M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 czerwca 2006

Burda promuje jubileusz miesięcznika "Mój Piękny Ogród"

Miesięcznik "Mój Piękny Ogród" (wydawnictwo Burda Polska) obchodzi w lipcu br. jubileusz. Magazyn świętuje 10-lecie obecności na rynku, pierwszy numer...

14 czerwca 2006

Dominet Bank i Wisła Kraków przygotowały konkurs dla kibiców klubu

Dominet Bank i Wisła Kraków przygotowały konkurs "Wisła Kraków 1906". Nagrody to m.in. karnety na mecze Wisły Kraków w sezonie...

14 czerwca 2006

Demo Effective Launching przygotował reklamy marki McArthur

Agencja reklamowa Demo Effective Launching przygotowała kampanię reklamową opartą na konkursie promocyjnym dziecięcych butów McArthur, pod hasłem "Wymyśl imię, a...

14 czerwca 2006

Krzysztof Burmajster i Joanna Winkler naczelnymi w pismach Vogla

Krzysztof Burmajster objął funkcję redaktora naczelnego magazynu "Enter" wydawanego przez Vogel Burda Communications. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Pająka, który...

14 czerwca 2006

Bartłomiej Hański, dyr. działu książek, odszedł z Edipresse; zastąpi go Katarzyna Lechowska

Bartłomiej Hański, dyrektor działu książek wydawnictwa Edipresse Polska, rozstał się z wydawnictwem po ośmiu latach pracy i rozpocznie własną działalność...

14 czerwca 2006

SM Mlekovita kreuje wizerunek marek Polskie i Freskovita

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" rozpoczęła dwie telewizyjne kampanie reklamowe. Obie dotyczą nowych marek produktów mlecznych wprowadzonych na rynek pod koniec ub.r....

14 czerwca 2006

Handelsblatt przejął większościowy pakiet udziałów w Money.pl

Niemiecka grupa wydawnicza Handelsblatt (Verlagsgruppe Handelsblatt GmbH) przejęła wortal finansowy Money.pl, kupując 70 proc. udziałów spółki. Pozostałe 30 proc. pozostaje...

14 czerwca 2006

Grupa ITI uruchomi kanał sportowy jesienią br.

Jesienią br. Grupa ITI, właściciel stacji TVN, uruchomi kanał tematyczny o sporcie. Wcześniej Mariusz Walter, wiceprezes ITI, zapowiadał, że holding...

14 czerwca 2006

Ryszard Braglewicz odchodzi z MediaComu Warszawa

Ryszard Braglewicz, group account manager w domu mediowym MediaCom Warszawa, rozstaje się z firmą po sześciu latach pracy. Ostatnio zajmował...

14 czerwca 2006

"Warto być za!" - ruszy kampania społeczna aktywizująca organizacje pozarządowe

Kompania Piwowarska została organizatorem kampanii społecznej pod hasłem "Warto być za!". Projekt ruszy 22 czerwca br. Jego celem jest aktywizacja...

14 czerwca 2006

Rowland odpowiada za komunikację korporacyjną grupy CEDC

Central European Distribution Corporation rozszerzyła zakres współpracy z Rowland Communications, powierzając jej obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej wszystkich spółek wchodzących...

14 czerwca 2006

Eskadra Tourmarket wspiera inwestycje w Krakowie

Eskadra Tourmarket przygotowała koncepcję kreatywną, folder promocyjny oraz wystawę dotyczącą inwestycji miejskich w zakresie gospodarki komunalnej w Krakowie. Projekt towarzyszy...

14 czerwca 2006

OS3 przygotowała pierwszy polski projekt internetowy dla BenQ-Siemens

Agencja interaktywna OS3 Multimedia przygotowała pierwszą internetową kampanię dla marki BenQ-Siemens w naszym kraju (OS3 współpracowała od kilku lat z...

14 czerwca 2006

Universum Promotion Group dołączyła do IAA

Universum Promotion Group (UPG), firma reklamy wielkoformatowej, została członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych IAA. Organizacja zrzesza twórców reklam, reklamodawców i...

14 czerwca 2006

Sony wprowadza na rynek nową markę aparatów Alfa

Sony wprowadzi w lipcu br. do sprzedaży w Polsce swój piewszy cyfrowy aparat fotograficzny typu lustrzanka. Do tej pory firma...

