M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 czerwca 2006

Acxiom i Radio PiN rozpoczynają współpracę - na antenie pojawią się raporty konsumenckie Acxiomu

Acxiom Polska i Radio PiN rozpoczynają współpracę promocyjno-redakcyjną. Na antenie Radia PiN będą regularnie pojawiać się raporty na temat zachowań...

20 czerwca 2006

Webtel przygotował narzędzie komunikacji SMS-owej dla Provident Polska

Agencja Webtel - Interactive Solutions przygotowała dla Provident Polska narzędzie do komunikacji SMS-owej między firmą a jej klientami. W materiałach...

20 czerwca 2006

Austrian Airlines promuje przeloty przez Wiedeń

Linie lotnicze Austrian Airlines zrzeszone w Star Alliance ruszyły z kampanią reklamową promującą przeloty przez Wiedeń. Hasłem akcji reklamowej jest...

20 czerwca 2006

Janmedia Interactive przygotowała serwis korporacyjny dla koncernu Energa

Agencja Janmedia Interactive przygotowała serwis korporacyjny dla koncernu energetycznego Energa. Ma on typowe elementy korporacyjne, czyli mnóstwo informacji dla klientów...

20 czerwca 2006

"Dom jak nowy" - bezpłatne wydanie specjalne miesięcznika "Murator"

Wydawnictwo Murator wprowadza na rynek już drugi numer bezpłatnego poradnika "Dom jak nowy". Dystrybucja rozpocznie się 19 czerwca i obejmie...

20 czerwca 2006

Alexander Sasyniuk nowym marketing managerem w Henkel Polska

Alexander Sasyniuk objął stanowisko marketing managera w dziale kosmetyków spółki Henkel Polska. Będzie odpowiedzialny za produkty pielęgnacyjne i zapachowe. Na...

20 czerwca 2006

Anna Dzierzędzka pokieruje zespołem P&G w MediaComie Warszawa

Anna Dzierzędzka, dotychczas communications planner w domu mediowym MediaCom Warszawa, pracująca w zespole obsługującym koncern Procter & Gamble, awansowała na...

20 czerwca 2006

Magazyn "Windsurfing" wydał film instruktażowy

Magazyn "Windsurfing" (wydawnictwo Atol) wydał film szkoleniowy DVD dla pływających w ślizgu pt."Wietrzna przyjemność". Film stworzyli Mariusz Goliński (dziennikarz windsurfingowy,...

20 czerwca 2006

Katarzyna Topol dołączyła do Magic Moments w MediaComie Warszawa

Katarzyna Topol objęła stanowisko plannera komunikacji niestandardowej w Magic Moments, nowej strukturze domu mediowego MediaCom Warszawa, zajmującej się niestandardowymi formami...

20 czerwca 2006

Getin rozpoczyna wakacyjną akcję wspierającą kredyty konsumpcyjne

Getin Bank rozpoczyna wakacyjną akcję promującą kredyty gotówkowe. Akcja "Plaża" obejmie 107 placówek Getin Banku. Wszyscy klienci, którzy w czasie...

20 czerwca 2006

Wydawnictwo Elamed przeprowadza zmiany w magazynie "Lekarz"

Od następnego numeru (7-8/2006) wydawnictwo Elamed przeprowadzi zmiany w magazynie "Lekarz". Po upływie dwóch lat przeprowadzone zostaną zmiany layoutu. Modyfikacje...

20 czerwca 2006

K2 Internet przygotowało flashowy serwis na potrzeby projektu Volvo Design

K2 Internet przygotowało projekt internetowy dla wizerunkowego programu Volvo Design (www.volvodesign.pl). Program ten ma charakter designerski i został zorganizowany wokół...

20 czerwca 2006

Polbank poszerza ofertę o kredyty hipoteczne, na razie wspiera w mediach dwa inne produkty

Polbank, bank funkcjonujący od lutego, który od kwietnia prowadzi w mediach kampanię launchową, poszerza swoją ofertę o kredyty hipoteczne. Wyróżnikiem...

20 czerwca 2006

L'Oreal reklamuje markę Maybelline New York

Agencja McCann Erickson przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Maybelline New York (L'Oreal Polska). Emisja 25-sekundowego spotu rozpoczęła się wczoraj...

20 czerwca 2006

MTV Polska uruchamia interaktywną stronę programu "N-Style"

MTV Polska uruchomiło nową stronę internetową programu "N-Style" - magazynu dla fanów sportów ekstremalnych i muzyki. Największą atrakcją serwisu ma...

20 czerwca 2006

Rowland pracuje dla operatora logistycznego, spółki Fiege

Agencja PR Rowland Communications podpisała bezterminowy kontrakt na kompleksową obsługę public relations spółki Fiege - operatora logistycznego. W ramach umowy...

