M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 października 2006

Mmd otwiera biura w Europie Wschodniej, awanse w Mmd Polska

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations otwiera swoje oddziały na Litwie, Łotwie i w Estonii. Obecnie ta firma doradcza...

5 października 2006

Data Solutions przygotowała program promocyjny marki Łowickie

OSM w Łowiczu wspiera sprzedaż mleka UHT loterią promocyjną. Akcją objęte jest mleko marki Łowickie w kartonie 1 l. Promocja...

5 października 2006

Indesit zamierza zwiększyć wydatki na reklamę w mediach w Polsce

Indesit Company, producent sprzętu AGD, rozstrzygnął paneuropejski przetarg mediowy, w którym zwyciężyła sieć Carat International. W Polsce oznacza to kontynuację...

5 października 2006

Wyborowa SA wprowadza gruszkową wersję flagowego produktu

Wyborowa SA wprowadza nową odmianę smakową wódki - Wyborowa Gruszka Klapsa (Klapsa Pear). Do tej pory Wyborowa była dostępna w...

5 października 2006

Wiesław Walendziak przewodniczącym rady nadzorczej Radia PiN 102 FM

Nowym przewodniczącym rady nadzorczej warszawskiego Radia PiN 102 FM został Wiesław Walendziak, wiceprezes Prokom Investments. Członkami rady mianowano Wojciecha Pawlaka...

5 października 2006

Wielgosz i Zejmowicz przestali zasiadać w zarządzie Pro Direct

Piotr Wielgosz i Marcin Zejmowicz przestali pełnić funkcję członków zarządu spółki Pro Direct zajmującej się dystrybucją wysokonakładowych wysyłek reklamowych. Zastąpili...

5 października 2006

Just przygotowała spoty telewizyjne promujące kredyty mieszkaniowe Banku BPH

Agencja reklamowa Just przygotowała strategię i kreację spotów telewizyjnych promujących kredyty mieszkaniowe Banku BPH. Film nawiązuje do prowadzonej od połowy...

5 października 2006

Michał Wiśniewski przestanie występować w reklamach Samych Swoich

Polkomtel podjął decyzję o rezygnacji z dalszego wykorzystywania w reklamach usługi pre-paid Sami Swoi wizerunku piosenkarza Michała Wiśniewskiego, lidera zespołu...

5 października 2006

Debiut Nestea Green Tea bez wsparcia reklamowego

Coca-Cola Poland Services wprowadziła na rynek nowy wariant marki Nestea o smaku zielonej herbaty - Nestea Green Tea. Wprowadzeniu napoju...

5 października 2006

Uniwersytet Jagielloński rozpoczął wydawanie książek o mediach

Nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego ukazała się książka "Medioznawstwo" autorstwa Lisy Taylor i Andrew Wilisa. Jest to pierwsza pozycja w nowej...

6 października 2006

Bartosz Cholawo nowym rzecznikiem prasowym grupy McCann w Polsce

Bartosz Cholawo został nowym rzecznikiem prasowym grupy McCann w Polsce. Zajmuje się obsługą m.in. agencji reklamowej McCann Erickson, MRM Momentum,...

6 października 2006

14 polskich prac w finale Golden Drum

Jury festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu ogłosiło ostatnią listę nominacji w kategoriach zastrzeżonych tylko dla agencji reprezentujących kraje tzw....

6 października 2006

Michał Nowosielski zostanie dyrektorem kreatywnym w Ogilvy

Michał Nowosielski obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego w Ogilvy i będzie odpowiedzialny za produkt kreatywny agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy, firmy marketing...

6 października 2006

Przygodzki dyrektorem zarządzającym Ogilvy Interactive; Cieślak zarządza Ad Venture Team

Paweł Przygodzki objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Ogilvy Interactive należącej do Ogilvy Group Poland. Dotychczasowy szef firmy Dino Metaxas...

6 października 2006

Marcin Błaszczyk został dyr. handlowym Maxdata Polska

Marcin Błaszczyk przejął obowiązki dyrektora handlowego w firmie Maxdata Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Babiaka. Błaszczyk będzie odpowiedzialny za...

6 października 2006

Software Wydawnictwo wprowadzi nowy tytuł

Software Wydawnictwo wprowadzi na rynek nowy bezpłatny kwartalnik "Business Applications Review" ("BAR"). Będzie to magazyn poświęcony zintegrowanym systemom zarządzania, takim...

