M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

21 września 2006

Henkel Polska reorganizuje dział marketingu; awans Beaty Bielak

Trwa reorganizacja działu marketingu detergentów Henkel Polska. Jego struktura ma przypominać strukturę centrali regionalnej w Wiedniu, gdzie za poszczególne kategorie...

21 września 2006

List z SAR-u: Przetarg PZU

Paweł Tyszkiewicz, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, odnośnie do informacji "SAR interweniował w sprawie konkursu reklamowego PZU" opublikowanej we wczorajszej edycji...

21 września 2006

Niemen, Maciąg i Malinowska będą promować cykl jesiennych dodatków do "Vivy!"

Trzy polskie modelki: Małgorzata Niemen, Agnieszka Maciąg i Karolina Malinowska, będą promowały jesienną kolekcję dodatków do dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska)....

21 września 2006

Expander wejdzie do Rosji; w Polsce stworzy sieć mobilnych doradców

Expander Sp. z o.o. jako pierwsza polska firma pośrednictwa finansowego wejdzie do Rosji - w przyszłym roku otworzy kilka swoich...

21 września 2006

Polymus tworzy w strukturze funkcję commerial directora

Nowe stanowisko commercial directora zastąpi funkcję dyr. strategicznego w agencji reklamowej Polymus. Obecnie trwa rekrutacja na tę posadę. Kilka tygodni...

21 września 2006

Equinox i Yapan przygotowały społeczną kampanię "Kocham. Nie biję"

Agencja reklamowa Yapan przygotowała kreację, a dom mediowy Equinox zaplanował i kupił media do społecznej kampanii reklamowej przeciwko przemocy w...

21 września 2006

Zentropy przygotowała nowy serwis dla marki Clearasil

Agencja interaktywna Zentropy Partners stworzyła nowy serwis dla marki Clearasil z portfolio Reckitt Benckiser Healthcare (Poland). Strona jest przeznaczona dla...

21 września 2006

ITBC Communication rozpocznie współpracę z House of Skills

Agencja public relations ITBC Communication podpisała z firmą szkoleniowo-doradczą House of Skills umowę dotyczącą prowadzenia działań media relations. ITBC Communication...

21 września 2006

Kompania Piwowarska będzie wspierać markę Lech Pils

Kompania Piwowarska prawdopodobnie będzie wspierać markę piwa Lech Pils. Jest to lokalny brand marketera, inaczej pozycjonowany niż ogólnopolski Lech Premium....

21 września 2006

Aleksandra Trochimiuk z Lowe przedstawicielem Caples Award

Aleksandra Trochimiuk, dyrektor zarządzający Lowe Activation, została przedstawicielem XXIX edycji międzynarodowego konkursu Caples Award w Polsce. Konkurs ten jest przeznaczony...

21 września 2006

Raiffeisen poszerza ofertę i dystrybucję funduszy inwestycyjnych pod marką RCM

Raiffeisen Bank Polska zamierza budować świadomość marki RCM (Raiffeisen Capital Management), która obejmuje zarządzanie funduszami inwestycyjnymi. W najbliższych dniach bank...

21 września 2006

Interia rozpoczęła współpracę z porównywarką cenową Skapiec.pl

Interia.pl uruchomiła odnowiony serwis Zakupy (w starej wersji nosił nazwę Pasaż). Uzupełniony został m.in. o porównywarkę cen ułatwiającą wybór najkorzystniejszej...

21 września 2006

Ecco adaptuje projekty agencji We Love People

Firma obuwnicza Ecco Shoes Poland rozpocznie w poniedziałek telewizyjną kampanię reklamową wspierającą kolekcję obuwia i akcesoriów tej marki na tegoroczny...

21 września 2006

Onet, Multikino i Kino Polska przygotowały konkurs najlepszych filmów offowych

Onet wspólnie z siecią Multikino i telewizją Kino Polska rozpoczął konkurs "Film w minutę", którego celem jest propagowanie idei kina...

21 września 2006

Kampanie dwóch poradników Wydawnictwa Murator

Wydawnictwo Murator prowadzi kampanię dwóch swoich tytułów: miesięcznika "M jak mieszkanie" i ukazującego się nieregularnie "M jak mieszkanie poleca". Tym...

21 września 2006

Agora przeprowadzi zwolnienia grupowe i będzie obniżać koszty

Agora SA będzie w przyszłym roku obniżać koszty operacyjne o ok. 35 mln zł, a w okresie 20 września -...

