M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2006

REWE Group do 2010 r. zainwestuje w Polsce 130 mln euro

REWE Group, operator sieci supermarketów MiniMal i hal Cash & Carry Selgros do 2010 r. zainwestuje w Polsce 130 mln...

15 września 2006

Agnieszka Myślińska account executive w TBWA/PR

Agnieszka Myślińska została nowym account executive w agencji TBWA/PR. Wcześniej zajmowała się m.in. komunikacją marketingową trzech autoryzowanych salonów marki Skoda...

15 września 2006

Prima Guaranesa będzie reklamowana w kinach

Kawa Prima Guaranesa (producent: Prima SA) będzie reklamowana w kinach. Spoty pojawią się w sieci kin Cinema City oraz Multikino...

15 września 2006

"Metropol" wprowadza onsert - nowy format reklamowy

W dzienniku "Metropol" po raz pierwszy zostanie wykorzystany format reklamowy typu onsert. Pierwszym klientem, który zdecydował się na tę formę...

15 września 2006

Ströer promuje scrolle na chwilę przed debiutem nośników AMS

Pod hasłem "Po pierwsze prestiż. Po drugie jakość. Po trzecie skuteczność. Spełnimy Twoje trzy życzenia" ruszyła kampania nośnika reklamy zewnętrznej...

15 września 2006

Renault Polska uzależnia wybór spotu reklamowego od decyzji klientów

Firma motoryzacyjna Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Renault Clio...

15 września 2006

Edgar Bąk dołączył do działu kreacji agencji reklamowej DDB Warszawa

Edgar Bąk objął stanowisko junior art directora w agencji reklamowj DDB Warszawa. Wspólnie z Michałem Pawłowskim, senior copywriterem, stworzą zespół...

15 września 2006

G+J Polska wprowadza zmiany w formule miesięcznika "Rodzice"

Wydawnictwo G+J Polska od październikowego numeru wprowadzi zmiany w formule miesięcznika parentingowego "Rodzice". Zwiększona zostanie objętość. Zmieni się szata graficzna....

15 września 2006

Canal Plus Sport wprowadza nowy magazyn piłkarski

Na antenie Canal Plus Sport pojawi się nowy program poświęcony piłce nożnej "Gol+Gol". W cotygodniowym magazynie widzowie zobaczą bramki z...

15 września 2006

Magazyn "Avanti" drukuje kupony zniżkowe dla czytelniczek

Magazyn "Avanti" (Agora SA) wydrukował we wrześniowym wydaniu specjalne kupony zniżkowe na zakupy w 750 sklepach w całej Polsce. Korzystając...

15 września 2006

"Gazeta Dom" sponsoruje program "Fakty, ludzie, pieniądze" w TVN24

"Gazeta Dom", środowy dodatek "Gazety Wyborczej", od września br. jest sponsorem programu Romana Młodkowskiego "Fakty, ludzie, pieniądze". Gazeta sponsoruje wydania...

18 września 2006

Edipresse wyda "Przekrój nauki" oraz specjalny numer "Przekroju" o 50 proc. większy

Wydawnictwo Edipresse Polska w tym tygodniu wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne tygodnika "Przekrój" - "Przekrój nauki". Publikacja ukaże się...

18 września 2006

Tom Britanniki za 29 zł, w subskrypcji za 24,75 zł

Kolejne tomy Encyklopedii Audiowizualnej Britannica będą kosztować 29 zł plus 1,50 zł, czyli cena "Dziennika" (Axel Springer Polska). Pierwszy tom...

18 września 2006

Grandes Kochonos kandydatem do partnerstwa z Jung von Matt

Przedstawiciele agencji reklamowej Jung von Matt, którzy szukają partnerów do otwarcia filii w Polsce (patrz DS "MMP" z 10 marca...

18 września 2006

Ewa Wituszyńska przechodzi z HFBP do Bauera

Ewa Wituszyńska na początku listopada br. obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Obecnie jest head group...

18 września 2006

PTWP wydaje raport specjalny "Nowy Przemysł 2006"

Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości wydało raport specjalny "Nowy Przemysł 2006". Publikacja zbiera najważniejsze informacje gospodarcze, analizy biznesowe, oceny ekspertów...

18 września 2006

ATM Grupa sprzedała licencję na teleturniej "Gra w ciemno" Grekom

Producent programów telewizyjnych ATM Grupa sprzedał licencję na teleturniej "Gra w ciemno" producentowi Anosi SA. Program będzie emitowany w greckiej...

