M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lipca 2006

Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela

Piotr Gaweł, były wiceprezes ds. marketingu Telewizji Polskiej, który po przyjściu nowego prezesa Bronisława Wildsteina odszedł z TVP (patrz DS...

17 lipca 2006

Sigma International współpracuje z Crowley Data Poland; promuje Jordanię

Agencja Sigma International współpracuje z firmą Crowley Data Poland. Przez ostatnie kilka lat provider internetowy korzystał z usług PR agencji...

17 lipca 2006

Samsung rozpocznie w sierpniu launch kobiecego telefonu E900 z konkursem w roli głównej

Samsung Electronics Polska rozpocznie w sierpniu kampanię wspierającą launch nowego telefonu komórkowego - modelu E900. Jak zapowiada Bartosz Herman, telecom...

17 lipca 2006

Borges, marka oliwy z oliwek, wchodzi po raz pierwszy do telewizji

B&T Distribution, wyłączny importer i dystrybutor hiszpańskiej marki oliwy Borges w Polsce, rozpoczyna kampanię w telewizji. Adaptację spotu przygotowała agencja...

17 lipca 2006

Coca-Cola Poland realizuje uliczny sampling dla marki Nestea

Coca-Cola Poland realizuje uliczny sampling dla marki herbaty mrożonej Nestea. Akcję przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Projekt opiera się na...

17 lipca 2006

Zmiany w magazynie "Florum"

Magazyn dla florystów "Florum" (wydawnictwo Ledit) zmienił się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Zmiana została spowodowana zapotrzebowaniem rynku. Jednocześnie znika kwartalnik...

17 lipca 2006

W kanałach HDTV na platformie ITI sprzedawany będzie czas reklamowy

W kanałach nadawanych w standardzie high definition (HDTV) dostępnych na startującej jesienią platformie cyfrowej Grupy ITI sprzedawany będzie czas reklamowy....

17 lipca 2006

AD Polska, dystrybutor akcesoriów motoryzacyjnych, rozpoczyna promocję BtoB

AD Polska, dystrybutor części i akcesoriów motoryzacyjnych (pod marką AD), rozpoczyna akcję promocyjną dla swoich partnerów handlowych. Loteria pod nazwą...

18 lipca 2006

Internet Media Services będzie pracować dla stacji paliw Jet Conoco

Nowym klientem Internet Media Services (IMS) została sieć stacji paliwowych Jet Conoco. Umowa dotyczy reklam dźwiękowych. Sterowany internetem system nadawczy...

18 lipca 2006

Real przejmuje hipermarkety Geant, Leader Price kupiony przez Tesco

Real przejmuje w Polsce hipermarkety Geant, a Tesco - sieć Leader Price. Sieci Geant i Leader Price należały dotąd do...

18 lipca 2006

Coca-Cola launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia"

Coca-Cola Poland launchuje platformę komunikacyjną "Witaj po radosnej stronie życia". Będzie ona adaptacją pierwszej od ponad dekady globalnej kampanii pt....

18 lipca 2006

Casting do nowej polskiej komedii na Wirtualnej Polsce

Producent Tadeusz Lampka i reżyser Ryszard Zatorski nakręcą komedię pt. "Dlaczego nie?", która ma być historią współczesnego Kopciuszka opowiadającą historię...

18 lipca 2006

Zbigniew Niewójt głównym inspektorem farmaceutycznym, odpowiedzialnym m.in. za wstrzymywanie reklam leków

Zbigniew Niewójt objął stanowisko głównego inspektora farmaceutycznego. Zastąpił Dorotę Duliban, której pięcioletnia kadencja wygasła. Szef Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego (GIF) wydaje...

18 lipca 2006

GIF ma zastrzeżenia do reklam dwóch leków Biofarmu

Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał nakaz natychmiastowego wstrzymania reklam dwóch leków z portfolio firmy Biofarm - Bioprazol i Diaril. W przypadku...

18 lipca 2006

Beata Gątarek dyrektorem biura zarządu i koordynatorem ds. PR w ZPC Mieszko

Beata Gątarek objęła stanowisko dyrektora biura zarządu i koordynatora ds. public relations w ZPC Mieszko SA. Jej zadaniem jest nadzór...

18 lipca 2006

Współpraca łódzkich redakcji Radia Pogoda 89,6 FM i "Faktu"

Radio Pogoda 89,6 FM Pogodne Przeboje i łódzki oddział "Faktu" współpracują redakcyjnie. Wspólnie przygotowują materiały reporterskie o charakterze interwencyjnym. Codziennie...

