M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 sierpnia 2006

Interia odświeżyła wygląd strony głównej

Interia.pl przeprowadziła lifting wyglądu swojej strony głównej. Najważniejszym efektem zmian jest wyraźne skrócenie strony dokonane dzięki przeprojektowaniu sekcji e-commerce i...

23 sierpnia 2006

Serwis sportowy Onetu najpopularniejszy w polskiej sieci podczas mundialu

Najpopularniejszym serwisem sportowym w czerwcu br. był serwis sportowy Onetu, wynika z nanjowszej fali badań Megapanel PBI/Gemius. Z serwisu sportowego...

23 sierpnia 2006

Bartosz Barański, wcześniej w Media Concept, zajmie się outdoorem

Bartosz Barański, dotychczasowy dyrektor warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept, zakłada własną firmę, która ma oferować usługi z zakresu reklamy...

23 sierpnia 2006

Gadu-Gadu zamierza wejść na warszawską giełdę, trwają prace nad szczegółami oferty

Właściciele komunikatora Gadu-Gadu podjęli decyzję o wprowadzeniu firmy na warszawską GPW. Spółka podpisała umowę z domem maklerskim IDM SA, który...

23 sierpnia 2006

Agencja Niceday przygotowała kampanię firmy Torggler

Agencja reklamowa Niceday przygotowała ogólnopolską kampanię reklamową firmy Torggler. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów....

23 sierpnia 2006

Heyah uruchamia nową bezpłatną usługę SMS-ową

Heyah (PTC) uruchomiła nową usługę "Kto tam?". Dzięki niej użytkownik będzie powiadamiany na bieżąco o próbach połączenia się z jego...

23 sierpnia 2006

Skoniecka i Sobczuk dołączyły do agencji Focus Media Group

Anna Skoniecka i Hanna Sobczuk rozpoczęły pracę w agencji reklamowej Focus Media Group. Skoniecka dołączyła do działu obsługi klientów, gdzie...

24 sierpnia 2006

Isolda de Saint Paul nie jest już rzecznikiem prasowym Reala

Sieć hipermarketów Real będzie wkrótce miała nowego rzecznika prasowego. Isolda de Saint Paul, dotychczasowy rzecznik sieci, rozstała się z Realem....

24 sierpnia 2006

Jesienią kolejna kampania Cherokee, wiosną launch Florence & Fred

Tesco ruszy z kolejną kampanią marki odzieżowej Cherokee. Nowa kolekcja wprowadzana jest właśnie do hipermarketów tej sieci. Kampania telewizyjna Cherokee...

24 sierpnia 2006

Agencja White Cat Studio autorem nowego logo firmy Atlantic

Spółka Atlantic, producent bielizny, odświeżyła swoje logo. Jego przygotowaniem zajęła się agencja White Cat Studio. W nowym logo zmieniono m.in....

24 sierpnia 2006

ICT Poland rozważa zatrudnienie lokalnej agencji, trwa kampania Foxy

ICT Poland prowadzi w telewizji kampanię papierów toaletowych Foxy. Kontynuuje w niej linię kreatywną z ub.r. W reklamach występuje rodzina...

24 sierpnia 2006

Polscy internauci dość krytycznie nastawieni do e-reklamy, Gemius przebadał 7 krajów regionu

Gemius przebadał internautów w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej na temat ich stosunku do e-reklamy. Generalny wniosek z raportu jest taki,...

24 sierpnia 2006

Agata Przonek szefem reklamy "Zwierciadła"

Agata Przonek objęła stanowisko dyrektora działu reklamy magazynu "Zwierciadło" należącego do Wydawnictwa Zwierciadło. Zastąpiła na tym stanowisku Barbarę Argasińską, która...

24 sierpnia 2006

Wojciech Kowalczyk dołączy do zespołu At Media

Wojciech Kowalczyk obejmie na początku września br. stanowisko specjalisty ds. badań w firmie At Media, domu sprzedaży kanałów tematycznych. Przez...

24 sierpnia 2006

List do redakcji: polemika Marquarda z Bauerem

Tomasz Zięba, prezes Hearst-Marquard Publishing oraz Marquard Media Polska, przesłał do redakcji DS "MMP" list będący polemiką z listem otwartym...

24 sierpnia 2006

Agnieszka Szczerbakow i Michał Brzoza awansują w strukturach Mediataku

Firma Mediatak stworzyła dwa nowe stanowiska zastępców dyrektorów w dziale obsługi agencji reklamowych. Objęli je Agnieszka Szczerbakow i Michał Brzoza,...

