M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 lipca 2006

Urszula Chincz dyrektorem marketingu operatora kablowego Vectra

Urszula Chincz została dyrektorem departamentu marketingu firmy Vectra, czołowego operatora kablowego w Polsce. Jak mówi Tomasz Żurański, prezes Vectry, wzmacnianie...

20 lipca 2006

Celebrities i trend-setterzy zapraszani na zamknięte spotkania marki Peroni

Kompania Piwowarska wspiera nową markę Peroni przez zamknięte spotkania dla trend-setterów. Jest to kontynuacja launchu tego brandu piwa należącego do...

20 lipca 2006

Ruszył e-Kiosk.pl - nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism

E-Kiosk.pl to nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism. Jego operatorem jest firma Digital Content założona przez byłych pracowników wydawnictwa...

20 lipca 2006

DSK rozpoczęła obsługę reklamową Genexo Pharmaceuticals

Agencja reklamowa DSK rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Genexo Pharmaceuticals. Agencji powierzono opracowanie linii kreatywnej leku przeciwcukrzycowego stosowanego przy leczeniu...

20 lipca 2006

PTC powierzyła najbliższe projekty BTL dla marki Heyah agencji S4

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) zakończy współpracę z firmą marketing services Peppermint nad projektami dla marki Heyah, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Najbliższe...

20 lipca 2006

Primum PR realizuje polską edycję projektu organizacji OSHA

Primum Public Relations rozpoczęła polską edycję europejskiej kampanii "Zdrowe i przyjazne miejsce pracy". Projekt realizowany jest dla Europejskiej Agencji Zdrowia...

20 lipca 2006

Piotr Matecki i Marcin Grzegorzewski w dziale kreacji Paralotnej

Agencja reklamowa Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby. Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis,...

20 lipca 2006

Kamis-Przyprawy SA umacnia markę w sektorze business-to-business

Kamis-Przyprawy SA chce umocnić pozycję w sektorze business-to-business. Efektem przyjęcia tej strategii jest wprowadzenie nowej struktury działu oraz nowej nazwy...

20 lipca 2006

Wildstein zapowiada wyraźne sprofilowanie głównych anten TVP i przebudowę działu produkcji

Bronisław Wildstein, prezes TVP, zapowiedział, że strategia zmian w telewizji publicznej zakłada wyraźne sprofilowanie głównych anten nadawcy. - Docelowo TVP1...

20 lipca 2006

Promocyjna oferta handlowa Radia Rzeszów

Publiczne Radio Rzeszów SA przygotowało dla swoich klientów specjalną wakacyjną ofertę handlową. W jej ramach sprzedawane są specjalne pakiety reklamowe...

20 lipca 2006

G+J uruchomi nowy serwis kobieta.pl

Wydawnictwo G+J Polska w połowie sierpnia br. uruchomi nowy serwis kobieta.pl. Grupę docelową wortalu wydawca określił jako kobiety między 15....

20 lipca 2006

Agencja Jet kolejny rok obsługuje B/S/H

B/S/H, producent sprzętu AGD marki Bosch i Siemens, kontynuuje współpracę z agencją promocji Jet w zakresie obsługi BTL. Zatrudnieni przez...

20 lipca 2006

Sprostowanie: Interia przygotowywała większość kampanii we własnym zakresie

Interia w ostatnich latach przygotowywała większość kampanii we własnym zakresie, nie przygotowywała ich agencja Art FM, jak napisaliśmy w DS...

20 lipca 2006

Skoda planuje na wrzesień launch Roomstera, najważniejsze wydarzenie marketingowe dla firmy w tym roku

Skoda Auto Polska przygotowuje się do jedynej tegorocznej premiery nowego modelu - samochodu Roomster. Kampania rozpocznie się we wrześniu. Będzie...

20 lipca 2006

Druga stacja Złotych Przebojów gra już w Opolu

W Opolu na częstotliwości 104,1 MHz rozpoczęło nadawanie radio Złote Przeboje 104,1 FM. To już druga - po Złotych Przebojach...

20 lipca 2006

Radio Polonia patronem festiwalu Basowiszcza

Radio Polonia - Program dla Zagranicy Polskiego Radia SA objęło patronatem medialnym Festiwal Muzyki Młodej Białorusi "Basowiszcza", który odbędzie się...

20 lipca 2006

Kostrzewa PR dla teatru Montownia

Agencja Kostrzewa PR wygrała konkurs na obsługę PR teatru Montownia. Agencja będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku teatru w mediach oraz...

