M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 września 2006

Grupa Empik Media & Fashion otworzy w Polsce kilkanaście sklepów z luksusową bielizną Palmers

Grupa Empik Media & Fashion rozszerzyła portfolio o markę ekskluzywnej bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych - Palmers. Spółka...

12 września 2006

Jutrzenka wprowadza cukierki z chilli i guaraną, kreację przygotowuje Graf

Jutrzenka pod marką Goplana wprowadziła do sprzedaży cukierki z dodatkiem guarany Brando Guarando oraz cukierki z dodatkiem chilli o nazwie...

12 września 2006

Wydawnictwo Answer wprowadza trzy nowe tytuły

Wydawnictwo Answer wprowadza na rynek trzy nowe tytuły. Będą to: miesięcznik "Ogromny Kawał Humoru" oraz dwumiesięczniki "Gry Planszowe" i "Kamuflaż"....

12 września 2006

Dax Cosmetics wprowadza nową linię kosmetyków, w przyszłym roku kampania

Firma Dax Cosmetics wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy Perfecta Odżywianie. Jest to seria preparatów dla...

12 września 2006

Eska Leszno bez dyrektora zarządzającego; być może cała Eska zmieni schemat organizacyjny

Leszek Szabłowski nie jest już dyrektorem zarządzającym i szefem anteny radia Eska Leszno (sieć Radio Eska). Po ponad trzech latach...

12 września 2006

Eurobank startuje z nową platformą komunikacji mającą ocieplić image marki

Jutro Eurobank rozpocznie kampanię reklamową, która będzie jednocześnie debiutem nowej platformy komunikacji wizerunkowo-produktowej banku. Maciej Szczechura, wiceprezes odpowiedzialny za marketing...

12 września 2006

Bertelsmann zainteresowany zakupem 25 proc. akcji Polsatu, finał możliwy na przełomie roku

Niemiecki koncern Bertelsmann jest zainteresowany zakupem 25 proc. akcji Polsatu. O zaawansowanych rozmowach koncernu i stacji Zygmunta Solorza-Żaka informowała w...

12 września 2006

Next i K2 Internet przygotowały internetową odsłonę kampanii Coca-Coli

Next, interaktywny dział Starcom MediaVest, i agencja interaktywna K2 Internet przygotowały internetową odsłonę kampanii Coca-Coli. Wpisuje się ona w platformę...

12 września 2006

HP rusza z kampanią desktopów i monitorów w duchu strategii komunikacyjnej "The Computer is Personal Again"

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię wspierającą ofertę promocyjną na desktopy i monitory marki HP. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia, kreacja została...

12 września 2006

Flash PR, nowa agencja w branży, obsługuje Maskaradę

Agencję Flash PR założyła Dominika Rejmer, dyrektor zarządzający, która jest jej 100-proc. właścicielem. Rejmer jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w...

12 września 2006

Gest Kozakiewicza w kampanii Ultrafastinu

Ruszyła kampania Ultrafastinu, żelu przeciwbólowego Polpharmy. Twarzą marki został Władysław Kozakiewicz, który poprzez swój słynny gest pokazuje bólowi, gdzie jego...

12 września 2006

Odzieżowa marka S.Oliver rozpoczyna ekspansję w Polsce, firmuje ją Anastacia

Niemiecka marka odzieży S.Oliver skierowana do młodzieży planuje ekspansję w Polsce. Do tej pory była dostępna m.in. w sklepach Peek...

12 września 2006

Kupiec Poznański rusza z nową kampanią

Rusza kolejna odsłona kampanii Kupca Poznańskiego, poznańskiego centrum handlowego. W kampanii zaprezentowanych zostanie pięć motywów - zdjęciu ubranka ma towarzyszyć...

12 września 2006

Exxon Mobil zaadaptuje polski projekt Zentropy Partners

Firma Exxon Mobil postanowiła, że pilotażowy projekt badań efektywności kampanii oleju Mobil1 w internecie przeprowadzony w Polsce przez agencję Zentropy...

12 września 2006

Lowe GGK prawdopodobnie będzie obsługiwać markę Lion (Nestle), sieciowego klienta JWT

Lowe GGK zrealizowała billboard sponsorski marki Lion należącej do portfolio Nestle SA. Jest on emitowany w czwartki w TVP1 bezpośrednio...

13 września 2006

Unikupon SA współpracuje z Goodwill PR Services

Firma Unikupon SA specjalizująca się w projektowaniu aplikacji do sprzedaży doładowań telefonów pre-paid została nowym klientem agencji Goodwill PR Services....