18 lipca 2006

Tequila/Polska przygotowała cykl imprez Tyskie Grand Tour 2006

Kompania Piwowarska SA w najbliższy czwartek ruszy z cyklem wakacyjnych imprez Tyskie Grand Tour 2006. Ich charakter ma nawiązywać do...

18 lipca 2006

Radio Merkury Poznań rozpoczęło akcję przyspieszenia budowy drogi S-11

Pod hasłem "S-11 to droga życia" poznańskie Radio Merkury SA rozpoczęło akcję przyspieszenia budowy drogi ekspresowej S-11 z Kołobrzegu do...

18 lipca 2006

Aneta Dąbrowska została marketing managerem w Apollo Electronics

Aneta Dąbrowska została marketing managerem w firmie Apollo Electronics Sp. z o.o. Będzie odpowiedzialna za dwie grupy produktowe - oświetlenie...

18 lipca 2006

Royal Unibrew zmienia opakowania piw Brok i przygotowuje kampanię

Firma Royal Unibrew Polska zmieniła opakowania piw Brok Export i Brok Sambor. Ich kreacją zajęła się agencja Lothar Boehm. W...

18 lipca 2006

Network PR przygotował kontent do nowego serwisu danonki.pl

Agencja Network Public Relations odpowiada za treści o charakterze zdrowotnym i edukacyjnym serwisu danonki.pl, strony przygotowywanej dla marki serków homogenizowanych...

18 lipca 2006

Dragon Rouge odświeżył logo marki Łowicz

Agros Nova Sp. z o.o. zdecydowała o zmianie logotypu marki Łowicz tak, aby był on bardziej uniwersalny, czyli pasował zarówno...

18 lipca 2006

Walmark planuje wejście w segment leków OTC

Firma Walmark w ciągu najbliższych kilku lat rozpocznie sprzedaż leków bez recepty (OTC). Dotychczas w ofercie spółki nie było takich...

18 lipca 2006

Lidia Tkaczyńska nowym dyr. marketingu Fujitsu Siemens Computers

Lidia Tkaczyńska (39 lat) została nowym dyrektorem marketingu polskiego oddziału producenta komputerów Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. (FSC; joint...

18 lipca 2006

"Rolniczy Przegląd Techniczny" zmienia logo

"Rolniczy Przegląd Techniczny" (wydawnictwo Apra) przeprowadzi we wrześniu zmianę logo, a co za tym idzie - zmieni się wizerunek graficzny...

18 lipca 2006

Ana Wyganowska dołączyła do działu obsługi klienta grupy Koledzy

Grupa kreatywna Koledzy powiększyła zespół obsługi klienta. Na stanowisku accounta została zatrudniona Ana Wyganowska. Wcześniej nie była związana z branżą...

18 lipca 2006

MCI poszerza zespół inwestycyjny, awans Ondreja Bartosa, powrót Macieja Kowalczyka

Fundusz MCI Management SA powołał dwóch nowych prokurentów - Ondreja Bartosa i Macieja Kowalczyka. Ten drugi objął także stanowisko dyrektora...

19 lipca 2006

Browar Łomża po raz pierwszy inwestuje w reklamę telewizyjną

Lubelska agencja reklamowa Vena Art przygotowała strategię i kreację, a dom mediowy Media Group zaplanował i kupił media do rozpoczynającej...

19 lipca 2006

Euro RSCG Warsaw i MediaCom Warszawa realizują projekt dla WWF

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa przygotowały społeczną kampanię reklamową dla międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF. Akcja...

19 lipca 2006

PTC promuje sprzedaż na Wyspach Heyah

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) w ramach swojej oferty prepaidowej Heyah przygotowała dla klientów tej marki konkurs. Każdy, kto od 17...

19 lipca 2006

Kid & Young realizuje projekty dla Unilevera i Ferrero Polska

Agencja reklamowa Kid & Young kolejny raz będzie pracować dla marki Rexona z portfolio Unilevera. Tym razem zajmie się działaniami,...

19 lipca 2006

Pepsi-Cola wykorzystuje w Polsce wizerunek Christiny Aguilery

BBDO Warszawa i Proximity Poland przygotowały kreację letniej promocji Pepsi-Coli realizowanej pod hasłem "Muza na start" wykorzystującej wizerunek wokalistki pop...

19 lipca 2006

Edipresse ponownie wybrało MediaDem do obsługi akcji Commercial Union Vita-Tour

Wydawnictwo Edipresse Polska po raz czwarty powierzyło obsługę public relations akcji Commercial Union Vita-Tour agencji MediaDem. Wybór firmy został poprzedzony...

