M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 czerwca 2006

Wizard przygotowała kampanię internetową Radia Zet

Agencja Wizard przygotowała kampanię internetową Radia Zet. Kreacje przedstawiają poszczególne programy Radia Zet: "Dzwonię do Pani/Pana w nietypowej sprawie", "Gość...

27 czerwca 2006

"Encyklopedia Dziennika Leki" będzie dołączana do gazety Axel Springer Polska

Do "Dziennika Polska Europa Świat" (Axel Springer Polska) dołączana będzie seria zeszytów pod wspólnym tytułem "Encyklopedia Dziennika Leki". Na serię...

27 czerwca 2006

MTV Polska startuje z letnią promocją i ramówką

Kanał MTV Polska przygotował wakacyjne działania promocyjne. Promocja potrwa do 13 sierpnia i prowadzona będzie pod hasłem "100 proc. zabawy...

27 czerwca 2006

Getin Bank wspiera w internecie kredyt samochodowy

Getin Bank wystartował z internetową kampanią reklamową promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje...

28 czerwca 2006

Google i Home.pl przedłużają współpracę co-promocyjną, zamierzają poszerzyć jej zakres

Google i Home.pl przedłużą o rok współpracę co-promocyjną rozpoczętą w grudniu ub.r. (patrz DS "MMP" z 20 grudnia) i planowaną...

28 czerwca 2006

Goodyear uruchomił nowy serwis korporacyjny

Goodyear Dunlop Tires Polska uruchomił nową wersję swojego serwisu korporacyjnego www.goodyear.pl. Kontent serwisu to m.in. historia marki Goodyear, opisy produktów,...

28 czerwca 2006

W agencji Scholz & Friends powstanie dział do obsługi klientów farmaceutycznych

W agencji Scholz & Friends planowane jest powołanie do życia nowego działu, który zajmowałby się obsługą klientów farmaceutycznych. Będzie to...

28 czerwca 2006

Wspólny kolportaż Hachette i Burdy obejmuje też dystrybucję Vogel Burda Communications

Połączyły się działy kolportażu wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burdy Polska, co jest kolejną konsekwencją powstania spółki joint venture Hachette...

28 czerwca 2006

Wydawnictwo Kwieciński przeniesie redakcję "Domów Jednorodzinnych" do Gliwic

Redakcja "Domów Jednorodzinnych" zostanie przeniesiona przez Wydawnictwo Kwieciński z Warszawy do Gliwic. Prezes wydawnictwa mówi, że zmiana nastąpi z powodów...

28 czerwca 2006

Delecta sponsoruje regaty żeglarskie

Delecta należąca do norweskiego koncernu Rieber Foods Polska SA objęła patronatem i pomocą finansową bieżący sezon żeglarski międzynarodowej klasy Europa...

28 czerwca 2006

Lighthouse Consultants współpracuje z EL2

Agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła obsługę public relations agencji marketingu mobilnego EL2. Zakres współpracy obejmuje opracowanie oraz realizację strategii zmiany identyfikacji...

28 czerwca 2006

Fundusz BPH FIZ Dochodowych Surowców w kampanii zachęca do inwestycji

Agencja reklamowa Paralotna zrealizowała kampanię reklamową dla funduszu BPH FIZ Dochodowych Surowców. Przesłanie kampanii odnosi się do tego, iż zwiększa...

28 czerwca 2006

Dragon Rouge opracował nowy design farb Magnat

Agencja brandingowa Dragon Rouge jest autorem nowego konceptu pozycjonowania i stworzonej w oparciu o niego identyfikacji marki oraz grafiki linii...

28 czerwca 2006

Powstał portal Podaj.net umożliwiający wymienianie się książkami za darmo

Podaj.net - pod taką nazwą powstał pierwszy polski portal internetowy, który umożliwia wymienianie się książkami za darmo. Wymieniane są książki...

28 czerwca 2006

Robert Korzeniowski pełnomocnikiem zarządu ds. utworzenia TVP Sport

Zarząd TVP powołał Roberta Korzeniowskiego, przewodniczącego kolegium sportowego TVP, na pełnomocnika ds. utworzenia kanału tematycznego TVP Sport. Teraz Korzeniowski będzie...

28 czerwca 2006

Mlekovita reklamuje jogurty w stylu reklam kosmetyków

Agencja reklamowa Schulz w ramach stałej współpracy z firmą Mlekovita przygotowała spot telewizyjny pt. "Jogurty polskie" prezentujący trzy właściwości jogurtów...

