M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 października 2006

"Puls Biznesu" inwestuje mocniej w internet, chce podwoić traffic w swoim wortalu

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", zapowiada zwiększone inwestycje w internet. Jak wyjaśnia Waldemar Tevnell, prezes wydawnictwa, spółka jest w...

4 października 2006

Siemens wspiera konkursem i akcją promocyjną swoje szybkie pralki i zmywarki

Siemens prowadzi promocję swoich pralek i zmywarek. Słowem kluczem akcji jest szybkość, akcja dotyczy superszybkich pralek z programem super15 i...

4 października 2006

TNS OBOP: z dostępu do kont przez internet korzysta 19 proc. klientów banków

Mniej niż co piąty klient banku (19 proc.) korzysta z opcji internetowego dostępu do konta osobistego, a 43 proc. klientów...

4 października 2006

Maspex inwestuje w wizerunek marki Caprio

Maspex Wadowice rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową marki soków i napojów Caprio. To pierwsze działania reklamowe dla tego brandu od roku...

4 października 2006

Nowi menedżerowie w działach sprzedaży oraz usług i treści mobilnych Gazety.pl

Gazeta.pl ma nowych menedżerów w działach sprzedaży oraz usług i treści multimedialnych. Michał Sankowski objął stanowisko menedżera ds. rozwoju sprzedaży...

4 października 2006

Niceday wprowadza nowe opakowania marki kosmetyków Galanea

Firma kosmetyczna Galanea podjęła decyzję o rewitalizacji linii dermokosmetyków. Jakość hipoalergicznych produktów podkreślają teraz odświeżone opakowania wprowadzone do sprzedaży od...

4 października 2006

Nowy program o tańcu w 4fun.tv z udziałem marki House

"Nagi instynkt" to nowy cykl programów o tańcu na antenie 4fun.tv. Składa się z ośmiu odcinków, które emitowane będą w...

4 października 2006

Elite Cafe buduje wizerunek marki MK Cafe Premium, ikoną marki został barista

Elite Cafe rozpoczyna kampanię reklamową kawy MK Cafe Premium. Nową ikoną marki będzie barista, czyli mistrz parzenia kawy. Jego postać...

4 października 2006

O ok. 20 proc. zdrożeją w przyszłym roku reklamy w Telewizji Polskiej

Średnio o 20 proc. zdrożeją od stycznia 2007 roku reklamy nadawane w programach TVP SA. Podwyżka dotyczy reklam sprzedawanych w...

4 października 2006

Paweł Marszałek kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych w Bauerze

Paweł Marszałek objął stanowisko kierownika działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Dotychczas był w tym dziale starszym specjalistą. Jednocześnie...

4 października 2006

IDG do końca roku prowadzi kampanię tytułów z grupy CXO Media

Wydawnictwo IDG Poland SA przeprowadza kampanię tytułów ukazujących się w ramach tzw. grupy CXO Media, kierowanych do top menedżerów. Kampania...

4 października 2006

Zarząd TVN nie wyklucza sprawy sądowej przeciw wydawcy "Gazety Polskiej"

W nadesłanym oświadczeniu zarząd telewizji TVN poinformował, że zamierza pozwać do sądu "Gazetę Polską". Tygodnik opublikował wczoraj informację, jakoby Milan...

4 października 2006

Katarzyna Zientek odpowiada za analizy mystery shopping w GfK Polonia

Katarzyna Zientek objęła stanowisko szefa badań mystery shopping w dziale custom research - services research and consulting instytutu badawczego GfK...

4 października 2006

ZFPR organizuje po raz czwarty PR Forum, tym razem o charakterze międzynarodowym

Związek Firm Public Relations (ZFPR) oraz Institute for International Research organizują po raz czwarty Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR...

4 października 2006

Sarantis planuje silną komunikację nowych zapachów STR8

Sarantis Polska SA planuje na listopad i grudzień silną kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie dwóch nowych zapachów marki STR8: Racing i...

4 października 2006

LPP ruszyło z nową kampanią Croppa: "Człowieku, wyluzuj"

LPP SA rozpoczął nową kampanię swojej sieci Cropp Town. Główne hasło kampanii to: "Człowieku, wyluzuj". Ma ona charakter wizerunkowo-produktowy, a...

4 października 2006

OFBOR przyznał certyfikaty jakości 26 firmom badawczym

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończył piątą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)....

