczas seminarium Europejskiej Unii Nadawców (EBU) w Dubrowniku poświęconego promocji antenowej w europejskich mediach...

13 czerwca 2006

63 brandy zdobyły tytuł Marki Wysokiej Reputacji

W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63 z nich przyznało...

13 czerwca 2006

Agencja badawcza Inquiry współpracuje z rosyjską firmą ze swojej branży

Agencja badawcza Inquiry nawiązała współpracę z rosyjską firmą ze swojej branży Workline Research COMCON-SPb, mającą oddziały w Sankt Petersburgu i...

13 czerwca 2006

Maciej Mielnicki kierownikiem ds. akcji specjalnych w PM

Maciej Mielnicki objął stanowisko kierownika ds. akcji specjalnych w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Mielnicki będzie odpowiedzialny...

14 czerwca 2006

CCC reorganizuje i rozbudowuje struktury marketingowe

Krzysztof Śliwiński, nowy dyrektor marketingu firmy obuwniczej CCC, ma zreorganizować i rozbudować ten dział. Marketer wraz z wprowadzeniem nowych produktów...

14 czerwca 2006

Nutricia wspiera Bebiko dla Juniora za pomocą książeczek-poradników

"Junior na wakacjach" - pod takim tytułem Nutricia Polska wydała książeczkę-poradnik dla rodziców, której celem jest wsparcie promocyjne dla marki...

14 czerwca 2006

Odeon przygotował spot reklamowy dla akcji władz Warszawy

Urząd m.st. Warszawy realizuje projekt społeczny pod hasłem "Psie sprawy Warszawy". Kampania reklamowa adresowana jest do wszystkich właścicieli psów i...

14 czerwca 2006

Po Prostu PR realizuje projekt dla grupy Caparol

Firma public relations Po Prostu PR zajmie się obsługą medialną otwarcia pierwszej w Polsce fabryki grupy Caparol - producenta farb,...

14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

14 czerwca 2006

ACR wprowadza na rynek software wspomagający marketing afiliacyjny

ACR SA, dom mediowy wyspecjalizowany w kampaniach internetowych, wprowadza na rynek nowe narzędzia software'owe pomocne w działaniach z zakresu m.in....

14 czerwca 2006

Medagro wprowadza nowy lek; kampania jest skierowana do lekarzy i farmaceutów

Firma farmaceutyczna Medagro International Sp. z o.o. wprowadziła na rynek nowy lek Lipohep, przeznaczony do miejscowego leczenia schorzeń żylnych. Obsługa...

14 czerwca 2006

MasterCard najlepiej widoczny podczas meczu Polska - Ekwador

W meczu Polska - Ekwador najdłużej spośród wszystkich sponsorów widoczne były marki: MasterCard, Adidas, Toshiba i Fuji Film (w tej...

14 czerwca 2006

Fadeout TV Productions przygotowała reklamy szczepień dla Baxter Poland

Agencja filmowa Fadeout TV Productions zajęła się produkcją spotu dla firmy farmaceutycznej Baxter Poland. Spot będzie wykorzystywany w kampanii promującej...