M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 września 2006

Maciej Lipski dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Axel Springer Polska

Maciej Lipski objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w wydawnictwie Axel Springer Polska. Poprzednio pełnił funkcję zastępcy dyrektora wydawniczego "Faktu"...

1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

1 września 2006

Grażyna Grudzińska dyrektorem ds. sprzedaży krajowej w "Metropolu"

Grażyna Grudzińska objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży krajowej bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez spółkę TPP. Ostatnio funkcję tę pełniła Izabela...

1 września 2006

"Gazeta Wyborcza" wsparta kampanią z książką o piłkarzu Tomaszu Frankowskim

"Gazeta Wyborcza" w najbliższy poniedziałek 4 września wprowadzi do sprzedaży książkę z DVD "Franek, łowca bramek" o polskim piłkarzu Tomaszu...

1 września 2006

Tele2 uderza w TP SA, wprowadzając abonamenty telefoniczne; wkrótce rusza masowa komunikacja

Tele2 Polska, największy alternatywny wobec Telekomunikacji Polskiej SA operator stacjonarny, jako pierwszy wprowadza ofertę abonamentów telefonicznych, z których mogą korzystać...

1 września 2006

Soda Advertising rozmawia z inwestorami, agencję czekają zmiany

Agencja reklamowa Soda Advertising prowadzi rozmowy z inwestorami, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jacek Żaczek, prezes agencji, nie potwierdził tych informacji ani...

1 września 2006

Clarks Polska promuje się w TVN Turbo

Dystrybutor obuwia Clarks Polska ruszy na początku września ze specjalną akcją promocyjną w TVN Turbo. W paśmie ogłoszenie płatne przy...

1 września 2006

Soul and Mind Multimedia przygotowała film 3D dla firmy Goodyear

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców. Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna...

1 września 2006

TVN24 i kanały tematyczne TVN udostępniają dane oglądalności reklam i zmieniają ceny emisji

Od 1 października TVN24 i kanały tematyczne TVN udostępnią rynkowi dane oglądalności bloków reklamowych. Nie oznacza to jednak zmian zasad...

1 września 2006

"Pokonaj stres" kolejnym numerem specjalnym "Men's Health" w większym nakładzie

Motor-Presse Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health" - "Pokonaj stres". Pismo ukaże się w nakładzie...

1 września 2006

Monika Nurek odeszła z Reckitt Benckiser Healthcare

Monika Nurek rozstała się z Reckitt Benckiser Healthcare. Pracowała tam ostatnio jako junior brand manager m.in. dla marki Nurofen (należącej...

1 września 2006

Joanna Myszkorowska pokieruje zespołem sprzedaży w "Dobrym Wnętrzu"

Joanna Myszkorowska obejmuje od września nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam w miesięczniku "Dobre...

1 września 2006

RMF FM wraca z popołudniowymi rozmowami

RMF FM wprowadza od września do swojej ramówki obok porannego "Kontrwywiadu" także popołudniowe wydanie rozmów z zaproszonymi gośćmi. Stacja wraca...

1 września 2006

Sieć Społem pod nową marką, planowana kampania reklamowa

Sieć sklepów Społem będzie działała pod nową marką Społem Znajomy Sklep. Zmiana nazwy, asortymentu sklepów, ich identyfikacji wizualnej i określenie...

1 września 2006

Incentive Concept Poland rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR

Firma Incentive Concept Poland specjalizująca się w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych i imprez integracyjnych, szkoleń oraz konferencji od 1 września rozpoczyna...

1 września 2006

Nowi prowadzący "Cztery pory roku" w radiowej Jedynce, Chajzer odchodzi z radia

Już od najbliższego poniedziałku zmienią się gospodarze "Czterech pór roku" nadawanych w Jedynce Polskie Radio - wynika z naszych informacji....

1 września 2006

Great Open House członkiem SMB

Do grona członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) dołączyła agencja marketing services Great Open House. SMB zrzesza obecnie 66 firm wykorzystujących...

1 września 2006

Śmiały spot Coca-Coli w telewizji

Na początku września do emisji trafia nowy, śmiały jak na standardy marki spot Coca-Coli. Prezentowana historia zaczyna się od sielankowego...