13 września 2006

Ogilvy i Media Direction OMD przygotowały nową kampanię GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął kampanię reklamową wspierającą sprzedaż kart kredytowych Visa. Kreację pt. "Ostra karta GE Money Banku" przygotowała agencja...

13 września 2006

Uzupełnienie: Mather Communications współpracuje z Polkomtelem

W uzupełnieniu informacji o planach przetargowych Polkomtela, która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP", informujemy, że jedną z agencji...

13 września 2006

Magazyn "Za miastem" w nowej formule

Zgodnie z zapowiedziami Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA przeprowadziło zmiany w miesięczniku "Za miastem". Wrześniowy numer ukazał się w nowej formule...

13 września 2006

"Dziennik" z Encyklopedią Audiowizualną Britannica; plany współpracy Springera ze światowymi markami

"Dziennik" (Axel Springer Polska) w najbliższy piątek, 15 września, ukaże się z pierwszym tomem Encyklopedii Audiowizualnej Britannica. Cena gazety nie...

13 września 2006

Udziałowcy CR Media potwierdzają chęć sprzedaży Ad.pointu, Wojciechowski odsunięty od negocjacji z inwestorami

Jacek Pogonowski, partner funduszu Baring BCEF Investment VI Limited, potwierdził informacje o poszukiwaniu inwestora dla spółki Ad.point i należącej do...

13 września 2006

Inventive Communication obsłuży Netgear Polska w zakresie PR

Netgear Polska, dostawca zaawansowanych technologicznie produktów sieciowych, powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji Inventive Communication. Współpraca obejmuje działania z...

13 września 2006

Startuje Othersource, nowa e-agencja założona przez Thomasa Krotkiewskiego

Na polskim rynku rozpocznie działalność nowa agencja interaktywna - Othersource. Jej założycielem i współwłaścicielem jest Thomas Krotkiewski, niegdyś współzałożyciel agencji...

13 września 2006

MPG przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Prymatu, pod koniec roku przetarg

MPG Media Planning przejmuje od Optimum Media OMD obsługę budżetu mediowego PPH Prymat, producenta przypraw. Przekazanie budżetu odbyło się podczas...

13 września 2006

Acxiom rozpoczyna ścisłą współpracę z Hoga.pl

Acxiom Polska rozpoczyna strategiczną współpracę z Hoga.pl (notowana na GPW spółka IT i właściciel serwisu Hoga.pl). Firmy mają się wspierać...

13 września 2006

"Przekrój" dołączy do części nakładu płytę z sudoku

Do najbliższego numeru tygodnika "Przekrój" (Edipresse Polska) zostanie dołączona płyta z sudoku w wersji multimedialnej. Płyta przygotowana we współpracy z...

13 września 2006

MS Services tworzy dział eventów i promocji sprzedaży

MS Services, agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży, utworzyła dział eventów i promocji sprzedaży. Na jego czele...

13 września 2006

Logotyp przygotowany przez studio Pejot wyróżniony w międzynarodowym konkursie

Logotyp firmy doradczej Davidson Consulting został wyróżniony podczas The European Logo Design Annual (Eulda), konkursu na najlepsze logo roku. Wyróżniony...

13 września 2006

Saab w kampanii zaprasza na dni otwarte

Ruszyła kampania reklamowa samochodów Saab 9-3 i Saab 9-5 w wersjach Aero zapraszająca na dni otwarte oraz budująca wizerunek marki...

13 września 2006

HBO Polska uruchomi kanał komediowy, w planach kampania, trwają testy usługi VoD

Na przełomie grudnia i stycznia HBO Polska uruchomi kanał tematyczny, w którym pokazywane będą seriale i filmy komediowe. Ostateczna nazwa...

13 września 2006

Agencja reklamowa Graf przygotowała materiały POS dla Nurofenu

Agencja reklamowa Graf przygotowała materiały POS dla leku Nurofen (submarka Nurofen dla Dzieci, producent: Boots Healtcare). Prace agencji objęły kreację...

13 września 2006

Michał Jaszczyk dyrektorem ds. sprzedaży i dystrybucji w Carlsberg Polska

Michał Jaszczyk został dyrektorem ds. sprzedaży i dystrybucji w Carlsberg Polska. Przejął obowiązki Ireneusza Smagi, wiceprezesa browaru ds. sprzedaży, który...

13 września 2006

E-mail coraz popularniejszy w marketingu, internauci subskrybują więcej newsletterów

Już 90 proc. polskich internautów subskrybuje newslettery, blisko połowa firm korzysta z e-mail marketingu, zaledwie 7 proc. firm nie planuje...