4 października 2006

Netmedia, spółka działająca w e-commerce, spróbuje wejść na giełdę

Na giełdę chce wejść Netmedia SA, spółka działająca w obszarze e-commerce. Opublikowała właśnie prospekt emisyjny, do 16 października chce zamknąć...

4 października 2006

Grupa Empik Media & Fashion otworzy 12 sklepów z obuwiem międzynarodowej marki Spring

Spółka Ultimate Fashion należąca do Grupy Empik Media & Fashion podpisała umowę franszyzową z Aldeo Group International AG ze Szwajcarii....

4 października 2006

Artur Adamski nowym account managerem w agencji Zero,2

Agencja reklamowa Zero,2 zatrudniła nowego account managera Artura Adamskiego, który ostatnio pracował w agencji Albedo Marketing i jako account executive...

4 października 2006

Enzo Di Giacomo senior art directorem w agencji reklamowej Wizard

Agencja reklamowa Wizard zatrudniła Enzo Di Giacomo na stanowisku senior art directora. Wcześniej pracował na tym samym stanowisku w redakcji...

4 października 2006

Frohmberg Studio pracuje dla marki Lavazza

Agencja Frohmberg Studio przygotowała promocję typu onpack "Perfekcyjne cappuccino" dla marki Lavazza (Elite Cafe). W ramach projektu opracowała m.in. serię...

4 października 2006

PCM rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu

Polskie Centrum Telemarketingowe (PCM) rozpoczyna kampanię promującą pracę w telemarketingu. Przede wszystkim będą to działania PR prezentujące w prasie branżowej...

4 października 2006

Agora zmienia makietę "Metra"

Od 16 października bezpłatny dziennik "Metro" (Agora SA) będzie miał nową makietę - gazeta ma być bardziej newsowa, będzie publikować...

4 października 2006

Cztery nagrody dla Polaków w Portorożu

W ramach konkursu Golden Drum w Portorożu polskie agencje zdobyły już pierwsze nagrody. W kategorii kampanie nagrody Golden Watch otrzymało...

5 października 2006

Sony Ericsson wiąże działania promocyjne z kulturą klubową

Polski oddział Sony Ericsson rozpoczął akcję promocyjną wspierającą sprzedaż telefonów K800i. Przed modnymi klubami w całym kraju pojawiły się duże...

5 października 2006

AMS zrealizował pierwszy kompleksowy projekt mebli miejskich

Firma reklamy zewnętrznej AMS zakończyła realizację pierwszego kompleksowego projektu z zakresu mebli miejskich, który wdrożono we Wrocławiu. Zagospodarowano w ten...

5 października 2006

Rafał Sułkowski kierownikiem w dziale rozwoju sprzedaży Mediatak

Rafał Sułkowski został kierownikiem w dziale rozwoju sprzedaży domu prasy regionalnej Mediatak. Dotychczas pracował na stanowisku project managera. Z Mediatak...

5 października 2006

Bergson sponsorem koszykarskiego zespołu Śląska Wrocław

Firma ACM, właściciel marki Bergson, którą sygnowane są sprzęt i odzież outdoorowa, została sponsorem zespołu koszykarskiego Śląsk Wrocław. Jest to...

5 października 2006

CR Media Consulting uruchomiło własny blog korporacyjny

Pod adresem www.blog.crmedia.pl uruchomiono blog korporacyjny CR Media Consulting. Pojawiają się w nim na bieżąco opinie i analizy specjalistów firmy....

5 października 2006

Cyfrowy Polsat rozpoczyna kampanię reklamową i wprowadza nowy pakiet

Spółka Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej, rozpoczyna kampanię wizerunkową i prosprzedażową. Strategią i kreacją działań zajęła się agencja reklamowa Rozgłośnia....

5 października 2006

Elżbieta Leszczyńska nowym PR managerem AWR "Wprost"

Elżbieta Leszczyńska została PR managerem wydawnictwa AWR "Wprost" i odpowiada za działania public relations jego magazynów: "Wprost", "WiK Wprost i...

5 października 2006

Sigma International Poland rozpocznie obsługę marki Luminarc

Agencja public relations Sigma International Poland zajmie się obsługą public relations marki Luminarc (Arc International). Agencja przez najbliższych sześć miesięcy...

5 października 2006

Sprostowanie: "CIO Magazyn Dyrektorów IT" wspierany reklamą

W nawiązaniu do informacji we wczorajszym DS "MMP" na temat kampanii reklamowej magazynów IDG Poland informujemy, że jednym z nich...

