M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 września 2006

Vectra promuje zintegrowane pakiety usług

Operator kablowy Vectra rozpoczął kampanię promującą zintegrowane pakiety usług "W paczce najtaniej". Dyrektor departamentu marketingu Urszula Chincz mówi, że celem...

6 września 2006

Portal senior.pl wprowadza zmiany do serwisu

Internetowy portal dla osób starszych senior.pl wprowadził nowe działy. Są to system komentowania artykułów i newsów oraz rozbudowane forum -...

6 września 2006

Powstała internetowa agencja fotografii sportowej Foto Olimpik

Powstała nowa agencja fotografii sportowej Foto Olimpik obsługująca imprezy sportowe w kraju i za granicą. Firma wyrosła z istniejącego od...

6 września 2006

Peugeot wspiera reklamą sprzedaż nowego modelu Boxer

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała dla Peugout kampanię wprowadzającą na rynek czwartą premierę w tym roku - model Boxer....

6 września 2006

Koncept kreatywny Euro RSCG Warsaw wykorzystany przez WWF European

Koncept kreatywny stworzony przez Euro RSCG Warsaw dla WWF Polska do kampanii reklamowej "Detox" mającej przekonać europosłów do głosowania za...

6 września 2006

Kanał 4fun.tv rozstał się z brokerem Ad Venture Team

Kanał telewizyjny 4fun.tv zakończył współpracę handlową z firmą Ad Venture Team. Stacja będzie teraz pozyskiwać reklamodawców we własnym zakresie. Decyzję...

6 września 2006

Jacek Pawlak realizuje paneuropejski projekt dla Toyoty

Jacek Pawlak, dotychczasowy dyr. zarządzający Toyota Motor Poland, rozpoczyna współpracę z europejską centralą Toyoty. Jako pierwszy Polak na tak wysokim...

6 września 2006

Lux Med przekonuje w najnowszych reklamach, że medycyna jest sztuką

Ogólnopolska sieć klinik medycznych Lux Med rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej celem jest innowacyjne pozycjonowanie marki Lux Med w świadomości...

6 września 2006

Canal Plus przedłużył prawa do transmitowania Grand Prix na żużlu

Na mocy porozumienia z firmą BSI przez kolejnych 5 lat Canal Plus będzie relacjonował zawody żużlowego Grand Prix o tytuł...

6 września 2006

Masterfoods rozpoczyna realizację programu "Miejsca przyjazne psom"

Należąca do Masterfoods marka Pedigree rozpoczyna program "Miejsca przyjazne psom". Akcja polega na wskazywaniu właścicielom zwierząt takich miejsc wypoczynku, w...

6 września 2006

DougFaberFamily autorem kreacji do promocji marki Somat

Agencja reklamowa DougFaberFamily w ramach współpracy z Henkel Polska przygotowała kreację do akcji promocyjnej marki Somat "Koniec seansów przed zlewozmywakiem"....

6 września 2006

Dream Studios należące do grupy Euro RSCG otwiera szkołę DTP

Dream Studios, firma produkcyjna będąca jedną ze spółek grupy Euro RSCG w Polsce, otwiera szkołę DTP. W programie nauki są...

6 września 2006

TUI rozpoczyna promocję oferty zimowej

Biuro podróży TUI rozpoczyna promocję oferty zimowej. Działania zaplanowane zostały do końca marca 2007 r. Kampania obejmie trzy grupy produktów...

6 września 2006

Sales Network Service realizuje akcję merchandisingową dla Unilevera

Należąca do TBWA/Communication Group struktura Sales Network Service realizuje akcję merchandisingową dla firmy Unilever. Zadaniem firmy jest skontrolowanie i poprawa...

6 września 2006

P&G Prestige Products wprowadza Pumę Create i planuje wsparcie reklamowe

P&G Prestige Products wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków zapachowych Puma Create. Nowy produkt będzie dostępny w dwóch wersjach: damskiej...

6 września 2006

Next przygotował kampanię Klubu "Glamour" w internecie

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest Group, przygotował dla G+J Polska internetową kampanię reklamową Klubu "Glamour" (www.klubglamour.pl). Kampania prowadzona jest na...

6 września 2006

Dwie nowe stacje w sieci Radio Eska

Dwie nowe stacje dołączyły do sieci Radia Eska, którą obecnie tworzy 31 rozgłośni. Pierwsza - Radio As z Inowrocławia (98,1...

