M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 września 2006

Jacek Czynajtis, były prezes Mediatak, dyr. handlowym Wydawnictwa Murator

Jacek Czynajtis, były prezes domu prasy regionalnej Mediatak, został dyrektorem handlowym Wydawnictwa Murator. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze...

4 września 2006

Muzyka poprockowa i więcej informacji w Polskim Radiu Wrocław

W zmodyfikowanej od września ramówce Polskiego Radia Wrocław dominować będą informacje oprawione przebojami muzyki poprockowej. Rozgłośnia wprowadza te zmiany na...

4 września 2006

Nowy podział zadań PR w Horteksie

Hortex Holding SA wprowadził zmiany w sposobie obsługi public relations. PR produktowy został powierzony agencji Sigma International (Poland), natomiast PR...

5 września 2006

Lubowska awansowała na CEO Mediaedge:cia Polska i CEO Mediaedge:cia Europy Centralnej i Wschodniej

Anna Lubowska awansowała na połączone stanowisko CEO Mediaedge:cia Polska oraz CEO Mediaedge:cia Europy Centralnej i Wschodniej. Dotychczas Lubowska pełniła funkcję...

5 września 2006

Michał Adamczyk redaktorem naczelnym "Chipa"

Michał Adamczyk został redaktorem naczelnym magazynu "Chip" wydawanego przez Vogel Burda Communications. Kilka miesięcy temu z funkcji tej zrezygnował Adam...

5 września 2006

Legend Group, Paralotna i Mediaedge przygotowały kampanię nowych zup Winiar

Nestle Polska SA wprowadza na rynek dwa nowe smaki zup z błonnikiem marki Winiary. Producent zaplanował ich intensywne wsparcie reklamowe...

5 września 2006

Uzupełnienie: Tequila/Polska odpowiada za akcję promocyjną Sphinksa

W uzupełnieniu informacji w DS "MMP" z 4 września br. informujemy, że agencja marketing services Tequila/Polska odpowiada za przygotowanie i...

5 września 2006

MediaLab wyłoni teamy klienckie, Jakub Kossut research directorem

MediaLab, komórka badawcza obsługująca klientów domów mediowych MediaCom Warszawa i Guideline, wyłoni teamy klienckie. W strukturach MediaLabu będą wkrótce funkcjonowały...

5 września 2006

PTC rusza z kampanią na 10-lecie Ery

Polska Telefonia Cyfrowa, która w tym roku obchodzi 10-lecie uruchomienia swojej sieci Era, przygotowała z tej okazji urodzinową ofertę Okazja...

5 września 2006

Michał Sykłowski wraca do "Super Expressu" na stanowisko dyr. kolportażu

Michał Sykłowski został dyrektorem ds. kolportażu w Media Express, wydawcy "Super Expressu". Artur Lipka, dotychczasowy dyrektor kolportażu w tym dzienniku,...

5 września 2006

Anna Sobota została junior key account w Mediatak

Anna Sobota w Mediatak, domu prasy regionalnej, objęła stanowisko junior key account. Dotychczas była specjalistą ds. rozwoju sprzedaży w dziale...

5 września 2006

Bartosz Nowakowski dyrektorem zarządzającym Media Concept

Bartosz Nowakowski awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Media Concept. Zastąpi Marcina Grabowskiego, który rozstał się z firmą. Bartosz...

5 września 2006

Marcin Witkowski odszedł z agencji Cytryna

Marcin Witkowski po roku zakończył współpracę z agencją reklamową Cytryna, gdzie zajmował stanowisko account directora i odpowiadał za działania strategiczne....

5 września 2006

SpaPlanet wprowadza drobne zmiany w "SPA & Wellness Magazine"

SpaPlanet, wydawca miesięcznika "SPA & Wellness Magazine", jest zadowolony z debiutu pisma na rynku. Sprzedaż lipcowego numeru wyniosła 21,45 tys....

5 września 2006

"Gazeta Wyborcza" współpracuje na rynku ogłoszeniowym z "Irish Independent"

Dodatek o pracy "Jobs & Careers" z "Irish Independent" ukaże się w "Gazecie Wyborczej" (Agora SA) w dwa kolejne wtorki,...

5 września 2006

BGŻ reklamuje kredyty po kowbojsku, prezentuje nowe logo i claim banku

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kredytów mieszkaniowych jako produktu, który można otrzymać w bardzo krótkim czasie. Kreacja kampanii...