1 września 2006

TVP likwiduje redakcje sportowe i kompletuje zespół TVP Sport

TVP likwiduje od września redakcje sportowe TVP1 i TVP2 oraz stanowisko redaktora programującego sport w TV Polonia. Za sport na...

1 września 2006

Szkolny kalendarz z "Faktem"

W poniedziałek 4 września ukaże się w "Fakcie" (Axel Springer Polska) ścienny szkolny kalendarz, niespodzianka przygotowana z okazji rozpoczynającego się...

1 września 2006

Piąty Element w poranku na antenie RMF FM

W nowej, wprowadzonej 4 września ramówce RMF FM zmieni się głównie pasmo poranne "Wstawaj, szkoda dnia"(6-9). Będzie miało czterech prowadzących:...

1 września 2006

Sprostowanie: Anna Burzyńska jest z-cą sekretarza programu Trójki

Anna Burzyńska nie jest - jak informowaliśmy wczoraj - sekretarzem programowym Trójki Polskiego Radia i nie zastąpiła na tym stanowisku...

1 września 2006

"Gazeta Prawna" dołączy "Multimedialny atlas świata"

Do poniedziałkowego wydania "Gazety Prawnej" zostanie dołączony "Atlas świata" na płycie CD. Dziennik inauguruje w ten sposób cykl publikacji przydatnych...

4 września 2006

Projekty "Gazety": seria lektur na DVD, poradniki o pracy i cykl redakcyjny "Przystanek Polska"

Od 13 września "Gazeta Wyborcza" w każdą środę będzie się ukazywać z filmem na DVD i omówieniem książki w ramach...

4 września 2006

Akcja CPP Toruń-Pacific "Świecę przykładem" wsparta promocją w TV

Firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych Nestle, rozpoczęła akcję informacyjno-edukacyjną "Świecę przykładem, jestem widoczny" mającą na celu zwrócenie uwagi na...

4 września 2006

Prezes Czabański zapowiada likwidację systemu producenckiego w Polskim Radiu

Zarząd Polskiego Radia SA rezygnuje z wprowadzonego na początku 2005 roku systemu producenckiego. Spółka powraca do tzw. struktury anten. Zasadą...

4 września 2006

W wakacje Polak oglądał telewizję przez 3 godziny i 22 minuty dziennie

Według danych AGB Nielsen Media Research w wakacje statystyczny Polak oglądał telewizję średnio przez 3 godziny i 22 minuty. To...

4 września 2006

W Sphinksie "Dostaniesz zaDYSZKI"

Sieć restauracji Sphinx rusza z nową akcją promocyjną dla klientów. Promocja "Dostaniesz zaDYSZKI!!!" skierowana jest do wszystkich klientów sieci. Za...

4 września 2006

Cyfra Plus chce mieć 900 tys. abonentów do końca roku; nadawca inwestuje w technologię

Arnaud de Villeneuve, prezes spółki Canal Plus Cyfrowy, zapowiedział, że plany strategiczne firmy związane z platformą Cyfra Plus przewidują 900...

4 września 2006

Jesienią Polsat wzmocni pasma filmowe i wprowadzi nową formułę dnia komediowego; w 2007 r. korekta cen reklam

W jesiennej ramówce telewizja Polsat wprowadzi drugie pasmo hitów filmowych "Megahit". Filmy będą pokazywane od godz. 20 w niedzielę (pierwsze...

4 września 2006

Radio Zet wprowadza nowości do jesiennej ramówki

Radio Zet podjęło decyzję o wprowadzeniu jesienią br. nowych audycji do ramówki. Jedną z nich jest nowy program satyryczny autorstwa...

4 września 2006

Ewelina Bagińska business development directorem Dream Team

Ewelina Bagińska została business development directorem oraz członkiem zarządu agencji reklamowej Dream Team. Do jej obowiązków będzie należało m.in. dostosowanie...

4 września 2006

Seria wydawnicza i kampania z okazji 5-lecia "Newsweek Polska"

Obchodom 5-lecia istnienia "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) towarzyszy dzisiejsza inauguracja 25-odcinkowej serii "Dni, które wstrząsnęły światem" przygotowanej przez BBC...

4 września 2006

Sprostowanie: Tele2 współpracuje z agencją reklamową ID Advertising

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 1 września br. zatytułowanej "Tele2 uderza w TP SA, wprowadzając abonamenty telefoniczne;...

