M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 października 2006

Business Consulting promuje Chappi na autobusach PKS

Ruszyła druga odsłona kampanii Chappi, karmy dla psów Masterfoods, na autobusach PKS. Wykorzystany w niej został format megabus (cała powierzchnia...

9 października 2006

Toyota Motor Poland przygotowuje trzecią edycję Lexus Fashion Night

Toyota Motor Poland przygotowuje trzecią edycję Lexus Fashion Night, pokazu mody połączonego z prezentacją najnowszych modeli Lexusa - tym razem...

9 października 2006

Agencja Zjednoczenie.com stworzyła serwisy internetowe dla marek Vistula i Wólczanka

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka należących do spółki Vistula & Wólczanka...

9 października 2006

Miesięcznik "Woliera" zwiększa objętość i kontynuuje strategię wydawania numerów specjalnych

Wydawnictwo Zagroda wyda kolejny numer specjalny miesięcznika "Woliera" pt. "Kury orientalne". Będzie to czwarty numer specjalny w tym roku. Numery...

9 października 2006

Procter & Gamble Prestige Products rozpoczyna wspólny projekt z MTV

Procter & Gamble Prestige Products, producent kosmetyków zapachowych Puma Create, rozpoczyna wspólny projekt z polskim oddziałem MTV - "MTV Start:...

9 października 2006

Iveco rozpoczyna konkurs na plakat reklamowy z okazji 30-lecia firmy

Iveco Poland, dystrybutor samochodów dostawczych i ciężarowych marki Iveco, rozpoczyna konkurs na plakat reklamowy. Pretekstem jest 30-lecie istnienia firmy Iveco...

9 października 2006

Nowy program weekendowy na antenie Radia Eska

"Weekend pełen gwiazd" to nowy program, który nadawany jest w każdy weekend na antenie wszystkich stacji sieci Radia Eska. W...

9 października 2006

"Gazeta Podatkowa" promuje rabaty na reklamę do 60 proc.

"Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe "Gofin") wprowadza nową ofertę dla reklamodawców. Jej promocja odbywa się pod hasłem: "Niesłychane rabaty na reklamę...

9 października 2006

Numer specjalny "Newsweeka" dla kandydatów na studia w USA i Wielkiej Brytanii

Tygodnik "Newsweek" (Axel Springer Polska) wydał numer specjalny zatytułowany "Testy SAT & IELTS". Wydanie zostało przygotowane z myślą o kandydatach...

9 października 2006

EventLab i Goodwill PR Services realizują projekt dla Diageo Polska

Firma alkoholowa Diageo Polska powierzyła agencjom EventLab i Goodwill PR Services należącym do grupy Mothership obsługę imprez mających na celu...

9 października 2006

Antyradio przyzna po raz drugi Rogate Mikrofony

Kapituła Antyradia wręczy 14 października br. Rogate Mikrofony 2006. W skład kapituły wchodzą: Przemysław "Jah Jah" Frankowski, Michał Figurski, Paweł...

9 października 2006

Tomasz Cisek członkiem zarządu Empiku, odpowiada za internetowy Empik.com

Tomasz Cisek objął stanowisko członka zarządu spółki Empik oraz dyrektora internetowego sklepu Empik.com. Cisek jest związany z branżą internetową od...

9 października 2006

BISE wprowadza ogólnopolską sieć agencji opłat Monetia

Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (BISE) uruchamia pod marką Monetia sieć agencji tanich opłat. Na razie jest 150 agencji (na początku br....

9 października 2006

Omnicom może już wkrótce uruchomić w Polsce sieć PHD Poland

Omnicom może w najbliższym czasie uruchomić w Polsce dom mediowy PHD Poland. Jeśli grupa zwycięży w przetargu na obsługę Unilevera,...

9 października 2006

Promocja wesprze "Po godzinach", powracający dodatek kulturalny "Życia Warszawy"

Przy wsparciu promocji po mniej więcej dwuletniej przerwie wraca "Po godzinach", dodatek kulturalny "Życia Warszawy" (Dom Prasowy). Pierwszy numer wznowionego...

9 października 2006

"Nareszcie weekend" - nowy program w Radiostacji

W miniony weekend na antenie Radiostacji wystartował nowy program "Nareszcie weekend". W tym sobotnio-niedzielnym paśmie nadawane są wywiady z muzykami,...