20 lipca 2006

Q&A Consulting zajmie się public relations Iplay, muzycznej spółki z portfela MCI

Agencja Q&A Consulting rozpoczęła współpracę ze spółką Iplay. Zadaniem agencji jest kompleksowa obsługa portalu Iplay.pl i innych projektów spółki, które...

20 lipca 2006

NetSprint wprowadza prezentację informacji związanej z zapytaniem w wyszukiwarce

NetSprint.pl i Wirtualna Polska uruchamiają nową funkcjonalność w wyszukiwarce. W odpowiedzi na pytania zadane przez internautę wyszukiwarce prezentowane będą nie...

20 lipca 2006

US Pharmacia reklamuje Stoperan

Firma US Pharmacia rozpoczęła kampanię reklamową leku przeciwbiegunkowego Stoperan. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Esense. W zespole przygotowującym reklamę...

20 lipca 2006

Glob Media przygotowała ofertę w związku z wyborami samorządowymi

Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy zewnętrznej oraz ambient mediów przygotowała nową ofertę w związku...

20 lipca 2006

Aneta Tupta PR managerem Holiday Inn w Krakowie

Aneta Tupta jest od lipca PR managerem hotelu Holiday Inn Kraków City Center. To nowo utworzone stanowisko w hotelu. Tupta...

20 lipca 2006

Reklama zewnętrzna odnotowała 17-proc. wzrost przychodów

Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...

21 lipca 2006

Stacje radiowe odmówiły emisji spotu autopromocyjnego grupy Koledzy

Stacje radiowe Tok FM, PiN i Antyradio odmówiły emisji jednej z wersji spotu reklamującego usługi grupy kreatywnej Koledzy. W reklamie,...

21 lipca 2006

KPWiG zatwierdziła prospekt emisyjny One-2-One

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd zatwierdziła prospekt emisyjny firmy One-2-One, poinformował portal Bankier.pl. Spółka chce pozyskać z emisji nowych akcji...

21 lipca 2006

Starcom Next współpracuje z Gemiusem i Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych

Starcom Next, struktura należąca do Starcom MediaVest Group w Polsce, zajmująca się komunikacją w mediach cyfrowych, nawiązała współpracę z firmą...

21 lipca 2006

Face handluje wizerunkiem celebrities znanych z anten TVN

Rozpoczęła działalność agencja artystyczna Face prowadzona przez Mariolę Berg i Agatę Jakóbczak. Założycielki firmy od kilku lat działają w strukturach...

21 lipca 2006

Radio Bis zmienia formułę programową

Zmodyfikowana warstwa programowa i muzyczna Polskiego Radia Bis pojawi się na antenie stacji już w sierpniu br. Zdjęte w ostatnim...

21 lipca 2006

Koncepty reklamowe FKS i PZL będą adaptowane w innych krajach UE

Komisja Europejska podjęła decyzję, że kampania społeczna "Kluby Pancernika" autorstwa Fabryki Komunikacji Społecznej zostanie włączona do działań komunikacyjnych realizowanych w...

21 lipca 2006

TGMC będzie specjalizować się w poszukiwaniu kadr marketingu bezpośredniego

TGMC Polska, nowa firma human resources, będzie specjalizować się przede wszystkim w poszukiwaniu kadr w zakresie usług marketingu bezpośredniego. Jest...

21 lipca 2006

Wydawnictwo Concept Publishing Polska współpracuje z Kostrzewa PR

Wydawnictwo Concept Publishing Polska rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w celu usprawnienia komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz...

21 lipca 2006

Dziennikarze finansowi oceniają PR banków i ubezpieczycieli w badaniu ARC

Dziennikarzom finansowym najlepiej współpracuje się z bankami: mBank, BRE Bank, Multibank (wszystkie trzy należą do Grupy BRE) oraz z ING...

21 lipca 2006

Sieci Geant i Leader Price nie rezygnują z inwestycji w marketing

Sieci handlowe Geant i Leader Price nie zaprzestaną swoich działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Obie marki należące wcześniej do grupy...

21 lipca 2006

TVN Sport nie wykorzysta wizerunku siatkarki Magdaleny Śliwy

Prawdopodobnie już na przełomie września i października br. wystartuje nowy kanał Grupy ITI - TVN Sport. Pojawi się na uruchomionej...

21 lipca 2006

Polkomtel stawia na żart i autoironię w nowej komunikacji Mix Plusa

Polkomtel rozpoczyna nową kampanię reklamową oferty telefonów na kartę Mix w sieci Plus. Bohaterem reklam jest sprzedawca w salonie Plusa,...