5 września 2006

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

5 września 2006

"AutoBiznes Ogłoszenia" we wrześniu z niższą ceną egzemplarzową

Tygodnik "AutoBiznes Ogłoszenia" we wrześniu będzie sprzedawany z niższą ceną egzemplarzową. Wydawca tytułu Trader.com Polska podjął decyzję o obniżce z...

5 września 2006

Aleksandra Koziejowska została dyrektorem marketingu i sprzedaży w Migut Media

Aleksandra Koziejowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Migut Media SA. Będzie zajmowała się nowymi tytułami prasowymi,...

5 września 2006

Kredyt Bank promuje kredyty gotówkowe online

Next, dział interaktywny Starcom MediaVest, przygotował sprzedażową kampanię kredytów gotówkowych Kredyt Banku w internecie. Będzie ona prowadzona do połowy miesiąca...

5 września 2006

Serwis praca.gazeta.pl w nowej wersji

Nowy projekt graficzny i funkcjonalny, precyzyjny system wyszukiwania oraz czytelny podział na kategorie to główne zmiany w serwisie www.praca.gazeta.pl. Dzięki...

5 września 2006

Agora wydaje nowy stołeczny miesięcznik branży nieruchomości

"Warszawskie Domy, Mieszkania, Działki" - taki tytuł ma nowy, debiutujący dziś miesięcznik branży nieruchomości wydawany przez Agorę SA. Wydawcą tytułu...

5 września 2006

Pawlikowska, Stenka, Weiss i Zakościelny w nowej kampanii reklamowej Radia Zet

W najbliższy piątek startuje kampania reklamowa Radia Zet nawiązująca do nowej zabawy antenowej rozgłośni "Tukasatambiba". Nagrodą w konkursie będzie dwuosobowy...

5 września 2006

Tomasz Nieborek został marketing managerem w TNT Express

Tomasz Nieborek został marketing managerem w firmie TNT Express, dostawcy ekspresowych usług transportowych dla klientów instytucjonalnych. Tomasz Nieborek jest absolwentem...

5 września 2006

Elite Cafe wprowadza miks kawowy Pedro's 4w 1 z guaraną; finał przetargu na obsługę reklamową

Elite Cafe wprowadzi pod marką Pedro's saszetki kawy 4w1. Będzie to pierwszy miks kawowy w portfolio firmy i pierwszy tego...

5 września 2006

Grupa Fresh rozpoczęła współpracę z Nestle Baltics

Agencja full service Grupa Fresh rozpoczęła współpracę z Nestle Baltics, oddziałem koncernu spożywczego Nestle działającym na rynkach Litwy, Łotwy i...

5 września 2006

PR Solutions pracuje dla MS Services

Agencja BTL MS Services specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją...

5 września 2006

Bis Polskie Radio rezygnuje z określenia "radio edukacyjne" i poszerza target

"Wiedza, życie i czas wolny" to nowe hasło przewodnie Bis Polskiego Radia, bo jak mówi Jacek Sobala, dyrektor programowy stacji,...

5 września 2006

Druga odsłona kampanii makaronów Primo Gusto (firma Atlanta)

Firma Atlanta AM Sp. z o.o. startuje z jesienną kampanią makaronów Primo Gusto pt. "Miłość na widelcu". Ma ona za...

5 września 2006

Alina Lempa zastępcą dyrektora biura programowego TVP

Alina Lempa została od września zastępcą dyrektora biura programowego TVP. Wspomagać będzie działania zespołu związane z projektami badawczymi i strategicznymi....

5 września 2006

Koncert Sopot Festival oglądało 4,1 mln widzów, a galę powitalną Miss World 4,7 mln widzów

Jeden z koncertów Sopot Festival w TVN oglądało 4,1 mln widzów. Był to koncert z 3 września z udziałem m.in....

5 września 2006

MindShare Polska będzie pracować z Platformą Obywatelską również przy kampanii samorządowej

Dom mediowy MindShare Polska będzie pracować z Platformą Obywatelską przy kampanii związanej z wyborami samorządowymi. MindShare pracował dla tej partii...

5 września 2006

Chevrolet promuje samochody za pomocą niekonwencjonalnej akcji SMS

Chevrolet promuje samochody za pomocą niekonwencjonalnej akcji SMS. Do końca września 30 klientów zainteresowanych kupnem auta otrzyma nagrodę w postaci...

5 września 2006

Główna bohaterka "M jak miłość" w kampanii marki Corega

Aktorka Teresa Lipowska grająca jedną z głównych ról w serialu "M jak miłość" (TVP2) jest twarzą kampanii marki Corega (GlaxoSmithKline)....