9 października 2006

Gadu Radio oferuje reklamodawcom dwa rodzaje spotów

Gadu-Gadu oferuje reklamodawcom możliwość reklamy w Gadu Radiu. Do wyboru są dwa rodzaje reklamy. Pierwszy to zwykłe spoty emitowane w...

9 października 2006

Electrolux wspiera kampanią ciche odkurzacze Ultra Silencer

Electrolux Polska rozpoczął kampanię flagowego produktu - odkurzaczy. Na billboardach prezentowany jest specjalny model Ultra Silencer, którego ważną cechą jest...

9 października 2006

Rozpoczęła się kampania, która ma zbudować społeczne poparcie dla Euro 2012 w Polsce

Wystartowała kampania społeczna promująca polsko-ukraińską kandydaturę do organizacji mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012. Koordynacją akcji zajmuje się...

9 października 2006

Estee Lauder wprowadzi profesjonalną markę kosmetyków M.A.C.

Estee Lauder Companies pracuje nad wprowadzeniem na polski rynek nowej selektywnej marki M.A.C. Jest to jeden z najbardziej znanych na...

9 października 2006

Bezpłatny tygodnik "Extra" zwiększa liczbę wydań

Bezpłatny tygodnik "Extra" (Extra Media) w końcu października uruchomi kolejne wydania: "Extra Gazeta Gdańska", "Extra Szczecin", "Extra Wielkopolska". W połowie...

10 października 2006

Sprostowanie: Ryszard Herod kieruje dwoma biurami reklamy

W nawiązaniu do informacji opublikowanej 3 października br. w DS "MMP" pt. "Ryszard Herod będzie budował wspólną ofertę reklamową Superstacji...

10 października 2006

Grzegorz Badzio, creative group head, odchodzi z Gruppy66 Ogilvy

Grzegorz Badzio, creative group head w agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy oraz head of art direction w Ogilvy Interactive, postanowił odejść...

10 października 2006

48 firm reprezentuje Polskę na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes

W rozpoczynających się w Cannes targach telewizyjnych MIPCOM 2006 bierze udział 48 firm z Polski. Szczególnie silna jest reprezentacja Grupy...

10 października 2006

BGŻ celuje w mały i średni biznes - pierwsza tak mocna kampania banku skierowana do tego segmentu

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów dla segmentu MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa). Promuje w niej zwłaszcza kredyt...

10 października 2006

Apollo po raz pierwszy reklamuje swoje odtwarzacze MP3/MP4

Firma Apollo Electronics, dystrybutor sprzętu elektronicznego, po raz pierwszy reklamuje odtwarzacze muzyki i filmów (MP4) Silver Vision pod swoją marką...

10 października 2006

Bankier.pl podnosi prognozy zysku o 50 proc., do poziomu trzy razy większego niż przed rokiem

Bankier.pl SA podwyższył prognozy finansowe na 2006 r. Zysk netto ma wynieść 1,06 mln zł, czyli o 50 proc. więcej...

10 października 2006

Libella odnawia opakowania, planuje wzmożone działania reklamowe w przyszłym roku

Libella, producent środków chemicznych i spożywczych oraz wyposażenia wnętrz, powierzyła agencji Salt & Pepper unowocześnienie opakowań serii płynów do prania...

10 października 2006

Publicis przygotowała lokalną kampanię marki Tic Tac (Ferrero)

Ferrero Polska Sp. z o.o. wprowadzi do sprzedaży nowy wariant smakowy cukierków Tic Tac - Cherry Mint (drażetki o smaku...

10 października 2006

Rieber Foods Polska zaplanował najdłuższą w historii kampanię Delecty

Rieber Foods Polska rozpoczyna intensywną kampanię reklamową marki Delecta wspierającą asortyment gotowych sosów z indykiem z kategorii dań słonych. Potrwa...

10 października 2006

Michał Leszczyński dyr. działu obsługi klienta i dyr. strategicznym w Paralotnej

Michał Leszczyński objął stanowisko dyrektora obsługi klienta i dyrektora strategicznego agencji reklamowej Paralotna. W branży reklamowej pracuje od 1997 r....

10 października 2006

Stroer wprowadzi do oferty pakiet scrolli i tablic 6x3

Stroer, firma reklamy zewnętrznej, będzie sprzedawał w pakietach nośniki typu super scroll i frontlighty 6x3, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jest to...