20 czerwca 2006

Agencja BDB Media obsługuje pierwszy cykl imprez w klubie Palladium

BDB Media, agencja wydawniczo-reklamowa, zajmuje się obsługą projektu promującego warszawski klub Palladium powstały na bazie kina o tej nazwie. W...

20 czerwca 2006

Andrzej Jeziorek zwolniony ze stanowiska dyrektora TVP3, Samoobrona forsuje swoich kandydatów

Andrzej Jeziorek nie jest już dyrektorem TVP3. Jak podaje PAP, w uzasadnieniu zwolnienia go z obowiązku świadczenia pracy napisano, że...

20 czerwca 2006

Wirtualna Polska uruchomiła serwis na potrzeby polsatowskiego festiwalu TOPtrendy

Wirtualna Polska uruchomiła serwis dla festiwalu TOPtrendy organizowanego przez Polsat. Pod adresem www.toptrendy.wp.pl inernauci mogą znaleźć informacje o tegorocznej edycji...

20 czerwca 2006

"WiK Wprost i Kultura" w nietypowym, wakacyjnym, ogólnopolskim wydaniu

"WiK Wprost i Kultura" (AWR "Wprost") ukazał się w wersji ogólnopolskiej jako specjalny wakacyjny numer. Jest w dystrybucji z bieżącym...

20 czerwca 2006

Mareco przebadało efektywność kampanii indoorowych na zlecenie PIA

Blisko 40 proc. respondentów zauważa reklamy zamieszczone w lokalach gastronomicznych, kinach i centrach sportowych - wynika z badania, jakie na...

20 czerwca 2006

Rafał Kowalczyk zajmie się projektami graficznymi w Cumulusie

Rafał Kowalczyk dołączył do lubelskiej agencji Cumulus. Zajmie się projektowaniem graficznym dla klientów agencji, głównie z branży spożywczej. Będzie też...

20 czerwca 2006

Magazyn "Rodzice" i Fundacja Komunikacji Społecznej w akcji promującej więź ojca z dzieckiem

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) oraz Fundacja Komunikacji Społecznej prowadzą kilkumiesięczną akcję "Bycie tatą to działanie. Każdego dnia". Jej celem jest...

20 czerwca 2006

Agnieszka Królik account supervisorem w Star Advertising

Agnieszka Królik objęła stanowisko account supervisora w agencji reklamowej Star Advertising. Będzie odpowiadała za bieżącą obsługę klientów i działania nowobiznesowe...

20 czerwca 2006

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie doniesień Kurskiego

Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła formalne śledztwo w sprawie domniemanego finansowania kampanii prezydenckiej Donalda Tuska przez PZU. Jak powiedział Maciej...

20 czerwca 2006

Pepsi realizuje cykl piłkarskich eventów Pepsi Football Fest

W związku z trwającymi mistrzostwami świata w piłce nożnej marka Pepsi prowadzi cykl eventów Pepsi Football Fest. W największych galeriach...

20 czerwca 2006

PKP Intercity wprowadza specjalne promocje wakacyjne i pociągi tematyczne - literackie i muzyczne

PKP Intercity wprowadza specjalną ofertę promocyjną letnich biletów. "Wakacje 1 klasa" to dwa bilety w cenie 100 zł na przejazd...

20 czerwca 2006

Bankier zadebiutował na GPW kilka procent powyżej ceny emisyjnej

Na warszawskiej giełdzie zadebiutował wczoraj wortal finansowy Bankier.pl. Głównymi udziałowcami Bankiera są fundusze inwestycyjne: bmp AG i MCI Management, również...

20 czerwca 2006

Awanse w Axel Studio - Izabela Grunwald sales directorem, Adam Sydor art directorem

Izabela Grunwald objęła stanowisko sales directora agencji Axel Studio. Ukończyła handel i marketing na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Jest związana z...

20 czerwca 2006

Zone Vision i jego kanały zmienią nazwę

Firma Zone Vision Networks zmienia nazwę na Zonemedia. Nowa nazwa zostanie wprowadzona także w Polsce. Nastąpi to w przyszłym tygodniu....

20 czerwca 2006

Ewa Wieczorkiewicz sponsoring managerem miesięcznika "Forbes"

Ewa Wieczorkiewicz została sponsoring managerem miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska) i odpowiada przede wszystkim za organizację konferencji tego magazynu. Ostatnio...

21 czerwca 2006

Linie lotnicze Centralwings planują uruchomienie własnego magazynu pokładowego

Centralwings, tanie linie lotnicze należące do Polskich Linii Lotniczych LOT SA, planują uruchomienie magazynu pokładowego. Informację potwierdził Piotr Jakubowski, specjalista...