28 czerwca 2006

Whirlpool szuka związków z modą, tworzy nową kategorię produktową

Whirlpool Polska wprowadza na rynek urządzenie o nazwie Pret-a-porter służące do automatycznego prasowania i odświeżania odzieży. - Jest to zupełnie...

28 czerwca 2006

Radosław Dobrzyński media managerem w US Pharmacii

Radosław Dobrzyński objął funkcję media managera w firmie farmaceutycznej US Pharmacia. Dotychczas obowiązki te pełnił Paweł Tomczak, od lutego br....

28 czerwca 2006

Santander Consumer Bank kontynuuje wizerunkową kampanię reklamową

Santander Consumer Bank (były PTF Bank) realizuje intensywną telewizyjną kampanię reklamową, która jest kontynuacją i rozwinięciem działań rebrandingowych rozpoczętych w...

28 czerwca 2006

PMT Marketing System wdrożyła nowe oprogramowanie do nadzoru akcji merchandisingowych

Firma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Nowy software pozwala...

28 czerwca 2006

Dom Finansowy QS wprowadza na rynek markę pośrednictwa kredytowego Multika

Firma Dom Finansowy QS rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową nowej marki pośrednictwa kredytowego Market Kredytowy Multika. Kampanię od strony kreacji przygotowała...

28 czerwca 2006

Marek Kosakowski business development managerem w Data Solutions

Marek Kosakowski awansował w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko business development directora. Wcześniej pracował na stanowisku head of client...

28 czerwca 2006

Tomasz Józefacki nowym dyrektorem pionu internet w Agorze

Tomasz Józefacki został dyrektorem pionu internet w Agorze SA. Zastąpił Jana Jaworowskiego, który zajmuje się w Agorze nowym objętym tajemnicą...

28 czerwca 2006

Euro Fragrance wprowadza nowy zapach Prada Tendre

Firma Euro Fragrance wprowadziła do sprzedaży nowy zapach Prada Tendre. Jest to drugi wariant zapachowy marki Prada. Euro Fragrance będzie...

28 czerwca 2006

Citybaord Media z nową stroną internetową

Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, odświeżyła stronę internetową. Z okazji 10-lecia wzbogaciła witrynę o nowe sekcje i odświeżyła jej wizerunek....

28 czerwca 2006

Legend Group tworzy kampanię dla nowych sosów majonezowych Winiary

Marka Winiary wprowadza do sprzedaży nowe smaki sosów majonezowych przygotowane specjalnie dla konsumentów, którzy preferują produkty o ostrzejszym smaku. Są...

28 czerwca 2006

"Truck & Business Polska" - trzeci tytuł wydawnictwa Eurologistics

Z końcem września br. na rynku ukaże się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika wydawnictwa Eurologistics - "Truck & Business Polska". Czasopismo...

28 czerwca 2006

PGNiG wyda kilka milionów na sponsoring do końca 2006, Agnieszka Chojecka specjalistą ds. sponsoringu

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo do końca 2006 roku przeznaczy kilka milionów złotych na działania sponsoringowe. W departamencie marketingu rozpoczyna...

28 czerwca 2006

TVN Style wprowadza dwa nowe formaty reklamowe

Zespół sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych Biura Reklamy TVN rozszerzył ofertę reklamową TVN Style o dwie nowe propozycje. "Poznaj z...

28 czerwca 2006

Kolekcja "Przewodników po Polsce" w dziennikach Polskapresse

Od wczoraj do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska") i jednego powiązanego...

28 czerwca 2006

Wideo na żądanie, PVR i telewizję wysokiej rozdzielczości zaoferuje platforma ITI

Holding ITI chce udostępnić w ramach swojej platformy cyfrowej nowe usługi telewizyjne. - Projekt w całości, również od strony technologicznej,...

29 czerwca 2006

Koncern News Corp. Inc. został inwestorem branżowym Telewizji Puls

Prowincja zakonu braci mniejszych konwentualnych (oo. franciszkanie), właściciel koncesji Telewizji Puls, odsprzedała 48,98 proc. udziałów w spółce TV Investycje, do...

29 czerwca 2006

"Poradnik Domowy" zmienia makietę od wydania sierpniowego

"Poradnik Domowy" (Agora SA) od najbliższego, sierpniowego wydania (na rynku od 13 lipca) zmienia makietę. Jak przekazała Ilona Szajkowska, wydawca...