24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

24 sierpnia 2006

ARBOmedia utworzyło dział prasy niszowej

Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska uruchomił dział prasy niszowej. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej w tzw. tytułach ściśle sprofilowanych....

24 sierpnia 2006

"Życie Warszawy" z dodatkiem "Mama w wielkim mieście"

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) dołączyło do dzisiejszego wydania niemal stustronicowy dodatek "Mama w wielkim mieście". Jest to bezpłatny przewodnik po...

24 sierpnia 2006

Nowa ustawa o wychowaniu w trzeźwości znacząco zmieni zasady promocji alkoholi

W przygotowanym przez Ministerstwo Zdrowia projekcie ustawy o zmianie ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi znalazły się nowe...

24 sierpnia 2006

Od nowego roku BR TVP będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach tematycznych

Najpóźniej od początku 2007 r. Biuro Reklamy TVP (BR TVP) rozpocznie sprzedaż czasu antenowego w kanałach tematycznych telewizji publicznej. W...

24 sierpnia 2006

Lukas Bank wspiera kampanią reklamową kredyt gotówkowy

Lukas Bank prowadzi kampanię promującą kredyt gotówkowy "Gotówka plus portfel w prezencie". Przygotowany w ramach kampanii telewizyjny spot reklamowy oraz...

24 sierpnia 2006

Top Secret rozpocznie we wrześniu proces naprawy marki, ujednolici wizualizację sklepów

Redan SA, właściciel marki odzieżowej Top Secret, rozpocznie od września proces uzdrawiania tej marki. Jak tłumaczy Kamila Kucińska, kierownik działu...

24 sierpnia 2006

Maciej Niedźwiecki nie jest już dyrektorem strategicznym w Sodzie

Maciej Niedźwiecki rozstał się z agencją reklamową Soda Advertising. Przez ostatnie dwa lata łączył tam funkcje new business managera i...

24 sierpnia 2006

Stanowisko G+J w sprawie listu otwartego Wydawnictwa Bauer

Cnota z okazją razem noc przespały, cnoty nie było, kiedy rano wstały. Jan Sztaudynger ...A noc ta dla Wydawnictwa Bauer...

24 sierpnia 2006

Eskadra Marketing Services realizuje road-show dla Nikon D80

Agencja Eskadra Marketing Services prowadzi objazdowy pokaz nowego produktu firmy Nikon. W ramach akcji w wybranych centrach handlowych i sklepach...

24 sierpnia 2006

Wzrosną ceny reklam w radiowej Trójce

Agencja Reklamy Polskiego Radia SA podnosi 18 września ceny emisji reklam. Podwyżka dotyczy jednak wyłącznie Trójki, spotów nadawanych w prime...

24 sierpnia 2006

Radio Wawa żegna lato koncertem Bajmu w Jankach

Radio Wawa wspólnie z centrum handlowym Janki organizuje piknik "Wielkie pożegnanie lata z Radiem Wawa i centrum handlowym Janki". 3...

25 sierpnia 2006

Zabokrzecki i Bonder, dawni pracownicy IMIGe, założyli własną firmę KM Media

Jakub Zabokrzecki wspólnie z Maciejem Bonderem powołali do życia nową firmę niestandardowej reklamy zewnętrznej o nazwie KM Media Sp. z...

25 sierpnia 2006

Paweł Gruchała koordynatorem działu marketingu w Suzuki Motor Poland

Paweł Gruchała został koordynatorem działu marketingu w Suzuki Motor Poland. Przejął obowiązki Karoliny Kalinowskiej, która rozstała się z firmą. Gruchała...

25 sierpnia 2006

Piotr Pająk z zewnętrzną firmą obsłużą niestandardowe kampanie Stroera

Piotr Pająk i zewnętrzna firma przez niego kierowana mają obsługiwać klientów Stroera w zakresie niestandardowych kampanii outdoorowych i wielkiego formatu....

25 sierpnia 2006

Max Arpp pracuje dla HiPP Polska

Max Arpp, agencja marketingu zintegrowanego, rozpoczęła współpracę z HiPP Polska, producentem produktów spożywczych dla niemowląt i małych dzieci. Agencja przygotowała...

25 sierpnia 2006

Bwin sponsorem Widzewa Łódź

Bwin, firma oferująca zakłady sportowe online, została oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Widzew Łódź. Umowa sponsorska została zawarta na najbliższy rok,...

25 sierpnia 2006

Radio Wawa podniesie ceny spotów, gdy rozpocznie nadawanie w Łodzi

Agencja Reklamowa Radia Wawa zamierza podnieść ceny reklam w ponadregionalnej sieci Radia Wawa w momencie uruchomienia nowego nadajnika w Łodzi....