21 czerwca 2006

Iwona Lachowiecka PR managerem FunHouse i Good Summer

Iwona Lachowiecka objęła stanowisko PR managera we wspólnym dziale PR firmy FunHouse Sp. z o.o. - Impresariat Sobowtórów oraz agencji...

21 czerwca 2006

Tomasz Łucek dyrektorem marketingu w Krośnie SA

Tomasz Łucek objął stanowisko dyrektora marketingu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" SA. Został zastępcą Mirosława Panacka, który od sześciu miesięcy...

21 czerwca 2006

Dzisiaj powinna ruszyć druga edycja kampanii "Stop! Wariatom drogowym" PZU

PZU SA przygotowało drugą edycję ogólnopolskiej, multimedialnej, prewencyjnej kampanii reklamowej "Stop! Wariatom drogowym". Jak wynika z nieoficjalnych informacji, powinna ona...

21 czerwca 2006

Ata-Int. Ltd. działająca na rynku automatyki biurowej współpracuje z 4D Media Relations

Ata-Int. Ltd. Sp. z o.o., firma doradczo-wdrożeniowa, działająca na rynku automatyki biurowej, rozpoczęła współpracę z krakowską agencją PR 4D Media...

21 czerwca 2006

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

21 czerwca 2006

Wydawnictwo CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o. wyda katalog "Eksperci 2006"

Wydawnictwo CityBusinessNetworkPoland Sp. z o.o przygotowuje katalog "Eksperci 2006". Będzie on rozsyłany bezpłatnie każdego miesiąca do około 1000 nowo powstałych...

21 czerwca 2006

Dwa wydawnicze projekty "Polityki" na wakacje

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wprowadzi 28 czerwca dwa projekty wydawnicze związane z sezonem letnim. Pierwszy - cykl powieściowy "Lato...

21 czerwca 2006

Wiceprezes TVP Piotr Farfał oddał się do dyspozycji rady nadzorczej TVP

Wiceprezes Telewizji Polskiej Piotr Farfał oddał się do dyspozycji rady nadzorczej TVP. Jego decyzja ma związek z opublikowanym przez "Gazetę...

21 czerwca 2006

SMB bliskie ustalenia standardów jakości baz danych

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) jest bliskie ustalenia standardów jakości baz danych. Na spotkaniu grupy roboczej przedstawicieli firm zaangażowanych w ten...

21 czerwca 2006

P&G Prestige Products reklamuje męskie perfumy Boss Selection

Firma P&G Prestige Products prowadzi telewizyjną kampanię kosmetyków zapachowych dla mężczyzn Boss Selection. Adaptację spotu przygotowała agencja Grey Worldwide. Planowaniem...

21 czerwca 2006

Grzegorz Kowalski dyrektorem zarządzającym instytutu Obsidian w MB SMG/KRC

Grzegorz Kowalski, dotychczas dyrektor zespołu badawczego w Millward Brown SMG/KRC, objął stanowisko dyrektora zarządzającego instytutu Obsidian działającego w ramach MB...

21 czerwca 2006

Pozycja handlu tradycyjnego w Polsce jest wciąż silna - wynika z badań ACNielsen

Pozycja handlu tradycyjnego w Polsce jest wciąż silna - wynika z badania Shopper Trends przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich ACNielsen....

21 czerwca 2006

Hochland rozbudowuje linię serów topionych w plastrach

Hochland Polska wprowadza na rynek nowy wariant serów topionych w plastrach Maasdamer. Obecnie w ofercie firmy jest dziewięć wariantów smakowych....

21 czerwca 2006

TVP uruchomiło projekt TV Białoruś

Wczoraj zarząd TVP SA powołał komisję ds. przygotowania projektu kanału TV Białoruś. Kanał ma odgrywać głównie rolę kulturotwórczą dla Białorusinów...

21 czerwca 2006

Scholz & Friends pracuje dla marek Leżajsk i Brackie, kampania startuje 1 lipca

Scholz & Friends rozpoczęła współpracę z Grupą Żywiec. Agencja wygrała przetargi na kreatywną obsługę marek Leżajsk i Brackie. Były to...

21 czerwca 2006

RCI Bank Polska SA uruchamia nową ofertę

RCI Bank Polska SA rozszerza swoją ofertę o produkty finansowe na zakup samochodów marki Renault oraz Dacia dla klientów indywidualnych...

21 czerwca 2006

Lenovo zamknie dział marketingu w Polsce

Lenovo Technology Sp. z o.o., która jesienią ub.r. powstała z przekształcenia IBM Polska, po przejęciu przez chiński koncern Lenovo biznesu...

21 czerwca 2006

Pfizer będzie reklamował Accupro do końca roku

Agencja GTO przygotowała nowy visual dla Accupro firmy Pfizer - leku na nadciśnienie tętnicze. Kampania wystartuje w lipcu, zaplanowana jest...