M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 października 2006

"Machina" kręci spoty kinowe w Indiach, Meksyku i Sao Paulo

Miesięcznik "Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") prowadzi niestandardową promocję w sieci kin Multikino. Spot kinowy "Machiny" powstał w Meksyku i...

2 października 2006

Marks & Spencer wykorzysta w Polsce wizerunek Lizzy Jagger

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer odświeży markę także w Polsce. W Wielkiej Brytanii firma wprowadziła w ostatnich miesiącach całkowicie...

2 października 2006

Joanna Tarasiewicz w Media4mat objęła nowe stanowisko PR managera

Joanna Tarasiewicz została PR managerem w spółce Media4mat, wydawcy bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Jest to nowe stanowisko w firmie podlegające...

2 października 2006

Nina Terentiew doradcą Polsatu ds. programowych

Nina Terentiew, była dyrektor TVP2, przechodzi do Polsatu. Będzie pełnić funkcję doradcy programowego właściciela stacji Zygmunta Solorza-Żaka i zarządu telewizji...

2 października 2006

Artur Karda i Tomasz Krawczyk pokierują projektami internetowymi Orkli

Wydawca dzienników regionalnych Orkla Press Polska wprowadza nową strategię związaną z projektami internetowymi. Firma ma zamiar inwestować m.in. w portale...

2 października 2006

"Metropol" wyda ponad 1 mln zł na najnowszą kampanię reklamową

Ponad 1 mln zł przeznaczy spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", na jego kampanię reklamową prowadzoną w październiku br. w...

2 października 2006

Katarzyna Jesień p.o. dyrektorem programowym Kino Polska

Katarzyna Jesień będzie pełnić obowiązki dyrektora programowego kanału telewizyjnego Kino Polska. Dotychczas Jesień była szefem redakcji seansów w Kino Polska....

2 października 2006

AXN Crime i AXN Sci-Fi w ofercie Cyfry Plus

Abonenci platformy cyfrowej Cyfra Plus zyskują dostęp do kolejnych kanałów HBO Polska: AXN Crime i AXN Sci-Fi. AXN Sci-Fi i...

2 października 2006

MasterCard prowadzi pierwszą w historii kampanię marki Maestro w Polsce

MasterCard Europe rozpoczyna prasową kampanię reklamową kart debetowych Maestro pod hasłem "Gotówka nowej generacji". Przygotowały ją McCann Erickson i Universal...

2 października 2006

Marcin Tomczyk dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time"

Marcin Tomczyk obejmie funkcję dyr. działu kluczowych klientów Grupy Radiowej "Time". Przez ostatnie siedem lat pracował w Brokerze FM, najpierw...

2 października 2006

DDB Warszawa realizuje projekt w Kazachstanie

Agencja reklamowa DDB Warszawa zajmie się realizacją projektu marketingowego dla Banku Kaspijskiego (Bank Caspian) w Kazachstanie. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie...

2 października 2006

Cieślukowski i Abramczuk awansują w Feedback/Hill & Knowlton

Firma public relations Feedback/Hill & Knowlton wprowadza zmiany związane z rozwojem spółki. Na stanowisko dyrektora działu PR korporacyjnego i public...

2 października 2006

Firmy ARBOmedia i Interia.pl wprowadzają wspólny system reklamy kontekstowej

ARBOmedia i Interia.pl wprowadzają wspólny system reklamy kontekstowej. Nowy system bazuje na rozwiązaniu stworzonym przez czeską firmę InternetCillboard umożliwającym prezentację...

3 października 2006

Marek Białek nowym szefem reklamy "Super Expressu"

Marek Białek zostanie nowym dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu". Zastąpi na tym stanowisku Rafała Wiśniewskiego,...

3 października 2006

Pierwsze nominacje w konkursie Golden Drum - polskie agencje słabo widoczne

Na ogłoszonych dzisiaj short-listach 13. festiwalu reklamowego Nowej Europy Golden Drum 2006 nie ma wielu nominacji z Polski. W kategorii...

3 października 2006

Mikołaj Nowicki został art directorem w Ad Ants

Mikołaj Nowicki dołączył do zespołu agencji reklamowej Ad Ants, gdzie objął stanowisko art directora. Będzie odpowiadał za projekty dla firm...

