M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 września 2006

Moby Dick przygotował projekt wizerunkowy Sanitec Koło

Producent wyposażenia łazienek Sanitec Koło rozpoczął kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją wiosennej outdoorowej kampanii "Wzór na jakość". Nowe billboardy silnie...

19 września 2006

IAA pozyskało Polskie Radio do akcji "Pij mleko, będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) realizujące w ramach programu "Marketing dla przyszłości" kampanię społeczną "Pij mleko, będziesz wielki" podpisało umowę o...

19 września 2006

Roxy FM wspiera reklamą premierę płyty

Radio Roxy FM wspólnie z EMI Poland wydało dwupłytową składankę z muzyką rockową "Roxy FM - wyjątkowe radio, wyjątkowa muzyka"....

19 września 2006

Hanna Bielesz-Kuciak marketing managerem w Homeenter Polska

Hanna Bielesz-Kuciak została marketing managerem w Homeenter Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Wcześniej Hanna Bielesz-Kuciak była dyrektorem działu...

19 września 2006

Pestka Production obsługuje nowy projekt reklamowy marki Top Secret

Redan SA, producent odzieży marki Top Secret, rozpoczyna jesienną kampanię tego brandu. Głównym medium kampanii jest kino - sieć Cinema...

19 września 2006

Konkurs Miss World bez sponsora generalnego

Nie udało się pozyskać sponsora generalnego tegorocznej edycji konkursu Miss World. Pakiet dla takiego sponsora kosztuje 1 mln funtów (cenę...

19 września 2006

Canal Plus przedłużył umowę dotyczącą rozgrywek NBA i WNBA

Canal Plus przedłużył umowę dotyczącą rozgrywek koszykarskich NBA i WNBA na następne dwa sezony (2006/2007 i 2007/2008). Stacja podobnie jak...

19 września 2006

Kanał Viva wprowadza nowości do jesiennej ramówki

Od października br. na antenie stacji muzycznej Viva pojawi się pięć nowości programowych. Będą to formaty: "Shibuya" (karaoke show), "Big...

19 września 2006

Euro RSCG Marketing House zrealizuje promocję dla Cadbury Wedel

Agencja marketing services Euro RSCG Marketing House zajmie sie obsługą promocji konsumenckiej zleconej przez firmę Cadbury Wedel. Promocja rozpocznie się...

19 września 2006

Michał Medowski marketing managerem margaryn i miksów Unilever Polska

Michał Medowski awansował w stukturach Unilever Polska na stanowisko marketing managera odpowiedzialnego za margaryny, miksy oraz linię Rama Cremefine i...

19 września 2006

Stowarzyszenie Managerów Call Center rozpisało konkurs telemarketingowy

Stowarzyszenie Managerów Call Center ogłosiło konkurs na najlepszego menedżera call center 2006. - Tak jak we wszystkich krajach, w których...

19 września 2006

Dorota Borowska client service specialist w Sare

Dorota Borowska objęła funkcję client service specialist w agencji interaktywnej Sare. Będzie odpowiadała za obsługę kluczowych klientów firmy, takich jak:...

19 września 2006

Polski oddział Starcomu nagrodzony za najlepszą strategię new business

Dom mediowy Starcom odniósł sukces podczas sieciowej konferencji menedżerów sieci Starcom MediaVest na region EMEA, która odbyła się w Marakeszu....

19 września 2006

Przemysław Marciniak przechodzi z Acxiomu do IQS & Quant Group

Przemysław Marciniak przechodzi z Acxiom Polska do firmy badawczej IQS & Quant Group. W Acxiomie zajmował stanowisko project managera. Był...

19 września 2006

Joanna Mazur dołączyła do działu marketingu "Gazety Prawnej"

Joanna Mazur została menedżerem projektów promocyjnych w dziale marketingu "Gazety Prawnej" wydawanej przez Grupę Wydawniczą "Infor". Będzie odpowiedzialna m.in. za...

19 września 2006

PTK Centertel rusza z kampanią urodzinowej usługi sieci Orange

PTK Centertel rozpoczął kampanię reklamową nowej usługi sieci Orange przygotowanej pod pretekstem pierwszych urodzin marki. W ramach nowej oferty klienci...

19 września 2006

"Gazeta Wyborcza" rusza z kolejną kolekcją wydawniczą

Dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) od przyszłego czwartku rozpocznie publikację nowej kolekcji wydawniczej będącej częścią cyklu Biblioteka "Gazety Wyborczej". Będzie...