6 września 2006

Według Gemius SA co trzeci internauta chce kupić samochód

Co trzeci internauta planuje w ciągu najbliższego roku kupno samochodu - wynika z najnowszego raportu "Plany internautów a rynek samochodów...

7 września 2006

Wydawnictwo Forum wprowadza na rynek nowy tytuł dla branży utrzymania ruchu

Wydawnictwo Forum wprowadzi w połowie września br. na rynek nowy tytuł specjalistyczny "Służby Utrzymania Ruchu". Publikacja będzie skierowana do kadry...

7 września 2006

Ewa Lis odpowiada za wizerunek HP Polska

Ewa Lis, dotychczas odpowiedzialna za PR i marketing konsumencki w dziale druku i przetwarzania obrazu HP Polska, awansowała na stanowisko...

7 września 2006

Jacek Trujnara odpowiada za marketing, a Tomasz Nowak za sprzedaż w PKT

Firma Polskie Książki Telefoniczne zdecydowała się na przebudowę struktur marketingowych. Dotychczasowy dział marketingu i rozwoju został podzielony na dwa osobne...

7 września 2006

Piotr Alchimowicz, wcześniej w Ogilvy, rozpocznie samodzielną działalność

Piotr Alchimowicz, związany wcześniej z Ogilvy Group Poland, zamierza rozpocząć działalność na własny rachunek. - Zamierzam pozostać w branży usług...

7 września 2006

Daniel Wood został dyrektorem strategicznym w DougFaberFamily

Brytyjczyk Daniel Wood objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej pracował w Leo Burnett Warszawa, gdzie pełnił...

7 września 2006

Nowy numer "Trailer Magazine" ukazał się z płytą CD

Najnowszy numer miesięcznika "Trailer Magazine" (wydawnictwo Fabas Polska) ukazał się z dodatkiem specjalnym w postaci płyty CD. Płyta zawiera oprogramowanie...

7 września 2006

Pietro Leone przedstawił program zmian w polskim oddziale Greya

Grey Global Group Poland została regionalną centralą sieci Grey, której podlega 22 oddziałów sieci działających w Europie Środkowo-Wschodniej. Poprzednio centrala...

7 września 2006

Trójka przywraca audycje sprzed lat i ogranicza korzystanie z play-listy

Trójka Polskie Radio wprowadziła istotne zmiany w programmingu stacji. Rozbudowane przeglądy prasy, komentarze i więcej informacji - to wszystko pojawiło...

7 września 2006

Gadu Radio uruchamia nowe kanały muzyczne

Gadu Radio, polskie internetowe radio dostępne z poziomu komunikatora Gadu-Gadu, uruchamia cztery nowe kanały muzyczne. Są to: Eurodance 90, Disco-Polo,...

7 września 2006

Marlena Biardzka została account managerem hotelu Hilton

Marlena Biardzka objęła stanowisko account managera w strukturach sprzedażowych i marketingowych warszawskiego hotelu Hilton. Została odpowiedzialna za działania eventmarketingowe w...

7 września 2006

PW Rzeczpospolita przejęło wydawcę tytułów ogrodniczych i rolniczych

Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA przejęło 100 proc. udziałów w firmie Plantpress Sp. z o.o., wydawcy czasopism i książek o tematyce...

7 września 2006

Dariusz Chwierut został creative head group w S4

Do działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył Dariusz Chwierut, który objął stanowisko creative head group. Zastąpi w tej roli Michaela...

7 września 2006

Egmont wprowadzi na rynek miesięcznik "Muminki"

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na rynek nowy tytuł "Muminki" skierowany do dziewczynek i chłopców w wieku 4-7 lat. Debiut tytułu...

7 września 2006

GroupM wprowadza nowy optymalizator kampanii telewizyjnych

Domy mediowe należące do GroupM - MindShare Polska i Mediaedge:cia - mają wyłączny na polskim rynku dostęp do nowego narzędzia...

7 września 2006

Wyjaśnienie: Totalizator Sportowy prowadzi postępowanie ofertowe

W nawiązaniu do wczorajszej informacji z DS "MMP" pt. "Totalizator Sportowy szuka agencji do realizacji kolejnych projektów" Magdalena Wierzbicka, główny...

7 września 2006

Wedel rozszerza markę o desery mleczne Duett produkowane wspólnie z Danone'em

Cadbury Wedel rozszerza portfolio produktów. Kilka miesięcy od wprowadzenia lodów pod marką Wedel rozpoczyna sprzedaż deserów mlecznych Duett z wedlowskim...

