M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 października 2006

Nowa e-Agora: rozdzielenie Gazeta.pl i GazetaWyborcza.pl, zwiększenie zasięgu i udziałów reklamowych, kontent multimedialny

Nowa strategia internetowa Agory SA zakłada usamodzielnienie serwisu GazetaWyborcza.pl - oddzielenie go od portalu Gazeta.pl - i repozycjonowanie obu serwisów...

11 października 2006

Żarnowska i Staszak w agencji reklamowej Hand Made

Do zespołu agencji reklamowej Hand Made dołączyły dwie nowe osoby. Kinga Żarnowska rozpoczęła pracę na stanowisku account managera i zajmie...

11 października 2006

Polkomtel reklamuje minuty za 5 gr w Simplusie - nowa kreacja Wundermana

Polkomtel SA reklamuje w mediach (telewizja, outdoor, prasa, radio, internet) nową promocję "Niemożliwe, a jednak!". Do 15 grudnia br. użytkownicy...

11 października 2006

Marcin Bołbot dyrektorem marketingu i sprzedaży RTV/AGD w Samsungu

Marcin Bołbot został nowym dyrektorem marketingu i sprzedaży działu RTV/AGD w Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Zastąpił na tym...

11 października 2006

Vectra promuje swoje pakiety "W paczce najtaniej"

Operator kablowy Vectra prowadzi akcję promującą łączone pakiety usług - dostęp do internetu, telewizji i telefonu. Promocja jest częścią jesiennej...

11 października 2006

Marcin Rosati, były dyr. marketingu Samsunga, w zarządzie Media-Saturn

Marcin Rosati, dotychczasowy dyrektor marketingu i sprzedaży działu RTV/AGD w Samsung Electronics Polska, został nowym członkiem zarządu Media-Saturn Holding Polska,...

11 października 2006

Radio Wawa ogłosiło nominacje do Złotych Dziobów 2006

Radio Wawa ogłosiło nominacje do Polskich Nagród Muzycznych i Kulturalnych "Złote Dzioby" 2006. Szanse na zdobycie statuetek mają m.in.: T.Love,...

11 października 2006

Plakativ zrealizował projekt z użyciem GoBoardów dla Rawa Blues Festival

Firma reklamowa Plakativ Poland zrealizowała kolejną kampanię z wykorzystaniem nośników typu GoBoard (podświetlane uniformy, na których można umieścić reklamę). Klientem...

11 października 2006

Paralotna adaptuje reklamy ADK Tokio lustrzanki D80 Nikona

Nikon Polska rozpocznie wkrótce kampanię reklamową swojej nowej lustrzanki cyfrowej D80 (o jej wprowadzeniu i planach reklamowych pisaliśmy już w...

11 października 2006

Sprostowanie: Pro Direct jest poza strukturą DD Media

Firma Pro Direct, o której pisaliśmy we wczorajszym DS "MMP", jest poza strukturą DD Media (wydawca "Dzień dobry"). Wyjaśniamy, że...

11 października 2006

Tygodnik "Polityka" dostępny przez e-wydanie

Tygodnik "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) uruchamia swoje e-wydanie. "Polityka", która ukazuje się w środę, w postaci e-wydania będzie dostępna w...

11 października 2006

Plus GSM będzie mieć swój program na antenie Radia Zet

Sieć komórkowa Plus (Polkomtel SA) będzie mieć swój program na antenie Radia Zet. "Czasoodpalacz" nadawany będzie dwa razy dziennie, od...

11 października 2006

Image Line Communications rozbudowuje struktury w Warszawie

Krakowska agencja Image Line Communications po trzech latach działalności otwiera biuro w Warszawie. - Obecność filii w stolicy była tylko...

11 października 2006

Ziołopex zapowiada zmianę pozycjonowania marki Appetita

Ruszyła ogólnopolska promocja Warzywnej - marki Appetita. Konsument otrzyma aż 50 proc. przyprawy gratis. To jedyna tego typu promocja w...

11 października 2006

Pizza Hut rozwiązuje teaser projektu "365 powodów, by do nas wpaść"

Pod hasłem "365 powodów, by do nas wpaść" ruszyła najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut (American Restaurants). Jej celem jest...

11 października 2006

Uniqa i Raiffeisen Bank wzmacniają współpracę w zakresie bancassurance

Grupa Raiffeisen i Grupa Ubezpieczeniowa "Uniqa" w Polsce podpisały umowę o ścisłej współpracy w zakresie dystrybucji ubezpieczeń oraz innych produktów...

