M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 lipca 2006

"Wysokie Obcasy" adresują reklamy do kobiet niebanalnych

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) promuje sobotni dodatek "Wysokie Obcasy". Hasłem kampanii jest: "Kobiety myślą o niejednym". Na billboardach pokazywane są...

5 lipca 2006

Andrzej Tuzinowski dyrektorem ds. badań i rozwoju w Time

Andrzej Tuzinowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju w Grupie Radiowej "Time". Będzie odpowiedzialny za badania marketingowe,...

5 lipca 2006

Globol Polska wybrał Star Media do obsługi budżetów reklamowych

Dom mediowy Star Media podpisał umowę o stałej współpracy z Globol Polska. Globol Polska jest importerem i dystrybutorem insektycydów, detergentów...

5 lipca 2006

Zielona Budka reklamuje lody za pomocą przepisów zamieszczonych w prasie

Zielona Budka prowadzi kampanię reklamową w prasie konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na desery lodowe. Można je znaleźć,...

5 lipca 2006

Finał promocji Bakomy Twist na antenie 4fun.tv

Agencja Arteria we współpracy ze stacją telewizyjną 4fun.tv przygotowała promocję sprzedażową dla jogurtów Bakoma Twist. Mechanizm opiera się na loterii...

5 lipca 2006

Partner ASM obsługuje Polifarb Cieszyn-Wrocław w zakresie merchandisingu

Agencja Partner ASM rozpoczęła obsługę firmy Polifarb Cieszyn-Wrocław w zakresie merchandisingu. Akcja ma na celu kontrolę ekspozycji produktów u detalistów...

5 lipca 2006

Communication Unlimited powiększa zespół agencyjny

W agencji reklamowej Communication Unlimited rozpoczęła pracę Katarzyna Gospodarek na stanowisku senior PR managera (wcześniej w agencji Pegasus PR). Aleksandra...

6 lipca 2006

Agencja Infinity Interactive autorem nowego serwisu Cadbury Wedel

Producent czekolady Cadbury Wedel uruchomił nowy serwis internetowy. Pod adresem www.wedel.pl znaleźć można informacje na temat historii firmy i oferowanych...

6 lipca 2006

TVN SA połączy się z TVN24 Sp. z o.o.

Należące do Grupy ITI spółki TVN SA i TVN24 Sp. z o.o. mają zamiar połączyć się. W komunikacie napisano, że...

6 lipca 2006

Carlsberg zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki, Anna Rogalska szefuje zespołowi Harnasia

Carlsberg Polska zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki. Modyfikacje struktur marketingowych dotyczą przede wszystkim marek Carlsberg i Harnaś. Prowadzona od...

6 lipca 2006

Opel rozpoczął kampanię modeli Meriva i Zafira w telewizji i kinach

General Motors Poland rozpoczął kampanię telewizyjno-kinową wspierającą modele Meriva i Zafira. 30-sekundowy spot emitowany będzie w TVN, TVN24, TVN Style...

6 lipca 2006

Konsolidacja na rynku bakalii: Bakalland przejęła Hordgal

Spółka Bakalland SA (dawne Uno Fresco Tradex) nabyła 100 proc. udziałów firmy Hordgal, właściciela marki bakalii Bakal-nuss. Akwizycja ma otworzyć...

6 lipca 2006

Nowakowski Sklepy nowym klientem TBWA/PR

Agencja TBWA/PR nawiązała współpracę w zakresie działań public relations z firmą Nowakowski Sklepy Sp. z o.o. Głównym zadaniem agencji będzie...

6 lipca 2006

Karol Prussak junior art directorem w Ogilvy Interactive

Karol Prussak objął stanowisko junior art directora w Ogilvy Interactive. Będzie odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad powstającymi w agencji reklamami...

6 lipca 2006

Potencjometr powalczy z RMF Active Maxxx o reklamy skierowane do młodzieży

Wkrótce po premierze RMF Active Maxxx, pakietu łączącego RMF, RMF Maxxx i Radio Eska, na rynku debiutuje Potencjometr, wspólny pakiet...

6 lipca 2006

LG reklamuje w internecie nowy telefon komórkowy o nazwie Chocolate

LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon komórkowy KG800 o nazwie Chocolate. Cechą wyróżniającą ten aparat jest elegancka obudowa...

