M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 października 2006

"Super Express" co piątek z anonsami towarzyskimi

"Super Express" (Media Express) co piątek będzie zamieszczał anonse towarzyskie w specjalnej wkładce. Akcja odbywa się pod hasłem "Bicie serca"....

23 października 2006

Nowe logo, zmieniona makieta, nowe działy w "Zdrowiu"

Miesięcznik "Zdrowie" (Wydawnictwo Murator) zmienił logo, nadtytuł, makietę, wprowadził nowe działy, kolory i czcionki. Jak informuje wydawca, przeobrażenia mają służyć...

23 października 2006

Wspólny projekt Bis Polskiego Radia i "Machiny"

"Machina" (Platforma Mediowa "Point Group") rozpoczęła realizację projektu Machina Radio. W minioną sobotę ruszyła cotygodniowa audycja tytułu w Bis Polskim...

23 października 2006

Beko będzie sprzedawał sprzęt AGD do zabudowy

Beko, producent sprzętu AGD, wprowadza na rynek sprzęt do zabudowy. Będą to płyty grzejne, piekarniki, okapy, a także zmywarki i...

23 października 2006

Sphinx ruszył z dwiema akcjami promocyjnymi

Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx: "Sphinx dla studentów" (studenci otrzymują piwo do zamówienia gratis) oraz "Szaszłykowe wariacje"...

23 października 2006

Dialog wydał ok. 2 mln zł na prawa do sponsorowania pływaków, w listopadzie kampania z Pawłem Korzeniowskim

Telefonia Dialog będzie do końca br. sponsorem generalnym, a w latach 2007-2009 sponsorem oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego (PZP) i polskiej...

23 października 2006

Udział Edyty Jungowskiej w reklamie Ambi Pur ma ocieplić wizerunek marki

Edyta Jungowska reklamuje elektryczne odświeżacze powietrza Ambi Pur firmy Sara Lee. Udział popularnej aktorki ma ocieplić wizerunek marki. Do tej...

24 października 2006

Joanna Jagoda została HR managerem w MS Services

Dział eventów i promocji sprzedaży w MS Services, agencji BTL specjalizującej się w usługach wsparcia sprzedaży, wzmocniła Joanna Jagoda, która...

24 października 2006

WDA realizuje kolejny projekt promocji Warszawy w BBC World

Warsaw Destination Alliance wespół z brytyjską telewizją BBC World rozpoczęło kolejną, czwartą już edycję kampanii reklamowej Warszawy w międzynarodowych mediach....

24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

24 października 2006

Migut Media wydaje nowy tytuł - "Energia i Przemysł. Miesięcznik menedżera"

Na rynku pojawił się nowy tytuł wydawnictwa Migut Media - "Energia i Przemysł". Pismo skierowane jest do menedżerów średniego i...

24 października 2006

Capgemini i Partner of Promotion komunikują nową strategię Poczty Polskiej

Konsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z firmy doradczej Capgemini Polska i agencji PR Partner of Promotion będzie pracować dla...

24 października 2006

"Świat Tissot" - magazyn custom publishing słynnej marki zegarków

Marka zegarków Tissot należąca do szwajcarskiej Swatch Group będzie miała swój magazyn typu custom publishing. "Świat Tissot" ma ukazywać się...

24 października 2006

Euro-Media przygotowuje specjalne wydanie "Świata Szkła"

Z okazji seminarium naukowego "Elewacja szklana jako system zapewniający komfort i bezpieczeństwo" redakcja miesięcznika "Świat Szkła" (Euro-Media) przygotowuje numer specjalny....

24 października 2006

On Board PR pracuje dla spółki Robert Bosch

On Board Public Relations, firma doradztwa PR, podpisała umowę ze spółką Robert Bosch, częścią międzynarodowej grupy Bosch. Współpraca obejmuje planowanie...

24 października 2006

Uzupełnienie: Przetarg Komex SA trudno uznać za rzetelny

W nawiązaniu do informacji na temat przetargu Komex SA, jaka ukazała się 20 października br. w Dziennym Serwisie "Media &...

24 października 2006

UPS Polska inwestuje we wsparcie wizerunku marki

Firma kurierska UPS Polska rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest budowanie wizerunku marki UPS jako eksperta w usługach kurierskich i...

