M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 września 2006

"Apartamenty i Mieszkania w Warszawie" po raz czwarty

Wydanie specjalne magazynu "Villa" - "Apartamenty i Mieszkania" (wydawnictwo Migut Media) po raz czwarty ukazało się w Warszawie. Publikacja jest...

14 września 2006

Michał Ozimek po 12 latach odchodzi z biura reklamy Polsatu do MediaOn

Michał Ozimek, starszy specjalista ds. sprzedaży spółki PM, biura reklamy Polsatu, TV4 i telewizji Puls, po 12 latach odchodzi z...

14 września 2006

Ewa Kaczmarek odpowiada za public relations CAM Media

Ewa Kaczmarek została PR managerem w CAM Media. Zastąpiła Beatę Stefaniuk, która odeszła z firmy. Ewa Kaczmarek odpowiada za komunikację...

14 września 2006

Bartłomiej Bartoszek zakłada agencję Concept Institute

Bartłomiej Bartoszek, który do stycznia br. pełnił funkcję dyr. kreacji agencji TBWA/Warszawa, zakłada własną agencję reklamową - Concept Institute. Będzie...

14 września 2006

Oceanic Cosmetic wprowadza nową wysoko pozycjonowaną markę AA Prestige

Firma Oceanic Cosmetic Laboratorium Kosmetyczno-Farmaceutyczne wprowadza na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry AA Prestige. Pod względem cenowym będzie...

14 września 2006

Sieć Radia Eska podniesie ceny spotów

Grupa Radiowa "Time" (Radio Eska, Eska Rock i Vox FM) wprowadza podwyżkę cen reklam. Nowe ceny zaczną obowiązywać od 2...

14 września 2006

Zelmer buduje w kampanii wizerunek nowoczesnej marki

Firma Zelmer SA prowadzi kampanię reklamową, której celem jest budowa, w oparciu o nowe produkty, unowocześnionego wizerunku marki Zelmer jako...

14 września 2006

"Handel" pierwszy w najnowszym badaniu RMT

Dwutygodnik "Handel" (Polskie Wydawnictwo Fachowe) uzyskał najwyższe czytelnictwo w najnowszej fali badania czytelnictwa prasy handlowej Retail Media Track. Badanie przeprowadził...

14 września 2006

Gauden odwołany, Velgaard nowym prezesem Presspubliki, Lisicki nowym naczelnym "Rzeczpospolitej"

Truls Velgaard został nowym prezesem zarządu spółki Presspublica, wydawcy dziennika "Rzeczpospolita", a nowym naczelnym tytułu Paweł Lisicki. Do tej pory...

14 września 2006

Wyjaśnienie: CR Media SA wyjaśnia, że prezes Wojciechowski nie został odsunięty

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Udziałowcy CR Media potwierdzają chęć sprzedaży Ad.pointu, Wojciechowski odsunięty od negocjacji z inwestorami" przytaczamy list,...

14 września 2006

Joanna Kraińska dołączyła do zespołu PR "Gazety Prawnej"

Joanna Kraińska przeszła do zespołu PR "Gazety Prawnej" wydawanej przez Grupę Wydawniczą "Infor". Będzie odpowiedzialna za wdrożenie i realizację strategii...

14 września 2006

Viacom uruchomi Comedy Central 19 października

Comedy Central zadebiutuje w Polsce już 19 października br. - podał koncern Viacom. Polska wersja Comedy Central będzie czwartym z...

14 września 2006

Murdoch oficjalnie udziałowcem TV Puls

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zmiany w strukturze udziałowej koncesjonariusza TV Puls. Dotychczas właścicielem koncesji była Telewizja...

14 września 2006

Platforma ITI Neovision może ruszyć jeszcze we wrześniu

Platforma ITI Neovision może zostać uruchomiona jeszcze we wrześniu - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Spółka ITI Neovision należąca do Grupy ITI...

14 września 2006

Kampania październikowego "Muratora" w podwyższonym nakładzie

Najnowszy, październikowy "Murator" (Wydawnictwo Murator) ma najwyższy w br. nakład, który wynosi 175 tys. egz. (średni nakład za okres I-V...

14 września 2006

Ruch rekomendowanym dostawcą prasy dla sieci sklepów ABC

Spółka Ruch SA podpisała porozumienie z Eurocash, właścicielem największej w Polsce sieci sklepów detalicznych - ABC, dotyczące dostawy prasy. Na...

14 września 2006

Radosław Śmigulski kieruje marketingiem Totalizatora Sportowego

W Totalizatorze Sportowym Sp. z o.o., państwowym monopoliście gier liczbowych, zmieniona została struktura departamentów - powstał połączony dział sprzedaży i...

