M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 czerwca 2006

Dominik Tzimas dyrektorem zarządzającym "Dziennika"

Dominik Tzimas obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Nowe...

29 czerwca 2006

Zdjęcia Angeliny Jolie i Brada Pitta z córką na wyłączność w "Vivie!"

Dwutygodnik "Viva!", wydawany przez Edipresse Polska, zakupił od agencji Getty Images na wyłączność zdjęcia Angeliny Jolie, Brada Pitta i ich...

29 czerwca 2006

Sklepy Piotr i Paweł realizują swoją pierwszą akcję opartą na SMS-ach

Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała dla sieci sklepów Piotr i Paweł akcję "7 dni z nagrodami" - pierwszy projekt detalisty...

29 czerwca 2006

Izabela Cieślikowska art directorem w agencji Polymus Integrated Communication

Izabela Cieślikowska jest nowym art directorem w agencji Polymus Integrated Communication. Ostatnio pracowała jako designer w Testardo Red Cell. Tam...

29 czerwca 2006

Orange Ekstraklasa w Testardo Red Cell

PTK Centertel, właściciel marki Orange, prawdopodobnie przekazał agencji Testardo Red Cell projekty związane z Orange Ekstraklasa. Jacek Kalinowski, kierownik działu...

30 czerwca 2006

Zwycięskie zdjęcia Konkursu Fotografii Prasowej 2006 na nośnikach Cityboard Media

Cityboard Media udostępnia w lipcu warszawskie billboardy na prezentację zwycięskich prac w pierwszej edycji Konkursu Fotografii Prasowej. Zorganizowały go Fundacja...

30 czerwca 2006

Lady Speed Stick sponsorem letniej edycji "MTV Bazar"

Marka dezodorantów Lady Speed Stick (Colgate-Palmolive Poland) została sponsorem letniej edycji programu "MTV Bazar". Marka będzie towarzyszyła prowadzącej program Katarzynie...

30 czerwca 2006

Holicon sprawdza jakość niemieckich call centers

Na zlecenie firmy CCNS GmbH poznańska firma Holicon Contact Center weryfikuje poziom usług dostarczanych przez kilka niemieckich call centers. CCNS...

30 czerwca 2006

Artur Maćkowiak marketing managerem w P4

Artur Maćkowiak, zarządzający dotychczas programem lojalnościowym Club Nokia w firmie Nokia Poland, objął stanowisko marketing managera w P4, czwartym operatorze...

30 czerwca 2006

Grupa Fresh rozpoczyna współpracę z siecią supermarketów Marcpol

Agencja reklamowa Fresh przygotowuje materiały promocyjne dla sieci supermarketów Marcpol. Projekt obejmuje między innymi kreację graficzną plakatów wizerunkowych sieci oraz...

30 czerwca 2006

Lifetech poszerza współpracę z On Board PR w związku z wprowadzaniem nowych produktów

Firma farmaceutyczna Lifetech rozszerza współpracę z agencją On Board PR. Wiąże się to z planami dotyczącymi wprowadzania w najbliższym czasie...

30 czerwca 2006

Monolith zorganizuje dużą akcję crosspromocyjną wokół filmu "Artur i Minimki"

Monolith Films przygotowuje się do swoich największych jak dotychczas działań crosspromocyjnych związanych z premierą nowego filmu. Chodzi o film "Artur...

30 czerwca 2006

Zbigniew Grabowski dyrektorem ds. marketingu korporacyjnego i public affairs w 3M Poland

Zbigniew Grabowski objął stanowisko dyrektora ds. marketingu korporacyjnego i public affairs. Funkcje te połączy z obowiązkami dyrektora ds. programu zarządzania...

30 czerwca 2006

Strong odchodzi od podkreślania mocy piwa w najnowszej kampanii reklamowej

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...

30 czerwca 2006

Anna Szymczak client managerem w Peppermint Medical

Anna Szymczak awansowała w dziale obsługi klienta agencji Peppermint Medical na stanowisko client managera. Od ponad roku pracowała na stanowisku...

30 czerwca 2006

TVN spodziewa się wyższej oglądalności Sopot Festivalu niż przed rokiem

Tegoroczny Sopot Festival, organizowany przez telewizję TVN, zaplanowany został na 1-3 września. Sponsorem edycji 2006 będą trzy firmy: Sokołów, Zbyszko...

30 czerwca 2006

Ruch SA wdraża nową strategię działania, debiut giełdowy w IV kwartale br.