21 lipca 2006

"Zwierciadło" w odświeżonym, bardziej kolorowym layoucie

Miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) zmienił layout oraz proponuje kilka nowości merytorycznych. Logo magazynu stało się kolorowe i transparentne. Do wnętrza...

21 lipca 2006

"Colour" - nowy bezpłatny magazyn Polifarbu Dębica

Polifarb Dębica & Beckers wydał w kilkudziesięciotysięcznym nakładzie bezpłatny magazyn "Colour". Specjaliści firmy na ponad 60 stronach proponują rozwiązania kolorystyczne,...

21 lipca 2006

Optimum PR organizuje Mistrzostwa Polski w Racketlonie

Agencja Optimum PR po raz drugi, rok po roku, zorganizuje Mistrzostwa Polski w Racketlonie. Będzie to trzecia edycja mistrzostw w...

21 lipca 2006

Kraft wprowadza nowe elementy promocji marki Milka w górach

Kraft Foods Polska SA, producent czekolady Milka, przygotował wraz z wydawnictwem Pascal przewodnik "Rodzinny weekend w górach". Publikacja jest bogato...

21 lipca 2006

Roxy FM prowadzi akcję pod hasłem "Wyjątkowe radio, wyjątkowa muzyka"

1200 nośników reklamy zewnętrznej i 20 autobusów obejmuje wizerunkowa kampania reklamowa sieci radiowej Roxy FM (Agora SA). Billboardy i citylighty...

21 lipca 2006

Jacek Czynajtis, prezes Mediatak, odchodzi ze spółki

Jacek Czynajtis, prezes domu prasy regionalnej Mediatak, odchodzi ze spółki za porozumieniem stron. Wspólnicy Mediataku ani Czynajtis nie komentują tego...

21 lipca 2006

Iwona Budkiewicz kierownikiem działu telemarketingu w "Pulsie Biznesu"

Iwona Budkiewicz objęła stanowisko kierownika działu telemarketingu w wydawnictwie Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika "Puls Biznesu". Dotychczas na tym stanowisku...

21 lipca 2006

"Piłka Nożna" wyda numer specjalny "Liga Polska Jesień 2006"

Wydawnictwo Profus Management wprowadzi do sprzedaży numer specjalny tygodnika "Piłka Nożna" - "Liga Polska Jesień 2006". Publikacja jest elementem cyklu...

21 lipca 2006

Maria Kowalewska nowym dyrektorem generalnym Lufthansy w Polsce

Maria Kowalewska, dotychczasowy dyrektor generalny szwajcarskich linii lotniczych Swiss International Air Lines na Polskę, Czechy i kraje bałtyckie, została dyrektorem...

21 lipca 2006

Sport Klub wystartuje pod koniec lipca, nadawca finalizuje umowy dystrybucyjne

Rozpoczęcie emisji nowego telewizyjnego kanału sportowego Sport Klub zaplanowano na 29 lipca br. Kanał będzie nadawany po polsku 24 godziny...

21 lipca 2006

"Machina" prowadzi z Simplusem akcję letnią nad Bałtykiem

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") w partnerstwie z Simplusem 22 lipca br. rozpocznie nadmorską akcję letnią pod hasłem "Machina poleca...

21 lipca 2006

Katarzyna Wołobujewa została dyrektorem promocji w STX Jamboree

Katarzyna Wołobujewa objęła stanowisko dyrektora promocji w STX Jamboree, firmie specjalizującej się w marketingu muzycznym. Wcześniej od 2003 roku pełniła...

21 lipca 2006

Marcin Mikusek odszedł z Platformy Mediowej "Point Group"

Marcin Mikusek, specjalista ds. promocji w Platformie Mediowej "Point Group", odszedł z firmy. Powody rozstania nie zostały podane. Marcin Mikusek...

21 lipca 2006

Grupa Wydawnicza "Infor" wprowadza zmiany w strukturach marketingu

Grupa Wydawnicza "Infor" podjęła decyzję o budowie nowych struktur marketingowych odpowiedzialnych za dziennik "Gazeta Prawna". Przyjęta strategia zakłada powstanie dwóch...

21 lipca 2006

PLL LOT współpracuje z Instytutem Audytu Mediowego

Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z firmą audytorską Instytut Audytu Mediowego (IAM). - Celem współpracy ma być optymalizacja naszych...