M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 listopada 2006

Zbigniew Pióro nowym prezesem i dyr. generalnym Toshiba Tec Poland

Zbigniew Pióro, dotychczasowy prezes Ricoh Polska, przeszedł do Toshiba Tec Poland SA, gdzie objął stanowisko prezesa i dyrektora generalnego. Będzie...

2 listopada 2006

Tomasz Kammel poprowadzi "Sekrety rodzinne" - nowy program w TVP1

TVP1 rozpocznie nadawanie nowego programu pt. "Sekrety rodzinne", który poprowadzi Tomasz Kammel. Będzie to program o poszukiwaniu przodków i badaniu...

2 listopada 2006

Romańska, Klauziński i Keller przeszli z "Dziennika" do "WiK"

Magdalena Romańska, Marek Klauziński i Karolina Keller, którzy dotychczas prowadzili magazyn "7 dni" dodawany do "Dziennika" (wydawnictwo Axel Springer Polska),...

2 listopada 2006

"Dziennik" i Trójka wspierają reklamą sprzedaż wspólnej kolekcji

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i Trójka Polskie Radio przygotowały wspólną kolekcję książek i płyt CD z okazji 25-lecia "Listy przebojów...

3 listopada 2006

"Tygodnik" z Górnym i Tekielim na czele wejdzie na rynek za kilka tygodni

"Tygodnik" - taki tytuł będzie miał nowy tygodnik, nad którym pracuje zespół kierowany przez naczelnego Grzegorza Górnego, byłego naczelnego zamkniętego...

3 listopada 2006

Birgit Baier została dyrektorem zarządzającym agencji Lothar Böhm Warszawa

Birgit Baier, która od czerwca 2006 roku jest członkiem zarządu hamburskiego biura projektowo-doradczego Lothar Böhm GmbH, została mianowana dyrektorem zarządzającym...

3 listopada 2006

OMG wprowadzi wkrótce markę Ignition do Polski

Ignition będzie jedną z pierwszych marek, jakie zadebiutują w strukturach Omnicom Media Group (OMG). Pod tą marką działają komórki wyspecjalizowane...

3 listopada 2006

GroupM Entertainment i GroupM Interaction rozpoczną działalność w przyszłym roku

GroupM, struktura, w której działają Mediaedge:cia, MindShare Polska i MediaCom Warszawa, rozwinie w przyszłym roku przynajmniej dwie nowe komórki. Będą...

3 listopada 2006

Beata Kowalewska dyrektorem zarządzającym Macroscope OMD

Beata Kowalewska obejmie stanowisko managing directora w domu mediowym Macroscope OMD. Będzie zarządzała agencją od stycznia 2007 r. Kowalewska związana...

3 listopada 2006

Rusza kampania launchowa ubezpieczeń Axy

Avanssure SA, polski oddział francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa, rozpoczyna kampanię reklamową mającą wprowadzić na rynek nową markę ubezpieczeń Axa. W...

3 listopada 2006

Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Gadu-Gadu, na początek pomoże przy wchodzeniu na giełdę

Agencja public relations Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Gadu-Gadu SA, właścicielem komunikatora o tej samej nazwie. Gadu-Gadu planuje przeprowadzenie...

3 listopada 2006

Jarosław Nowak odpowiada za nowy biznes i strategię w Star Advertising

Jarosław Nowak dołączył do zespołu agencji reklamowej Star Advertising. Ma odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie i realizację projektów...

3 listopada 2006

Home.pl rozpoczyna wydawanie magazynu dla MŚP "Webhosting" w nakładzie 300 tys. egz.

Home.pl, dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, rozpoczyna wydawanie magazynu "Webhosting". Ma to być kwartalnik w nakładzie 300...

3 listopada 2006

Nowa seria wydawnicza "Super Expressu" wspierana kampanią

Media Express, wydawca "Super Expressu", od sobotniego wydania gazety będzie dołączał kolejne tomy sagi "Grzech pierworodny". Pierwsza książka zostanie dodana...

3 listopada 2006

Millward Brown SMG/KRC partnerem programu publicystycznego w TVP3

TVP3 wprowadza do ramówki nowy program publicystyczny "Powiększenie". Partnerem projektu jest firma badawcza Millward Brown SMG/KRC. Firma na potrzeby każdego...