10 października 2006

Anna Konopka została account managerem w Mather Communications

Anna Konopka objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej Mather Communications. Zajmie się obsługą projektów realizowanych dla firmy paliwowej PKN...

10 października 2006

Izabella Więckowska brand managerem serwisu Badzpierwszy.pl w Mobile IT Group

Izabella Więckowska została nowym brand managerem serwisu Badzpierwszy.pl w firmie Mobile IT Group. Będzie koordynować działania marketingowe oraz nadzorować obsługę...

10 października 2006

Mniej widzów Kubicy w TV4 podczas Grand Prix Japonii

Transmisję ostatnich zawodów Formuły1 - Grand Prix Japonii w minioną niedzielę w TV4 obejrzało zaledwie 588 tys. osób (AMR -...

10 października 2006

"WiK" co tydzień z "Wprost" w całym nakładzie, poszerzony o program TV

"WiK Wprost i Kultura" (AWR "Wprost") zwiększa zasięg, częstotliwość i poszerza formułę o program telewizyjny. Tytuł dołączany do "Wprost" co...

10 października 2006

Poland In 4 Minutes - nowy serwis agencji Interfax Central Europe

Agencja Interfax Central Europe wprowadza nowy serwis informacyjny Poland In 4 Minutes. Oprócz przeglądu prasy na tematy polityczne i gospodarcze...

10 października 2006

Bank Millennium zapowiada ofensywę w kartach kredytowych

Bank Millennium wprowadził dwie nowe karty kredytowe Millennium MasterCard i Millennium MasterCard Gold. Tym samym Millennium jest jedynym bankiem w...

10 października 2006

Ruszył blog prof. Jerzego Bralczyka w "Polityce"

Profesor Jerzy Bralczyk, znany językoznawca, specjalista od języka polityki, reklamy i mediów, prowadzi językowego bloga "Słowo się rzekło" w "Polityce"....

10 października 2006

Mieszko SA zajmie się dystrybucją pierników Kinkartz

Firma Mieszko SA nawiązała strategiczną współpracę z Lambertz Polonia, niemieckim producentem pierników. Mieszko SA odpowiadać będzie za dystrybucję w kanale...

10 października 2006

GG tworzy biuro reklamy, dyrektorem Krzysztof Łada; Ad.net prawdopodobnie straci klienta

Gadu-Gadu SA rozpoczyna budowę własnego biura reklamy. Nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy objął Krzysztof Łada, do tej pory dyrektor...

10 października 2006

"Metro" osiągnęło rekordowe wpływy reklamowe we wrześniu

Bezpłatny dziennik "Metro" Agory SA poinformował na podstawie Monitoringu Agory o rekordowych przychodach we wrześniu. Jak podaje tytuł, jego wpływy...

10 października 2006

"Mam dziecko" ogłasza plebiscyt Superprodukt "Mam dziecko"

Listopadowe wydanie "Mam dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się w objętości zwiększonej do 120 stron. W numerze tym ogłoszona zostanie czwarta...

10 października 2006

Rusza pierwszy w Polsce bar brandowany przez whisky Grant's

W połowie października będzie miał premierę pierwszy w Polsce bar brandowany przez whisky Grant's. Lokal nazywa się Music Bar Light...

10 października 2006

Kampania "Prawdziwe piękno" ma uwiarygodnić markę Dove

Unilever rozpoczął społeczno-edukacyjną kampanię marki Dove pod hasłem "Prawdziwe piękno". Dove chce w ten sposób rozpocząć ogónopolską debatę na temat...

10 października 2006

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro

Grupa McCann realizuje promocję dla posiadaczy kart Maestro. Akcja ma na celu zachęcenie do płacenia za drobne zakupy nie gotówką,...

10 października 2006

Valkea Media potencjalnym nabywcą praw do "Dzień dobry"

Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...

10 października 2006

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

10 października 2006

Agencja Isens przygotowała serwis aukcyjny dla LeasePlan Fleet Management

Agencja interaktywna Isens przygotowała dla firmy LeasePlan Fleet Management (Polska) Sp. z o.o. serwis internetowy pozwalający na przeprowadzanie aukcji wśród...

10 października 2006

CT Creative Team uruchomił nową wersję komunikatora AQQ z usługami VoIP

CT Creative Team SA, właściciel serwisu Wapster.pl, uruchomił nową wersję swojego komunikatora AQQ. Wprowadzono w niej system VoIP umożliwiający prowadzenie...