Nowy zarząd Ruchu SA podtrzymuje chęć wprowadzenia spółki na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w czwartym kwartale br. Spółka zdaniem Adama...

30 czerwca 2006

Małgorzata Polańczyk i Joanna Sobierajska dołączyły do marketingu "Ozonu"

Do działu marketingu tygodnika "Ozon" (Ozon Media) dołączyły Małgorzata Polańczyk i Joanna Sobierajska. Polańczyk jest odpowiedzialna za koordynację działań BTL,...

30 czerwca 2006

Johnson & Johnson wypracował kilkunastoprocentowy wzrost przychodów

Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu...

30 czerwca 2006

Maciej Karolak pełnomocnikiem zarządu ds. strategii marketingowej Ruchu SA

Maciej Karolak został pełnomocnikiem zarządu ds. strategii marketingowej spółki Ruch SA. Przejął m.in. obowiązki ustępującej ze stanowiska dyr. marketingu Agnieszki...

30 czerwca 2006

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...

30 czerwca 2006

"Audio Video" i "Video Mix" poprawiają jakość strony internetowej

"Audio Video" i "Video Mix" - dwa miesięczniki wydawnictwa Migut Media SA - poszerzyły zawartość i odnowiły szatę grafczną swojej...

30 czerwca 2006

Dragon Rouge opracował nowe opakowania toniku Kinley

Dragon Rouge odświeżył opakowania toniku Kinley z portfolio Coca-Coli. Opakowania unowocześniono i odmłodzono. Potrzeba zmiany podyktowana była chęcią dotarcia do...

30 czerwca 2006

"Rzeczpospolita" w jesiennej kampanii pokaże, czym różni się od konkurencji

Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety,...

30 czerwca 2006

Jaguar Land Rover Polska rozpoczyna współpracę z EqiunoxMedia, podnosi wydatki na media

Jaguar Land Rover Polska (JLR Polska) rozpoczyna współpracę z EquinoxMedia, domem mediowym z grupy ZenithOptimedia Group. Equinox ma zaplanować media...

30 czerwca 2006

Campina odświeża produkty z serii Biała Linia

Jogurty i kefir z serii Biała Linia marki Campina zmieniają opakowania. Nowością jest zakrętka, która ułatwia otwieranie i nalewanie produktów....

30 czerwca 2006

Korporacyjny magazyn "Think:act" wyróżniony nagrodą Best of Corporate Publishing Awards

"Think:act", korporacyjny magazyn, otrzymał nagrodę Best of Corporate Publishing Awards 2006 przyznawaną przez Forum Corporate Publishing i jego partnerów medialnych....

30 czerwca 2006

"Gazeta Wyborcza" przygotowuje letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) w sezonie letnim, 30 czerwca - 31 sierpnia, wprowadza specjalne letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa"....

30 czerwca 2006

"Avanti" latem także w wersji kompaktowej

Wydania lipcowe i sierpniowe "Avanti" (Agora SA) oprócz standardowego formatu ukażą się w wersji małej, tzw. kompaktowej. Wydanie lipcowe w...

30 czerwca 2006

Lowe Activation i MediaCom przygotowały kampanię dla Menu Smakosza, nowej linii Alimy-Gerber

Alima-Gerber w związku z wprowadzeniem nowej linii produktów pod nazwą Menu Smakosza przeprowadza kampanię reklamową. Przygotowały ją agencja reklamowa Lowe...

30 czerwca 2006

One-2-One bliższe akwizycji firmy mobilemarketingowej z Czech lub Słowacji

Przygotowujący się do debiutu na GPW One-2-One - dostawca rozwiązań mobilemarketingowych - jest coraz bliższy akwizycji firmy z Czech lub...

3 lipca 2006

Gadu-Gadu wprowadza nową wersję komunikatora z wbudowanym Gadu Radiem

Spółka Gadu-Gadu wprowadza na rynek nową wersję tego komunikatora, na razie w tzw. wersji beta, czyli testowej, ale dostępnej dla...

3 lipca 2006

Zmiany personalne w dziale marketingu magazynu "Gentleman"

W redakcji magazynu "Gentleman" pojawiła się nowa osoba. Dorota Więch zajmuje się działem marketingu, reklamy, jak równiez produkcją sesji zdjęciowych....

3 lipca 2006

Migut Media SA wykonawcą projektu dla branży turystycznej

Konsorcjum z udziałem Migut Media SA wygrało przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację projektu szkoleniowego o wartości...