3 listopada 2006

Z początkiem roku ruszy kampania wizerunkowa oliwek hiszpańskich

Biuro Radcy Handlowego Ambasady Królestwa Hiszpanii planuje dwuletnią kampanię wizerunkową oliwek hiszpańskich. Kampania ma wzmocnić świadomość Polaków co do pochodzenia...

3 listopada 2006

Dominika Zalewska dołączyła do Grandes Kochonos

Do działu strategii i client service agencji Grandes Kochonos dołączyła Dominika Zalewska. Wcześniej pracowała w Lowe GGK, była odpowiedzialna za...

3 listopada 2006

Acxiom Polska obniża ceny

Dostawca baz danych i usług dla marketingu bezpośredniego Acxiom Polska obniża ceny. Nowa oferta zawiera m.in. niższą cenę rekordu -...

3 listopada 2006

Zmiany w dziale lodów i sprzedaży Nestle Polska

Mariola Raudo objęła stanowisko krajowego kierownika ds. sprzedaży w kanale tradycyjnym Nestle Ice Cream Polska, odpowiedzialnym za sprzedaż lodów. W...

3 listopada 2006

Communication Unlimited obsługuje wystawę "Tratwa Meduzy"

Agencja Communication Unlimited odpowiada za działania media relations dla wystawy "Tratwa Meduzy. Kobiety w sztuce izraelskiej i potwór tożsamości" organizowanej...

3 listopada 2006

Tequila/Polska rozbudowuje kompetencje w zakresie eventów wizerunkowych

Agencja Tequila/Polska prognozuje szybki rozwój rynku eventów wizerunkowych i przejmuje od swojej spółki fieldowej Sales Link produkcję tego rodzaju projektów....

3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

3 listopada 2006

Lubelskie Radio eR współpracuje z Eurozetem

Radio eR z Lublina dołączyło do Pakietu Niezależnych - grupy lokalnych stacji radiowych współpracujących handlowo z Eurozetem (Radio Zet, Radiostacja)....

3 listopada 2006

Andrzej Izraelski, wcześniej dyr. marketingu Polskiego Ogrodu, szefem rozwoju w Jutrzence  

Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...

6 listopada 2006

Winiary odświeżyły linię Smaczna Zupa instant

Marka Winiary odświeżyła standardową linię zup instant Smaczna Zupa. Zmiany objęły recepturę produktów oraz nowy projekt opakowania w kształcie kubka....

6 listopada 2006

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów "Callinka"

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów telefonicznych "Callinka". Adresowane jest ono do obecnych pracowników firmy, ale także, a może...

6 listopada 2006

Mediatak wprowadza niestandardowe formaty kampanii

Dom sprzedaży prasy regionalnej Mediatak rozszerzył ofertę o niestandardowe formaty reklam. Klienci w ogólnopolskich kampaniach będą mogli wykorzystać wyspy, banderole,...

6 listopada 2006

Gadu-Gadu z Bauerem przygotowały serwis GaduFun! handlujący kontentem na komórki

Gadu-Gadu SA przygotowała wspólnie z Wydawnictwem Bauer serwis GaduFun! z gadżetami na telefon komórkowy. Serwis ma adres www.gadufun.pl, będzie sprzedawał...

6 listopada 2006

Netmedia po pierwszym dniu na GPW podwoiła wartość

Na GPW zadebiutowała w piątek spółka Netmedia działająca w obszarze e-commerce. O jej planach dotyczących debiutu pisaliśmy przy okazji publikacji...

6 listopada 2006

Agencje Dynamo i Mediaedge:cia przygotowały pierwszą wizerunkową kampanię Merlina

Merlin.pl prowadzi pierwszą kampanię wizerunkową. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Dynamo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy...

6 listopada 2006

Jolanta Zbieg dołączyła do Direct Publishing Group

Do zespołu Direct Publishing Group, wydawcy magazynów typu custom publishing, dołączyła Jolanta Zbieg, która objęła stanowisko advertising managera. Jej głównym...

6 listopada 2006

Wojciech Borowski, były dyr. zarzadzający McCanna, założył firmę produkującą ekskluzywną pościel

Wojciech Borowski, były dyr. zarządzający McCann Erickson, założył własną firmę - Getzzz Polska. Została ona zerejestrowana w sierpniu tego roku...

