M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 czerwca 2006

Katarzyna Kochaniak specjalistą ds. PR Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Katarzyna Kochaniak została specjalistą ds. public relations Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS). Wcześniej, od 2003 r., pełniła taką funkcję w...

26 czerwca 2006

Marquard Media Polska odwoła się od decyzji UOKiK

Marquard Media Polska, wydawca "Przeglądu Sportowego", planuje złożenie wniosku do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w którym zamierza odwołać się...

26 czerwca 2006

Akcje kulturalne wydawcy "Notesu.na.6.tygodni" oraz Czułego Barbarzyńcy i Itaki

Fundacja Bęc Zmiana, wydawca magazynu kulturalnego "Notes.na.6.tygodni", przygotowuje wydarzenia w ramach akcji "Wrocław non stop". Fundacja zaprezentuje we Wrocławiu numery...

26 czerwca 2006

Zmiany w dziale produkcji Young & Rubicam

Z agencją reklamową Young & Rubicam rozstała się Natalia Strzałkowska, art buyer, zajmująca również stanowisko broadcast production managera. Jej miejsce...

26 czerwca 2006

MTV uruchomiło nową, bardziej interaktywną stronę internetową

Stacja MTV uruchomiła nową stronę internetową. Powstały w niej sekcje Blog, Chat i Forum, dzięki którym strona ma być bardziej...

26 czerwca 2006

Michał Czarniecki odchodzi z Demo, PR-em agencji zajmie się Iwona Kacperska

W związku z planami rozpoczęcia samodzielnej działalności gospodarczej Michał Czarniecki, specjalista ds. PR Demo Effective Launching, rozstał się z agencją....

26 czerwca 2006

Rapaczyńska: - Informacje o moim ewentualnym odejściu to fakt prasowy

Wanda Rapaczyńska, prezes zarządu Agory SA, zaprzeczyła, jakoby były wytyczne dotyczące jej rezygnacji z funkcji. Odnosząc się do pytania "MMP"...

26 czerwca 2006

Agencje należące do GroupM wprowadziły projekt badawczy Connections

Agencje mediowe należące do GroupM: MediaCom, Mediaedge:cia, MindShare i Maxus, we współpracy z firmą Millward Brown (WPP), wprowadziły na rynek...

26 czerwca 2006

Volkswagen wspiera kampanią specjalną ofertę promocyjną bogato wyposażonych aut

Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię promocyjną samochodów marki Volkswagen pod hasłem: "Korzyści wielkiego formatu". Jej celem jest zachęcenie klientów do kupna...

26 czerwca 2006

Jarosław Sosiński dyr. generalnym ZED, nowej komórki interaktywnej ZOG-u

Jarosław Sosiński będzie dyrektorem generalnym ZED, powstającej właśnie interaktywnej dywizji ZenithOptimedia Group. Nowa struktura ma projektować komunikację interaktywną dla klientów...

26 czerwca 2006

Dorothea Bogucki zaczyna pracę w agencji Fresh

Dorothea Bogucki dołączyła do działu kreacji agencji reklamowej Fresh na stanowisko junior graphic designera. Bogucki ukończyła Hochschule fuer Kuenste Bremen...

26 czerwca 2006

K2 Internet będzie pracować dla operatora komórkowego P4

Agencja interaktywna K2 Internet obsłuży w zakresie działań e-marketingowych spółkę P4, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. P4, spółka związana kapitałowo z Netią...

26 czerwca 2006

Dzienniki regionalne zakończyły kolekcję złożoną z 40 książek

Jedenaście dzienników regionalnych Orkli Press Polska i sześć Polskapresse zakończyło 20 czerwca pierwszą swoją wspólną akcję wydawniczą - kolekcję książkową...

26 czerwca 2006

Intersport Polska wprowadza marki własne, docelowo mają one stanowić ok. 15 proc. sprzedaży

Intersport Polska wprowadza do polskiej sieci sklepów Intersport marki własne oferowane przez tę grupę na innych rynkach. Jak mówi Agnieszka...

26 czerwca 2006

Sprostowanie: Stiefel Polska zaprzecza informacji o przetargu

W nawiązaniu do informacji, jaka ukazała się w DS "MMP" z dn. 20.06 nt. przetargu reklamowego Stiefel Polska, firma nadesłała...

26 czerwca 2006

PTC głównym sponsorem i reklamodawcą przy meczach Polaków

ZenithOptimedia na podstawie danych AGB Nielsen Media Research wstępnie podsumował obecność reklamodawców i sponsorów przy meczach polskiej reprezentacji na mistrzostwach...

26 czerwca 2006

Grupa Wydawnicza "Infor" zmieni layout tygodników "Gazety Prawnej"

Grupa Wydawnicza "Infor", wydawca "Gazety Prawnej", rozpoczyna prace nad nowym wyglądem tygodników merytorycznych dołączanych do dziennika. Są to: "Księgowość i...