5 października 2006

Tomasz Gliniecki pokieruje redakcją "Gazety Olsztyńskiej"

Pełniącym obowiązki redaktorem naczelnym "Gazety Olsztyńskiej" został Tomasz Gliniecki. Wcześniej, przez siedem lat, gazetą kierował Robert Sakowski. Spółka Edytor, wydawca...

5 października 2006

Marek Kondrat reklamuje konto oszczędnościowe w Banku ING

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię reklamową - jej twarzą tak jak w poprzednich reklamach banku jest aktor Marek Kondrat,...

5 października 2006

Piotr Pręgowski reklamuje kredyty Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął nową kampanię reklamową, w której występuje aktor Piotr Pręgowski, który brał udział w poprzednich reklamach banku. Bank...

5 października 2006

PTWP wprowadza zmiany w piśmie i nowości w portalu

Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości zmienia szatę graficzną miesięcznika "Rynek Zdrowia". Pismo ma być lżejsze, mniej nasycone kolorami, a przez...

5 października 2006

Kolastyna przedłuża kontrakt sponsoringowy z surferem Filipem Korczyckim

Producent kosmetyków Grupa Kolastyna przedłużył umowę sponsoringu z zawodnikiem windsurfingu Filipem Korczyckim. Marketer sponsoruje sportowca od 2004 roku. W tym...

5 października 2006

VTrip.pl odświeżył witrynę i rozbudował kontent narciarski

Wortal turystyczny VTrip.pl inauguruje sezon zimowy odświeżeniem witryny i akcją promocyjną. Wszystkie oferty wyjazdów zimowych zamieszczone zostały w specjalnym serwisie...

5 października 2006

"Glamour" wprowadzi cykliczne wydanie specjalne "Glamour na zakupy"

Miesięcznik "Glamour" (G+J Media) wprowadzi wydanie specjalne "Glamour na zakupy" o charakterze shoppingowym. Pierwszy numer ukaże się 12 października br....

5 października 2006

Nowe kategorie w konkursie "Teraz Polska"

Podczas XVII edycji konkursu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" zostaną dodatkowo uhonorowane najlepsze gminy oraz najlepsze produkty lokalne. Władze...

5 października 2006

Martin Winther z Leo Burnett Warszawa w jury Eurobest Awards

Organizatorzy 19. edycji konkursu Eurobest Awards ogłosili listę jurorów, którzy oceniać będą prace w poszczególnych kategoriach reklamowych. Jest wśród nich...

5 października 2006

Michał Marcińczyk został nowym prezenterem w Viva Polska

Stacja muzyczna Viva Polska ma nowego prezentera, którym został Michał Marcińczyk. Wraz z Justyną Kozłowską poprowadzi dwie nowe listy przebojów...

5 października 2006

Andrzej Wojdyło nowym członkiem zarządu w oddziale Polskapresse w Krakowie

Andrzej Wojdyło został nowym członkiem zarządu w krakowskim oddziale Polskapresse, wydawcy "Gazety Krakowskiej". Ostatnio łączył w nim funkcję dyrektora ds....

5 października 2006

"Dziennik" w sierpniu miał średnią sprzedaż ogółem powyżej 221 tys. egz.

"Dziennik" (Axel Springer Polska) wrócił do ponad 200-tysięcznej sprzedaży, jak wynika z właśnie podsumowanych wyników sprzedaży dzienników przez ZKDP. Średnia...

5 października 2006

Bartosz Niewiadomski dyr. marketingu Mieszka SA

Bartosz Niewiadomski objął stanowisko dyr. marketingu firmy Mieszko SA. Zastąpił na tym stanowisku Marka Kmiecika. Niewiadomski przez ostatnie dwa lata...

5 października 2006

Hypermedia prowadzi projekt kierowany do środowisk polonijnych

W polskim internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Kreację, planowanie i zakup...

5 października 2006

Unilever funduje pobyty w sanatoriach w promocji Flory

Marka Flora (Unilever Polska) jest partnerem głównym centralnych obchodów Światowego Dnia Serca 2006. Tegorocznej, szóstej w Polsce, a ósmej na...

5 października 2006

Sieć Drogeria Natura zmienia strategię marketingową i wizualizację

Spółka Polbita inwestuje w rozwój sieci Drogeria Natura. Strategia spółki koncentruje się na otwieraniu własnych sklepów, zmianie wizualizacji i remodelingu...