19 lipca 2006

Colgate-Palmolive promuje w hipermarketach linie Thermal Spa i Aromatherapy

Colgate-Palmolive Poland rozpoczęło promocję konsumencką produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy. Celem akcji prowadzonej przez firmę marketing services...

19 lipca 2006

Pleon wprowadza Korporacyjny Zwierzyniec - narzędzie interpretujące kulturę firm

Firma public relations Pleon wprowadza Korporacyjny Zwierzyniec - typologię opartą na zachowaniach wybranych gatunków zwierząt, która może pomóc firmom w...

19 lipca 2006

Jet Line realizuje pierwszy projekt reklamowy dla Sony Ericsson

Sony Ericsson po raz pierwszy zlecił firmie reklamy zewnętrznej Jet Line przygotowanie kampanii reklamowej na nośnikach Airboard (12x8m) oraz MobiJetach...

19 lipca 2006

Polskapresse prowadzi loterię "Wielki wyścig"

Grupa wydawnicza Polskapresse prowadzi loterię, w której łączna wartość nagród wynosi około 700 tys. zł. W akcją biorą udział gazety:...

19 lipca 2006

Bols zmienia wizerunek, marka stawia na emocje

Bols Sp. z o.o. na początku sierpnia br. rozpoczyna relaunch swojego flagowego produktu - Bols Vodka. Zmianie uległ przede wszystkim...

19 lipca 2006

Węgrzy uruchomią kanał sportowy po polsku, brokerem stacji będzie AdVenture Team

Węgierska firma IKO KabelTeve uruchomi jesienią nowy telewizyjny kanał sportowy Sport Klub nadawany w języku polskim. Kanał ma nadawać spoza...

19 lipca 2006

Superstacja może przyspieszyć termin debiutu na rynku telewizyjnym

Prawdopodobnie już we wrześniu br., a nie - jak zapowiadano - pod koniec bieżącego roku wystartuje Superstacja, pierwszy na polskim...

19 lipca 2006

Cruso PR pracuje dla Augustowianki

Cruso Public Relations prowadzi komunikację public relations dla spółki Augustowianka, producenta naturalnej wody mineralnej pod tą samą nazwą. Podjęte działania...

19 lipca 2006

Google uruchomi w tym tygodniu możliwość reklamy wideo dla swoich klientów

Google uruchomi w tym tygodniu usługi reklamy wideo dla swoich klientów korzystających z sieci partnerskich (reklama kontekstowa). Nowy produkt będzie...

19 lipca 2006

Provident prowadzi ATL-owe i BTL-owe działania wizerunkowo-sprzedażowe

Provident Polska SA, firma oferująca pożyczki gotówkowe klientom indywidualnym, głównie mniej zamożnym, prowadzi w okresie letnim szeroko zakrojone działania wizerunkowo-sprzedażowe....

19 lipca 2006

RMF FM zamyka placówkę w Rzymie

Pod koniec sierpnia br. radio RMF FM zamknie swoją placówkę w Rzymie. Agnieszka Milczarz, dotychczasowa korespondentka RMF-u we Włoszech, będzie...

19 lipca 2006

Mango Media poszerza ofertę usług finansowych i rozpoczyna emisję w TV Trwam

Spółka Mango Media, która zawiaduje kanałem telesprzedażowym Mango24 i pasmami Telezakupy Mango, poszerza ofertę usług finansowych. Nadawca podpisał kolejną umowę...

19 lipca 2006

Magdalena Tuczyńska account directorem w DougFaberFamily

Magdalena Tuczyńska objęła stanowisko account directora w dziale obsługi klienta agencji reklamowej DougFaberFamily. Do jej kluczowych obowiązków będzie należało prowadzenie...

19 lipca 2006

Totalizator Sportowy będzie komunikował wyższe wygrane

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych, podniósł ze 1,25 zł do 2 zł ceny zakładów Dużego Lotka. Przedstawiciele...

19 lipca 2006

Partner of Promotion będzie obsługiwał projekt Fundacji Edukacji Ekonomicznej

Firma public relations Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją Edukacji Ekonomicznej. Umowa została podpisana na okres od lipca br....

19 lipca 2006

Dorota Grudzień-Molenda została dyrektorem marketingu w HP Polska

Dorota Grudzień-Molenda objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale TSG (dział rozwiązań dla przedsiębiorstw) firmy technologicznej HP Polska. Na nowym stanowisku...

19 lipca 2006

Bank ING inwestuje we wsparcie oferty kart kredytowych

ING Bank Śląski poszerza funkcjonalność i wspiera BTL-owo sprzedaż kart kredytowych. Bank umożliwia klientom zaprojektowanie dowolnego wyglądu swojej karty kredytowej...