18 września 2006

Magdalena Czopur, wcześniej research manager w IQS, strategiem w Stratosferze

Magdalena Czopur rozpoczęła pracę na stanowisku stratega w firmie strategicznego doradztwa marketingowego Stratosfera. Od 1995 r. Czopur związana była z...

18 września 2006

Front Design i Media Direction OMD przygotowały kampanię dla Discovery Channel

Agencja Front Design przygotowała strategię i kreację kampanii promującej pasmo "Walka o ropę" w Discovery Channel. Kampania promująca serię Discovery...

18 września 2006

Star Advertising i PanMedia Western przygotowały kampanię Austrian Airlines

Linie lotnicze Austrian Airlines rozpoczęły kampanię reklamową promującą ofertę połączeń z Polski do Europy Wschodniej i Centralnej. Adaptację materiałów reklamowych...

18 września 2006

Rybiński pokieruje "Wiadomościami" w TVP1, a Sejmej "Panoramą" w TVP2

Andrzej Mietkowski, dyrektor agencji informacji TVP, powołał nowych kierowników redakcji programów informacyjnych. Kierownikiem redakcji "Wiadomości" został Radosław Rybiński, a "Panoramy"...

18 września 2006

Nowa 13-odcinkowa seria filmowa dla dzieci z dziennikami Polskapresse

Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...

18 września 2006

Cykl edukacyjny "Gazety" wsparty w mediach

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowała na najbliższy okres cykl publikacji dla uczniów. Są to: przykładowy sprawdzian na koniec podstawówki, testy...

18 września 2006

Deep rozpoczyna konkurs "Ułóż wreszcie swoje ciuchy"

Marka odzieżowa Deep (firma Semax) rozpocznie 20 września konkurs pod hasłem "Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych"....

18 września 2006

Kolejna edycja "Wygraj jednym słowem" w sieci Złote Przeboje

Czwartą edycję zabawy "Wygraj jednym słowem" rozpoczęła sieć radiowa Złote Przeboje (grupa radiowa Agory SA). Konkurs potrwa do końca października....

18 września 2006

Constants PR obsługuje projekt rodzinnych turniejów siatkówki plażowej GE Money Banku

Agencja Constans PR jest odpowiedzialna za oprawę mediową sponsoringu GE Money Banku - cyklu rodzinnych turniejów siatkówki plażowej. Turnieje odbywają...

18 września 2006

Next i Artegence przygotowały e-kampanię dla kawy Maxwell

Next, interaktywne ramię Starcom MediaVest, oraz agencja interaktywna Artegence przygotowały internetowe wsparcie akcji promocyjnej marki Maxwell House (Kraft Foods Polska)....

18 września 2006

Ozone Laboratories przejmuje obsługę marketingową marek Bristol Myers-Squibb

Firmy farmaceutyczne Ozone Laboratories i Bristol-Myers Squibb zawarły partnerstwo strategiczne. Ozone Laboratories ma przejąć odpowiedzialność za marketing i dystrybucję marek...

18 września 2006

Hexeline z kampanią "Rewolucja trwa" kontynuuje proces odmładzania marki

Hexeline, producent damskiej odzieży o tej samej nazwie, rozpoczął kampanię wizerunkową, której celem jest kontynuacja rozpoczętego w ub.r. repozycjonowania marki....

18 września 2006

GM rozpoczyna promocję nowej Corsy, zaprasza też na Dni Otwarte Opla

General Motors (GM) rozpoczął działania związane z nadchodzącymi Dniami Otwartymi Opla i pokazami przedpremierowymi nowej Corsy. Dni Otwarte zaplanowane są...

18 września 2006

Expander buduje w kampanii wizerunek lidera rynku doradztwa finansowego

Expander, firma doradztwa i pośrednictwa finansowego, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Expander promuje się jako lider na rynku doradców. Kampania obejmuje...

18 września 2006

Michał Kościński kierownikiem regionu mazowieckiego Fiat Bank Polska

Michał Kościński został nowym kierownikiem regionu mazowieckiego Fiat Bank Polska, Fidis Leasing Polska oraz innych spółek finansowych należących do grupy...

18 września 2006

Novimedia Custom Publishing wydawać będzie magazyn firmowy Kredyt Banku i Warty

Novimedia Custom Publishing wygrała przetarg ogłoszony przez grupę KBC - Kredyt Bank i Wartę. Będzie wydawać magazyn firmowy "Nasz łącznik",...