25 sierpnia 2006

Stanisława Ryster będzie twarzą Eurobanku w kampanii skierowanej do emerytów

Stanisława Ryster będzie twarzą Eurobanku w kampanii skierowanej do emerytów. Jak mówi Maciej Szczechura, od niedawna wiceprezes Eurobanku z kompetencjami...

25 sierpnia 2006

Jan Wejchert, prezes Grupy ITI, na czele rankingu liderów biznesu "Forbesa"

Jan Wejchert, prezes Grupy ITI, zajął pierwsze miejsce w rankingu Lider Biznesu 2006 przygotowanym przez miesięcznik "Forbes" (Axel Springer Polska)....

25 sierpnia 2006

Bis Polskie Radio startuje z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Bardzo inna stacja" ruszy 4 września br. ogólnopolska wizerunkowa kampania Bis Polskiego Radia. Spoty telewizyjne emitowane będą w...

25 sierpnia 2006

Kanał Kuchnia.TV wystartuje 30 września

Telewizyjny kanał kulinarny Kuchnia.TV rozpocznie nadawanie 30 września br. Kanał poszerzy portfolio stacji spółki Canal Plus Cyfrowy. Początkowo stacja nadawać...

25 sierpnia 2006

Łukasz Kukwa i Emil Sobkowicz dołączyli do Cube Group

Do zespołu Cube Group, firmy specjalizującej się w świadczeniu usług z zakresu SEM (Search Engine Marketing) oraz SEO (Search Engine...

25 sierpnia 2006

Radio Zet partnerem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki!"

Radio Zet zostało patronem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki!". Stacja jest partnerem akcji po raz drugi. Wsparcia udzieliła już w...

25 sierpnia 2006

Jet Line powiększy Motorway o 40 powierzchni do końca roku

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć Motorway. Kolejne tablice o formacie 12x4 oferuje m.in. na trasie Warszawa - Kraków...

25 sierpnia 2006

"Viva!" wydaje książkę z najlepszymi swoimi wywiadami

Redakcja dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska) postanowiła uczcić 250. wydanie magazynu, przygotowując książkę zatytułowaną "Viva! 30 najlepszych wywiadów". Tytuł będzie dystrybuowany...

25 sierpnia 2006

ATM Grupa podpisała umowę o współpracy z MTL Maxfilm

ATM Grupa, niezależny producent programów telewizyjnych, podpisała umowę o współpracy z MTL Maxfilm, spółką producencką Tadeusza Lampki. Obecna umowa dotyczy...

25 sierpnia 2006

DDB Warszawa chce poszerzyć portfolio usług o działania w internecie

Agencja reklamowa DDB Warszawa zamierza poszerzyć zakres oferowanych usług o możliwość realizacji projektów komunikacyjnych z użyciem nowych mediów. - Uważnie...

25 sierpnia 2006

"Pani" w większej objętości, ze wzmocnionym zespołem redakcyjnym

Miesięcznik "Pani" (Wydawnictwo Bauer) od wydania wrześniowego zwiększa objętość do 188 stron (było 180). Rozbudowane zostają działy mody i urody....

25 sierpnia 2006

Szybki wzrost świadomości i sprzedaży marki Kropla Beskidu

Według najnowszych badań firmy Synovate prowadzonych na zlecenie Coca-Cola Poland marka wody źródlanej Kropla Beskidu odnotowała znaczący wzrost świadomości. Wspomagana...

25 sierpnia 2006

Delecta silnie reklamuje kawę zbożową Anatol

Do końca września br. potrwa kampania reklamowa Delecty pod hasłem "Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę". To pierwsze działania reklamowe...

25 sierpnia 2006

"Najmniejszy koncert świata" w Roxy FM

Sieć radiowa Roxy FM (grupa radiowa Agory SA) organizuje 31 sierpnia br. wyjątkowy koncert zespołu Reamonn. Artyści wystąpią jedynie dla...

25 sierpnia 2006

Altadis Polska przygotowuje launch nowej marki papierosów Downtown

Altadis Polska SA wprowadza we wrześniu na rynek nową markę papierosów - Downtown. Dostępna będzie w trzech wariantach: czerwonym, niebieskim...

28 sierpnia 2006

Peppermint Medical zmienia nazwę na HealthWay

Agencja Peppermint Medical specjalizująca się w marketingu medycznym i farmaceutycznym zmienia nazwę na HealthWay. - Zmiana nazwy podkreśla nasz wybór...