19 września 2006

Natalia Halicka twarzą globalnej kampanii reklamowej YSL

Polska modelka Natalia Halicka pojawi się w layoutach reklamowych firmy kosmetycznej YSL. Będzie reklamować maskarę i podkład do twarzy na...

19 września 2006

"Cztery Kąty" i "Poradnik Domowy" ruszają z wspólną akcją z Ikeą

Magazyny "Cztery Kąty" i "Poradnik Domowy" rozpoczęły wspólny projekt z Ikeą. Akcja nazywa się "Akademia domowego wnętrza" i będzie to...

19 września 2006

Wizard i Optimedia odpowiadają za projekt wsparcia Radiostacji

Nowa kampania reklamowa Radiostacji ruszyła w internecie. Działania reklamowe obejmują Onet.pl, Wirtualną Polskę oraz portale młodzieżowe Pora i Aktivist. Do...

19 września 2006

Bull Design przygotował projekt internetowy dla sieci Społem

Krajowa Agencja Handlowa (KAH) odpowiedzialna za konsolidację sklepów Społem uruchomiła swoją stronę internetową. Można na niej znaleźć informacje o postępach...

20 września 2006

Trzeci kreatywny team seniorski w Testardo Red Cell

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Testardo Red Cell dołączyli Katarzyna Dragović (ostatnio dyr. kreacji w agencji V&P) i Jerzy Woszczyński...

20 września 2006

SAR interweniował w sprawie konkursu reklamowego PZU

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), którego członkiem jest agencja Just obsługująca budżet reklamowy PZU SA (umowa wygasa dopiero pod koniec czerwca...

20 września 2006

Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za PR w Polsce europejskiej kampanii antynikotynowej

Agencja PR Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za obsługę public relations w Polsce europejskiej kampanii antynikotynowej "Help - dla życia bez...

20 września 2006

Ponad 900-tys. sprzedaż "Życia na Gorąco" na okładce z Tomaszem Lisem

Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży swego tygodnika "Życie na Gorąco". Numer 34. magazynu miał jedną z najwyższych sprzedaży w...

20 września 2006

Springer zamyka "Na żywo" i wycofuje się z segmentu magazynów people

Miesięcznik "Na żywo" przestaje się ukazywać i Axel Springer Polska wycofuje się z segmentu czasopism people. Florian Fels, prezes zarządu...

20 września 2006

Communication Unlimited pracuje dla Factory Wrocław - nowe pozycjonowanie firmy

Agencja Communication Unlimited całościowo obsłuży budżet marketingowy kampanii launchowej drugiego w Polsce outletu Factory (Neinver Polska), którego otwarcie nastąpi 3...

20 września 2006

PR Inspiration i "Gazeta Wyborcza" we wspólnej akcji w Krakowie

Agencja PR Inspiration z Krakowa i "Gazeta Wyborcza" zorganizowały akcję "Kraków przyjazny maluchom". Jej celem było poszukiwanie miejsc przyjaznych dzieciom...

20 września 2006

"Dziennik" czyni Jana Pawła II bohaterem swej nowej serii kolekcjonerskiej

"Dziennik" będzie mieć nową serię kolekcjonerską. Bohaterem cyklu stanie się Jan Paweł II. Seria pod tytułem "Cuda Jana Pawła II"...

20 września 2006

Dow Building Solutions nowym klientem Headlines

Dow Building Solutions, firma chemiczna, została nowym klientem Headlines Brand Corporate Communication. Agencja zajmie się koordynacją i współpracą z mediami...

20 września 2006

BizOn Media do końca roku chce osiągnąć 1 mln zł przychodów

BizOn Media, nowy dom sprzedaży należący do grupy ARBO AG, będzie się specjalizował w sprzedaży internetu, ambient mediów i niszowej...

20 września 2006

Jetix Play wprowadza trzy nowe bloki programowe

Kanał dla dzieci Jetix Play wprowadza trzy nowe bloki programowe. Chce w ten sposób urozmaicić ofertę skierowaną do najmłodszych widzów....

20 września 2006

Tele 5 poszerza programming o program kulinarny

Od października w niedziele stacja Tele 5 (właściciel: Fincast) rozpocznie nadawanie cyklicznego programu kulinarnego "Francja od kuchni". Program będzie pokazywany...

20 września 2006

Nowy wizerunek RMF Classic wsparty kampanią

Pod hasłem "Kulturalne rozdanie" trwa do 3 listopada br. kampania promująca sieć radiową RMF Classic. Patronkami radia zostały cztery muzy...