4 września 2006

"Exklusiv" z niższą ceną egzemplarzową, zmieniony i promowany

"Exklusiv? (Valkea Media) obniża cenę egzemplarzową do 7,50 zł, zmienia logo, szatę graficzną i modyfikuje zawartość. Wprowadzeniu zmian towarzyszyć będą...

4 września 2006

Magda Deszczyńska account directorem w agencji reklamowej Just

Do zespołu obsługi klienta agencji reklamowej Just dołączyła Magda Deszczyńska, obejmując stanowisko account directora. Przez ostatnie cztery lata była związana...

4 września 2006

Barbara Stanisławczyk nową naczelną miesięcznika "Sukces"

Barbara Stanisławczyk została nową naczelną miesięcznika "Sukces" (Multico-Press). Do tej pory była zastępcą naczelnego. Zastąpiła Monikę Luft. Mariola Wiercińska, dyrektor...

4 września 2006

"Machina" po wakacjach wraca do wyższej ceny na okładce i większej objętości

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") po wakacjach wraca do wyższej ceny egzemplarzowej 7,99 zł i większej objętości - 132 strony....

4 września 2006

Krystian Cieślak został account managerem w Goodwill PR Services

Krystian Cieślak objął stanowisko account managera w firmie public relations Goodwill PR Services należącej do grupy Mothership. Cieślak ma się...

4 września 2006

Aviko ma nową stronę internetową przygotowaną z K2 Internet

Aviko, producent mrożonych produktów spożywczych, ma nową stronę internetową przygotowaną we współpracy z K2 Internet. Na stronie dostępne są m.in....

4 września 2006

MediaCom za pomocą fikcyjnej marki Tterres zbadał efekt kontekstu reklamy

Reklama marki Tterres umieszczona w sąsiedztwie artykułów lub programów o tematyce finansowej i biznesowej wzmocniła wśród konsumentów przekonanie, że Tterres...

4 września 2006

Radio Zet i Radiostacja podnoszą ceny reklam od 18 września

Radio Zet i Radiostacja podnoszą ceny reklam. Nowy cennik wchodzi w życie 18 września. Ceny w Radiu Zet wzrosną średnio...

4 września 2006

Multimedialna kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia

Dziś rusza kampania wizerunkowa BIS Polskiego Radia pod hasłem "BIS - Bardzo Inna Stacja". Celem kampanii jest wzrost słuchalności oraz...

4 września 2006

Axel Springer Polska przedłuża ofertę pakietu reklamowego "Dziennika" i "Newsweeka"

Biura reklamy "Dziennika" i "Newsweeka" (Axel Springer Polska) przedłużają czas obowiązywania wspólnego pakietu reklamowego obu tytułów. Pakiet został wprowadzony 1...

4 września 2006

"Życie Warszawy" we wrześniu z dużą kampanią wizerunkową

Od teaserów dziennik "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Na warszawskich ulicach pojawiło się ponad 200 billboardów z...

4 września 2006

Agnieszka Łukiewicz-Stachera rzecznikiem Reala

Agnieszka Łukiewicz-Stachera objęła stanowisko rzecznika sieci Real (grupa Metro). Przejęła obowiązki Isoldy de Saint Paul, która rozstała się z Realem...

4 września 2006

Michał Dominik, szef sprzedaży i marketingu Animeksu, odszedł z firmy

Michał Dominik, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu spółki Animex, odszedł z firmy. Jak przekazał Dominik, powodem jego...

4 września 2006

Monika Bartnik szefem marketingu w Słodkich Upominkach

Monika Bartnik będzie odpowiadała za marketing i komunikację w firmie Słodkie Upominki produkującej słodycze reklamowe. Bartnik pracowała ostatnio jako zastępca...

4 września 2006

Marta Palka-Sikora zaczęła pracę w VA Strategic Communications

Marta Palka-Sikora rozpoczęła pracę w agencji VA Strategic Communications na stanowisku senior art directora. Poprzednio pracowała w agencji Polymus, wcześniej...

4 września 2006

Navo uruchomił sklep internetowy z produktami P&G i Claris

Navo Polska Grupa Dystrybucyjna, dystrybutor produktów Procter & Gamble i producent środków czystości pod marką Claris, uruchomił sklep internetowy. W...