6 października 2006

OgilvyOne i Media Direction realizują kolejną kampanię dla GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczął nową kampanię reklamową kredytów hipotecznych pod hasłem "Kredyt tak dobry, że nie trzeba go negocjować". Bank...

6 października 2006

Interia uruchomiła odświeżony serwis Sport

Interia uruchomiła nową wersję serwisu Sport. Głównym celem zmian było poprawienie przejrzystości nawigacji i sposobu ekspozycji treści, portal zgromadził też...

6 października 2006

Nissan wspiera kampanią wizerunkową w TV całą gamę swoich terenówek

Nissan (Nissan Sales Central & Eastern Europe, NSCEE) prowadzi kampanię wizerunkową swoich samochodów terenowych w telewizji. Kampania potrwa do 22...

6 października 2006

Audycje autorskie w ramówce Akademickiego Radia Kampus

Ponad 30 muzycznych audycji autorskich wprowadza do ramówki warszawskie Akademickie Radio Kampus. Będą one dotyczyć takich gatunków muzycznych jak hip-hop,...

6 października 2006

WP we współpracy z Travelplanet uruchomiło serwis Samoloty z systemem rezerwacji biletów

Wirtualna Polska uruchomiła serwis Samoloty.wp.pl. Wspólnie z firmą Travelplanet.pl portal przygotował w nim system do rezerwacji biletów lotniczych dający wgląd...

6 października 2006

Easygo.pl zmienił strukturę witryny, chce ułatwić internautom poruszanie się po ofercie

Wortal turystyczny Easygo.pl przebudował swoją witrynę, by usprawnić nawigację. Inaczej uporządkowany został kontent (w siedem głównych obszarów tematycznych, np. podróże...

6 października 2006

Oaktree Capital nowym właścicielem Polmosu Lublin

Fundusz inwestycyjny Oaktree Capital Management kupił 100 proc. akcji Jabłonna SA kontrolowanej przez braci Bogdana i Janusza Palikotów, a tym...

6 października 2006

Lukas Bank wprowadził ofertę dla studentów

Od 4 października w każdej placówce Lukas Banku studenci mogą założyć Konto Student. - Wcześniej studenci musieli zakładać zwykłe konta...

6 października 2006

TVP Film ruszy w kwietniu 2007 r., anteną pokieruje Jerzy Kapuściński

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję kanałowi tematycznemu Telewizji Polskiej TVP Film. Kanał ma rozpocząć nadawanie w kwietniu 2007...

6 października 2006

Marcin Wiktorski i Łukasz Mielnik strategic plannerami w agencji Euro RSCG

Marcin Wiktorski i Łukasz Mielnik rozpoczęli pracę w dziale strategii agencji reklamowej Euro RSCG. Obaj zajęli stanowiska strategic plannerów. Marcin...

6 października 2006

Agora uruchomi nową wersję serwisu GazetaWyborcza.pl

Agora pracuje nad nową wersją serwisu GazetaWyborcza.pl. Jak zapowiada Maciej Wiecha, head of business development projektu Internet w Agorze, zostanie...

6 października 2006

Katarzyna Pomorska i Joanna Gerszberg dołączyły do agencji Esense

Agencja reklamowa Esense wzmocniła siły o dwóch nowych pracowników. Katarzyna Pomorska objęła stanowisko art directora, a Joanna Gerszberg - account...

6 października 2006

Ogólnopolski projekt Polskapresse najbliżej "Gazety Wyborczej" i "Dziennika"

Projekt Polskapresse, tworzony pod kierunkiem Tomasza Wróblewskiego i Pawła Fąfary, ma być dziennikiem ogólnopolskim wykorzystującym potencjał gazet regionalnych wydawcy. Na...

6 października 2006

"Metropol" planuje odświeżenie makiety

Dziennik bezpłatny "Metropol" (spółka TPP) planuje odświeżenie makiety. Aleksander Korab, redaktor naczelny "Metropolu", powiedział, że do zmian powinno dojść jeszcze...

6 października 2006

Studio DN odświeżyło wizerunek wód toaletowych Currara

Studio DN Design Group zaprojektowało nowy wizerunek wód toaletowych i dezodorantów marki Currara należących do firmy Comindex. Efektem współpracy jest...

6 października 2006

On Board PR pracuje dla Uniwersum

Firma On Board PR rozpoczęła pracę dla Uniwersum, firmy oferującej usługi z zakresu ochrony. Współpraca dotyczy strategicznego doradztwa w dziedzinie...