20 września 2006

"Prawo i Podatki" wprowadza możliwość zamieszczania reklam

Oficyna Prawa Polskiego wprowadza możliwość zamieszczania reklam w miesięczniku "Prawo i Podatki" na II, III i IV stronie okładki. Wydawca...

20 września 2006

Agnieszka Jurczyk grafikiem w Business Consulting Media Miejskie

Do zespołu grafików Business Consulting Media Miejskie dołączyła Agnieszka Jurczyk. Będzie odpowiedzialna za kreację reklam dla klientów obsługiwanych przez oddział...

20 września 2006

Paweł Piotrowski dyr. marketingu w Animeksie, odeszli Napiórkowska i Gądek

Paweł Piotrowski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu grupy Animex. Dotychczas był kierownikiem ds. marketingu. Na nowym stanowisku zastąpił Barbarę...

20 września 2006

PTBRiO realizuje projekt badań satysfakcji z usług firm badawczych

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO) rozpoczęło realizację badania "Klienci firm badawczych 2006". Jego celem jest analiza postrzegania branży...

20 września 2006

Cadbury Wedel zwiększy sieć pijalni czekolady

Firma Cadbury Wedel ma poważne plany rozwoju sieci pijalni czekolady. W tym roku planuje zwiększenie liczby lokalizacji do 11. Pijalnie...

20 września 2006

TP SA zapowiada przełom - prezentuje zintegrowane usługi telefonii, internetu, telewizji i wideo na żądanie

Telekomunikacja Polska SA wprowadza Multipakiety TP - zintegrowaną ofertę telefonii stacjonarnej i internetowej, szerokopasmowego internetu, telewizji IPTV oraz wideo na...

20 września 2006

Starożytni Grecy w reklamach promocyjnych KFC

Restauracje KFC rozpoczęły nową promocję Twister Atikos. Oferta skierowana jest do poszukiwaczy nowych wrażeń kulinarnych, w tym wypadku konsumentów lubiących...

20 września 2006

Anna Serafin new business specialist w agencji Polymus

Anna Serafin zajęła stanowisko new business specialist w agencji Polymus. Będzie odpowiedzialna za kontakty z potencjalnymi klientami. Anna Serafin jest...

20 września 2006

Marka Tyskie sponsorem klubu hokejowego GKS Tychy

Kompania Piwowarska przedłużyła umowę sponsorską z klubem hokejowym GKS Tychy, aktualnym wicemistrzem Polski. Podpisanie umowy jest kontynuacją rozpoczętej w 1999...

20 września 2006

PKO BP inwestuje we wsparcie oferty kredytów hipotecznych

PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię kredytu hipotecznego Własny Kąt Mix pod hasłem "Mieszkanie z widokiem na więcej". - Własny Kąt...

20 września 2006

Lisner wspiera sprzedaż wśród dystrybutorów dużym projektem BTL

Firma Uniq Lisner rozpoczęła trzecią edycję programu lojalnościowego dla dystrybutorów. Akcja pod nazwą "Wanted in Mexico" ma na celu wsparcie...

20 września 2006

Onet uruchamia usługę obniżającą koszty komórkowych rozmów z zagranicą

Onet wspólnie ze szwedzko-luksemburską spółką Rebtel Networks uruchamia usługę telekomunikacyjną, która pozwala oszczędzać na rozmowach komórkowych z zagranicą. Hasłem promującym...

20 września 2006

Duże zmiany w obsłudze agencyjnej marek detergentów Henkla

Od przyszłego roku nastąpią spore przesunięcia w obsłudze marek detergentów z portfolio Henkel Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji...

20 września 2006

Krajowe Centrum Europass nowym klientem agencji Monday PR

Nowym klientem agencji public relations Monday PR zostało Biuro Koordynacji Kształcenia Kadr Fundacji Fundusz Współpracy, w którego strukturze działa Krajowe...

20 września 2006

Robert Smolarek i Beata Więsyk w zespole sprzedaży "Echa Miasta"

Do warszawskiego zespołu sprzedaży "Echa Miasta" dołączyli Robert Smolarek i Beata Więsyk. Robert Smolarek objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu...

21 września 2006

Domy handlowe Społem wprowadzają markę sieci odzieżowej Eleganza

Spółdzielcza sieć Społem zamierza rywalizować z nowoczesnymi centrami handlowymi na rynku sprzedaży odzieży. 13 domów handlowych z największych miast Polski...