M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 czerwca 2006

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes

Zespół z TBWA/Warszawa otrzymał złoto w konkursie Young Creatives w Cannes w kat. print (brief Czerwonego Krzyża). Nagrodę jury przyznało...

21 czerwca 2006

eBay.pl promuje swoje aukcje w programie wnętrzarskim "Dekoratornia" w TV4

eBay.pl nawiązał współpracę z "Dekoratornią" - programem wnętrzarskim emitowanym w TV4, w którym stylistki zajmują się dekoracją i metamorfozą wnętrz....

22 czerwca 2006

Brązowy Lew dla Saatchi & Saatchi w Cannes

Brązowego Lwa w kategorii media otrzymała polska agencja Saatchi & Saatchi za kampanię zrealizowaną dla Amnesty International pt. "Wolność słowa...

22 czerwca 2006

Rusza nowy konkurs zorganizowany przez markę Żywiec

W ramach drugiej części projektu Żywe Idee marka Żywiec zorganizowała konkurs pod nazwą "Statki". Gra toczy się na stronach serwisu...

22 czerwca 2006

Genesis PR współpracuje z TFI Banku Handlowego

Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z TFI Banku Handlowego. Obsługa obejmuje działania korporacyjne oraz budowanie wizerunku marki. Umowę zawarto na...

22 czerwca 2006

Niższa oglądalność meczu Kostaryka - Polska

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research (grupa docelowa: wszyscy powyżej 4. roku życia), ostatni mundialowy mecz, w którym...

22 czerwca 2006

Inquiry będzie badać rynek kosmetyków pielęgnacyjnych

Agencja badawcza Inquiry uruchomi nowy projekt badawczy "Nasza łazienka", w ramach którego zostanie przebadany segment kosmetyków pielęgnacyjnych. Analizie zostaną poddane...

22 czerwca 2006

Lidia Zalewska odpowiada za PR marek Krakus, Yano, Morliny i Tygryski

Lidia Zalewska do tej pory odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i PR produktowy w firmie Animex będzie pracować w dziale marketingu...

22 czerwca 2006

Cyfra Plus sponsorem "Lata z radiem"

Cyfra Plus sponsoruje tegoroczną akcję "Lato z radiem". Wydarzenie obejmie cykl 18 weekendowych imprez plenerowych między 24 czerwca a 20...

22 czerwca 2006

Simplus partnerem nowej edycji cyklu imprez miesięcznika "Boutique"

Miesięcznik "Boutique" (wydawnictwo ViMedia) inauguruje nową edycję cyklu swych imprez muzycznych "Boutique Night". Imprezy odbywają się w głównych klubach w...

22 czerwca 2006

Motor-Presse jesienią zmieni layout "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska zmieni layout magazynu "Men's Health". W nowym wyglądzie pismo ukaże się prawdopodobnie we wrześniu lub październiku. Lekkiej...

22 czerwca 2006

Sieć salonów Zibi prowadzi promocję letnią

Sieć salonów Zibi prowadzi do 16 lipca promocję letnią pod hasłem "Ciesz się latem". Jej celem jest wsparcie sprzedaży wybranych...

22 czerwca 2006

Bartłomiej Kamiński, media manager, odchodzi z Initiative Warszawa

Bartłomiej Kamiński rozstaje się z domem mediowym Initiative Warszawa. Pracował tam przez ostatnie dwa lata, ostatnio jako media manager w...

22 czerwca 2006

Polityka i biznes mają wpływ na media - wynika z badania MB SMG/KRC

Są wyniki drugiej edycji badania na temat problemu korupcji w mediach i public relations. Badanie zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC...

22 czerwca 2006

Sport Management przygotował minimundial na potrzeby łódzkiej Manufaktury

Sport Management, agencja marketingu sportowego (zajmująca się m.in. sprzedażą praw sponsorskich np. do polskiej reprezentacji pływackiej), przygotowała duży event promocyjny...

22 czerwca 2006

"Głos Wielkopolski" z dodatkami z okazji 50. rocznicy Czerwca 56

Z okazji 50. rocznicy Czerwca 56 "Głos Wielkopolski" przygotował dodatki redakcyjne, książkowe i multimedialne. Dzisiaj do całego nakładu "Głosu Wielkopolskiego"...

22 czerwca 2006

Druga edycja "Stop! Wariatom drogowym" ruszyła zgodnie z planem

Firma PZU, jak informowaliśmy we wczorajszym DS "MMP", przygotowała drugą edycję prewencyjnej kampanii reklamowej "Stop! Wariatom drogowym". Kampania wystartowała zgodnie...