26 czerwca 2006

Badanie SAR dotyczące zarobków w agencjach i domach mediowych zostanie upublicznione

W tym tygodniu zostaną opublikowane wyniki badań dotyczących zarobków w agencjach reklamowych i domach mediowych, jakie na zlecenie Stowarzyszenia Agencji...

26 czerwca 2006

Lody Zapp reklamowane na koszulkach pracowników Empiku

W kampanii lodów Zapp (marka Algida należąca do Unilevera) jako nośniki wykorzystano koszulki pracowników sieci Empik. Kampania potrwa do końca...

26 czerwca 2006

Cyfryzacja głównym czynnikiem wzrostu rynku mediów i rozrywki wg PricewaterhouseCoopers

Cyfryzacja będzie głównym czynnikiem wzrostu rynku mediów i rozrywki - wynika z prognoz PricewaterhouseCoopers (PWC). W raporcie Global Entertainment and...

26 czerwca 2006

Agencja Red 8 przygotowała kampanię promującą Biesiady Kasztelańskie

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group przygotowała strategię i kreację kampanii promującej imprezę Biesiady Kasztelańskie. Event organizuje Browar Kasztelan, należący...

26 czerwca 2006

Krzysztof Moruń prezesem zarządu Werso

Krzysztof Moruń objął nowo utworzone stanowisko prezesa zarządu firmy Werso Media specjalizującej się w reklamie wewnętrznej i ambient mediach. Moruń...

26 czerwca 2006

Polska pierwszym krajem relaunchu napoju Burn

Polska będzie pierwszym krajem relaunchu napoju energetycznego Burn z portfolio Coca-Coli. Marketer nie ujawnia na razie bliższych szczegółów projektu, wiadomo,...

26 czerwca 2006

TVN zawarł długoterminową umowę z Vectrą

Grupa TVN podpisała umowę o długoterminowej współpracy z operatorem telewizji kablowej Vectra SA. Na mocy umowy kanał TVN Gra będzie...

26 czerwca 2006

Jacek Mrozik, dyrektor marketingu Netii, odchodzi do TP SA

Jacek Mrozik, dyrektor marketingu firmy Netia, rozstaje się z firmą. Na początku lipca br. rozpocznie pracę w Telekomunikacji Polskiej na...

26 czerwca 2006

Trzy nowe osoby w Universal McCann

Zespół domu mediowego Universal McCann zasiliło trzech pracowników. Anna Kupczyk dołączyła do działu zakupu prasy jako press buyer, wcześniej pracowała...

26 czerwca 2006

Kompania Piwowarska wypowiedziała umowę Macroscope OMD

Kompania Piwowarska SA, właściciel takich marek piwnych jak m.in.: Tyskie, Lech i Żubr, wypowiedziała umowę o współpracy domowi mediowemu Macroscope...

26 czerwca 2006

TBWA Paris Agencją Roku festiwalu reklamowego w Cannes

Kategoria film, w której przyznawana jest najbardziej prestiżowa nagroda festiwalu reklamowego w Cannes, okazała się dla Polaków niedostępna. Z 25...

27 czerwca 2006

Prima SA reklamuje kawę Prima Guaranesa w prasie codziennej

Prima SA prowadzi kampanię Prima Guaranesa, kawy z dodatkiem guarany. Layouty pojawiają się w "Gazecie Wyborczej" (dodatek "Co jest grane")...

27 czerwca 2006

Brand manager marki Tyskie Monika Klama odchodzi

Brand manager marki Tyskie Monika Klama odchodzi z Kompanii Piwowarskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Była związana z firmą od ponad...

27 czerwca 2006

Jowita Dżus-Korocińska w jury M&M Awards 2006

Jowita Dżus-Korocińska, dyrektor departamentu zarządzania mediami w pionie komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej, będzie członkiem jury międzynarodowego konkursu reklamowego M&M Awards...

27 czerwca 2006

L'Oreal po raz pierwszy kieruje reklamę do kobiet po 55. roku życia

Firma L'Oreal Polska wprowadziła na rynek nowy krem do pielęgnacji skóry twarzy Age Re-Perfect Pro-Calcium marki L'Oreal Paris Dermo Expertise....

27 czerwca 2006

Dwie nowe osoby w zarządzie Interii po walnym zgromadzeniu akcjonariuszy

Walne zgromadzenie akcjonariuszy Interii.pl SA dokonało zmian w zarządzie spółki. WZA przyjęło rezygnację Grzegorza Wójcika z funkcji wiceprezesa zarządu, jednocześnie...

27 czerwca 2006

Tegoroczna kampania Baxter Poland będzie kontynuowana w przyszłym roku

Firma farmaceutyczna Baxter Poland, która ma w portfolio m.in. FSME - Immun Inject, szczepionkę na kleszczowe zapalenie mózgu, zapowiada, że...