6 listopada 2006

Ruszył kolejny etap kampanii TV marki Crunchips

30 października br. wystartowała jesienna kampania telewizyjna marki Crunchips pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza!". Adresowana jest do tzw. fashion...

6 listopada 2006

Dominet Bank i Fortis Bank pracują nad nową strategią i budżetem marketingowym

Dominet Bank przejęty przez belgijską grupę Fortis (patrz DS "MMP" z 2 listopada) będzie odpowiadał w ramach grupy za marketing...

6 listopada 2006

SMS-owa encyklopedia w sieci Złote Przeboje

Do 17 listopada br. potrwa SMS-owa zabawa w stacjach należących do sieci Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory SA). Codziennie...

6 listopada 2006

Jacek Balcer, dyr. zarządzający departamentu PR, odchodzi z BPH

Jacek Balcer, wieloletni rzecznik, a ostatnio dyrektor zarządzający departamentu public relations Banku BPH, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe...

6 listopada 2006

Artur Jankowski został dyrektorem marketingu i sprzedaży w KTK Sport

W spółce dziennikarskiej KTK Sport, wydawcy dziennika "Sport", utworzono nowe stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży. Objął je Artur Jankowski. Poprzednio...

6 listopada 2006

Creative po raz pierwszy tak silnie reklamuje markę Zen w telewizji

Polski oddział Creative Labs, producenta elektroniki użytkowej, zaplanował intensywną dwumiesięczną kampanię reklamową odtwarzaczy marki Zen. Potrwa ona do końca roku,...

6 listopada 2006

EventLab zmienia pozycjonowanie i nazwę na EMLab

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres...

6 listopada 2006

Monika Jankowska interactive account managerem w ZED Digital

Monika Jankowska objęła stanowisko interactive account managera w ZED Digital (departamencie interaktywnym ZenithOptimedia). Wcześniej Jankowska pracowała w ClickAd, brokerze reklamy...

6 listopada 2006

Bartosz Barański, były dyrektor Media Concept, zakłada agencję ambientową Walls

Bartosz Barański, poprzednio dyrektor warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept, zakłada firmę Walls, która ma się specjalizować w projektach z...

6 listopada 2006

Olympus buduje wizerunek swoich dyktafonów na uczelniach

1 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus skierowana do studentów. Zdaniem Agnieszki Jędrzejczak, PR executive w...

6 listopada 2006

Plus najczęściej eksponowanym brandem wokół sportu w telewizji

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich...

6 listopada 2006

Harnaś, Milka i Wagraf sponsorami zawodów PŚ w skokach w Zakopanem

Marki Harnaś (Carlsberg Polska), Milka (Kraft Foods Polska) i Wagraf będą sponsorami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem...

6 listopada 2006

Marcin Nowoszewski, dyr. działu obsługi klienta Carre Noir, odszedł z agencji

Marcin Nowoszewski, dyrektor działu obsługi klienta, odszedł z firmy designerskiej Carre Noir. Pracował w niej sześć lat, wcześniej był związany...

6 listopada 2006

Maciej Brzozowski został asystentem w agencji artystycznej Live

Maciej Brzozowski został asystentem lidera projektów w agencji Live. W firmie będzie zaangażowany bezpośrednio w organizację eventów. Jest absolwentem Politechniki...

6 listopada 2006

Mini Media podnosi ceny nośników sezonowych o 10 proc.

Mini Media podniosła ceny katalogowe sezonowych nośników o 10 proc. Chodzi o miniboardy oraz kasetony na latarniach miejskich i wyciągach...

6 listopada 2006

Monika Klama, do niedawna brand manager Tyskiego, w dziale strategii agencji Peppermint

Monika Klama rozpoczęła pracę w dziale strategii firmy marketing services Peppermint, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do czerwca br. pracowała jako brand...

6 listopada 2006

Agencja IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych

Agencja fieldmarketingowa IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych. Do tej pory firma świadczyła wyłącznie usługi outsourcingu sił sprzedaży. - Chcieliśmy...

7 listopada 2006

Biel Public Relations samodzielną agencją PR

Biel Public Relations to nowa agencja PR. Dotychczas działała pod marką i w strukturach firmy Biel Capital świadczącej usługi z...