6 października 2006

Iwona Szczęsna z ZKDP w zarządzie międzynarodowej IFABC

Iwona Szczęsna, dyrektor biura ZKDP, została wybrana do zarządu Międzynarodowej Federacji Biur Kontroli Nakładu i Dystrybucji Prasy (IFABC). Iwona Szczęsna...

6 października 2006

"Dlaczego" wsparte kampanią, z nowym logo i layoutem

Październikowy numer magazynu dla studentów "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ma silne wsparcie promocyjne. Kampania przygotowana w całości przez wydawcę...

6 października 2006

ZenithOptimedia Group pracuje przy kampanii Euro 2012 dla Ministerstwa Sportu

ZenithOptimedia Group pracuje przy kampanii promującej organizację w Polsce mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Zleceniodawcą kampanii jest Ministerstwo Sportu....

6 października 2006

Wolnomiejski w Magna Global Polska; zmiana modelu funkcjonowania spółki

Rafał Wolnomiejski zasili struktury Magna Global Polska jako dyrektor operacyjny Magna Global Initiative. Z najstarszym polskim domem negocjacyjnym rozstaje się...

6 października 2006

"Praca i Życie za Granicą" zwiększa objętość

Dwutygodnik "Praca i Życie za Granicą" poszerza objętość z 68 do 76 stron. Cena pisma nie uległa zmianie i wynosi...

6 października 2006

Anna Matlak dyrektorem marketingu Tesco Polska

Anna Matlak została dyrektorem marketingu Tesco Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Wąs, która przebywa obecnie na szkoleniu w Wielkiej...

6 października 2006

Kraft będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide

Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie...

6 października 2006

Andrzej Horoch odchodzi ze spółki PM

Andrzej Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej spółki PM, biura reklamy stacji Polsat i TV4, odchodzi z firmy. W PM odpowiadał...

6 października 2006

Chilli prowadzi akcję Pogotowie Energetyczne dla Primy SA

Agencja Chilli prowadzi akcję fieldową Pogotowie Energetyczne dla Primy SA. W ten sposób jest promowana kawa Prima Guaranesa. Na ulicach...

9 października 2006

Maciej Goździelewski w zespole kreacji agencji Eskadra

Maciej Goździelewski rozpoczął pracę w agencji Eskadra w dziale kreacji, gdzie zajmie się grafiką. Będzie odpowiadał za projekty z zakresu...

9 października 2006

Warszawski Festiwal Filmowy w mobilnych serwisach Orange

Orange (PTK "Centertel") jako partner telekomunikacyjny Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego oferuje fanom filmów serwis mobilny z tegoroczną edycją festiwalu. Na...

9 października 2006

GEpard promuje w internecie ofertę samochodów i kredytów

GE Money Bank rozpoczął kampanię internetową swojej sieci GEpard. Jest to ogólnopolska sieć komisów samochodowych, które łączy wizualizacja, branding GEpard,...

9 października 2006

Sylwester Piotr Figas dyrektorem produkcyjnym w KDF

Sylwester Piotr Figas został dyrektorem produkcyjnym w agencji KDF. Awansował z funkcji kierownika ds. produkcji. Będzie odpowiadać m.in. za realizację...

9 października 2006

Euromark, właściciel Campusa i Alpinusa, przejął za ok. 6 mln zł marki brytyjskiej Wynnster Outdoor

Euromark Polska, właściciel marek Campus i Alpinus, przejął za 1 mln funtów (ok. 6 mln zł) marki należące do brytyjskiej...

9 października 2006

AMS wprowadza nowe nośniki, postawi ok. 200 ekranów cityscroll

AMS postawi ok. 200 ekranów cityscroll. Są to nowe nośniki 3,54x2,47 m przewijane co 5-7 sekund. Liczba 200 ekranów oznacza...

9 października 2006

Konkurs na projekt warszawskiej wiaty przystankowej rozstrzygnięty, wkrótce przetarg reklamowy

Pierwszą nagrodę w konkursie na projekt wiat przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie otrzymał zespół Towarzystwa Projektowego z Warszawy i firmy...

9 października 2006

Saatchi zdobyła Złoty Bęben w konkursie reklamowym Golden Drum

Polski oddział sieci agencji reklamowych Saatchi & Saatchi zdobył Złoty Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum w słoweńskim Portorożu. Nagroda...

9 października 2006

Advertiva przygotuje kampanię wizerunkową szkoły językowej Westgate

Poznańska agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę ze Szkołą Języków Obcych "Westgate" w Bydgoszczy. Agencja zrealizuje dla szkoły kompleksowe działania reklamowe....