14 września 2006

Studio DN wykonało opakowania produktów Scotch-Brite firmy 3M

Studio DN zaprojektowało system opakowań produktów marki Scotch-Brite firmy 3M. Scotch-Brite jest międzynarodową marką wysokiej jakości produktów czyszczących przeznaczonych do...

14 września 2006

Marcin Dec ponawia zaproszenie do konkursu (odpowiedź na wczorajszy komentarz MindShare)

Marcin Dec, dyr. zarządzający mediów w Initiative Warszawa, w odpowiedzi na komentarz przedstawicieli MindShare Polska dotyczący idei zaproponowanego przezeń konkursu,...

14 września 2006

Encyklopedia "Gazety Wyborczej" w komplecie za 740 zł

Encyklopedia "Gazety Wyborczej", która ukazywała się w cyklu tygodniowym od stycznia do marca ub.r., będzie od tego piątku dostępna we...

14 września 2006

Cruso PR obsługuje działania PR firmy Hygienika

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę w zakresie komunikacji PR z firmą Hygienika SA, producentem artykułów do higieny osobistej. Agencja...

14 września 2006

Haribo stawia na edukację i zdrowie w najnowszej kampanii "Haribo smak radości"

Firma Haribo, producent żelków, rozpoczęła drugi etap tegorocznych działań reklamowych - "Haribo smak radości". Tematem przewodnim kampanii jest zdrowie i...

14 września 2006

Bartłomiej Szymaniak i Arkadiusz Legoń w dziale strategii Tequila/Polska

Bartłomiej Szymaniak i Arkadiusz Legoń dołączyli do działu strategii agencji Tequila/Polska. Pierwszy z nich objął funkcję strategic planning managera, a...

14 września 2006

Kulczyk Tradex ruszył z kampanią launchową Craftera, największego auta dostawczego marki Volkswagen

Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek model Volkswagen Crafter, największy samochód dostawczy z portfolio marki Volkswagen. Kampania przygotowana przez...

14 września 2006

Land Rover promowany w prasie i internecie, część kampanii ma dotrzeć na palmtopy

JLR Polska, dystrybutor samochodów marek Jaguar i Land Rover, rozpoczął kampanię dwóch modeli auta Land Rover Freelander. Kampania obejmuje prasę...

14 września 2006

Gazeta.pl przebudowała serwis Sport na wzór serwisu mundialowego

Gazeta.pl odświeżyła swój serwis sportowy Sport.gazeta.pl. Jak mówią przedstawiciele portalu, impulsem do przebudowy całego serwisu sportowego był sukces serwisu mundialowego,...

14 września 2006

Globalny serwis Koniki Minolty autorstwa agencji Hypermedia ruszy na przełomie roku

Globalny serwis Koniki Minolty autorstwa agencji Hypermedia ruszy na przełomie roku. Agencja zaprezentowała ostatnio w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings...

14 września 2006

Millward Brown SMG/KRC prawdopodobnym dostawcą badań radiowych w 2007 r.

Komitet Badań Radiowych negocjuje z Millward Brown SMG/KRC warunki przyszłorocznej umowy na dostarczanie badań słuchalności radia (Radio Track). Jak poinformowano...

14 września 2006

DD Media wydaje nowy tytuł w segmencie customer publishing

Dwumiesięcznik "Cały dla małych" to nowy tytuł DD Media, wydawcy "Dzień dobry", w segmencie customer publishing. Tytuł przygotowany jest dla...

15 września 2006

Marcin Witkowski business development directorem w Paralotnej

Marcin Witkowski objął stanowisko business development directora w agencji reklamowej Paralotna. Do jego obowiązków należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów. Wcześniej...

15 września 2006

Grynko i Jastrząb objęli funkcje creative group head w agencji Just

Bartłomiej Grynko i Jacek Jastrząb awansowali na stanowiska creative group head i objęli kierownictwo nad swoimi zespołami kreatywnymi w agencji...

15 września 2006

Maciej Paciorek account managerem w Twenty Four Seven PR

Maciej Paciorek rozpoczął pracę w agencji Twenty Four Seven PR na stanowisku account managera. Do jego obowiązków należy współpraca z...

15 września 2006

Polskapresse wprowadza zmiany w portalu www.wiadomosci24.pl

Gazeta obywatelska www.wiadomosci24.pl prowadzona przez grupę wydawniczą Polskapresse wprowadziła nowe rozwiązania. Autorzy mogą nie tylko pisać teksty z pomocą kilku...