24 października 2006

Dominika Czajkowska obejmuje stanowisko group account directora w Y&R

Do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam dołączyła Dominka Czajkowska na stanowisko group account directora. Jej głównym zadaniem będzie zarządzanie...

24 października 2006

Saatchi i Media Direction OMD przygotują debiut nowej marki Axa

Na początek listopada br. firma Avanssure SA Oddział w Polsce należąca do francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa zapowiada start działalności operacyjnej...

24 października 2006

Chipita Poland prowadzi internetową kampanię prosprzedażową dla marki 7 Days

Chipita Poland prowadzi internetową kampanię prosprzedażową "Dobre i bez gadania" dla marki 7 Days. W ramach akcji powstała internetowa strona...

24 października 2006

Polbank promuje w czarno-białych reklamach kredyt bezpieczny

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Polbanku. Utrzymana w dotychczasowej konwencji czarno-białych spotów, w których pracownicy banku (w tym przypadku jest...

24 października 2006

4D Media Relations zadba o komunikację medialną i PR marki Telepin

Krakowska agencja 4D Media Relations rozpoczyna pracę dla Telepin, marki produktów i usług związanych z nowoczesną telekomunikacją. Do zadań agencji...

24 października 2006

Peppermint i PRO Media House realizują projekt dla B.S.R. Polska 1

Ruszyła pierwsza faza kampanii reklamowej dewelopera B.S.R. Polska 1 promująca osiedle mieszkaniowe Wilanów One. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie...

24 października 2006

"Wysokie Obcasy" zmieniają format i papier

"Wysokie Obcasy", sobotni dodatek "Gazety Wyborczej" (Agora SA), zmiejszyły nieco format i zmieniły papier. - Zmiana formatu oraz poprawa jakości...

24 października 2006

Dariusz Kubuj tworzy strategię marketingową Reala

Dariusz Kubuj, dyrektor planowania strategicznego w Ogilvy Brand Consulting, pracuje nad strategią marketingową sieci Real. Nie zdradza planów zmian, jakie...

24 października 2006

"Przekrój" wprowadza zmiany w układzie niektórych tekstów

Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) od ostatniego numeru zmienił układ niektórych tekstów. Istotna zmiana została wprowadzona w pierwszej części magazynu, w...

24 października 2006

Marta Małecka key account managerem w firmie ATM

Marta Małecka objęła stanowisko key account managera w firmie ATM. Będzie odpowiadać m.in. za wprowadzenie w Polsce nośnika reklamowego Digital...

24 października 2006

Glob Media prowadzi niestandardowe projekty dla EasyJet i Continentala

Firma reklamowa Glob Media realizuje oryginalne projekty komunikacji marketingowej dla taniej linii lotniczej EasyJet i producenta opon Continental. Działania reklamowe...

24 października 2006

TVP Sport ruszy 18 listopada, kolejne trzy stacje w ciągu pół roku

Podczas trwającej w Zakopanem konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) Telewizja Polska przedstawiła swoje plany związane z uruchomieniem nowych kanałów...

24 października 2006

Statoil sprzedaje usługi w ramach kuponów Sodexho Pass

Od października br. klienci stacji benzynowych Statoil mogą realizować kupony Sodexho Pass we wszystkich placówkach sieci na terenie całej Polski....

24 października 2006

Clear Channel zainwestuje 30 mln zł w 2007 r.

Clear Channel Poland, firma z wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, chce zainwestować ok. 30 mln zł w rozwój oferty...

24 października 2006

Sales Link wprowadza usługę szybkich animacji

Agencja fieldmarketingowa Sales Link wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie pod nazwą Effective Response. W ramach tej usługi agencja oferuje...

2 listopada 2006

Krystyna Szczęch-Mroczek nadzoruje dział sprzedaży łódzkiej Pogody

Krystyna Szczęch-Mroczek z ramienia Eurozetu nadzoruje prace działu sprzedaży łódzkiego Radia Pogoda 89,6 FM. W Eurozecie, który ma 49 proc....

2 listopada 2006

Wawa rozpocznie nadawanie w Łodzi, kampania reklamowa w styczniu

Ponadregionalna sieć Radia Wawa w ciągu miesiąca rozpocznie nadawanie swojego programu w Łodzi na częstotliwości 90,1 MHz. Stacja otrzymała już...