7 września 2006

Maxwell House nagradza lojalnych klientów udziałem w musicalu "Koty"

Kraft Foods ruszył z loterią promocyjną i konkursem kawy Maxwell House pod nazwą "Poznaj smak sławy z Maxwell House". Każdy,...

7 września 2006

Ruszył nowy wortal Dom portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora SA) uruchomił nowy wortal Dom - dom.gazeta.pl. Zawiera on ogłoszenia o nieruchomościach, fora dla osób poszukujących domu...

7 września 2006

AMS i Jet Line wymieniają się nośnikami reklamowymi

Firmy reklamy zewnętrznej AMS i Jet Line podpisały umowę przyrzeczenia wzajemnej sprzedaży wybranych nośników reklamowych. AMS przejmie wszystkie backlighty 6x3...

7 września 2006

TGMC Polska pracuje dla klientów z branży marketingu bezpośredniego z Niemiec

Nowa firma doradztwa personalnego TGMC Polska pracuje dla dwóch klientów niemieckich z branży marketingu bezpośredniego. Jednym z nich jest Client...

7 września 2006

Edipresse Polska zwiększa częstotliwość "Viva! Moda" i wydaje dodatek

Wydawnictwo Edipresse Polska zwiększa częstotliwość wydawania magazynu "Viva! Moda", który stanie się kwartalnikiem. Dotychczas pismo ukazywało się w cyklu półrocznym....

7 września 2006

MRM/Momentum prowadzi dla Opla promocję zakupu akcesoriów

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie...

7 września 2006

"Polityka" pozostaje liderem sprzedaży egzemplarzowej wśród tygodników opinii

"Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) utrzymuje pozycję lidera pod względem sprzedaży egzemplarzowej w segmencie tygodników opinii. Pokazują to najnowsze dane ZKDP...

7 września 2006

Grupa ZenithOptimedia ujednolica nazewnictwo stanowisk

Grupa ZenithOptimedia, w której skład wchodzą domy mediowe Zenithmedia, Optimedia i Equinox, ujednoliciła nazwy stanowisk. Dotychczasowi group media managerowie zostali...

7 września 2006

Grupa Żywiec zwiększyła o 7 proc. sprzedaż w I połowie br.

Grupa Żywiec zwiększyła o 7 proc. wartość sprzedaży w I połowie br., osiągając poziom 1,44 mld zł. Także wielkość sprzedaży...

7 września 2006

Ryszard Herod został dyrektorem biura reklamy TV Biznes

Ryszard Herod został dyrektorem biura reklamy TV Biznes. Jest to nowe stanowisko w firmie. Wcześniej przez ponad dwa lata Ryszard...

8 września 2006

Piotr Gaweł przejmuje kompetencje marketingowe w zarządzie Polkomtela

Piotr Gaweł, były wiceprezes ds. marketingu Telewizji Polskiej, który w lipcu przeszedł do zarządu Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus, przejmuje...

8 września 2006

Jacek Mrozik odpowiada w TP SA za ofertę dla klientów indywidualnych

Jacek Mrozik, były dyrektor marketingu Netii, który rozstał się z firmą po 6 latach pracy, przeszedł do Telekomunikacji Polskiej, gdzie...

8 września 2006

Magdalena Kamieniecka nowym konsultantem w Corporate Profiles Consulting

W firmie doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting powstał nowy zespół doradczy, kierowany przez Arkadiusza Łosia. Do zespołu dołączyła Magdalena Kamieniecka...

8 września 2006

Michał Dolny nowym dyr. marketingu Netii, a Beata Gałęza pokieruje komunikacją marketingową operatora

Jacek Mrozik, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii, przeszedł do Telekomunikacji Polskiej (piszemy o tym w dzisiejszym DS "MMP"). W związku z...

8 września 2006

Max Arpp autorem promocji Danonków w Polsce, Francji i Rosji

We wrześniu rusza kolejna edycja edukacyjnej promocji Danonków (Danone Polska). Po raz drugi autorem pomysłu jest agencja Max Arpp. Tym...

8 września 2006

"Semestr" wydaje dodatek specjalny i prowadzi promocje wśród marketerów

Magazyn dla studentów "Semestr" (wydawca: Akademickie Stowarzyszenie "Verum") dołączy do 111. numeru inaugurującego w październiku nowy rok akademicki dodatek specjalny...