13 września 2006

Alien Fx wykonało nowe animacje do kolejnej odsłony kampanii LOT-u

Studio animacji i postprodukcji Alien Fx wykonało animację 3D do najnowszej kampanii LOT-u przygotowanej przez Gruppę66 Ogilvy. Działania obejmują: telewizję,...

13 września 2006

Olga Bończyk ambasadorką marki ArtDeco

Firma Baltic Company, dystrybutor kosmetyków, nawiązała współpracę z polską aktorką Olgą Bończyk. W ramach umowy Olga Bończyk została pierwszą polską...

13 września 2006

Edukacyjny program Telekomunikacji Polskiej wspierany kampanią

Do końca października potrwa kampania informacyjna realizowana przez Fundację Grupy TP. Celem kampanii jest wsparcie projektu społecznego "Edukacja przez internet...

13 września 2006

Łukasz Zimnoch communication managerem Vattenfall Distribution

Łukasz Zimnoch awansował na stanowisko communication managera Vattenfall Distribution i zarazem chief media officera grupy Vattenfall Poland (dostawca energii i...

13 września 2006

Option One wspiera sprzedaż Grupy Żywiec na stacjach benzynowych

Grupa Żywiec wspólnie z agencją Option One Sales & Marketing Services prowadzi projekt mający na celu wzrost sprzedaży i poprawę...

13 września 2006

Rafał Kiersk zajmie się trade marketingiem sieci Ruch SA

Rafał Kiersk został zastępcą dyrektora marketingu ds. trade marketingu w spółce Ruch SA. Do tej pory był związany z siecią...

13 września 2006

Tic Tac sponsorem serialu "Zagubieni 2"

Ferrero Polska, producent marki Tic Tac, jest sponsorem popularnego serialu w TVP1 pt. "Zagubieni 2". Autorem billboardu sponsorskiego jest agencja...

13 września 2006

MindShare odpowiada na wyzwanie Initiative: Chcemy rzeczywistej, a nie sztucznej rywalizacji

MindShare Polska nie weźmie udziału w konkursie, jaki zaproponował Marcin Dec, dyr. zarządzający mediów w Initiative Warszawa. Przypomnijmy, że chodziło...

13 września 2006

Zibi zmienia markę na Time Trend, aby odmłodzić swój target

Firma Zibi Sp. z o.o., dystrybutor zegarków marek Casio, Atlantic, Seiko, po 15 latach funkcjonowania pod marką Zibi postanowiła zmienić...

13 września 2006

"Super Express" zmienia cennik w stołecznym wydaniu

Od 18 września Media Express, wydawca "Super Expressu", zmienia ceny reklam w warszawskim wydaniu dziennika. Nie będzie już podziału cenowego...

13 września 2006

Zmiany w managemencie Unilever Polska, Jerzy Żałopa wyjedzie do Rosji

Unilever Polska wprowadza zmiany personalne w managemencie spółki. Donata Wolińska obejmie stanowisko dyr. biznesu kosmetyków i środków czystości z kompetencjami...

13 września 2006

Sony Ericsson wybrał globalnie Saatchi & Saatchi, u nas bez zmian - nadal z Leo Burnett

Centrala Sony Ericsson Mobile w przetargu na obsługę swojego globalnego budżetu reklamowego, wartego rocznie 50 mln funtów, wybrała Saatchi &...

13 września 2006

Radio PiN 102 FM zaczyna kampanię wizerunkowo-produktową i zmienia ramówkę

W piątek startuje wizerunkowo-produktowa kampania stołecznego Radia PiN 102 FM. Podzielona jest na dwie równolegle prowadzone części. Pierwsza, nawiązująca do...

14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

14 września 2006

Anna Barabasz-Nowak została dyrektorem marketingu Wawel SA

Nieobsadzone przez ostatnie kilka lat stanowisko dyrektora marketingu firmy Wawel SA objęła Anna Barabasz-Nowak, poprzednio związana z firmą Maspex Wadowice....

14 września 2006

Badanie Prasy Lokalnej będzie mieć wkrótce drugą falę

Druga edycja badania czytelnictwa tygodników lokalnych rozpocznie się najprawdopodobniej w ciągu najbliższego tygodnia. Mniej więcej rok temu zostało zrealizowane pionierskie...

14 września 2006

Greenpeace Polska w kampanii zachęca do segregacji śmieci

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię dla Greenpeace Polska, której celem jest podniesienie świadomości Polaków w kwestii powtórnego przetwarzania surowców,...