6 lipca 2006

Canal Plus Cyfrowy poszerzy ofertę usług TV, niebawem wprowadzi standard HD

Jacques Aymar de Roquefeuil, dyrektor zarządzający spółki Canal Plus Cyfrowy, zapowiedział, że strategia rozwoju firmy zakłada rozszerzanie zakresu oferowanych usług...

6 lipca 2006

Marks & Spencer chce sprzedawać w Polsce artykuły spożywcze i wnętrzarskie

W połowie października Marks & Spencer utworzy czwarty sklep w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pojawi się w nim...

6 lipca 2006

Ruszyła kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem

Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem - nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do...

6 lipca 2006

Aneta Bura nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska

Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...

6 lipca 2006

Agata Materkowska, dyr. wydawnicza pism luksusowych w Bauerze, rozstaje się z firmą

Agata Materkowska, dyrektor wydawnicza segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer, rozstaje się z firmą za porozumieniem stron. 14 lipca będzie...

6 lipca 2006

Jacek Hensler odchodzi z BBDO Warszawa

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, odchodzi z firmy. Swoje obowiązki przestanie...

6 lipca 2006

CR Media pozytywnie ocenia perspektywy Bankiera.pl w swoim raporcie

CR Media Consulting przygotowała raport poświęcony debiutującemu niedawno na GPW Bankierowi.pl. Raport był sprzedawany przed giełdowym debiutem Bankiera, teraz CR...

6 lipca 2006

Interia.pl uruchamia pilotażowo portalową telewizję na żywo, jesienią pełna wersja

Portal Interia.pl uruchamia serwis tv.interia.pl, pilotażową telewizję internetową na żywo. Jej największym walorem ma być połączenie przekazu wideo z narzędziami...

6 lipca 2006

Gadu-Gadu uruchamia serwis wakacyjno-imprezowy i konkurs

Spółka Gadu-Gadu uruchomiła sezonowy serwis "Wakacje z Gadu-Gadu" (wakacje.gadu-gadu.pl). Kontent serwisu to przede wszystkim spis wydarzeń wakacyjnych z podziałem na...

6 lipca 2006

Jetix chce zwiększyć widownię poprzez kolejną edycję promocji "Zbieraj kody, łap nagrody"

Na wakacje kanał telewizyjny Jetix zaplanował drugą edycję promocji "Zbieraj kody, łap nagrody". Pierwsza edycja konkursu zakończyła się w połowie...

6 lipca 2006

Grupa spółek finansowych Fiata w Polsce ma nowego country managera

Saverio Cacopardo został nowym country managerem spółek finansowych grupy Fiat w Polsce. Są to spółki: Fiat Bank Polska SA, Fidis...

6 lipca 2006

Piotr Rzepka dyrektorem muzycznym Vox FM

Piotr Rzepka został szefem muzycznym radia Vox FM należącego do Grupy Radiowej "Time". Dotychczas pełniącym obowiązki szefem muzycznym był Alek...

6 lipca 2006

Edelman Polska poprowadzi PR dla Lagostiny, ekskluzywnej marki AGD

Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Edelman będzie...

7 lipca 2006

Piasecki i Kawecki account supervisorami w Euro RSCG Warsaw

Krzysztof Piasecki i Rafał Kawecki awansowali na stanowiska account supervisorów w dziale obsługi klienta Euro RSCG Warsaw. Krzysztof Piasecki dotychczas...

7 lipca 2006

Polskie Radio SA powołało nowych szefów anten i IAR

Zarząd Polskiego Radia SA odwołał wczoraj ze stanowiska szefów trzech programów i dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej (IAR). Ze swoich stanowisk...

7 lipca 2006

McDonald's dodaje nowe informacje żywieniowe na opakowaniach

McDonald's Polska wprowadzi nowe wzory opakowań wszystkich sprzedawanych produktów. Pojawią się na nich informacje o składzie produktów, w tym ich...

7 lipca 2006

Unilever promuje Florę, inwestując w event marketing

Unilever Polska podczas miesięcy wakacyjnych przeprowadzi kilkanaście eventów z cyklu "Pikniki bliskie sercu" promujących margarynę Flora. Będą to rodzinne, otwarte...