11 października 2006

Zidane i Ivanovic reklamują nowe antyperspiranty Adidas Action 3

Coty Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowych antyperspirantów marki Adidas Action 3. Adaptację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell. Za...

11 października 2006

ATM Grupa przygotowała dwa nowe formaty na rynki zagraniczne

ATM Grupa obok formatów rozrywkowych znanych z anten Polsat i TV4 na targach telewizyjnych MIPCOM w Cannes w swojej ofercie...

11 października 2006

Katarzyna Kobak-Nowacka strategic plannerem w Euro RSCG Warsaw

W agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw Katarzyna Kobak-Nowacka awansowała na stanowisko strategic plannera. Będzie odpowiedzialna za obsługę klientów: LU, Peugeot,...

11 października 2006

TVP bliska sprzedaży do Rosji praw licencyjnych do serialu "Glina"

TVP prowadzi zaawansowane rozmowy z firmą Amedia dotyczące sprzedaży licencji na produkcję rosyjskiej wersji serialu kryminalnego "Glina". Wcześniej Amedia zakupiła...

11 października 2006

AWR "Wprost" ruszył z kampanią zmienionego "WiK-a"

Wydawnictwo AWR "Wprost" rozpoczęło kilkutygodniową kampanię reklamową zmienionego magazynu "WiK Wprost i Kultura". O jego nowej formule pisaliśmy w DS...

11 października 2006

Fiona Jack i Marieke de Mooij wystąpią podczas Kongresu Badaczy

Podczas VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii po raz pierwszy w Polsce wystąpią Fiona Jack z Green Light International...

11 października 2006

Imperial Tobacco Polska poszerza markę Paramount

Imperial Tobacco Polska, producent wyrobów tytoniowych, wprowadza na rynek zestaw produktów marki Paramount do własnoręcznego przygotowania papierosów. Tytoń Paramount jest...

11 października 2006

Universal McCann wprowadza optymalizator sprzedaży GenimUM

Dom mediowy Universal McCann udostępnił klientom nowe narzędzie do optymalizacji sprzedaży o nazwie GenimUM Econometric System. Na podstawie danych na...

11 października 2006

Bonduelle wprowadza submarkę pod nazwą Doskonałość Smaku

Firma Bonduelle Polska wprowadza nowy subbrand pod nazwą Doskonałość Smaku. Będą nią sygnowane pikle, czyli warzywa w zalewach octowych. Początkowo...

11 października 2006

Renault wspiera sprzedaż nowych modeli samochodów dostawczych Traffic i Master

Renault Polska promuje marki samochodów dostawczych Traffic i Master, które poddano tzw. faceliftingowi. Głównym medium kampanii jest prasa (dzienniki i...

11 października 2006

Marzena Kowalska dyr. ds. komunikacji sieci klinik Lux Med

Marzena Kowalska została dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w sieci klinik medycznych Lux Med. Odpowiada za komunikację wewnętrzną orz zewnętrzną spółki....

11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

11 października 2006

Elisabetta Caprino szefem warszawskiego oddziału Peppermint

Elisabetta Caprino przechodzi do firmy marketing services Peppermint - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Caprino pracowała poprzednio jako account director w agencji...

11 października 2006

Just Healt Club przygotował kampanię launchową Ekovit Pro System

Just Health Club przygotował oprawę kreatywną debiutu rynkowego marki Ekovit Pro System. Nowy preparat z portfolio Curtis Healthcare obniża ryzyko...

11 października 2006

Kraft Foods jako pierwszy komunikuje zdrowotne zalety kawy

Kraft Foods Polska komunikuje zdrowotne zalety kaw ze swojego portfolio. Firma zwraca uwagę, że kawa zawiera przeciwutleniacze, które pomagają zapobiegać...

11 października 2006

"Homofonia" chce przybliżać gejowski świat na antenie iTV

"Homofonia", program poruszający kwestie mniejszości seksualnych, debiutuje w ofercie interaktywnej telewizji iTV. W środy o 23.30 prowadzą go na żywo...

23 października 2006

Justyna Owczarek nowym junior channel accountem w At Mediach

Justyna Owczarek awansowała na stanowisko junior channel accounta w firmie At Media, domu sprzedaży kanałów tematycznych. Będzie odpowiedzialna za współpracę...