5 września 2006

Peroni i "Taniec z gwiazdami" reklamują się na wielkim formacie na budynku BRE Tower

Kompania Piwowarska SA i piwo Peroni oraz program stacji TVN "Taniec z gwiazdami" są pierwszymi reklamodawcami na nowym nośniku wielkoformatowym...

5 września 2006

Kamil Wiszowaty media assistant w Fastbridge

Kamil Wiszowaty awansował na stanowisko media assistant w Fastbridge, komórce interaktywnej domów mediowych Brand Connection i Initiative Warszawa. Dotychczas Wiszowaty...

6 września 2006

Marta Okła dołączyła do agencji McCann Erickson Polska

Do zespołu agencji reklamowej McCann Erickson Polska dołączyła Marta Okła na stanowisko senior account executive. Wcześniej pracowała w Grey Worldwide...

6 września 2006

Dagmara Brzezińska-Marcu senior product managerem marki Maybelline

Dagmara Brzezińska-Marcu została senior product managerem marki Maybelline New York należącej do L'Oreal Polska. Poprzednio pracowała w Coty Polska, gdzie...

6 września 2006

Germanos wdraża nową strategię mającą poprawić świadomość marki

Germanos Polska, największa poza operatorami sieć sprzedaży telefonów i akcesoriów komórkowych, wprowadza zmiany w strategii marketingowej mające poprawić wskaźniki świadomości...

6 września 2006

Sprostowanie: Nowe nośniki The Wallboard w Łodzi, a nie w Warszawie

We wczorajszej informacji pt. "Peroni i "Taniec z gwiazdami" reklamują się na wielkim formacie na budynku BRE Tower" opublikowanej w...

6 września 2006

Agencja Tomorrow pracuje dla Biura Analiz Sejmowych

Biuro Analiz Sejmowych powierzyło agencji reklamowej Tomorrow projekt stworzenia nowej strony internetowej. Agencja zajmie się przygotowaniem portalu od strony graficznej,...

6 września 2006

Tenisistki Ivanowic i Hantuchowa w reklamach Sony Ericsson

Polski oddział producenta telefonów komórkowych Sony Ericsson rozpocznie wkrótce w telewizji, prasie i internecie kampanię reklamową modelu K800i Cyber-shot, która...

6 września 2006

Henyo Behrendt w regionalnym przetargu Tesco na obsługę marki Cherokee

Sieć handlowa Tesco przeprowadzi przetarg na obsługę marki odzieżowej Cherokee w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Chodzi o rynek Polski, Węgier, Słowacji...

6 września 2006

Michał Leszczyński, dyrektor strategiczny, rozstaje się z Polymusem

Michał Leszczyński, dyrektor strategiczny oraz new business director w agencji reklamowej Polymus, rozstał się z firmą. Był związany z nią...

6 września 2006

Rafał Masiak został marketing managerem Wrigley Polska

Rafał Masiak objął stanowisko marketing managera w firmie Wrigley Polska. Będzie zarządzał m.in. markami: Airwaves, Juicy Fruit, Orbit, Winterfresh. Rafał...

6 września 2006

Wydawnictwo Creative Sport Ideas pracuje nad portalem sportowym

Wydawnictwo Creative Sport Ideas prowadzi prace nad dużym internetowym portalem sportowym. Portal ma ruszyć jeszcze w tym roku. Będzie współpracował...

6 września 2006

Trzy polskie wódki wśród 15 najsilniejszych marek premium na świecie

Amerykański magazyn "Impact" przygotował ranking najlepiej sprzedających się marek wódek premium na świecie. W pierwszej 15 znalazły się trzy marki...

6 września 2006

"Polityka" z książeczką na początek roku szkolnego wsparta kampanią

Bieżący numer "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wspiera kampania reklamowa w telewizji i w radiu. Wydanie ukazało się z bezpłatnym dodatkiem...

6 września 2006

Polskapresse i Orkla oraz Fundacja Grupy TP przeciw przemocy w szkole

Dzienniki grupy wydawniczej Polskapresse i Orkli Press Polska, w sumie 19 gazet codziennych oraz należący do Orkli "Tygodnik Ostrołęcki", rozpoczęły...

6 września 2006

"Manager Apteki" z kwartalnika staje się miesięcznikiem

"Manager Apteki" (Media TV Plus), magazyn dla farmaceutów, zwiększa częstotliwość i z kwartalnika staje się miesięcznikiem. Tytuł ukazuje się od...