15 września 2006

Piekus i Orłowska awansowały w strukturach Rowland Communications

Karolina Piekus awansowała na stanowisko corporate communications directora. W agencji pracuje od 4 lat, ostatnio zajmowała stanowisko senior account managera...

15 września 2006

Badi Badi i Starlink przygotowały projekt wsparcia "Ładnego Domu"

Multimedialna kampania wspiera październikowe wydanie miesięcznika "Ładny Dom" (Agora SA). Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink, przygotowaniem spotów -...

15 września 2006

Braughman Media wchodzi na rynek wielkiego formatu

Braughman Media, nowy gracz na rynku reklamy out of home, chce łączyć role pośrednika w zakupie powierzchni i właściciela lokalizacji....

15 września 2006

Fresh autorem kreacji promocji "Zostań Młodym Odkrywcą z płatkami Nestle"

Grupa Fresh przygotowała kreację do akcji promocyjnej "Zostań Młodym Odkrywcą z płatkami Nestle". Do opakowań promocyjnych płatków Nestle dołączane są...

15 września 2006

TVP Kultura zmienia strategię i uruchamia pilotaż sprzedaży reklam

TVP Kultura wprowadzi jesienią br. zmiany w strategii programowej. - Odchodzimy od tematów przyporządkowanych do poszczególnych dni tygodnia na rzecz...

15 września 2006

Urszula Kucharczyk przestała odpowiadać za komunikację Mediatak

Urszula Kucharczyk, dyrektor działu komunikacji marketingowej Mediatak, odeszła z firmy. Obecnie zajęła się rozwijaniem agencji Tandemy, która zajmuje się m.in....

15 września 2006

Domy mediowe finalizują umowy z komitetami przed wyborami samorządowymi

Wyznaczenie przez Lecha Kaczyńskiego, prezydenta RP, daty wyborów samorządowych na 12 listopada br. otworzyło komitetom wyborczym możliwość podpisywania oficjalnych umów...

15 września 2006

Grupa ARBO IG wprowadza na polski rynek nowy dom sprzedaży

Grupa ARBO IG, do której należy ARBOmedia, wprowadza na polski rynek kolejny dom sprzedaży. Jego marki na razie nie ujawniono,...

15 września 2006

Apollo Electronics rozpoczyna inwestycje na Węgrzech

Apollo Electronics, producent i dystrybutor elektroniki użytkowej, chce wzmocnić swoją obecność na Węgrzech i otwiera tam spółkę Apollo Hungary. To...

15 września 2006

Reebok wykorzysta w najbliższym projekcie wizerunek Thierry'ego Henry'ego

Reebok rozpoczyna kampanię wizerunkową, w której w roli głównej wystąpi gwiazda futbolu Thierry Henry. - Kampania ma na celu powrót...

15 września 2006

Małgorzata Maj odpowiada za komunikację wewnętrzną Raiffeisen Banku

Małgorzata Maj, która dotychczas zajmowała się komunikacją wewnętrzną Citibanku Handlowego, przeszła do zespołu public relations Raiffeisen Bank Polska. Tu również...

15 września 2006

Timex Polska promuje się przy eventach sportowych w Warszawie

Timex Polska będzie obecny z marką Timex przy dwóch sportowych imprezach odbywających się w najbliższym czasie w Warszawie - Maratonie...

15 września 2006

Agencja interaktywna DynaSoft przygotowała kreację e-sklepu tuningowego

Agencja interaktywna DynaSoft przygotowała kreację witryny nowego sklepu internetowego www.tuning-zone.pl skierowanego do miłośników tuningu. Nowy sklep promowany będzie w najbliższym...

15 września 2006

WP udostępniła w serwisie Kobieta aplikację do doboru fryzury i kosmetyków

Portal Wirtualna Polska uruchomił w serwisie Kobieta nietypową aplikację przeznaczoną do doboru kosmetyków do makijażu i fryzury. Użytkowniczki serwisu mogą...

15 września 2006

Infor będzie promował wydanie "Gazety Prawnej" z płytą

Grupa Wydawnicza "Infor" przeprowadzi akcję promocyjną poniedziałkowego wydania "Gazety Prawnej", do którego zostanie dołączona płyta CD pt. "Unijne miliony na...

15 września 2006

Agora podnosi ceny spotów w sieciach stacji radiowych

Grupa radiowa Agory SA, do której należy sieć Złote Przeboje, Roxy FM i radio Tok FM, wprowadza podwyżkę cen reklam....

15 września 2006

ComArch zażądał NWZA Interii, wstrzymane inwestycje reklamowe

Interia.pl wybrała agencję reklamową w przetargu kreatywnym, jednak ostateczne decyzje dotyczące zarówno tego wyboru, jak i planowanej na jesień br....