21 września 2006

"Życie Warszawy" w piątki z serialem "Było sobie życie"

"Życie Warszawy" w najbliższy piątek rozpoczyna nowy cykl, kolekcję płyt CD z kultowym francuskim serialem animowanym "Było sobie życie". Płyty...

21 września 2006

Focus Advertising realizuje projekt dla Parku Handlowego "Bielany"

Park Handlowy "Bielany" we Wrocławiu należący do sieci Inter Ikea Centre Polska SA prowadzi kampanię reklamową realizowaną przez Focus Advertising...

21 września 2006

"Gazeta Podatkowa" z płytą CD wsparta promocją

Dzisiejsze wydanie "Gazety Podatkowej" (Wydawnictwo Podatkowe "Gofin") ma wsparcie reklamowe. Do całego podniesionego nakładu tytułu dołączono płytę CD "Rozliczanie VAT...

21 września 2006

Casio zleca realizację kampanii reklamowej w Polsce

Firma Zibi Sp. z o.o., która jest wyłącznym importerem i dystrybutorem zegarków japońskiej firmy Casio, po raz pierwszy uzyskała od...

21 września 2006

V&S Luksusowa Zielona Góra odświeża markę Polska Wódka

V&S Luksusowa Zielona Góra SA postanowił odświeżyć wizerunek swojej drugiej, po Luksusowej, najważniejszej marki - Polska Wódka. Będzie ona miała...

21 września 2006

Golachowski dyrektorem projektu Energia - Paliwa - Biznes w Inforze

Krzysztof Golachowski objął stanowisko dyrektora projektu Energia - Paliwa - Biznes w Grupie Wydawniczej "Infor". Projekt obejmuje publikacje w "Gazecie...

21 września 2006

Fortis Bank reklamuje Lekką Pożyczkę

Ruszyła kampania kredytu gotówkowego Fortis Banku. Produkt o nazwie Lekka Pożyczka promowany jest na terenie aglomeracji warszawskiej poprzez prasę codzienną...

21 września 2006

MS Services wspiera sprzedaż kilku marek P&G

MS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży - realizuje działania promujące proszki do prania: Ariel,...

21 września 2006

Studio Bakalie przygotowało wizerunkowy film dla Arctic Paper

Studio Bakalie przygotowało film wizerunkowy dla producenta papieru Arctic Paper. 10-minutowy film ma ambicje artystyczne. Jest rodzajem spektaklu z pogranicza...

21 września 2006

Kuchnia.TV wprowadzi pasma telesprzedażowe nawiązujące do emitowanych formatów

Canal Plus Cyfrowy 30 września uruchomi kanał kulinarny Kuchnia.TV. - Analizowaliśmy wyniki badań, które potwierdziły, że polski widz czeka na...

21 września 2006

Bauer wprowadza magazyn "Świat & Ludzie" i liczy na 200 tys. sprzedanych egzemplarzy

Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek nowy tygodnik poradniczo-rozrywkowy "Świat & Ludzie". Magazyn ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. i...

21 września 2006

Just i Media Concept autorami kampanii kosmetyków Miraculum

Grupa Kolastyna rozpoczęła kampanię reklamową serii kosmetyków Złota Orchidea marki Miraculum. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Just. Jest to...

21 września 2006

Euro RSCG Marketing House pracuje dla Rockwool

Agencja marketing services Euro RSCG Marketing House pozyskała budżet BTL firmy Rockwool. Agencja realizuje dla nowego klienta działania w zakresie...

21 września 2006

Prima wspiera sprzedaż akcją konsumencką "Spełnij rodzinne marzenia"

Producent kaw mielonych marki Prima rozpoczyna trzymiesięczną promocyjną akcję konsumencką pod hasłem "Spełnij rodzinne marzenia", wspierajacą sprzedaż kaw mielonych. Będzie...

2 października 2006

Mmd Polska obsługuje Travel Channel w zakresie działań PR

Mmd Polska rozpoczęła współpracę z Travel Channel International w zakresie obsługi marketingowej i PR. Obejmować będzie głównie działania media relations...

2 października 2006

Celina Kozikowska nowym account directorem w Ad Fabrice FCB

Celina Kozikowska objęła stanowisko account directora w agencji reklamowej Ad Fabrika FCB. Poprzednio pracowała w Euro RSCG Warsaw na stanowisku...

2 października 2006

Hand Made odświeża wizerunek marki Sidolux

Lakma Strefa rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową marki Sidolux. Nowe spoty odświeżające wizerunek marki przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która z...