23 października 2006

"Dziennik" rozpoczyna akcję promocyjną "Bezpieczna droga"

"Dziennik" (Axel Springer Polska) promuje dwa wydania, dzisiejsze i jutrzejsze, które ukazują się z mapą drogową Polski. Tym samym tytuł...

23 października 2006

MindShare może powołać komórkę ambientmediową

Dom mediowy MindShare Polska planuje powołanie komórki wyspecjalizowanej w ambient mediach, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Sebastian Olszowy, dyrektor mediów w MindShare,...

23 października 2006

Monika Kinal i John Kwoka w strukturach Discovery Networks Europe

Monika Kinal objęła stanowisko PR & language managera Europy Centralnej w Discovery Networks Europe. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie...

23 października 2006

Sprostowanie: przy kampanii TV Ziaja współpracuje z agencją Locomotiva

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 20 października br. zatytułowanej "Ziaja po raz pierwszy będzie reklamować się w...

23 października 2006

Wzrosły wpływy z reklam ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych po trzech kwartałach br.

Wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe, oprócz Bis Polskiego Radia, zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach br. w stosunku do tego...

23 października 2006

Telefonia Dialog za 2,15 mln zł kupiła sklep internetowy Vivid.pl

Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog należący do KGHM Polska Miedź za 2,15 mln zł kupił od funduszu Sovereign Capital 90 proc....

23 października 2006

Nowa marka ubezpieczeniowa Axa Ubezpieczenia będzie konkurencją dla Link4

Francuska grupa ubezpieczeniowa Axa, jeden z największych ubezpieczycieli w Europie, poprzez spółkę Avanssure SA oddział w Polsce rozpocznie wkrótce sprzedaż...

23 października 2006

Motorola wprowadza Krzr - najważniejszy model na najbliższe pół roku, następcę V3

Motorola Polska Sp. z o.o. wprowadza nowy telefon o nazwie Krzr. Ma to być następca hitu sprzedażowego V3 Razr i...

23 października 2006

Interia uruchomiła swoją platformę videosharingową

Interia.pl uruchomiła serwis Video (video.interia.pl) umożliwiający internautom przeglądanie, zamieszczanie w sieci i ocenianie najciekawszych filmików wideo. Nowa witryna jest częścią...

23 października 2006

CAM Media i Starcom przygotowały promocję leku Meteo

US Pharmacia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową leku Meteo, preparatu dla osób wrażliwych na zmiany pogodowe. Realizowane przez agencję CAM Media...

23 października 2006

Mmd Poland ma nowego właściciela w wyniku globalnej transakcji

Agencja public relations Mmd Poland (Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants) została przejęta przez agencję PR Huntsworth Group....

23 października 2006

Marka Pepsi będzie miała w przyszłym roku relaunch

Marka Pepsi będzie miała w przyszłym roku relaunch. Informację tę potwierdzil Andrzej Chmniel, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers Poland, ale...

23 października 2006

"Puls Biznesu" podnosi wpływy reklamowe, wrzesień rekordowy

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", poinformował o istotnym wzroście wpływów reklamowych dziennika. O 11 proc. wzrosły przychody tytułu, porównując...

23 października 2006

"Newsweek" wydał edycję specjalną "Let's Newsweek"

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) wprowadził dziś na rynek wydanie specjalne "Let's Newsweek" w cenie 11,30 zł. Jest to zbiór...

23 października 2006

Polska nadal największym rynkiem w światowej sprzedaży Finlandia Vodki

Polska utrzyma w 2006 r. pozycję największego rynku sprzedaży Finlandia Vodki, którą zyskała w ub.r. Sprzedaż produktu w tym roku...

23 października 2006

Demo przygotowała dwie akcje dla nowych projektów motoryzacyjnej grupy PGD

Demo Effective Launching przygotowała dwie akcje dla grupy dilerskiej PGD. Jedna z nich dotyczy wsparcia otwarcia warszawskiego Centrum Motoryzacyjnego Toruńska,...

23 października 2006

Cykl o bezpiecznych inwestycjach w "Gazecie Wyborczej"

"Gazeta Wyborcza" od poniedziałku do środy prowadzi cykl na temat bezpiecznych inwestycji. Serię zakończy dodatek do "Gazety" pod tytułem "Pilnuj...