27 czerwca 2006

"Twist" wyprzedził "Dziewczynę" w rankingu sprzedaży za I kwartał

"Twist" Wydawnictwa Bauer był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla dziewcząt w I kwartale br. - jak wynika z danych ZKDP,...

27 czerwca 2006

Sagem wprowadza 3 nowe telefony, kampanie na razie z operatorami, własne jesienią

Sagem Communication Poland wprowadza na polski rynek 3 nowe modele telefonów. Na drugie półrocze firma zapowiada kolejne 6-8 nowości. -...

27 czerwca 2006

Nowa strona internetowa Dax Cosmetics autorstwa Byss.pl

Agencja interaktywna Byss przygotowała nowy serwis korporacyjny firmy Dax Cosmetics. Na stronie www.daxcosmetics.pl znalazły się m.in.: katalog produktów, lista punktów...

27 czerwca 2006

Motorola kończy współpracę z Gruppą 66 Ogilvy, od 1 lipca zaczyna z BBDO Warszawa

Motorola Polska kończy współpracę z Gruppą 66 Ogilvy, od 1 lipca zaczyna współpracę z BBDO Warszawa. Przesunięcie budżetu jest wynikiem...

27 czerwca 2006

ZKDP uruchomiło nowy serwis internetowy

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) ma nowy serwis internetowy. Stał się bogatszy i wygodniejszy w nawigacji. Zasoby informacyjne zostały podzielone...

27 czerwca 2006

Michał Serzycki nowym generalnym inspektorem ochrony danych osobowych

Michał Serzycki jest nowym generalnym inspektorem ochrony danych osobowych (GIODO). W sejmowym głosowaniu poparło go 207 posłów. Druga kandydatura -...

27 czerwca 2006

Serwis e-kobiety.pl współpracuje z portalem Nowoczesna Firma

Serwis e-kobiety.pl rozpoczął współpracę z portalem Nowoczesna Firma. Jej celem jest wzbogacenie e-kobiety.pl o materiały na tematy biznesowe. - Dzięki...

27 czerwca 2006

Agencja Wizard zajmie się komunikacją reklamową Salonu Urody & SPA "Royal Vital"

Agencja Wizard zajmie się komunikacją reklamową warszawskiego Salonu Urody & SPA Royal Vital. Wyboru agencji nie poprzedził przetarg ani przegląd...

27 czerwca 2006

Orange wprowadza Zetafony, telefony pre-paid po 1 zł, w lipcu kampania

Orange (PTK Centertel) wprowadza ofertę Zetafonów, czyli telefonów na karty pre-paid do kupienia za złotówkę. Użytkownicy kupujący taki telefon muszą...

27 czerwca 2006

Dariusz Nowakowski nowym prezesem grupy Animex

Dariusz Nowakowski objął stanowisko prezesa w firmie Animex. Zastąpił na tym stanowisku Mortena Jensena, który został prezesem nowo powstałego oddziału...

27 czerwca 2006

Valkea Media kupiło prawa do trzech tytułów od duńskiego House of Publishing

Wydawnictwo Valkea Media pozyskało prawa do trzech bezpłatnych tytułów wnętrzarskich: "Prestige House", "Prestige Office" oraz "House", od duńskiego wydawcy House...

27 czerwca 2006

Agencja Partner ASM realizuje program merchandisingowy dla Kimberly-Clark

Agencja Partner ASM rozpoczęła ogólnopolskie działania merchandisingowe dla firmy Kimberly-Clark. Akcja obejmuje m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast. Projekt...

27 czerwca 2006

Paweł Romanowicz odszedł z CB4 Media

Paweł Romanowicz rozstał się z CB4 Media, agencją oferującą m.in. reklamę na nośnikach w taksówkach i w pociągach Intercity. Romanowicz...

27 czerwca 2006

Zarząd TVP nie chce Marka Kassy w kierownictwie TVP3 i rozmawia z kandydatami na szefa anteny

Zarząd TVP przyjął wniosek o rozwiązanie stosunku pracy z Markiem Kassą, zastępcą dyrektora TVP3 Warszawa. Kierownictwo warszawskiego oddziału sprawuje jednocześnie...

27 czerwca 2006

Soul and Mind Opakowania zrealizuje projekty opakowań słodyczy Baron

Agencja Soul and Mind Opakowania wygrała przetarg na opracowanie opakowań czekolady Baron i batoników Baron z portfolio firmy Millano. Produkty...

27 czerwca 2006

Olga Bieńkowska-Gaweł business & marketing directorem i wiceprezesem agencji Jet

Olga Bieńkowska-Gaweł została business & marketing directorem oraz wiceprezesem agencji promocji Jet. Jej zadaniem będzie wdrażanie projektów strategicznych, nadzór nad...