29 czerwca 2006

Cyfrowy Polsat jako partner Polskiej Telefonii Cyfrowej chce rozwijać usługi mobilne związane z telewizją

Cyfrowy Polsat jako wirtualny operator komórkowy (tzw. MVNO) Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci Era i Heyah, chce rozwijać usługi...

29 czerwca 2006

Marta Karpińska odchodzi z Greya, zajmie się designem

Z końcem lipca z Grey Worldwide Warszawa odchodzi Marta Karpińska, art director. Z Greyem związana była 3 lata, ale zdecydowała...

29 czerwca 2006

Wydawnictwo IPM i korporacja IBS zwiększają dostępność "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego"

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz korporacja International Business Systems (IBS) przygotowały nową edycję "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego", która obejmie drugi...

29 czerwca 2006

Paweł Romanowicz new product sales managerem w Stroerze

Paweł Romanowicz objął stanowisko new product sales managera w firmie outdoorowej Stroer. Będzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż kampanii na...

29 czerwca 2006

Nutricia wprowadza nowe hasło dla mlek Bebiko i Bebilon

Na lekko zmienionych opakowaniach mlek modyfikowanych firmy Nutricia Polska pod markami Bebiko i Bebilon wprowadzono nowy znaczek z nowym hasłem...

29 czerwca 2006

Złote Tarasy jesienią ruszą z kampanią, trwa przetarg na obsługę reklamową

Spółka Złote Tarasy jesienią tego roku ruszy z kampanią reklamową nowego centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Dokładny termin rozpoczęcia...

29 czerwca 2006

"Home & Market" będzie kontynuował na jesieni nowe dodatki

"Home & Market" (wydawnictwo NuMedia) będzie kontynuował na jesieni wydania specjalne, które wprowadził przed wakacjami. Są to "Business Young" oraz...

29 czerwca 2006

Weber Shandwick rozpoczęła działania związane z "Raportem Feminatalu N" firmy Merck

Agencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap działań związanych z "Raportem Feminatalu N" firmy farmaceutycznej Merck. Raport zawiera wyniki badania stylów...

29 czerwca 2006

Nowe osoby w PRO Media House

Dom mediowy PRO Media House ma dwóch pracowników: Kinga Ligęza objęła stanowisko new business representative, a Carolina Pietyra media plannera/buyera....

29 czerwca 2006

Kamis wprowadza submarkę Fit up!, w lipcu rusza kilkumiesięczna kampania

Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek submarkę Kamis Fit up!, którą określana będzie nowa linia przypraw wpisująca się w modę na...

29 czerwca 2006

Agnieszka Zawistowska przestała kierować marketingiem Ruch SA

Agnieszka Zawistowska, dyr. marketingu Ruchu SA, przestała pełnić swoje obowiązki. W firmie pozostanie do końca czerwca br. Jej obowiązki przejął...

29 czerwca 2006

Wkrótce premiera "Selectora" w BiS Polskim Radiu

Audycja muzyczna "Selector" zadebiutuje 1 lipca na antenie BiS Polskiego Radia. Będzie emitowana w soboty od godziny 20.00. "Selector" poświęcony...

29 czerwca 2006

"National Geographic" otworzył kolejną, ale pierwszą plenerową wystawę fotografii

Miesięcznik "National Geographic" edycja polska (G+J RBA) otworzył kolejną wystawę fotografii, ale pierwszą plenerową. Pierwszym miastem, gdzie pokazywanych jest 90...

29 czerwca 2006

Aleksander Banach dyrektorem ds. klientów kluczowych w Wydawnictwie Jezierski

Aleksander Banach objął stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych w Wydawnictwie Jezierski. Odpowiada za budowę działu agencyjnego w ramach powstającego właśnie...

29 czerwca 2006

W październiku kolejny etap kampanii "Kupując polskie produkty - dajesz pracę"

Kolejny etap kampanii społecznej "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" prowadzonej od dwóch lat przez Fundację Dajesz Pracę PL zaplanowany...

29 czerwca 2006

Świeża Bazylia odpowiada za eventy dla spółki Interhandler

Agencja Świeża Bazylia PR & event agency pozyskała nowego klienta firmę Interhandler Sp. z o.o., wyłącznego przedstawiciela w Polsce J.C....

29 czerwca 2006

Go Sport odświeża markę, uruchamia pierwszy sklep zgodny z nową koncepcją

Go Sport Polska rozpoczyna proces odświeżenia marki. Jest to implementacja strategii przygotowanej dla tej międzynarodowej sieci na poziomie centralnym przez...