2 października 2006

Marquard zapowiada zwiększone inwestycje w "Tempo" i internet

Wydawnictwo Marquard Media Polska zamierza w 2007 r. skierować zwiększone inwestycje na rozwój "Tempa", cotygodniowego kolorowego dodatku do "Przeglądu Sportowego"....

2 października 2006

Energe21 odświeżyła stronę Ceramiki Paradyż

Agencja interaktywna Energe21 zmieniła wizerunek strony głównej serwisu www.paradyz.com.pl, producenta płytek Ceramiki Paradyż. Nowy design umożliwia pokazanie na stronie głównej...

2 października 2006

Aleksandra Zarychta odchodzi z agencji Sensors

Aleksandra Zarychta, senior specialist firmy public relations Sensors, rozstaje się z firmą. W Sensors pracowała przez dwa lata. Nie ujawnia...

2 października 2006

Media Service Zawada wprowadza miesięcznik "Magazyn Jetix"

Media Service Zawada uruchamia nowy miesięcznik dla dzieci "Magazyn Jetix". Tytuł skierowany do dzieci w wieku 7-12 lat ma nakład...

2 października 2006

"Harvard Business" i Medicover organizują event promocyjny

Pismo "Harvard Business Review Polska" oraz Medicover po raz pierwszy organizują wspólnie I Międzynarodowy Kongres "Zdrowa Firma - Od zarządzania...

2 października 2006

"Dancowe mity" na antenie Radiostacji

Dziś na antenie Radiostacji (Eurozet) startuje nowy program. "Dancowe mity" nadawane będą codziennie, od poniedziałku do piątku od godz. 10.00....

2 października 2006

Agencja Promocji "Jet" repozycjonuje się w stronę full service BTL

Agencja Promocji "Jet" repozycjonuje się w stronę full service BTL. Nowa nazwa firmy to Jet BTL Solutions. Do tej pory...

2 października 2006

Michał Kobosko nowym naczelnym "Newsweeka"

Michał Kobosko, obecnie szef redakcji "Forbesa", obejmie tymczasowo stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek Polska". Będzie łączyć obie funkcje. Kobosko zastąpi...

2 października 2006

Instalator Polski i Euro Media inwestują w internet

Wydawnictwa Instalator Polski i Euro Media inwestują w internet. Będą rozbudowywać portale internetowe wokół wszystkich swoich siedmiu tytułów. Branżowe portale...

2 października 2006

Wydawca "Golf & Life" podpisał umowę z MediaBroker

Wydawnictwo Orbi Plus & European Center (OP&EC) podpisało umowę ze spółką MediaBroker na obsługę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, sponsorowanych...

2 października 2006

Tequila/Polska przypomina o swoich nagrodach w "kryminalnym" stylu

Firma marketing services Tequila/Polska przypomina o zdobytych przez siebie nagrodach w "kryminalnym" stylu. Chodzi o autopromocyjny mailing pt. "Niełatwo być...

2 października 2006

Małgorzata Niemen reklamuje kosmetyki dla kobiet po pięćdziesiątce Dr Ireny Eris

Laboratorium Kosmetyczne Dr Ireny Eris wprowadza na rynek nową linię kosmetyków Dr Irena Eris Nano Entree. Grupą docelową tej serii...

2 października 2006

Bis Polskie Radio funduje wyjazd na wystawę w Bonn

Wycieczka do Bonn na wystawę sztuki współczesnej "The Guggenheim Collection" jest nagrodą w plastycznym konkursie Bis Polskiego Radia. Zabawa, która...

2 października 2006

Tygodniowy cykl dla studentów w "Gazecie" wsparty promocją

"Gazeta Wyborcza" na początku roku akademickiego prowadzi cykl dla studentów "Tydzień studenta". Codziennie, od dziś do soboty, ukazują się tematyczne...

2 października 2006

Cadbury Schweppes rozpocznie w Polsce produkcję bezcukrowych gum do żucia

Firma Cadbury Schweppes na 2008 r. zaplanowała rozpoczęcie produkcji bezcukrowych gum do żucia w nowej fabryce, którą właśnie zaczęła budować....

2 października 2006

Radio dla Ciebie wprowadza nową ramówkę

Nowością we wprowadzonej dziś na antenie warszawskiego Radia dla Ciebie ramówce są przede wszystkim audycje autorskie. Dotyczą kultury, spraw społecznych...