3 lipca 2006

Euro RSCG wygrała globalny budżet Reckitt Benckisera, JWT traci wszystkie marki tego klienta

Sieć Euro RSCG zwyciężyła w przetargu, w którym stawką był globalny budżet Reckitt Benckisera szacowany na 1,6 mld dol. Do...

3 lipca 2006

Sławomir Szych nowym prezesem Telefonii Dialog SA; ma doświadczenia marketingowe

Zarząd KGHM Polska Miedź SA powołał na stanowisko prezesa zarządu Telefonii Dialog SA Sławomira Szycha. KGHM jest właścicielem 100 procent...

3 lipca 2006

Wydział Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Krakowa promuje miasto w mundialowych Niemczech

Od 30 czerwca w niemieckich miastach, w których odbywają się rozgrywki mundialowe, startuje outdoorowa kampania promująca miasto Kraków. Reklamodawcą jest...

3 lipca 2006

Tesco wprowadzi markę własną premium

Tesco, sieć handlowa, jeszcze w tym roku ma rozbudować portfel marek własnych o markę premium. Jeśli wyniki sprzedaży produktów z...

3 lipca 2006

Barbara Krug będzie quantitative research directorem w Ipsosie

Barbara Krug ma objąć we wrześniu stanowisko quantitative research directora w firmie badawczej Ipsos. Po ośmiu latach Krug rozstaje się...

3 lipca 2006

Katarzyna Józefiak media communications managerem, Joanna Waligóra marketing managerem w ACNielsen

Od lipca w ACNielsen Katarzyna Józefiak obejmie stanowisko media communications managera, a stanowisko marketing managera przejmie Joanna Waligóra. Katarzyna Józefiak...

3 lipca 2006

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek brand managerami w "Echu Miasta"

Joanna Świderska i Wojciech Wasiek dołączyli do działu marketingu wydawnictwa Media4mat, wydawcy bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Oboje objęli funkcje brand...

3 lipca 2006

Orange zachęca do testowania kontentu multimedialnego, pakiety usług za złotówkę

Orange (PTK Centertel) wprowadza innowacyjną ofertę dotyczącą usług multimedialnych. Od początku lipca klienci tej marki za 1 zł miesięcznie mogą...

3 lipca 2006

Awans Małgorzaty Jarosz w G+J Polska na stanowisko dyr. wydawniczego

Małgorzata Jarosz została dyrektorem wydawniczym tytułów "Moje Gotowanie", "Moje Mieszkanie", "Rodzice" w wydawnictwie G+J Polska. Przez dłuższy czas stanowisko to...

3 lipca 2006

Grupa Katalogi i Firmy Wysyłkowe SMB chce poprawić wizerunek branży

Grupa Katalogi i Firmy Wysyłkowe działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośrednego (SMB) chce poprawić wizerunek branży. Grupa spotakała się po...

3 lipca 2006

AGB NMR i Telekomunikacja Polska pracują nad panelem badającym widownię telewizji dostępnej przez linię telefoniczną

Firma badawcza AGB Nielsen Media Research i Telekomunikacja Polska SA (TP SA) pracują nad panelem badającym widownię telewizji dostępnej przez...

3 lipca 2006

Media Broker zajmie się obsługą reklamową tygodnika "Przegląd"

Firma Media Broker będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową tygodnika "Przegląd" wydawanego przez Towarzystwo Wydawnicze i Literackie. Umowa między firmami została...

3 lipca 2006

Magazyn "CSO" promuje się poprzez wysyłkę kamizelek odblaskowych

Magazyn "CSO Magazyn Zarządzających Bezpieczeństwem" wydawnictwa IDG Poland prowadzi akcję promocyjną, w ramach której wysyła do agencji reklamowych i do...

3 lipca 2006

"Polityka" uruchomiła blog kryminalny Bloody Blog

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) uruchomił pierwszy kryminalny blog w polskim internecie pod nazwą Bloody Blog. W blogu czytelnicy wraz...

3 lipca 2006

PTBRiO pracuje nad katalogiem dotyczącym rynku badawczego

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęło prace nad tegorocznym wydaniem "Katalogu PTBRiO". W tym roku w katalogu znajdzie się...

3 lipca 2006

Coty Polska reklamuje tusz do rzęs Astor Air Max

Coty Polska prowadzi kampanię reklamową tuszu do rzęs Air Max marki Astor. W spocie reklamowym oprócz regularnego wariantu produktu pokazane...