14 czerwca 2006

Leszek Zaborowski odwołany ze stanowiska zastępcy dyrektora TVP1 ds. marketingu

Bronisław Wildstein, prezes Telewizji Polskiej, wypowiedział kontrakt Leszkowi Zaborowskiemu, zastępcy dyrektora TVP1 ds. marketingu. Kontrakt miał obowiązywać do końca 2007...

14 czerwca 2006

SMB opublikuje informacje o dostępnych w Polsce bazach danych

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) opublikuje informacje o dostępnych w Polsce bazach danych. Będą one prezentowane w postaci tabeli na stronach...

14 czerwca 2006

Franciszkanie odkupili udziały w TV Puls od spółki Ster

Zakon oo. franciszkanów podpisał wczoraj umowę o odkupieniu udziałów w spółce Telewizja Puls, do której należy TV Puls, od firmy...

14 czerwca 2006

Jury konkursu Golden Arrow przyznało 22 statuetki i Grand Prix

Obradujące wczoraj jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało 22 statuetki i Grand Prix. Dodatkowo 17 prac otrzyma wyróżnienia. Do...

14 czerwca 2006

Firma marketing services Prografix zatrudnia nowych menedżerów

Agnieszka Biegaj-Wysocka dołączyła do zespołu firmy marketing services Prografix. Po ośmiu latach pracy w Acxiom Polska jako sales manager obejmie...

14 czerwca 2006

Getin Bank ma przeprowadzić ewaluację działań marketingowych

Jerzy Prokopczak, od niedawna nowy dyrektor marketingu Getin Banku, deklaruje, że jego celem jest wprowadzenie go do czołówki sektora bankowego...

19 czerwca 2006

Hortex Holding podpisała z Mather Communications umowę o współpracy

Agnieszka Barańska, dyr. marketingu firmy Hortex Holding, poinformowala, że zakończone zostały negocjacje dotyczące warunków przedłużenia współpracy z agencją reklamową Mather...

19 czerwca 2006

McDonald's ufundował nagrody laureatom konkursu Super Szkoła

McDonald's ufundował pełne wyposażenie pracowni komputerowych laureatom konkursu Super Szkoła organizowanego przez "Super Express" (Media Expres). McDonald's jest głównym sponsorem...

19 czerwca 2006

Tomasz Fill dyr. departamentu komunikacji i rzecznikiem PGNiG

Tomasz Fill objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i relacji inwestorskich w centrali Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA (PGNiG SA)....

19 czerwca 2006

Penelope Cruz reklamuje produkty marki Elseve

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków do pielęgnacji włosów suchych i łamliwych marki Elseve. W spocie wystąpiła aktorka Penelope...

19 czerwca 2006

Marka Titan rozpoczyna komunikację reklamową w Polsce

Reiter Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor walizek niemieckiej marki Titan, rozpoczął ich pierwszą w historii kampanię reklamową. Obejmuje...

19 czerwca 2006

Mattel promuje w internecie edukacyjną kolekcję Laugh & Learn

Mattel, producent zabawek, promuje w internecie nową kolekcję zabawek edukacyjnych Laugh & Learn (Ucz się i śmiej) z linii Fisher-Price...

19 czerwca 2006

Grupa Casino rozwija sieć Leader Express

Grupa Casino, właściciel sieci Geant Polska i Leader Price, rozwija sieć sklepów Leader Express. Chce rozbudować sieć liczącą obecnie ok....

19 czerwca 2006

Wojciech Pawlak rozstaje się z Polsatem

Wojciech Pawlak, doradca Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego rady nadzorczej Polsatu, zakończy współpracę z Polsatem. Zamierza pełnić tę funkcję tylko do końca...

19 czerwca 2006

Otwarcie nowego salonu Japan Motors wspierane kampanią w radiu

Agencja Demo Effective Launching przygotowała kampanię radiową promującą otwarcie salonu Japan Motors w Chorzowie. W ramach kampanii w lokalnych stacjach...

19 czerwca 2006

Nowy magazyn wydawnictwa Koncept "Rezydencje, Wnętrza, Ogrody"

Wydawnictwo Koncept wprowadzi w najbliższym miesiącu na rynek nowy magazyn "Rezydencje, Wnętrza, Ogrody". Objętość wyniesie około 150 stron, nakład 30...

19 czerwca 2006

Toyota partnerem Fleet Management Institute integrującego branżę flotową

Toyota została kolejnym obok Orlenu partnerem Fleet Management Institute CEE i do końca roku wspierać będzie wszystkie jego działania, jak...