2 listopada 2006

Edipresse promuje urodzinowe wydanie "Domu & Wnętrza"

Edipresse Polska prowadzi kampanię reklamową jubileuszowego numeru miesięcznika "Dom & Wnętrze". Magazyn obchodzi właśnie swoje 15-lecie. Działania reklamowe obejmują telewizję...

2 listopada 2006

"Traveler" z własną nagrodą, "National" z kalendarzem i wsparty kampanią

Polska edycja magazynu "National Geographic Traveler" stworzyła własne nagrody Travelery. Uhonorowane nimi będą osoby, instytucje, organizacje, które wykazały się szczególną...

2 listopada 2006

Bases wprowadza narzędzia rozpoznawania problemów marketingowych

Firma badawcza ACNielsen Bases wprowadza na rynek również w Polsce narzędzie o nazwie IntroScape - platformę analityczną stworzoną po to,...

2 listopada 2006

Paweł Klimiuk dyrektorem marketingu PKO Credit Suisse

Paweł Klimiuk, były kierownik działu PR i sponsoringu w biurze marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych LOT, został nowym dyrektorem...

2 listopada 2006

Headz zwiększa ofertę nośników na trasach narciarskich

Agencja reklamowa Headz Marketing Partner zwiększa sieć nośników na trasach narciarskich do 178. Nośniki mountain boards po raz pierwszy pojawiły...

2 listopada 2006

MediaCom Warszawa obronił budżet mediowy Danone'a

MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Danone'a. Pokonał Optimum Media OMD i MPG Media Planning. MediaCom Warszawa pracuje...

2 listopada 2006

Rockwool Polska realizuje program lojalnościowy

Firma marketing services Euro RSCG Marketing House wspólnie z Euro RSCG 4D zrealizowała dla Rockwool Polska, producenta materiałów izolacyjnych z...

2 listopada 2006

Wyjaśnienie: PanMedia Western przeprasza za pomyłkę na Effie

Przedstawiciele domu mediowego PanMedia Western przesłali do redakcji DS "MMP" wyjaśnienie następującej treści: "Dom mediowy PanMedia Western, zdobywca brązowego Effie...

2 listopada 2006

"Przedszkolak" ma się stać dwumiesięcznikiem

Edipresse Polska planuje zwiększenie częstotliwości swego kwartalnika "Przedszkolak" skierowanego do rodziców w wieku przedszkolnym. Magazyn ma zacząć ukazywać się co...

2 listopada 2006

Carlsberg poszerza linię Karmi bez wsparcia reklamowego

Carlsberg Polska od listopada br. wprowadzi nowy wariant piwa Karmi o nazwie Choco. Będzie to produkt z nutą czekoladowego smaku....

2 listopada 2006

Dominet Bank prowadzi rozmowy o strategii komunikacyjnej

Grupa Fortis, właściciel Fortis Banku, przejęła 100 proc. akcji Dominet Banku. Wartości transakcji nie ujawniono. Belgijski Fortis deklarował wcześniej, że...

2 listopada 2006

Media Direction OMD będzie pracował dla Dilmah

Media Direction OMD będzie pracował dla Dilmah, marki herbat dystrybuowanej przez Gourmet Foods. Zaplanuje i kupi media do zbliżającej się...

2 listopada 2006

Clear Channel Poland rozważa przejęcie firmy reklamy wielkoformatowej

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozważa możliwość inwestycji w reklamę wielkoformatową, przede wszystkim w zakresie siatek i winyli. -...

2 listopada 2006

Andrzej Muszyński rozpoczyna prace produkcyjne związane z kontentem TV

Andrzej Muszyński, do niedawna prezes Magna Global Polska (MGP), zakłada własną firmę, która zajmie się przygotowywaniem kontentu telewizyjnego powiązanego z...

2 listopada 2006

Coca-Cola organizuje 100 imprez plenerowych i 4 megaeventy

Coca-Cola rozpoczyna cykl przedświątecznych działań marketingowych. Program wpisuje się w kampanię "Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola". Na cykl działań...

2 listopada 2006

Hoop zrównuje się w udziałach ilościowych z PepsiCo

Według najnowszych danych ACNielsen Hoop zrównał się w kategorii napojów w ilościowych udziałach rynkowych z Pepsi-Cola General Bottlers. Obie firmy...