3 października 2006

Lukas Bank wiąże działania sponsoringowe z Trójką

Trójka Polskie Radio rozpoczyna emisję nowej audycji "Rodzina X" o perypetiach związanych z założeniem i prowadzeniem rodzinnej firmy. Sponsorem cyklu...

3 października 2006

Radio Szczecin prowadzi kampanię wizerunkową

Polskie Radio Szczecin rozpoczęło miesięczną kampanię wizerunkową pod hasłem "Radio Szczecin - wszystko gra". Reklamy rozgłośni drukowane są w prasie...

3 października 2006

Piotr Olszewski przechodzi z McCann Erickson Australia do Demo

Do zespołu agencji reklamowej Demo Effective Launching dołączył Piotr Olszewski, który objął stanowisko art directora. Ostatnio związany był z McCann...

3 października 2006

"Świat Szkła" zmienia szatę graficzną

Nowy numer "Świata Szkła" (wydawnictwo Instalator Polski) ukazał się w odmienionej szacie graficznej. Nowy layout nawiązuje stylem do niemieckiego odpowiednika...

3 października 2006

Ewa Zasępa nowym zastępcą sekretarza programu w Trójce Polskiego Radia

Ewa Zasępa jest nowym zastępcą sekretarza programu w Trójce Polskiego Radia. Zastąpiła Annę Burzyńską, która przeszła do Dwójki Polskiego Radia...

3 października 2006

Radosław Lisiecki odpowiada za marketing handlowy Rieber Foods Polska

Radosław Lisiecki objął stanowisko dyr. sprzedaży i marketingu handlowego w firmie Rieber Foods Polska. Wcześniej jako krajowy dyrektor sprzedaży pracował...

3 października 2006

Agata Tkaczyk została dyrektorem ds. badań jakościowych w ARC

Agata Tkaczyk awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. badań jakościowych w firmie badawczej ARC Rynek i Opinia. Będzie odpowiedzialna...

3 października 2006

Locomotiva realizuje projekt dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała kampanię społeczną "Rodzice zastępczy - miłość prawdziwa". Projekt sygnuje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Telewizja Polska...

3 października 2006

Aneta Gałązka, media planner Optimum Media OMD, odeszła z firmy

Aneta Gałązka, media planner domu mediowego Optimum Media OMD, odeszła z firmy. Przez ostatnie dwa lata pracowała w zespole zajmującym...

3 października 2006

CAM Media wspiera otwarcie nowego sklepu sieci ElectroWorld

Firma reklamy tranzytowej CAM Media realizuje kampanię reklamową wspierającą otwarcie nowego sklepu ElectroWorld we Wrocławiu, sieci specjalizującej się w sprzedaży...

3 października 2006

Wydawnictwo Podatkowe "Gofin" wprowadza nowy layout serwisu

Wydawnictwo Podatkowe "Gofin", wydawca "Gazety Podatkowej", odświeżyło Serwis Głównego Księgowego. Wprowadzono nowy układ serwisu, nową kolorystykę strony głównej oraz ułatwienia...

3 października 2006

Jerzy Karwelis poszerza obowiązki w Springerze i zajmuje się także "Newsweekiem"

Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska), jednocześnie pełni obowiązki dyrektora wydawniczego tygodnika "Newsweek" w tym samym wydawnictwie....

3 października 2006

Wróblewski i Fąfara z "Newsweeka" oficjalnie w Polskapresse

Tomasz Wróblewski, do niedawna redaktor naczelny "Newsweeka" (Axel Springer Polska), obejmuje stanowisko wiceprezesa grupy wydawniczej Polskapresse oraz jej dyr. zarządzającego....

3 października 2006

DPMP przygotowuje szkolenie z udziałem Cath Caldwell z brytyjskiego "Elle"

Development Partners Maty Press (DPMP) jest nową, używaną od września br. nazwą Maty Press, firmy działającej od 2003 r. i...

3 października 2006

Dominika Jakubowska drugim dyrektorem kreatywnym w San Markos

Zespół działu kreacji San Markos wzmocniła nowa dyrektor kreatywna Dominika Jakubowska. Wraz z wieloletnim dyrektorem kreatywnym Michałem Bergerem będzie miała...

3 października 2006

GfK Polonia i Imagis współpracują w zakresie geomarketingu

Firma badawcza GfK Polonia i Imagis, dostawca map cyfrowych i systemów informacji przestrzennej, współpracują w zakresie geomarketingu. Wspólna oferta nazywa...