22 czerwca 2006

Radio Wawa ruszyło z kampanią "Wszyscy kochamy polską muzykę"

Ruszyła kampania Radia Wawa pod hasłem "Wszyscy kochamy polską muzykę". Kampania realizowana jest na billboardach firmy Stroer w 6 dużych...

22 czerwca 2006

Tesco wyda ponad 5 mln zł na kampanię "Tesco dla szkół"

W połowie lipca ruszy duża kampania sieci handlowej Tesco pod hasłem "Tesco dla szkół". Kampania będzie promowała piątą edycję akcji,...

22 czerwca 2006

SAR broni agencji wymienionych przez Kurskiego

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wydało oświadczenie w związku z wypowiedziami Jacka Kurskiego, posła Prawa i Sprawiedliwości, zarzucającymi agencji...

22 czerwca 2006

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House za projekt "Farmaceuta XXI wieku" dla Polfy Kutno Ivax

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt....

22 czerwca 2006

Golińska zastąpiła Tzimasa na stanowisku dyrektora zarządzającego TPP

Małgorzata Golińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego dziennika "Metropol". Golińska od ponad trzech lat pracuje w wydawnictwie jako dyrektor...

22 czerwca 2006

ZenithOptimedia przygotował kampanię BtoB związaną z mundialem

ZenithOptimedia Group Poland przygotował wspólnie z firmą Puma, klientem domu mediowego Zenithmedia, kampanię BtoB powiązaną tematycznie z mistrzostwami świata w...

22 czerwca 2006

Intersport próbuje wejść na GPW, jesienią kampania wizerunkowa, możliwy przetarg kreatywny

Intersport Polska chce wejść w lipcu na warszawską GPW. Wczoraj spółka rozpoczęła proces book-buildingu (inwestorzy instytucjonalni przez kilka dni deklarują,...

22 czerwca 2006

Roszady w dziale marketingu Kompanii Piwowarskiej

W dziale marketingu Kompanii Piwowarskiej SA doszło do zmian na stanowiskach senior brand managerów marek Tyskie i Żubr. Andrzej Białasiewicz,...

22 czerwca 2006

Mietkowski kierownikiem "Wiadomości" i TAI

Andrzej Mietkowski został powołany przez prezesa zarządu TVP Bronisława Wildsteina na podwójne stanowisko kierownika redakcji "Wiadomości" i dyrektora Telewizyjnej Agencji...

22 czerwca 2006

Prawie 8 mln osób obejrzało spot promujący Warszawę w stacji BBC World

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez stację BBC World, 7,9 miliona Europejczyków obejrzało spot reklamowy Warszawy emitowany w stacji BBC...

23 czerwca 2006

JWT nagrodzona brązem w kat. prasy za reklamę dla Sunsilka

Agencja JWT Warszawa odebrała wczoraj Brązowego Lwa w Cannes za reklamę prasową dla szamponu Sunsilk (Unilever Polska). Złoty Lew w...

23 czerwca 2006

Universum Promotion Group powiększa zespół obsługi klienta

Do Universum Promotion Group, firmy specjalizującej się w reklamie wielkoformatowej, dołączył Maciej Staciwa, który objął stanowisko junior accounta. Przez ostatnie...

23 czerwca 2006

Polska Organizacja Turystyczna rezygnuje z realizacji kampanii w Niemczech i Wielkiej Brytanii

Polska Organizacja Turystyczna, która w lutym br. unieważniła procedury przetargowe (ich celem był wybór agencji reklamowej do realizacji kampanii promującej...

23 czerwca 2006

"Naj" i RMF FM, przy współpracy Polsatu, organizują Koncertowe Lato

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) i RMF FM przy współpracy z telewizją Polsat organizują drugą edycję cyklu imprez letnich Koncertowe Lato....

23 czerwca 2006

WSiP wspierają Akademię Pstryk, inicjatywę społeczną wśród dzieci

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) zaangażowały się w serię działań edukacyjnych Akademii Pstryk, inicjatywy aktywizującej dzieci ze środowisk, gdzie są...

23 czerwca 2006

Antalis promuje różne formy wykorzystania papieru

Antalis Poland, dystrybutor artykułów do komunikacji wizualnej (papier, tworzywa sztuczne), promuje różnorodne wykorzystanie papieru. W Papetee, sklepie i salonie wystawienniczym...

23 czerwca 2006

Dorota Mierzejewska i Katarzyna Dragović odchodzą z V&P, będą z nią współpracować projektowo

Dorota Mierzejewska, unit director Warsaw office agencji V&P (V&P ma również oddział poznański, którym zarządza Katarzyna Łakińska, prezes zarządu obu...