7 lipca 2006

Eurobank wykorzystuje SMS-y w promocji kredytów

Eurobank wykorzystuje technikę SMS w promocji oferty kredytowej. Konkurs został przygotowany wspólnie z agencją marketingu mobilnego MobiJoy!. Klienci, którzy skorzystają...

7 lipca 2006

Tele2 pomaga przy wyborze taryfy przez internet

Operator telekomunikacyjny Tele2 uruchomił na swojej stronie internetowej program Doradca On-Line mający ułatwić użytkownikom wybór najlepszego dla nich planu taryfowego....

7 lipca 2006

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do projektu "Piłeś - nie prowadź"

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowała kampanię społeczną "Piłeś - nie prowadź" dotyczącą prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu. Jest to...

7 lipca 2006

Michał Wysocki senior account executive Great Open House

Michał Wysocki awansował na stanowisko senior account executive w agencji marketing services Great Open House, wcześniej zajmował stanowisko juniorskie. W...

7 lipca 2006

eFresh zrealizuje internetowe projekty firmy Konimpex

Agencja interaktywna eFresh (należąca do Grupy Fresh) wykona nowy serwis internetowy dla firmy Konimpex (firma działająca na rynku surowców i...

7 lipca 2006

Soul and Mind Opakowania działa jako niezależna spółka

Firma Soul and Mind Opakowania rozpoczęła działalność jako samodzielna spółka wydzielona z Soul and Mind Group. Jej prezesem został Bartłomiej...

7 lipca 2006

Jacek Hensler będzie prawdopodobnie pracował w P4

Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, który pod koniec września br. odchodzi...

7 lipca 2006

Letni konkurs "Wprost" wsparty kampanią z nagrodą główną renault scenic

Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") przeprowadzi od poniedziałku 10 lipca Wielki Wakacyjny Konkurs "Wprost". Zabawa potrwa do 28 sierpnia. Dziś do...

7 lipca 2006

Coca-Cola rozpoczyna letnią akcję eventową dla Fanty Tropic

Coca-Cola Poland rozpoczyna letnią akcję eventową dla Fanty Tropic. Od 8 lipca br. po nadmorskich miejscowościach zacznie kursować specjalny autobus,...

7 lipca 2006

Maciej Kiryłło, deputy managing director, odszedł z DDB Warszawa

Maciej Kiryłło, dotychczasowy deputy managing director agencji reklamowej DDB Warszawa, w lipcu br. odszedł z firmy. Był szefem jednego z...

7 lipca 2006

Portale Bankier i Panorama Firm wymienią się kontentem

Portal finansowy Bankier.pl SA i Eniro Polska Sp. z o.o., właściciel Panoramy Firm, podpisały umowę o współpracy polegającej na wymianie...

7 lipca 2006

Tomas Mayer nie jest już dyr. kreatywnym Focus Media Group

Tomas Mayer odszedł z agencji reklamowej Focus Media Group. Przez ostatnie dwa miesiące piastował tam stanowisko dyrektora kreatywnego. Przed przejściem...

7 lipca 2006

McCann Erickson i Carat Polska realizują projekt dla marki Arla

Duńska firma Arla Foods promuje wśród polskich konsumentów sery Arla Apetina Feta. - Sery feta to jeden z najdynamiczniej rozwijających...

7 lipca 2006

"Fakt" z najwyższą sprzedażą w maju, "Dziennik" - trzeci; "Polityka" w kwietniu pierwsza

"Fakt" (Axel Springer Polska) miał najwyższą sprzedaż ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br., a "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wśród...

7 lipca 2006

Nowa wizualizacja serwisu IVP.pl

Serwis internetowy IVP.pl będący platformą łączącą przedsiębiorców z inwestorami zmienił szatę graficzną. Obecna wizualizacja w prostszy sposób prezentuje ogłoszenia inwestycyjne...

7 lipca 2006

"Pani" ma odświeżoną stronę internetową

Miesięcznik "Pani" (Wydawnictwo Bauer) odświeżył swoją stronę internetową. Wzbogacił jej zawartość merytoryczną i wprowadził nowy layout. Strona ma być nadal...

7 lipca 2006

Monika Bieda w dziale PR agencji reklamowej S4

Monika Bieda dołączyła do działu PR agencji reklamowej S4. Objęła stanowisko PR specialist. Będzie odpowiadała za komunikację public relations i...