3 października 2006

Altavia pozyskała nowych klientów; nie wyklucza akwizycji agencji BTL

Dom produkcyjny Altavia Polska ma dwóch nowych klientów - Shell i Sanofi Aventis. Współpracę z Shellem firma rozpoczęła w wyniku...

3 października 2006

Dialog wprowadzi nowe usługi i podwoi wartość budżetu reklamowego

Telefonia Dialog SA uruchomi w grudniu br. usługi triple play w wersji pilotażowej. W pierwszej połowie przyszłego roku zamierza natomiast...

3 października 2006

Dziennik "Echo Miasta" uruchomił nowy portal internetowy

"Echo Miasta", bezpłatny dziennik spółki Media4mat, ma nowy portal. Został on podzielony na siedem autonomicznych wortali miejskich, co odpowiada miastom,...

3 października 2006

Scholz & Friends Warszawa nawiązała współpracę z EventLabem

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa nawiązała współpracę z firmą EventLab specjalizującą się w experiential marketingu, należącą do grupy Mothership....

3 października 2006

Richard Kane Leuring nowym prezesem Polcard SA

Amerykanin Richard Kane Leuring jest nowym prezesem zarządu Polcard SA. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy dla firm technologicznych oraz...

3 października 2006

ING BŚ startuje z kampanią swoich kont oszczędnościowych

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową Otwartego Konta Oszczędnościowego (OKO). Przygotowały ją agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western. Grupą...

3 października 2006

"National Geographic" przyznaje Grand Prix w konkursie foto i wydaje monotematyczny numer

Jury magazynu "National Geographic" (G+J RBA) przyznało Grand Prix w drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic. Otrzymał je fotograf...

3 października 2006

Mario Husten, prezes G+J na naszą część Europy, odchodzi z wydawnictwa

Mario Husten (39 lat), dotychczasowy prezes wydawnictwa G+J na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią, pod koniec tego roku odchodzi z firmy...

3 października 2006

Ryszard Herod będzie budował wspólną ofertę reklamową Superstacji i TV Biznes

Dyrektorem biura reklamy Superstacji i TV Biznes został Ryszard Herod. W DS "MMP" z 7 września br. pisaliśmy, że Herod...

3 października 2006

Euro-Apteka wykorzysta w promocji wizerunek Małgorzaty Pieńkowskiej

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała projekt BTL dla sieci Euro-Apteka. W materiałach wykorzystany zostanie wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej znanej z serialu...

3 października 2006

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

3 października 2006

Trzy nowe osoby na stanowisku senior specialist w agencji Sensors

Agencja public relations Sensors ma trzech nowych pracowników. Są to: Gabriela Piekarniak, Dorota Tuszyńska i Tomasz Wajda, którzy objęli stanowiska...

3 października 2006

Relację z wyborów miss świata oglądało 5,6 mln Polaków

Według AGB Nielsen Media Research transmisję konkursu Miss World, który odbywał się w sobotę 30 września br., a który pokazywała...

3 października 2006

Paweł Kossek dyrektorem działu rozwoju w Mediatak

Paweł Kossek został dyrektorem działu rozwoju sprzedaży w domu prasy regionalnej Mediatak. Zastąpił na tym stanowisku Marka Białka, który został...

3 października 2006

Łucja Ryklewska, kierownik sprzedaży At Media, odchodzi z firmy

Łucja Ryklewska, kierownik sprzedaży At Media, brokera reklam w telewizjach tematycznych, odchodzi z firmy. To efekt likwidacji stanowiska i zmian...

4 października 2006

Samsung wprowadza Tedefon, telefon związany wizerunkowo z raperem Tede

Samsung Electronics Polska rozpoczyna nietypowy projekt wizerunkowy związany z muzyką hiphopową. Wprowadza na rynek Tedefon, telefon firmowany przez znanego polskiego...

4 października 2006

Pro-creation przygotuje projekt ujednolicenia identyfikacji wizualnej Gazety.pl

Gazeta.pl wybrała firmę do stworzenia jednolitej identyfikacji wizualnej. W minikonkursie, w którym uczestniczyły dwie agencje (patrz DS "MMP" z 28...

4 października 2006

Agencja public relations Easy Writers rozpoczęła działalność

Easy Writers to nowa agencja public relations, która właśnie rozpoczęła działalność. Założyły ją Sylwia Serdak i Marta Jesionowska dotychczas związane...