23 czerwca 2006

Anna Czarnecka kierownikiem kreatywnym w Trollu

Anna Czarnecka objęła stanowisko kierownika kreatywnego w dziale marketingu Trolla, marki odzieżowej należącej do Redan SA. Odpowiada za wszystkie kreacje...

23 czerwca 2006

Promocja w McDonald's Polska wsparta materiałami POS

W McDonald's Polska trwa promocja zestawów dla dzieci Happy Meal związana z mistrzostwami świata w piłce nożnej. Do każdego zestawu...

23 czerwca 2006

Trzy programy TVP w ofercie "triple-play" w ramach "polskiego pakietu" w Irlandii

Telewizja Polska SA podpisała umowę z irlandzkim dostawcą DSL TV firmą Magnet Networks Ltd. na dystrybucję swoich programów w Irlandii....

23 czerwca 2006

Rimmel reklamuje się w klubach na nośnikach PIA

Coty Polska promuje nową pomadkę Rimmel Reach Moisture Cream na nośnikach indoorowych w klubach. Reklamy produktu pojawiły się przy lustrach...

23 czerwca 2006

Bonnier wycofuje się z "Super Expressu"

Grupa Bonnier wycofała się z inwestycji w "Super Express", tytuł wydawany przez spółkę Media Express. Połowę udziałów należących dotąd do...

23 czerwca 2006

"Metro" organizuje loterię "MetroAukcja"

Dziennik "Metro" zorganizował loterię promocyjną pod nazwą "MetroAukcja", opartą na interaktywnym mechanizmie SMS-owym. Zasady loterii są proste. Zwycięzcami zostaną osoby,...

23 czerwca 2006

Salomon sponsorem Polskich Dni organizowanych przez Testa Communications

Salomon, producent sprzętu sportowego, będzie sponsorem kolejnej edycji Polskich Dni. W tym roku odbędą się w Zell am See -...

23 czerwca 2006

Polpharma wprowadziła Pluspirynę, szykuje relaunch Febrofenu

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadziła na rynek Pluspirynę, nową markę leku przeciwbólowego. Będzie to produkt z najniższej półki cenowej, tzw. price-fighter....

23 czerwca 2006

Interia przygotowała nowy serwis Fakty, z layoutem wzorowanym na prasie

Interia.pl przygotowała nową wersję swojego serwisu informacyjnego Fakty. Portal oddał na razie do dyspozycji internautów tzw. wersję beta, czyli przeznaczoną...

23 czerwca 2006

Commercial Union realizuje ogólnopolską kampanię indoorową w pociągach podmiejskich

Agencja Begimo prowadzi na zlecenie funduszu emerytalnego CU akcję ekspozycji plakatów reklamowych w pociągach. Przekaz reklamowy skierowany jest do osób...

23 czerwca 2006

Agora wprowadziła do sprzedaży numer specjalny "Ładnego Domu"

Agora SA wprowadziła do sprzedaży pierwszy w tym roku numer specjalny miesięcznika "Ładny Dom" - "Nowy dach: remont i modernizacja"....

23 czerwca 2006

"Świat Konsumenta" odpowiada na zarzuty Koalicji na rzecz Jakości

Magazyn "Świat Konsumenta" (wydawnictwo Floyd Press) odpowiada na zarzuty Koalicji na rzecz Jakości. Reprezentująca m.in. producentów Koalicja przesłała kilka tygodni...

23 czerwca 2006

Volvo planuje rewolucyjne poszerzenie grupy docelowej wraz z wprowadzeniem małego C30

Volvo Auto Polska przygotowuje się do rewolucyjnej zmiany w swoim portfolio i strategii marketingowej. Na przełomie września i października będzie...

23 czerwca 2006

Cannes - bez polskich finalistów w kategorii film

Polacy nie mają co liczyć na nagrody w najbardziej prestiżowej kategorii tegorocznego festiwalu reklamowego w Cannes - w kategorii film....

26 czerwca 2006

Dominik Krajewski art directorem w Banah Group

Do działu kreacji agencji Banah Group dołączył Dominik Krajewski na stanowisku art directora. Wcześniej był redaktorem graficznym w Wydawnictwach Szkolnych...

26 czerwca 2006

Agencja GoodFellows realizuje akcję Akademia Bezpiecznego Samochodu

Agencja GoodFellows realizuje akcję Akademia Bezpiecznego Samochodu. Zainicjowały ją główne firmy motoryzacyjne. GoodFellows wygrała przetarg na organizację akcji. Jej celem...