18 września 2006

Tele2 w reakcji na oskarżenia o nadużycia zmienia zasady sprzedaży

Tele2 Polska poinformowała, że od tej pory wszystkie rozmowy telemarketingowców będą nagrywane, że zatrudni dodatkowe osoby zajmujące się kontrolą tego...

18 września 2006

Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2

"Począwszy od dnia 11 września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym "Uwaga!" emitowanym przez stację TVN widzom...

18 września 2006

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię akcji satysfakcja lub zwrot pieniędzy dla marki Indesit

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem "Kochaj albo zwróć". Informuje ona o nowej promocji zachęcającej klientów do...

18 września 2006

Peppermint prowadzi akcję promocyjną piwa Lech Lite

Kompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną dla swojej marki piwa Lech Lite. Celem akcji jest poinformowanie potencjalnych konsumentów o nowej marce...

18 września 2006

Nestle chce wyróżnić Lion promocją konsumencką "Africa Expedition"

Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą "Africa Expedition". Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań...

19 września 2006

K2 Internet przygotowała kampanię autopromocyjną "Przejdź na drugą stronę"

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała kampanię autopromocyjną "Przejdź na drugą stronę". Celem akcji jest zaprezentowanie portfolio i potencjału kreatywnego agencji....

19 września 2006

Kampania wzmacnia kolejny raport z cyklu Generacja.PL w "Super Expressie"

Raport "Męskie kompleksy" w "Super Expressie" promowany jest w telewizji, Radiu Eska i Jedynce. Za działania odpowiada MindShare Polska (media)...

19 września 2006

"Rzeczpospolita" z serią płytową Discovery i z promocją

"Rzeczpospolita" (Presspublica) z serią płytową zrealizowaną przez Discovery jest promowana w mediach. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet. Za media...

19 września 2006

Nowicki i Jasieński w banku głosów RPM

Sektor VIP banku głosów RPM Sound & Voices wzbogacił się o dwie nowe postacie. Są to aktor Jan Nowicki oraz...

19 września 2006

Puma Polska rozbudowuje struktury odpowiedzialne za marketing

Puma Polska Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko marketing managera. Do tej pory zadania szefa marketingu pełnił, jako część...

19 września 2006

Pierre Fabre wybrała Communication Unlimited do obsługi marki Avene

Firma Pierre Fabre, właściciel marki Avene, powierzyła agencji Communication Unlimited przygotowanie materiałów wizerunkowych do akcji edukacyjnej Avene na temat rozszerzonych...

19 września 2006

Danone reklamuje jogurt Gratka, który kosztuje 59 gr

Danone Polska realizuje kampanię reklamową jogurtów Gratka przygotowaną przez agencję Young & Rubicam i MediaCom Warszawa. Działania reklamowe obejmujące wszystkie...

19 września 2006

Hortex inwestuje w nową kategorię soków; debiut linii Extra

Hortex Holding jako pierwszy z wiodących producentów soków owocowych na rynku wchodzi w nową kategorię soków ze świeżych owoców. Wprowadza...

19 września 2006

Soul & Mind Opakowania przeprowadzi relaunch produktów Goplany

Agencja Soul & Mind Opakowania wygrała przetarg na przeprowadzenie relunchu dwóch produktów marki Goplana. Agencja zaprojektuje opakowania Rajskiego Mleczka i...

19 września 2006

Wydawca wspiera "Visual Communication" niestandardową reklamą

Trzeci numer magazynu "Visual Communication" (European Media Group) jest wsparty niestandardową kampanią promocyjną. Hasło przewodnie kampanii brzmi "Wizualnie niezła sztuka"....

19 września 2006

"Hipnotyczny marketing" w e-dystrybucji wydawnictwa Złote Myśli

Wydawnictwo Złote Myśli specjalizujące się w dystrybucji elektronicznej książek (tzw. e-booków) rozpoczęło sprzedaż elektronicznej wersji książki "Hipnotyczny marketing" autorstwa Joe...

19 września 2006

Agencja Reklamowa "Wawa" reorganizuje strukturę działu sprzedaży

Agencja Reklamowa "Wawa" sprzedająca czas reklamowy w ponadregionalnej sieci Radio Wawa reorganizuje strukturę działu sprzedaży. Zmiany mają charakter ewolucyjny. Mają...