19 czerwca 2006

Sony promuje w prasie nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5

W czerwcu rozpoczęła się kampania prasowa Sony pod nazwą "Dopiero teraz wyraźnie widać" promująca nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5. Reklama...

19 czerwca 2006

Tamara Obłamska-Rozmus szefem marketingu tygodnika "Newsweek"

Tamara Obłamska-Rozmus objęła stanowisko kierownika działu marketingu tygodnika "Newsweek Polska" wydawanego przez Axel Springer Polska. Jest to nowe stanowisko w...

19 czerwca 2006

Cyfra Plus i TP SA wprowadzają usługę Cyfra+DSL

Cyfra Plus przy współpracy TP SA wprowadza nową usługę o nazwie Cyfra+DSL. Nowa usługa dostępna będzie w ramach oferty Videostrada...

19 czerwca 2006

OS3 Multimedia chce zaistnieć na rynku e-reklamy z projektem zasięgowym

Agencja interaktywna OS3 Multimedia chce zaistnieć na rynku e-reklamy z projektem zasięgowym. Agencja wydzieliła osobną spółkę o nazwie Meduza, która...

19 czerwca 2006

Nałęczowianka poszerza portfolio o wody smakowe

Nałęczowianka poszerzyła portfolio produktów, wprowadzając subbrand Nałęczowianka ze Smakiem. W linii tej znajdują wody smakowe w dwóch wariantach - cytrynowo-grejpfrutowym...

19 czerwca 2006

TPP uruchamia lokalne biura sprzedaży reklam "Metropolu"

Spółka TPP, wydająca bezpłatny dziennik "Metropol", otworzyła dwa lokalne biura sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu. Wkrótce zostanie uruchomiony oddział...

19 czerwca 2006

Monika Kołakowska account executive w agencji TBWA/Warszawa

Monika Kołakowska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej TBWA/Warszawa na stanowisku account executive. Wcześniej pracowała w dziale obsługi klienta agencji Fabryka...

19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

19 czerwca 2006

Harper Higienics reklamuje chusteczki Cleanic Intimate

Firma Harper Higienics prowadzi kampanię reklamową nowej linii chusteczek do higieny intymnej Cleanic Intimate. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja...

19 czerwca 2006

Mediatak będzie promować "Tele Magazyn" w radiu

Dom prasy regionalnej Mediatak we współpracy z Jedynką Polskie Radio przygotuje wspólną audycję, której celem jest promowanie magazynu telewizyjngo "Tele...

19 czerwca 2006

Żabka intensyfikuje kampanię w związku z mundialem, wprowadza submarkę Zielone Okienko

Sieć sklepów Żabka rozpoczęła drugą falę rozpoczętej w maju kampanii mediowej, intensyfikując działania w związku z mundialem. - Mistrzostwa świata...

19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

19 czerwca 2006

Mediatak obniża ceny reklam w pakietach o blisko 55 proc.

Dom prasy regionalnej Mediatak obniżył ceny reklam w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities o blisko 55 proc....

19 czerwca 2006

Szefowie Just, DFF i Starlinka złożyli wyjaśnienia w prokuraturze; kampanie PO i PZU na nośnikach innych właścicieli

Jacek Jurek, prezes zarządu agencji reklamowej Just, i Filip Friedmann, prezes zarządu agencji DougFaberFamily, składali wyjaśnienia w sprawie domniemanego finansowania...

19 czerwca 2006

Żywiec Zdrój ponownie kwestionuje badania jakości wody wykonane na zlecenie "Świata Konsumenta"

Żywiec Zdrój ponownie kwestionuje badania jakości wody wykonane na zlecenie "Świata Konsumenta" (wydawnictwo Floyd Press). Chodzi o wyniki testu wód...

19 czerwca 2006

Mecz Polska - Niemcy oglądało 12,4 mln widzów

Mecz Niemcy - Polska pobił rekordy oglądalności tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej, wynika z danych AGB Nielsen Media Research....

19 czerwca 2006

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

20 czerwca 2006

Od lipca nowy prezes i przesunięcia personalne w Renault Polska

Olivier Murguet, prezes i dyrektor generalny Renault Polska, przechodzi od początku lipca do Renault w Hiszpanii (Renault Espana Comercial), gdzie...